Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

U gore navedenom linku sa Studija B se kaze kako ce novi tobogan prvovremeno koristiti u dva smera. Jel to treba da znaci da ce tada vozila u prvcu sajma ici preko srednjeg dela novog mosta preko Topciderke pa dalje na novi tobogan??? To bi otvorilo mogucnost da se zavrsi treci segment mostica na Topciderki. Kada se zavrsi kompletan most, saobracaj ce moci da se vrati preko mosta desnom stranom od Radnicke pa dalje kroz podvoznjak a od sajma preko novog nadvoznjaka sto omogucava rusenje starog tobogana.
 
Slikano 14.11.2012. godine
Radovi na nadvožnjaku preko železničkih šina i Topčiderske reke (smer ka Sajmu) ulaze u završnu fazu:


y01y.jpg


y02u.jpg


y03n.jpg


y04y.jpg


y05x.jpg


y06h.jpg


y07b.jpg


y08j.jpg


y09g.jpg


y10y.jpg


y11e.jpg


y12s.jpg


y13yb.jpg


y14r.jpg


y15a.jpg
 
ivandr6889":3d7lvnnj je napisao(la):
U gore navedenom linku sa Studija B se kaze kako ce novi tobogan prvovremeno koristiti u dva smera. Jel to treba da znaci da ce tada vozila u prvcu sajma ici preko srednjeg dela novog mosta preko Topciderke pa dalje na novi tobogan??? To bi otvorilo mogucnost da se zavrsi treci segment mostica na Topciderki. Kada se zavrsi kompletan most, saobracaj ce moci da se vrati preko mosta desnom stranom od Radnicke pa dalje kroz podvoznjak a od sajma preko novog nadvoznjaka sto omogucava rusenje starog tobogana.

Ako su odlučili da novootvoreni nadvožnjak koriste u početku u oba smera, mislim da će se praviti ogromne gužve, tim pre što su u istom prilogu naveli da će nadvožnjak imati samo dve trake (svi smo očekivali tri). U istom prilogu su rekli i da podvožnjak ostaje prohodan sve do proleća. Priče gospodina sa kravatom i reportera se baš i ne poklapaju.

Mislim da je opcija da se saobraćaj u smeru Sajma preusmeri na nadvožnjak dok se ne uradi treća faza mosta preko Topčiderske reke, a kasnije vrati u podvožnjak diskutabilna. Nivo novog mosta preko Topčiderske reke je dosta viši od sadašnjeg nivoa (u nivou ograde betonskog mosta), pa bi nagib za spuštanje u podvožnjak bio suviše veliki:

y15a.jpg


Istovremeno, da nameravaju da saobraćaj u smeru Sajma privremeno ide preko novog nadvožnjaka, ne bi po silasku sa nadvožnjaka pravili privremeni potporni zid koji savija na suprotnu stranu:

y13yb.jpg


Takođe je malo verovatno da bi treću fazu mosta mogli da urade pre kraja godine, a do tada bi prema navodima u prilogu već trebali da sruše tobogan.
 
blagoje":18f1wzb5 je napisao(la):
Ako su odlučili da novootvoreni nadvožnjak koriste u početku u oba smera, mislim da će se praviti ogromne gužve, tim pre što su u istom prilogu naveli da će nadvožnjak imati samo dve trake (svi smo očekivali tri).
Mislim da gospoda nemaju pojma šta pričaju. Meni na slici dole deluje da ima sasvim dovojljno mesta za 3 trake i pešačku stazu, a ako nema pešačke staze, možda bi čak mogle i 4 uže trake da se uguraju...
y10y.jpg
 
Da se nadovezem na Mihajlov post iznad.

I meni je u prilogu iznenadilo da se pominju dve trake na novom nadvoznjaku. Mislim da je to greska reportera ili ko zna koga. Ovde komotno staju tri trake sta vise i u detaljnom planu su unete tri trake u oba smera. Ono sto bi mi bilo cudno jeste pesacka staza za koju ne vidim potrebu niti smisla jel gde bi ona izbijala u Vojvode Misica tacno na ukljucenje iz pravca raskrpetlje sto nimalo nema logike.
 
ma te dve trake su klasicno lupetanje svojstveno Studiju B
Nema to veze sa realnoscu....
 
Danasnji prilog Studia Dj,izjavu dao Bijelic i kaze da ce na jesen 2013. biti gotov LOT 2 koji se sada radi na NBG.A LOT1 do tosinog Bunara gotov do kraja 2014te.Dakle skliznuse rokovi za godinu dana.
 
To niko ni ne pominje, kao da ne postoji. Ostaje samo ucrtano u GUP-u i čeka "bolja vremena". Ali kod smo već kod "a šta posle ovih radova" tema - onaj lik sa Studija B je u prilogu o petlji Radnička, pomenuo da naredne godine počinje rekonstrukcija i proširenje Bulevara patrijarha Pavla (doduše, STB je ovih dana natrpan temama o Beogradu budućnosti - Slavija, Beton hala, Vojvode stepe, Tunel u Tadeuša Košćuška, Prokop...).
 
Upravo ovo sto Vucko kaze je meni sinoc zasmetalo. Naime polovinom 2013. ce poceti da rade na potezu od Tosinog buanra, pa da li je moguce da ima treba 18 meseci za tu deonicu koja je i najmanje komplikovana od svega do sada. Jasno je da je bankrot izdvodjaca usporio dinamiku ali bas ovoliko. :(

Samo na napomenem jednu stvar, reporter pominje jesen 2013. i jesen 2014. , a ovaj Bjelic kraj 2013. i kraj 2014 kao kraj ovih faza. :roll:


Sto se nastavka UMP-a tice, pa jasno je da se krenulo u projekat metroa i ovo ce za duzi rok biti stavljeno ad acta.
 
djordje*******g":20zjdibh je napisao(la):
Upravo ovo sto Vucko kaze je meni sinoc zasmetalo. Naime polovinom 2013. ce poceti da rade na potezu od Tosinog buanra, pa da li je moguce da ima treba 18 meseci za tu deonicu koja je i najmanje komplikovana od svega do sada. Jasno je da je bankrot izdvodjaca usporio dinamiku ali bas ovoliko. :(
.......

A ono što meni nije jasno je - ako se LOT-ovi finansiraju iz kredita - pare nisu problem.
Za dve nedelje planiraju da se "pošalje dokumentacija evropskim bankama", a odobrenje navodno nije problem.
Zatim ide tender, pa početak radova sredinom 2013, završetak 2014.

Da li je moguće da za već planiranu ulicu od 2 km treba maltene dve godine????
 
Igor":1r4wwsa7 je napisao(la):
Da se nadovezem na Mihajlov post iznad.

I meni je u prilogu iznenadilo da se pominju dve trake na novom nadvoznjaku. Mislim da je to greska reportera ili ko zna koga. Ovde komotno staju tri trake sta vise i u detaljnom planu su unete tri trake u oba smera. Ono sto bi mi bilo cudno jeste pesacka staza za koju ne vidim potrebu niti smisla jel gde bi ona izbijala u Vojvode Misica tacno na ukljucenje iz pravca raskrpetlje sto nimalo nema logike.

Mislim da moraju da postoje makar one pešačke "servisne" stazice, kao što postoje na pojedinim rampama mosta koje nemaju široku pešačku stazu. :wink:
 
Slikano 14.11.2012. godine
Radovi na rampama koje povezuju kružni tok sa Radničkom ulicom i Bulevarom vojvode Mišića:


Završeno je izlivanje gornje konstrukcije silazne rampe sa kružnog toka ka Bulevaru vojvode Mišića i predstoje finiji radovi:

q01x.jpg


q02k.jpg


q03ja.jpg


q04j.jpg



Izliven je deo gornje konstrukcije uzlazne rampe iz Bulevara vojvode Mišića na kružni tok i to onaj iznad pruge. Po skidanju oplate, ovaj segment će se spustiti na projektovanu visinu. Do spajanja ove rampe sa spojnim stubom je ostala da se izlije gornja konstrukcija na još dva polja:

q05jq.jpg


q06i.jpg


q07h.jpg


q08i.jpg



Trenutno su u toku radovi na poslednjem polju gornje konstrukcije uzlazne rampe iz Radničke ulice na kružni tok (danas se planira izlivanje):

q09v.jpg


q10x.jpg


q11p.jpg


q12e.jpg



Na rampi koja se sa kružnog toka spušta u Radničku ulicu ostala je da se uradi gornja konstrukcija dva polja (od 6) kako bi se i ova rampa spojila sa kružnim tokom. Radovi na ovoj rampi su bili privremeno obustavljeni kako bi se prvo završila susedna rampa. Za spajanje ove rampe je potrebno nekih 20-ak dana:

q13hx.jpg


q14h.jpg


q15u.jpg


q16tz.jpg
 
Михаило":3ngx6ov3 je napisao(la):
Mislim da moraju da postoje makar one pešačke "servisne" stazice, kao što postoje na pojedinim rampama mosta koje nemaju široku pešačku stazu. :wink:

Upravo tako. Ove tehničke staze se trenutno rade na delovima nadvožnjaka gde su već postavljeni ivični venci i Jersey barijere, ali njihova širina ne omogućava mimoilaženje.
 
Slikano 14.11.2012. godine
Radovi na rampama koje povezuju kružni tok sa mostom na Adi i sa raskrsnicom kod Hipodroma. Sve četiri rampe su spojene i u toku su završni radovi na postavljanju ivičnih venaca, Jersey barijera i ograde, kao i na izradi tehničkih staza i dilatacionih spojnica:


Na izlaznoj rampi sa kružnog toka na most završeno je postavljanje ograde i dilatacione spojnice i osim sitnijih radova ostalo je samo da se postavi završni sloj asfalta:

v01l.jpg


v02dg.jpg


v03i.jpg


v04q.jpg



Ista situacija je i sa rampom kojom se sa mosta spušta na kružni tok:

v05j.jpg


v06e.jpg


v07g.jpg



Na rampi kojom se iz pravca Hipodroma dolazi na kružni tok završeno je postavljanje ivičnih venaca i Jersey barijera, a u toku su radovi na hidroizolaciji, izradi tehničkih staza i postavljanju dilatacione spojnice (radovi počeli nakon slikanja):

v14s.jpg


v15dj.jpg


v16s.jpg


v17g.jpg


v18b.jpg



Na rampi kojom se sa kružnog toka ide prema raskrsnici kod Hipodroma u toku je postavljanje ivičnih venaca i Jersey barijera:

v08k.jpg


v09a.jpg


v10x.jpg


v11f.jpg


v12k.jpg


v13mx.jpg
 
Hvala puno Blagoje, kao i uvek opsirne i jako slikovite reportaze od tebe :)
 
Jupiii pravi slikorgazam!!! :mrgreen:
Bravo blagoje majstore, svaka ti dala! :kk: :gobb:
 
Završeno je izlivanje gornje konstrukcije sva tri vijadukta iznad ulice Antifašističke borbe. Počelo je uklanjanje oplate i skela ispod vijadukta najbližeg Železničkoj stanici Novi Beograd. Kako sada stvari stoje, sasvim je realno očekivati da početkom decembra, kako su najavili, puste tramvaje na ovoj deonici.
 
Radnici već rade na kontaknoj mreži u JG.

ps - hvala za odlične reportaže Blagoje
 
Valjalo bi da najzad puste autobuse,prosto je seljakanje sto zadnjih dana doziveh da presedas sa atubousa 7 koji je u fazi raspada na tramvaj.
 
Ja se nadam da će ti liftovi raditi 24sata i da će biti pušteni da se sami vozimo, da ne treba lift boy kao na brankovom.
 
kopmania":1oi88xi6 je napisao(la):
Ja se nadam da će ti liftovi raditi 24sata i da će biti pušteni da se sami vozimo, da ne treba lift boy kao na brankovom.
A šta si to planirao da radiš u tim lifovima, ako ti smeta lift boy? :mrgreen:
Video nadzor (i to maskiran ali sa vidljivim obaveštenjem) oko i u liftu pod obavezno!
 
Vrh