Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da, tramvaji su krenuli "već" danas...

Trebalo da malo smanje gužve u Jurija Gagarina u špicevima.
 
Novi tobogan u Radničkoj do kraja godine
| 03. decembar 2012. 21:30
Na gradilištu u Radničkoj majstori završavaju saobraćajnicu koja će od Banovog brda voditi ka centru. Dogodine rušenje starog nadvožnjaka i izgradnja konstrukcije za suprotni smer

U OKVIRU petlje "Radnička" biće izgrađen nov nadvožnjak sa ukupno šest saobraćajnih traka iznad postojeće železničke pruge, na mestu sadašnjeg tobogana. Neimari su trenutno zauzeti izgradnjom prvom od dve nove konstrukcije, južnog vijadukta koji će saobraćaj iz pravca Banovog brda voditi ka centru grada. I ovaj deo trebalo bi da bude gotov do Nove godine.

Na pomenutom vijaduktu završeno je svih dvanaest polja, na njima je u toku montaža spoljnih barijera, servisnih staza, ograda i postavljanje hidroizolacije.


- Gotova je i konstrukcija preko reke Topčiderke, a u toku je izrada nasipa kojim će se vijadukt spustiti na zemlju - dodaje Nenad Bajić iz Direkcije. - Nešto ranije je izgrađen i prvi segment druge, severne konstrukcije, na koji se preusmeravaju vozila koja silaze sa postojećeg tobogana prema Banovom brdu, a postojeći tobogan biće uklonjen sledeće godine, kako bi se izgradio i preostali deo severne konstrukcije. Na kružnom toku asfaltiran je prvi sloj i u toku je postavljanje ograda i kišne kanalizacije.


LIFTOVI, STEPENIŠTA, TROTOARI...
KORISTEĆI kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada. Za slobodno odvijanje pešačkog i biciklističkog saobraćaja biće izgrađeni liftovi, stepeništa, trotoari...

Do sada su završene konstrukcije šest od osam rampi, od kojih četiri povezuju kružni tok sa mostom i petljom "Hipodrom" u oba smera. Peta je veza sa Bulevarom vojvode Mišića za smer ka centru grada, a šesta povezuje kružni tok sa Radničkom ulicom. U toku je izgradnja rampe na strani prema Banovom brdu i jedne prema centru grada.

RADI SE I KONSTRUKCIJA ZA METRO

U OKVIRU petlje Radnička je i 375 metara dugačka konstrukcija Beogradskog metroa koja je spojena sa mostom, dok je na drugom kraju gradilišta završeno premošćavanje tramvajske pruge. U toku je izrada konstrukcije koja će se spustiti na zemlju i spojiti sa postojećom tramvajskom mrežom.
 
Из данашње Политике о УМП-у.

Нови детаљни план градске магистрале

Одборници Скупштине града скоро без полемике, иако их је у протекле три године било на претек, усвојили су План детаљне регулације за трасу унутрашњег магистралног полупрстена од Улице Тошин бунар до Аутокоманде. То практично значи да први неимарски радови на градској магистрали, која би требало да преусмери саобраћај изван центра града и повеже Нови Београд, Чукарицу, Савски венац и Вождовац, могу да почну почетком наредне године.
Траса дуга око седам километара почиње од Тошиног бунара у Земуну, затим паралелно са железничком пругом сече Улицу Омладинских бригада и Булевар уметности. Иако је било планирано да целокупна путања кроз Нови Београд буде издигнута на стубове, од те идеје се одустало, зато што је прескупа, па је одлучено да надвожњак почиње тек код будуће железничке станице у Блоку 41. Он потом пролази изнад улица Пролетерске солидарности и Јурија Гагарина, "прескачући" преко "Бувљака", да би се код Бродоградилишта укључио на нови мост преко Саве. У проширеној улици Јурија Гагарина ће постојати петља за улазак и излазак са градске магистрале.
Мост, који ће имати по три саобраћајне траке у оба правца, пружаће се до Радничке улице. Преко саобраћајног чвора, такође издигнутог изнад нивоа земље, траса полупрстена наставља даље према Хиподрому.
Антоније Антић, директор Урбанистичког завода, напомиње да је реч о једној од најкомпликованијој петљи, која може да се сврста у ранг Мостарске.
- Саобраћајни инжењери су нас уверили да је понуђено решење једино могуће. План детаљне регулације само је основ за сачињавање пројекта. Веома је могуће да предлози из планске документације претрпе промене. Саобраћајно решење овог чворишта још једном ће бити проверено на посебном конкурсу, који ће расписати Дирекција за грађевинско земљиште - каже Антић.

итд на : http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/t40825.lt.html
 
Гага":27qz5eiy je napisao(la):
Из данашње Политике о УМП-у.

Нови детаљни план градске магистрале

Одборници Скупштине града скоро без полемике, иако их је у протекле три године било на претек, усвојили су План детаљне регулације за трасу унутрашњег магистралног полупрстена од Улице Тошин бунар до Аутокоманде. То практично значи да први неимарски радови на градској магистрали, која би требало да преусмери саобраћај изван центра града и повеже Нови Београд, Чукарицу, Савски венац и Вождовац, могу да почну почетком наредне године.
..........

итд на : http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/t40825.lt.html

Iz današnje?
 
I ja sam u šokz. Veat kao da je iz 2008.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pa deluje kao jako bajat članak obzirom na to da je preskok kod buvljaka, petlja u JG i dobar deo petlje Radnička završen. I ne vidim da se bilo gde spominje Autokomanda izuzev u prvoj rečenici.
 
Novinari postali resavska skola pa prepisuju jedni od drugih... Bili i ostali neozbiljni...
Nego da li ce posto je krtica zavrsila posao sa kolektorskim tunelom da krene da busi brdo ispod Topcidera ka Pancevcu?
 
05. 12. 2012. 16:06h | Beoinfo| foto: N. Marković
Izmena režima saobraćaja zbog radova u Ulici Jurija Gagarina

Tokom radova na betoniranju prelazne konstrukcije i demontaže skela za vijadukt preko Ulice Jurija Gagarina, za saobraćaj će biti zatvorena polovina kolovoza Ulice Jurija Gagarina u smeru ka „Sava centru” između rampe 5 i rampe 7, u dve faze.

U okviru I faze saobraćaj će biti obustavljen u četvrtak, 6. decembra, od 9 do 15 časova, a u okviru II faze saobraćaj će biti obustavljen u noćnim satima od 21 do 5 časova između 10. i 11, 11. i 12. i 12. i 13. decembra.

Tokom izvođenja radova u okviru I faze vozila sa linije 60 će u smeru ka Zelenom vencu od raskrsnice Ulice antifašističke borbe i Jurija Gagarina do Brankovog mosta saobraćati Ulicom antifašističke borbe, Bulevarom Milutina Milankovića, Ulicom Milentija Popovića i Bulevarom Mihaila Pupina, a tokom izvođenja radova u okviru II faze ne menja se režim rada linija javnog prevoza.

Radove izvodi Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

2012 © - blic.rs
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/356468/Izmena-rezima-saobracaja-zbog-radova-u-Ulici-Jurija-Gagarina
 
skundra":2t9phvy1 je napisao(la):
Vest Studija B o novoj traci za polukruzno okretanje kod mosta na Adi:

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=83302

danas sam bas isao u pet centar pa sam u povratku iskoristio tu mogucnost.. ne kapiram zasto je to uradjeno na taj nacin, odvajanje je na nekih 50m pre semafora i apsolutno nista nije dobijeno ovom 'precicom". opcija je ili kamikaza ulet i secenje 3 trake u nekih 100m ili lepo sacekas da se zatvori semafor pa lagano..ali to je moglo i ranije
 
Створи се колона оних који скрећу лево, а у ствари праве полукружно, па на мост. Имаш пешачки. И онда се деси да ови чекају да пешаци прођу, они који иду само лево чекају иза тих који праве полукружно, увек ће се наћи пар идиота који обилазе колону и стану у траку за право јер нису стигли да скрену, па пошто је разлика између семафора за право и лево они или остану и дебилно стоје у траци или се помере на пешачки, па их пешаци прескачу.
 
Sjajno. Nemam komentar.

U stvari komentar je da je studio b konačno okačio neki klip sa normalnim zvukom.
 
Kao što je juče najavljeno, u toku je izlivanje dva polja gornje konstrukcije drumskog vijadukta za smer ka Tošinom bunaru, od kojih se jedno polje nalazi iznad ulice Jurija Gagarina (smer ka ulici Vladimira Popovića). Računajući ova dva polja, do sada je izlivena gornja konstrukcija na četiri polja drumskog vijadukta ka Tošinom bunaru kod samog prilaza mostu i još pet polja gornje konstrukcije kod železničke stanice Novi Beograd, uključujući i onaj iznad ulice Antifašističke borbe. Ukupno broj polja oba drumska vijadukta koji se gradi u okviru LOT2 je po 29.

gagarin1.jpg


gagarin2b.jpg


Slike su sa kamera na gradilištu petlje "Jurija Gagarina".
 
Manjan":l8pulx5v je napisao(la):
Blagoje aj baci link od te kamere :)

To su kamere sa sajta www.savabridge.com

Uglavnom su fiksne, ali na svakih sat vremena pređu nekoliko predefinisanih pozicija. Trenutno rade dve kamere, ali je jedna često van funkcije.
 
Sva je prilika da će za vikend sve biti spremno za asfaltiranje novoizgrađenog nadvožnjaka iznad železničke pruge, srednjeg dela mosta preko Topčiderske reke, kao i privremenih prilaznih rampi kako iz smera Sajma, tako i iz smera Ade Ciganlije. Po završetku ovih radova, stvoriće se uslovi za preusmeravanje saobraćaja sa starog tobogana i njegovo rušenje.

Na preostale dve rampe koje još uvek nisu povezane sa kružnim tokom (silazna rampa u Radničku ulicu i uzlazna rampa iz Bulevara vojvode Mišića) u toku je armiranje poslednjih segmenata. Realno je očekivati da će se ove dve rampe sa kružnim tokom spojiti za nekoliko dana.
 
Jedno pitanje... Zanima me zna li iko zasto je na gradilistu u Jurija Gagarina sacuvano pola objekta nekadasnje benzinske pumpe??? Prvo sam mislio da nije cela srusena cisto onako a sada vidim da je taj ostatak preadaptiran i da se nalazi bukvalno ispod vijadukta. Hoce li tu biti neka tehnicka prostorija ili sta vec???
 
Meni jedino pada na pamet da je možda tu bila trafo stanica.
 
Vrh