Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

hahaha :)
pa ono ne vidim poentu da mora neki čikica da klikne dugme umesto mene :D
 
blagoje":1mq7wo7b je napisao(la):
Izgleda da su rešili da olakšaju penjanje na most iz smera ulice Vladimira Popovića. Na raskrsnici ulice Jurija Gagarina i Antifašističke borbe se često stvarala velika gužva zbog polukružnog skretanja, koje je sada neophodno kako bi se vozila iz smera ulice Vladimira Popovića preko uzlazne rampe popela na most.

buvljak.jpg



Po izgradnji uzlazne rampe iz ulice Antifašistike borbe, završetkom vijadukta na tom potezu i njegovim spajanjem sa mostom, dodatno će se olakšati penjanje na most iz smera ulice Vladimira Popovića.

110924jgpetvs03.jpg

Krajnja leva traka i "prečica" preko zelenog ostrva za skretanje u suprotan smer zbog penjanja na most su završeni (Blagojeva prva slika).

Jel' ovo sigurno samo za privremeno?
 
kopmania":1njycszm je napisao(la):
Ja se nadam da će ti liftovi raditi 24sata i da će biti pušteni da se sami vozimo, da ne treba lift boy kao na brankovom.

Nije ni onaj kod Brankovog imao ''lift boy-a'', pa je lift zbog toga džamio jedno vreme pokvaren, upišan, ižvrljan, umazan... Lift boy ti je više obezbeđenje tog lifta, nego ''kliktač dugmića''.

Kamere u liftovima bi polovično rešile problem, ali nisu dovoljno pouzdano rešenje kao ''lift boy''.
 
kopmania":28yy3xz4 je napisao(la):
Ja se nadam da će ti liftovi raditi 24sata i da će biti pušteni da se sami vozimo, da ne treba lift boy kao na brankovom.

To može tako u Luksemburgu recimo, u Srbiji mora da postoji lift boy.
 
Slikano 24.11.2012. godine
Radovi na delu gradilišta od parkinga kod Buvljaka do ulice Jurija Gagarina


Završeno je izlivanje gornje konstrukcije sva tri vijadukta iznad ulice Antifašističke borbe. Počelo je uklanjanje oplate i skela ispod vijadukta najbližeg Železničkoj stanici Novi Beograd i postavljanje elektro instalacija za tramvaje:

t01.jpg


t02k.jpg


t03u.jpg


t04s.jpg


t05k.jpg


t12rk.jpg


t13a.jpg


Nastavljeni su radovi na gornjoj konstrukciji drumskog vijadukta u smeru ka Tošinom bunaru na gradilištu kod parkinga za Buvljak. Još ranije je urađeno jedno polje, a trenutno se postavlja armatura na drugom polju. Za treće polje je montirana oplata, a za preostala tri je podignuta skela:

t06q.jpg


t07p.jpg


t08w.jpg


t09e.jpg



Na delu gradilišta kod parkinga za Buvljak još ranije je završeno spuštanje šinskog vijadukta na zemlju, a za drumski vijadukt u smeru ka mostu je završeno svih osam parova nosećih stubova:

t11im.jpg


t10d.jpg



Na potezu od ulice Antifašističke borbe do ulice Jurija Gagarina privode se kraju radovi na nosećim stubovima sva tri vijadukta. Ostalo je da se izlije dva para nosećih stubova (od 15) za drumski vijadukt u smeru ka mostu, kao i po jedan par nosećih stubova (od 16) na preostala dva vijadukta. Počeli su i radovi na iskopu zemlje na pozicijama nosećih stubova silazne i uzlazne rampe koje spajaju vijadukte sa ulicom Antifašističke borbe. Šipovi za ove stubove su ranije fundirani:

t14u.jpg


t15g.jpg


t16p.jpg


t17oq.jpg


t18q.jpg


t19w.jpg


t20d.jpg


t21r.jpg
 
Slikano 24.11.2012. godine

Radovi na petlji "Jurija Gagarina" na prilazu mostu kao i iznad same ulice Jurija Gagarina:


Privode se kraju radovi na poslednjem nosećem stubu na potezu od ulice Jurija Gagarina do spajanja sa mostom. Na ovom delu gradilišta izliveno je šest parova nosećih stubova za drumski vijadukt u smeru ka Tošinom bunaru, šest nosećih stubova za šinski vijadukt i sedam parova za drumski vijadukt u smeru ka mostu:

s01js.jpg


s02y.jpg


s03w.jpg



Iznad silazne rampe sa mosta u ulicu Jurija Gagarina je počelo postavljanje skele:

s04j.jpg


s05e.jpg



Na već montirane skele iznad ulice Jurija Gagarina počelo je postavljanje oplate za gornju konstrukciju drumskog vijadukta u smeru ka Tošinom bunaru. Konstrukcija iznad ulice zbog velikog raspona će biti lučna:

s06q.jpg


s07y.jpg


s08m.jpg


s09g.jpg


s14bv.jpg


s15lp.jpg



Na drumskom vijaduktu u smeru ka Tošinom bunaru su već izlivena dva polja gornje konstrukcije i to ona najbliža mostu. Počela je montaža skela za šinski vijadukt


s10svj.jpg


s11hi.jpg


s12pm.jpg


s16xd.jpg
 
Još jedna fenomenalna reportaža. Hvala, Blagoje :vops:

Bože zdravlja, pa da na istom mestu uskoro počnemo da slikamo i radove na novoj autobuskoj stanici!
 
sa WWW.SAVABRIDGE.COM

Завршена шеста рампа за везу кружног тока са главним саобраћајницама

Бетонирањем последњег поља горње конструкције рампе 2а која ће убудуће повезивати саобраћај из Радничке улице, смер према центру, са кружним током, у среду 21. новембра завршена је и шеста рампа нове петље. На осталим рампама кружног тока 2б и 3а у току је монтажа парапетних венаца и New Jersey баријера након чега ће следеће недеље започети израда хидроизолације.

У недељу 18. новембра отпочели су радови на другој фази изградње новог моста преко Топчидерке, бетонирањем плоче горње конструкције. На супротном крају новог надвожњака у Радничкој, у правцу ка центру града, успешно су завршени радови на насипању привремене рампе код сајма. На изграђеној конструкцији овог вијадукта врши се хидроизолација, као и монтажа парапетних венаца и сигурносних ограда.
 
Na osnovu razvoja situacije oko privremenog povezivanja novoizgrađenog nadvožnjaka iznad železničke pruge (smer ka Sajmu) sa nedovršenim mostom preko Topčiderske reke, rekao bih da postoji mogućnost još jednog scenarija preusmeravanja saobraćaja po zatvaranju starog tobogana.

I pored toga što su radovi na povezivanju uzlazne rampe iz Radničke sa kružnim tokom i silazne rampe sa kružnog toka u Bulevar vojvode Mišića gotovi i što bi ostali radovi mogli da se završe za najviše mesec dana, niko od gradskih zvaničnika ne pominje ovu opciju za preusmeravanje saobraćaja u smeru ka Sajmu. Pojavile su se najave da će novoizgrađeni nadvožnjak preko železničke pruge biti prohodan u oba smera, a da će podvožnjak u smeru ka Sajmu biti prohodan do proleća. Imajući u vidu ove najave, a na osnovu viđenog na gradilištu, sasvim je realna opcija da po zatvaranju starog tobogana, saobraćaj prema Adi ide u dve trake preko novog nadvožnjaka i nedovršenog novog mosta preko Topčiderske reke, a u suprotnom smeru (ka Sajmu) preko novog mosta preko Topčiderske reke, a potom trećom trakom preko novog nadvožnjaka. Druga traka za smer ka Sajmu bi u tom slučaju takođe išla preko nedovršenog mosta preko Topčiderske reke i odatle se spuštala u podvožnjak, da bi se sa onom trakom preko nadvožnjaka spojila kod Gospodarske mehane. Na taj način se oslobađa stari betonski most preko Topčiderske reke za rušenje i završetak kompletnog novog mosta preko nje.

Inače, radovi na nadvožnjaku preko železničke pruge (smer ka Sajmu) su pri kraju. Postavljena je hidroizolacija, završeno je postavljanje ivičnih venaca i Jersey barijera, a montaža zaštitne ograde je u toku. Ugrađuju se dilatacione spojnice, a radi se i na postavljanju kanalica za instalacije i na armiranju tehničkih staza, nakon čega sledi njihovo betoniranje. Nakon toga je ostalo samo asfaltiranje i postavljanje osvetljenja. Utisak je da bi radovi na samom nadvožnjaku mogli biti u potpunosti gotovi najkasnije u narednih desetak dana.

Na privremenoj prilaznoj rampi nadvožnjaku iz smera Sajma se vrši nasipanje i njen završetak će se verovatno poklopiti za završetkom radova na samom nadvožnjaku. Sa suprotne strane su u toku radovi na prilaznoj rampi novoizgrađenom delu mosta preko Topčiderske reke, kao i na privremenim potpornim zidovima između ovog mosta i nadvožnjaka. Sve u svemu, sasvim su realne najave da bi rušenje starog tobogana trebalo da se završi do kraja godine, a to podrazumeva preusmeravanje saobraćaja najkasnije do sredine decembra.
 
Да ли ико зна шта се дешава са свим тим челиком (тобоганом)? сигурно је да има много потребних места по србији али и у београду за његово коришћење...пао ми је на памет и душановац (иако тамо нема места за проширење...сада, међутим зар то није део УМП....додуше не знам којих је распона тобоган.

drum1 на теми обилазница":3ps64nbi je napisao(la):
ево предлога за ову али и све инфраструктурне теме...било би супер да се зафарба докле се стигло са изградњом, мислим да је много прегледније и лакше да се види докле је стигао пројекат поготово код великих пројеката који не могу да стану у један кадар.

био бих веома захвалан...

capture.jpg


едит:

и да буде у бојама нпр
наранџасто - готово
жуто - изводе се финални радови
зелено - изливен бетон
светло зелено - лије се бетон
плаво - армирање
љубичасто - постављање оплате
браон - земљани радови

имали бисмо комплетну слику! мада и само готово није готово би било сјајно
 
Мислим да би БеоБилд као једну од наредних својих акција могао имати предлог за измештање "тобогана". Да на овим страницама продискутујемо неколико предлога, утврдимо за који се залаже већина и онда упутимо граду званичну иницијативу.

Мени се, рецимо, чини да би постављање на месту садашњег пружног прелаза у Батајници значајно убрзало саобраћај на овом месту и спречило потенцијалне несреће. Признајем да нисам био на поменутом месту и да суд доносим само на основу онога што сам имао прилике да прочитам. Вероватно неко има бољи увид у конкретно стање.

Волео бих да чујем и друге предлоге. ПРЕДЛАЖИТЕ, БеоБилдовци! :gobb:
 
Da se nadovezem na post sizifa.
Sta mislite da napravimo temu u radionici oko izmestanja tobogana da ne bi smo gusili ovu?
Naravno regularno cemo linkovati ovde tu temu da ne bi smo gusili ovu i na kraju da zvanicnim i nezvanicnim kanalima uputimo zahtev gradskoj vlasti za premestanje tobogana gde god to odlucimo putem ankete.

Ako ne bude moguce kao resenje makar cemo morati dobiti argumentovan odgovor na nase pitanje.
 
U peć za topljenje da se termički ponište naponi i zamor od 40 + godina vibracija.

edit - pogrešna vrsta peći :p
 
Ovo što je rekao relja je def. najbolje. Realno gledano nije valjao ni ovde gde je sad onda neće ni tamo. Asfalt sa njega prosto beži i ostaju rupe. Pogotovo kad idu preko njega autobusi i kamioni. On je bio privremeno rešenje što znači nije namenjen u startu da traje toliko. Zato je topljenje najbolje rešenje. Ionko ima da ga iseku kao onaj mali preko Topčiderke.

U Batajnici bez većih eksproprijacija nije moguće postaviti nadvožnjak preko pruge. Potrebno je minimum 150-200m nasipa pred nadvožnjak da bi se došlo do odgovarajuće visine. Podvožnjak ne dolazi u obzir jer tamo ima podvodnih voda pa bi se brzo napunio. Drugo rešenje je ovako kao rampe što se rade a to je da sam nadvožnjak krene od male visine i penje se postepeno. Tako se izbegava širok nasip ali opet bi niko ne bi vole da pred kućom ima nadvožnjak. Pola Šangaja bi trebali da isele da to naprave.
 
vucko":2fwq6v58 je napisao(la):
Da se nadovezem na post sizifa.
Sta mislite da napravimo temu u radionici oko izmestanja tobogana da ne bi smo gusili ovu?
Naravno regularno cemo linkovati ovde tu temu da ne bi smo gusili ovu i na kraju da zvanicnim i nezvanicnim kanalima uputimo zahtev gradskoj vlasti za premestanje tobogana gde god to odlucimo putem ankete.

Ako ne bude moguce kao resenje makar cemo morati dobiti argumentovan odgovor na nase pitanje.

Gradska vlast jedva ceka rezultate ankete :laugh:
 
nakalemiti tobogan na raskrsnicu careva ćuprija da denivelišemo pravac most - buleva patrijarha pavla

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Lepo rece Relja u pec da odmori materijal od privremene upotrebe :)
 
Vesti :: Beograd

Tramvaji na starim trasama od ponedeljka »

29. Novembar. 2012 | (16:53 -> 20:05), Izvor : Studio B, Komentari: 0 :: video prilog

Počev od ponedeljka, 3. decembra, sa prvim jutarnjim polascima, tramvajske linije br. 7, 9 i 13 vraćaju se na redovnu trasu, kroz Ulicu antifašističke borbe do Bloka 45, saopštavaju iz Sekretarijata za saobraćaj.


Dugo očekivani tramvajski prevoz vratiće se u novobeogradske blokove već naredne nedelje. Tačnije, od ponedeljka, linije 7, 9 i 13, vraćaju se na stare trase, pa će putnike, umesto do Bulevara Milutina Milankovića, prevoziti do bloka 45. Duž te trase koristiće se sva postojeća stajališta, kao i ono u Ulici antifašističke borbe, gde su radnici firme POR završili svoj deo posla.
Posle skoro pola godine, mreža skela koja se nalazila tačno na sredini Ulice antifašističke borbe i unutar koje su radnici gradili vijadukt preko buvljaka, konačno je raspletena i otkrila deset stubova konstrukcije, koji nose deo prvog kilometra pristupne saobraćajnice petlji „Jurija Gagarina". A da bi radovi mogli neometano da se odvijaju, saobraćaj je u početku morao da bude potpuno obustavljen u toj ulici, da bi od letos po jedna traka u oba smera propuštala samo automobile. Šinski saobraćaj morao je da čeka, sve do sada.
Nakon postavljanja kontaktne mreže, u ulicu Antifašističke borbe stižu ekipe Direkcije za javni prevoz i GSP-a, koji će tokom vikenda očistiti šine na potezu od buvljaka do bloka 45, kako bi prvi tramvaj krenuo već u ponedeljak.
Dakle, umesto da ima zadnja stanica bude na Bulevaru Milutina Milankovića, tramvaji će naredne nedelje saobraćati starom trasom, a autobusi sa oznakom 7A biće ukinuti. Putnici koji su koristili tramvaje 7, 9 i 13 više neće morati da presedaju, da bi stigli do bloka 45.
Oni koji dolaze kolima, ipak će morati da prate saobraćajnu signalizaciju, koja će u zavisnosti od faze radova, diktirati izmene.
- Nenad Bajić, Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda - Radovi se nastavljaju na čitavoj dužini od 1 kilometra, koliko ovo gradilište zauzima, gledajući od mosta do sredine železničke stanice Novi Beograd za sve tri konstrukcije skoro su završeni stubovi, počelo je sa izradom gornje konstrukcije, naravno gornje konstrukcije iznad Antifašističke borbe, a velike radove imamo trenutno preko ulice Jurija Gagarina, gde je u toku izrada konstrukcije za prelazak UMP preko Jurija Gagarina.
Upravo u Ulici Jurija Gagarina trenutno su najveće izmene u saobraćaju - iz tri trake vozila se slivaju u jednu i takav režim važiće sve dok se ne završi prelaz preko Jurija Gagarina. Kada je u pitanju javni gradski prevoz, većih izmena više ne bi trebalo da bude.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VUKXmTI1Lm0
http://studiob.rs/info/vest.php?id=83141&kategorija=Beograd
 
Na kameri kod buvljaka (jedinoj koja radi) se može videti da je prostor ispod stubova raščišćen, i da se tlo priprema za postavljanje nosećih skela za oplate.
Deo skela je već istovaren, a i primećuje se da su se oplate "približile" kameri.
 
Jel tramvaji od sutra kreću ponovo starom trasom pored Buvljaka?
 
Да, крећу

Tramvaji na starim trasama od ponedeljka
BEOGRAD,14:14, 02.12.2012.

Umesto da zadnja stanica bude na Bulevaru Milutina Milankovića, tramvaji će od ponedeljka saobraćati starom trasom, a autobusi sa oznakom 7A biće ukinuti.

BEOGRAD – U ponedeljak, tramvajske linije 7, 9 i 13, vraćaju se na stare trase, pa će putnike, umesto do Bulevara Milutina Milankovića, prevoziti do bloka 45.
Duž te trase koristiće se sva postojeća stajališta, kao i ono u Ulici antifašističke borbe, gde su radnici firme POR završili svoj deo posla.
Posle skoro pola godine, mreža skela koja se nalazila tačno na sredini Ulice antifašističke borbe i unutar koje su radnici gradili vijadukt preko buvljaka, konačno je završena.
Umesto da zadnja stanica bude na Bulevaru Milutina Milankovića, tramvaji će od ponedeljka saobraćati starom trasom, a autobusi sa oznakom 7A biće ukinuti.
Putnici koji su koristili tramvaje 7, 9 i 13 više neće morati da presedaju, da bi stigli do bloka 45.
http://www.kurir-info.rs/tramvaji-na-st ... nak-538741
 
vucko":14r2wo4h je napisao(la):
Da se nadovezem na post sizifa.
Sta mislite da napravimo temu u radionici oko izmestanja tobogana da ne bi smo gusili ovu?
Naravno regularno cemo linkovati ovde tu temu da ne bi smo gusili ovu i na kraju da zvanicnim i nezvanicnim kanalima uputimo zahtev gradskoj vlasti za premestanje tobogana gde god to odlucimo putem ankete.

Ako ne bude moguce kao resenje makar cemo morati dobiti argumentovan odgovor na nase pitanje.


Sastav Deligradske i Gučevske time se premoštava auto put kao preko potreban novi pravac
direktno rasterecivanje vrlo problematičnih tačaka Gazele i Autokomande na pravcu Slavija-Banjica-Slavija
(Slavija-Prokop) :)
 
Vrh