Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Svidja mi se
Nadam se, da mi Delija a ni ostali nece zameriti da malo maštam uz ovakvu sličicu :)

.
 
Evo iskopah sličicu na kojoj se bolje vide kablovi na stubu br.7. Oni prolaze kroz poprečnu gredu ali nisu zabetonirani, već oko njih postoji pravougaoni kanal koji je u gornjem kraju verovatno i širi (trapezni presek) tako da kablovi imaju dovoljan stepen slobode pri podužnom termičkom kretanju superstrukture. Doduše to ja na osnovu slika i logike, nemam nažalost projekat, jedino onaj idejni na slovenačkom sa početka ali i on je tokom izvođenja dosta promenjen.. :)

imag1152a.jpg
 
Da, lepo se vidi da postoji prostor na poprečnoj gredi, kako bi kablovi mogli da rade. Sada je sve jasno.
 
U toku je asfaltiranje novog tobogana kod radnicke petlje. Ocekujem da bi do nove godine saobracaj mogao biti pusten. Prilaz tobogano deluje dovoljno siroko cak i za 2x2 trake ali nisam siguran da bi to pustili a i da je sam tobogan dovoljno sirok da to primi.
 
Прошле зиме снег није пао до половине јануара. Па су завршили силан посао зими. Ако остане овакво време до краја месеца могу да стигну.
 
Zavrseno je asfaltiranje ali i obelezavanje novog tobogana. Koliko sam uspeo da primetim iscrtane su dve izuzetno siroke trake tako da iz pravca grada skrecu u desno i ako postoji mogucnost i na levo tako da misilm da ce se tuda jednostavno prebaciti postojeci saobracaj sa starog tobogana u pravcu ade.

E sad neka moja predvidjanja mogu biti u pravcu da ce prvo rusiti stari tobogan i nadovezati ga na postojeci novi mostic kod topciderke koji je zavrsen, pa po njegovom zavrsetku mozda krenuti u rusenje starog mostica koji vodi do podvoznjaka. Videcemo jos kako ce biti, bitno je naravno da omoguce makar kao i dosada po dve trake u oba smera do konacnog zavrsetka radova.
 
Nadam se da su te dve trake samo privremeno rešenje zbog skretanja i krivina i da će se nakon završetka drugog tobogana nacrtati 3+3 trake. Inače će biti baš glupo.
 
Upravo tece betoniranje jednog segmenta vijadukta u pravcu Tosinog Bunara u reonu zeleznicke stanice na petlji Jurija Gagarina.
 
ftj":38wwxpwh je napisao(la):
Nadam se da su te dve trake samo privremeno rešenje zbog skretanja i krivina i da će se nakon završetka drugog tobogana nacrtati 3+3 trake. Inače će biti baš glupo.

Sam vijadukt je podeljen na tri trake, dok su na privremenom prilaznom nasipu prema Adi označene dve trake koje savijaju prema delu novog Topčiderskog mosta koji se sada koristi za protok saobraćaja prema Adi. Obzirom da su prilazi vijaduktu tako urađeni da mu je moguć pristup sa obe strane za suprotne smerove i pri penjanju i pri spuštanju, postoji mogućnost da se do rušenja starog tobogana menja režim prelaska preko novog vijadukta po potrebi.
 
Ja kapiram da je na najuzem mestu dve trake pa da nema smisla crtati tri trake sada dok se ne izgrade novi mostovi... Samo bi napravili usko grlo i pometnju...
 
Malo čudno rešenje. Mislio sam da će biti 2+1 na novom toboganu tj. da 2 trake od sajma a 1 ka sajmu. A još jedna traka ka sajmu bi išla preko onog da tako kažem "zuba" u podvožnjak. Jasno se vidi da su napravili kao ispust za rampu u podvožnjak za 1 traku izmedju novog tobogana i mosta preko Topčiderke. Jutros kad sam video da su obeležili samo 2 trake ostao sam iznenadjen. Možda se taj ispust iskoristi kasnije jer bi morali da zatrpaju praktično deo pusta u podvožnjak a to nije sada moguće. Možda je to uradjeno radi stabilnosti samog zida.
 
Kada ce vise da zavrse betoniranje vijadukta iznad Jurija Gagarina?! Prave se nevidjeni cepovi!! Tri trake se uljvaju u jednu za gazelu(SC) i jednu za novi most.
 
Kao sto kaze Blagoje, pristupi i izlazi su trenutno uradjeni za svaku varijantu (ka sajmu/ka adi).
Jedini logican razlog za to je taj sto postoji sansa da ce prvo rusiti stari/betonski mostic preko Topsiderke, a tek onda krenuti sa rusenjem starog tobogana.

Mislim da ce jedno vreme novi tobogan koristiti vozila koja idu ka gradu, a tek u drugoj fazi vozila koja idu ka adi.

plus, novi vijadukti ce imati po 3 trake, to uopste nije ptanje. ucrtali su samo 2 jako siroke zbog silnih kriina i uplakapanja. kada to sve isprave i naprave paralelni vijadukt, imacemo 3 + 3 trake :)
 
edgeman":2xsim3kd je napisao(la):
Malo čudno rešenje. Mislio sam da će biti 2+1 na novom toboganu tj. da 2 trake od sajma a 1 ka sajmu. A još jedna traka ka sajmu bi išla preko onog da tako kažem "zuba" u podvožnjak. Jasno se vidi da su napravili kao ispust za rampu u podvožnjak za 1 traku izmedju novog tobogana i mosta preko Topčiderke. Jutros kad sam video da su obeležili samo 2 trake ostao sam iznenadjen. Možda se taj ispust iskoristi kasnije jer bi morali da zatrpaju praktično deo pusta u podvožnjak a to nije sada moguće. Možda je to uradjeno radi stabilnosti samog zida.

Edgeman, i meni se nametalo to rešenje na osnovu razvoja situacije na gradilištu, tako da sam o mogućnosti ove varijante pisao pre nekih 20 dana (viewtopic.php?p=214824#p214824). Ne znam čemu bi drugome služio ostavljeni ispust za silazak sa nasipa u podvožnjak (bez obzira na veliku visinsku razliku). U ovom trenutku na privremenom nasipu između vijadukta i novoizgrađenog srednjeg dela mosta preko Topčiderske reke nema mesta za četiri trake, već su ucrtane dve koje savijaju prema delu novog Topčiderskog mosta koji se sada koristi za protok saobraćaja prema Adi.

nov06a.jpg


Pretpostavljam da je trenutna situacija privremena. Kada saobraćaj u smeru ka Adi preusmere preko vijadukta i preko ove dve nove trake vrate na dosadašnju trasu, oslobodiće se silazak sa starog tobogana. Postoji mogućnost da se na tom delu proširi nasip, što će omogućiti da se dve trake u smeru ka Adi ranije saviju udesno i vrate na sadašnju trasu.

nov06b.jpg


Time će se osloboditi prostor da se preko srednjeg dela novoizgrađenog mosta preko Topčiderske reke provuku dve trake u smeru ka Sajmu (jedna preko vijadukta i jedna ponovnim spuštanjem u podvožnjak). Stari betonski most će tada moći da se sruši, a na njegovom mestu dovrši treči deo novog mosta.

Ovo je samo jedna od mogućih varijanti, ali mi je i dalje najelegantnije da se saobraćaj ka Sajmu preusmeri preko kružnog toka, tim pre što su pristupne rampe spojene i što su ostali da se izvedu završni radovi.
 
E pa sad se vidi lepo. Na nadvožnjaku su obeležene 3 trake (ima 2 linije) što se vidi sa ovih direktorovih slika. Ovo što je blagoje nacrtao je je definitivno u nekom planu. Ne vidim da bi moglo drugačije. Jedino ne znam da li će baš da koriste taj spust u podvožnjak za saobraćaj ili možda samo za prolaz PORR-ovih mašina pored kružnog toka i ove 3 trake na novom toboganu. Mogu lepo da pregrade novi tobogan, betnoskim ili onim plastičnim barijerama, na 2+1 po potrebi. Zato je i na strani sjama i ostavljena mogućnost da se prave razne kombinacije.

Kad se bude rušio stari tobogan i pravilo konačno rešenje na toj strani zatvriće postojeću privremeno rampu koja ide od sajma na most ali će zato izlaz prema mostu biti verovatno omogućen novom rampom na kržnom toku. Tada će srušiti postojeći nasip i uraditi novi konačni oblik nasipa za tobogan ka adi sa ispustom za rampu koja vodi na most i na NBG.

Sa druge strane ne verujem da će ostaviti 2 trake za saobraćaj koji ide od kružnog toka ka sajmu kad se konačna nasipna rampa bude napravila jer neće biti mesta. Postepeno će se od kružnog toka trake sužavati 3>2>1>BVM
 
Ovde se lepo vide obeležene tri trake. Priprema se i montaža osvetljenja:

21122012250.jpg



Sa suprotne strane su obeležene dve trake na privremenom nasipu koje se ulivaju na deo novog Topčiderskog mosta koji se sada koristi za protok saobraćaja prema Adi:

21122012256.jpg
 
Ljudi,

Ne znam zasto stalno ignorisete podvoznjak kao smer prema gradu. Novi nadvoznjak bi bio za smer od grada ka Adi. Rusi se stari tobogan, pravi novi, pa tek onda se radi treci deo starog mostica.

Pozdrav forumasima. Ako budem mogao pridruzicu vam se na skupu u Sumatovcu.
 
Most jos uvek nije prosao tehnicki prijem,niti ima upotrebnu dozvolu.Informacija sa gradjevinskog fakulteta koji radi na tome.

Ispostavlja se da nemaju potpunu dokumentaciju,a bez nje most ne moze dobiti dozvolu.
 
Vrh