Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bivis":35p0w4jc je napisao(la):
stf":35p0w4jc je napisao(la):
lento":35p0w4jc je napisao(la):
@stf
Ni Vojska nije gadljiva na pare, tako da ne bi trebalo da bude problema ako neko ipak resi da se siljak stavi na pilon.
Већа је маркетиншка добит Ђиласа него финансијска добит војске у овом случају. Све је то политика. Барем се мени чини.

Da budem iskren baš i ne vidim neku PR dobit od postavljanja vrha, sumnjam da bi bilo ko od građana to i primetio. Baš danas sam to pomenuo drugu, a on sav začuđen me pita zar to već nije postavljeno. Većina ljudi ni ne razmišlja o tome.

Pa ako to nije neka PR dobit, zašto je na silu pokušano nakačinjanje za vreme izborne tišine u direktnom prenosu i to po vetru, što je bilo izuzetno opasno?

Osim toga, opšte je poznato da studio B od svakavih trivijalnosti pravi epske PR priče.
 
stf":1wpgz763 je napisao(la):
Pa ako to nije neka PR dobit, zašto je na silu pokušano nakačinjanje za vreme izborne tišine u direktnom prenosu i to po vetru, što je bilo izuzetno opasno?

Osim toga, opšte je poznato da studio B od svakavih trivijalnosti pravi epske PR priče.

Zato što su slušali savete "eksperata".
Zbog sličnih mudrih saveta da Tadić prekine mandat pre isteka i da se spoje izbori, su na kraju i izgubili vlast, politička scena se okrenula naopačke ... hmmm.. i Đilas je postao jači nego ikad :laugh:
 
@Bivis: Ni ja ne bih razmišljao o tome da to već nije plaćeno da se napravi. Nije to neki novogodišnji ukras od 200 din pa da čovek kaže ma nema veze :D
 
Relja, "skliznuo" si u politiku:) ,pa si me podstaknuo da se javim. Sam Tadic u NINu danas kaze da se ne kaje zbog prerano raspisanih predsednickih izbora.ali mi nista nemamo od tog posipanja pepelom...klizimo ka standardu nizem nego u nekim kineskim selima
Tebi i svim clanovima ovog foruma koji sa zadovoljstvom pratim zelim puno licnog i profesionalnog zadovoljstva u Novoj godini.
 
Veljo pomenuo Cupriju na Adi

* Koja je sudbina ulaska tog auto-puta u Beograd i deonice od Preljine do Požege?

- Najverovatnije koncesija, ali još nismo doneli konačnu odluku. U vreme dok sam bio ministar za kapitalne investicije ulazak auto-puta u Beograd bio je planiran desnom obalom Save, prethodna Vlada je to promenila i sada auto-put ide levom obalom. Gradićemo, dakle, još jedan most na Savi za pun profil auto-puta, imamo most na obilaznici oko Beograda, tako da ćuprija na Adi Ciganliji gubi smisao, to je promašena investicija. Most na Adi mnogo košta, lep je za slikanje, a možda nekada u budućnosti i bude imao saobraćaj.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... svake-kuce
 
Prvi utisci sa novog tobogana je da ima baš veliki kosi pad (na levu stranu), izgleda dok se penjes kao da je sve krivo. Verovatno da bi se što više vode slivalo na stranu a ne na dole niz nizbrdicu. I jedna traka stoji prazna... ne znam šta će im to?
 
Mislim da je jedna traka prazna jer su oni privremeni ulazi i izlazi za nadvoznjak verovatno zbog novca napraviljeni sa po 2 trake, pa na samom nadvoznjaku onda nema ni smisla otvarati trecu, samo bi se pravio haos.

Nego imam neki utisak da na nadvoznjaku nisu pune 3 trake, nekako mi deluju tesno, a cesto vidim auto kako prikoci kad je pored autobusa jer ima utisak da ce se sudariti bocno sa njim. Bas mi nesto deluje tesno.
 
Jeli mozda Velja na toj konferenciju pokazao neku svoju fotografiju sa objekta koji je zavrsio???
 
nikola011":xxpgp175 je napisao(la):
Mislim da je jedna traka prazna jer su oni privremeni ulazi i izlazi za nadvoznjak verovatno zbog novca napraviljeni sa po 2 trake, pa na samom nadvoznjaku onda nema ni smisla otvarati trecu, samo bi se pravio haos.

Nije zbog novca nego se tri trake ne mogu smestiti a da se zbog prevelike krivine na privremenom prilazu bitno ne uspori saobracaj. Problem je verovatno u tome sto se mora ostaviti mesta za prilaz masina da bi se mogao napraviti poslednji segment mosta preko Topciderke. Zbog toga nije moguce previse prosiriti pescani nasip na prilazu novom toboganu. Ako bi se u takvoj situaciji na privremenom prilazu toboganu ipak ucrtale sve tri trake, onda bi S krivina morala da bude preostra, pa bi se tu saobracaj toliko usporio da od dodavanja trece trake ne bi bilo nikakve koristi.

Od tri ucrtane trake, srednja je uza od dve spoljne.

Fotografije su od 22. Decembra:

IMG_4362_resize.jpg

IMG_4381_resize.jpg

IMG_4382_resize.jpg

IMG_4388_resize.jpg

IMG_4390_resize.jpg
 
Danas iz kola sam, prelazeći most, video da je slobodan pristup stepeništu kod pilona.

Da li to znači da je i pristup špicu slobodan i da stepenište i lift mogu da se koriste?
 
Prosetao sam se danas mostom. Stepenice su u funkciji, prolaz je otvoren (mada se nisam spustao), lift nije ukljucen. Bilo mi je interesantno sto na liftu pise nosivost 1.800kg, kad pogledam onaj betonski deo ne izgleda tako veliko.
 
Ako neko može da napravi presek stanja i izgradnje od 01 01 2012 i 01 01 2013 god.da se vidi koliko se napredovalo.Puštanje mosta a danas puštanje novog tobogana.
 
drugari, jel se zna dalji plan? zasto toliko odlazu rampu koja ide kroz dvoriste NIS-a, kada je zapravo ona najneophodnija.
i da li se zna plan zavrsetka gradnje paralelnog tobogana?
 
nostradamus":3e9qqm0i je napisao(la):
drugari, jel se zna dalji plan? zasto toliko odlazu rampu koja ide kroz dvoriste NIS-a, kada je zapravo ona najneophodnija.
i da li se zna plan zavrsetka gradnje paralelnog tobogana?

Ta rampa je uglavnom gotova. Treba nasuti prilaz i to je sve sto se tice krupnijih poslova. Kad budu gotove ostale rampe, bice i ova. Prioritet im je bio osloboditi stari tobogan tako da mogu da ga ruse, pa da zatim sto pre mogu otvoriti gradiliste novog. Tu ima dosta posla jer, izmedju ostalih stvari, opet treba preskociti prugu.

IMG_4371_resize.jpg

IMG_4375_resize.jpg

IMG_4376_resize.jpg
 
Kad smo vec tu, evo i neceg novog. Buduci biciklisticki ili pesacki most preko Topciderske reke - bar pretpostavljam da bi to trebalo da bude.

IMG_4881_resize.jpg

Stub mosta na levoj obali reke. Pored su vec gotove betonske grede.
IMG_4875_resize.jpg

Stub mosta na desnoj obali reke je sasvim levo, izmedju dve zgrade. Iza se vidi mostic koji vodi do NIS-a, a na njemu su NIS-ova lokomotiva i vagoni.
IMG_4846_resize.jpg
 
Pre mislim da će biciklistička staza ići pored novog tobogana koji tek treba da se izgradi jer mi se čini da je će novi most preko topčiderke biti dovoljno širok za 6 traka i pešačko - biciklističku stazu od perpera ka adi. Tu su i uradili krivinu biciklističke staze od ade, pored silazne rampe sa mosta ka novom topčiderskom mostu koji za sada ipak koriste vozila za smer ka adi...
Ovo što si slikao je možda neka tehnička stvar (neke cevi za preko topčiderke i sl.) jer ipak se radi u dubini NISovog prostora gde ne verujem da će pešaci i bajkeri baš prolaziti...
 
pedja76":ue5q4a6v je napisao(la):
Pre mislim da će biciklistička staza ići pored novog tobogana koji tek treba da se izgradi jer mi se čini da je će novi most preko topčiderke biti dovoljno širok za 6 traka i pešačko - biciklističku stazu od perpera ka adi. Tu su i uradili krivinu biciklističke staze od ade, pored silazne rampe sa mosta ka novom topčiderskom mostu koji za sada ipak koriste vozila za smer ka adi...
Ovo što si slikao je možda neka tehnička stvar (neke cevi za preko topčiderke i sl.) jer ipak se radi u dubini NISovog prostora gde ne verujem da će pešaci i bajkeri baš prolaziti...

Moze da bude i to, stvarno ne znam. Spominjem ovo zato sto sam skoro video jedan intervju u kome je receno da je poceta i gradnja novog pesackog ili biciklistickog mosta, ne secam se vise tacne forumulacije. Posto je ovo jedino sto bi odgovaralo takvom opisu, a i one betonske grede imaju veliku nosivost, imam utisak da bi ovo mogao biti bas taj most. Isto tako, sa Topciderske strane Radnicke ulice takodje mora postojati neka pesacka, a mozda i jos jedna biciklisticka staza. One ne moze svuda ici tik uz sam kolovoz zato sto i pre i posle Topciderske reke postoje mesta gde ulivaju rampe sa kruznog toka. Pesacka staza sa Topciderske strane Radnicke ulice mora da zaobidje zemljane nasipe kojima se ove dve rampe spustaju do nivoa kolovoza, pa tako u svakom slucaju mora da udje u NIS-ovo zemljiste, sem ako ne prave neki minijaturni tunel kroz taj nasip. Sa te strane Radnicke ulice su i stepenice sa autobuske stanice. To bi recimo moglo biti nekoliko razloga da ona ni preko Topciderske reke ne ide po glavnom mostu, nego da ima svoj, poseban mostic. Sve zajedno je ocigledno deo resenja prizemnog nivoa za koji se, koliko znam, jos niko nije pohvalio da ga je video.
 
pedja76":27dae53g je napisao(la):
Pre mislim da će biciklistička staza ići pored novog tobogana koji tek treba da se izgradi jer mi se čini da je će novi most preko topčiderke biti dovoljno širok za 6 traka i pešačko - biciklističku stazu od perpera ka adi. Tu su i uradili krivinu biciklističke staze od ade, pored silazne rampe sa mosta ka novom topčiderskom mostu koji za sada ipak koriste vozila za smer ka adi...
Ovo što si slikao je možda neka tehnička stvar (neke cevi za preko topčiderke i sl.) jer ipak se radi u dubini NISovog prostora gde ne verujem da će pešaci i bajkeri baš prolaziti...


Sa slike se lepo vidi da je u smeru ka Sajmu planirana pešačko-biciklistička staza baš na mestu gde su postavili nosače:

110809-RAPET-02.jpg


Послато са GT-P3110 користећи Тапаток 2
 
Osim diskutablne estetske funkcije, čemu služi tako velika betonska ploča sa leve strane Topčiderke ?
Pa i desna strana je pretstavljena ne malim betonskim koritom ali bez i jednog milimera staze duž reke
Ok render samo približno dočarava buduci izgled. . .
ali sa tolikim uloženim trudom i . . . , veliki je propust pomanjkanje brige o Topčideki
a sama slika postaje opravdanje za tu nebrigu, uobičajenom frazom ,,pa nije ni predvidjeno,,
 
Zna li se na kraju da li ce postojati tramvajska veza Rakovica - Novi most?
 
Ovaj prostor i topoloski i saobracajno predstavlja cvoriste (usce Topciderske reke, dolina izmedju uzvisenja na obe strane). Sa autobuskom i tramvajskom stanicom, ovo ce biti prirodno mesto i za presedanja i pristup Hipodromu, Topcideru, Kosutnjaku, Milosevom Konaku, Senjaku i Adi Ciganliji, pa bi u tom smislu i prizemlje bilo dobro urediti u obliku nekog centralnog parka sa pesackim i biciklistickim pristupima sa raznih strana. Bar da vidimo neku korist od pruge koja nas je toliko kostala. Zahvaljujuci njoj je citavo prizemlje moralo biti potpuno oslobodjeno automobilskog saobracaja, pa bi bio zlocin u punoj meri ne iskoristiti novac koji je ionako vec utrosen da bi se sav taj saobracaj podigao na stubove. Iz istog razloga, bilo bi neodgovorno ne dodati i pesacku stazu pored Topciderske reke koja bi povezivala recimo Milosev Konak i ovo novo pesacko cvoriste sa prilazom Adi Ciganliji. Ne mogu da prezalim nepostojeci lift sa uzvodne strane mosta, ali sta je tu je. I dalje mislim da bi dugorocni cilj trebao biti funkcionalno povezivanje ova dve rekreacione zone, pa je uspostavljanje njihove veze duz Topciderske reke prirodan pocetni korak u tom pravcu.
 
Vrh