Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

direktor":2fg5ejpl je napisao(la):
Nastavak
dsc04331.jpg

dsc04336.jpg


Cija je ovo reka ?
Silni mililioni sa obe obale a ona ko naj veci zlocinac - cak joj se preti pretvaranjem u kanalizaciju
umesto da sa nekim promilom od silnih miliona da je urede kako bi oplemenila okolinu
gde je taj pozitivni uticaj na okolinu projekta mosta na Adi ?
 
Koliko mi je poznato, kameni most je zakonom zaštićen i osnovni je razlog zašto se prepravlja projekat spajanja šinskog vijadukta na postojeću tramvajsku mrežu.
 
@Blagoje

Pa da, u pravu si za A. Borbe to jeste najbolja varijanta, ali zato vozila iz Spanskih Boraca imaju dosta slozeniju putanju. Generalno meni je cudno da cela petlja od V.Popovica pa nadalje ima samo 4 rampe, 2 silazne i dve uzlazne nekako mi to malo. Mada pretpostavljam da se na nekim putanjama moze napraviti dosta uz pomoc uslovnog skretanja desno na semaforima, kao npr na putanji koju si ti gore oznacio crvenim.
 
blagoje":betidxp2 je napisao(la):
@relja

Meni to pre vuče na pešačko-biciklističku stazu.

Verovatno i jeste. Ma ko zna šta nas čeka u budućnosti, kada se projektanti uče na praksi...
 
Prosiruju i ukljucenje u jurija gagarina iz ulice gdje je buvljak desno skretanje sa 1 na 2 trake smanjuju ostrvo nevidi se na ovoj fotki bas fali taj dio
 
boca-ica":wqq6ctfd je napisao(la):
direktor":wqq6ctfd je napisao(la):
Cija je ovo reka ?
Silni mililioni sa obe obale a ona ko naj veci zlocinac - cak joj se preti pretvaranjem u kanalizaciju
umesto da sa nekim promilom od silnih miliona da je urede kako bi oplemenila okolinu
gde je taj pozitivni uticaj na okolinu projekta mosta na Adi ?

Apsolutna istina, samo se nadam da će po završetku radova nekako naći pare (od silnih miliona) da srede ceo taj potez topčiderke, ušće i sam č.rukavac...
 
Jedno lepo mini šetalište od ušća Topčiderke pored Hipodroma do Topčiderskog parka bi bilo sjajno. U skladu sa povezivanjem zelenih zona o kojem se pričalo.
 
Šetalište bi bilo prava stvar nešto poput šetališta na adi ali za sada tu je samo šut i otpad sa gradilišta.Nekad je tu bila prelepa šumica sa puno fazana i veverica.
 
Šetalište između plavo-crveno-zelenog potoka i skladišta naftnih derivata - milina ;)
 
U pitanju je oko 1.5 km dužine, sve pored rečice, u širini od oko 1-2 metra, nema ekproprijacije.
Po meni odlična ruta i za pešake i bicikliste, a može biti i začetak biciklističke staze ka Rakovici.
 
Budućnost će pokazati kako stići do Miloševog konaka od ade ili Novog Beograda.Po meni, most je otkrio nove zadatke za saobraćajce u našem Beogradu.
 
U neku ruku trebalo bi da je obaveza projekta mosta na Adi
da ima i uredjenje usca Topciderke u Savu bar do M. Konaka
a tu je olaksica da je vec sva teska mehanizacija na lokaciji
uz malo novca i dobre volje - eto predivne setnje preko mosta uz Topciderku do Konaka :)
 
off topic: Sta je rekao Feliks pre skoka? Jooooj vidi pilona!
 
Ono što bi moralo da se uradi je proširenje Drajzerove na 4 trake,ima mesta i zemljište je tu pored puta većinski javno.Velike su gužve i jasno je da se sada saobraćaj sa dedinja i banjice prema nbg usmerava na drajzerovu.Također,deonica pored M.konaka ima više nego dovoljno mesta za 4 trake.
 
Postavljeni su hromirani rukohvati na stepeništima kod mosta, a koliko vidim, sve je spremno za asfaltiranje oko lifta na čukaričkoj strani.

Prilaz liftu na čukaričkoj strani čine dve kose rampe, jer vrata od lifta nisu u visini biciklističke staze. Projektanti su, prirodno, računali na visoke vodostaje Save o kojima smo ovde pričali.
 
U popodnevnim casovima su takodje ukljucena i svetla na stepenicama na spicu ade ali i na cukarickoj strani. Inace jako lepo izgledaju stepenice u vecernjoj varijanti.

Po meni treba dodatno osvetliti prostor ispod cukarickog dela koji ce biti dostupan setacima biciklistima itd. Zavrsetkom petlje radnick i nadam se zatrpavanjem postojeceg podvoznjaka otvorice se sasvim fin javni prostor i komunikacija koju takodje treba osvetliti
 
2012 проширењем Драјзерове си ме инспирисао на следећу скицу...иако има предности, ово је више забава

moj-predlog-umpa.jpg


заправо, ја сам противник саобраћаја уз милошев конак (а и посред Дедиња!) а и УМПа као нечег ужасно скупог због експропријације, мада мислим да је овај предлог бољи од званичног због:

1. нема тунела
2. нема укрштања са већ преоптерећеном аутокомандом
3. нема подударања са аутопутем

а мане су свакако

-саобраћај поред милошевог конака
-саобраћај преко мирних стамбених насеља дедиња, вождовца
 
Da,i ja sam bio protvnik prometa pored konaka,ali realnost se sada obiman saobraćaj sliva niz drajzerovu i da ulica postaje žila kucavica prema Banjici,te da će pre ili kasnije takav korak biti neminovan.Ovo tvoje predloženo rešenje je sasvim ok,ali ako bi bacili na papir računicu,Drajzerovoj je dodavanje po jedne trake sa strane najeftinije rešenje jer se skoro do samog vrha ulice jasno vidi da ima više nego dosta prostora na javnim površinama za proširenje..
 
Šta se to juče radilo u Radničkoj, kad je bila velika gužva ?Novo izmeštanje
 
Novo na WWW.SAVABRIDGE.COM

Интензивни радови на северним приступним саобраћајницама

Rадови на северним приступним саобраћајницама на новобеоградској страни напредују пуном паром. У току протекле недеље највeћа динамика радова остварена је на 3 горњe конструкцијe укупне ширине 40м изнад улице Пролетерске солидарности, где је изведено бетонирање поља левог УМП-а у две фазе, смер ка Тошином бунару, и метро конструкције са укупно 1400м3 бетона. Сва бетонирања пропраћена су затварањем саобраћаја у ул. Пролетерске солидарности и вршена ноћу од 22 до 6 часова ујутру. У ноћи 15. новембра завршено је и последње бетонирање у овом делу будуће саобраћајнице, уливањем укупно 508м3 бетона за горњу распонску конструкцију десног УМП-а, деонице која ће убудуће омогућити саобраћај из смера Тошиног бунара ка мосту. Преднапрезање целе горње конструкције УМП-а и метроа касније омогућиће демонтирање скеле, постављање трамвајске контактне мреже на нову конструкцију и тиме поново успостављање трамвајског саобраћаја у улици Пролетерске солидарности од 1. децембра 2012.

У близини улице Јурија Гагарина и ОТЦ-а интензивно се ради на завршетку преосталих темељних греда и стубова на 4 стубна места за двоколосечну метро конструкцију и УМП вијадукте у оба смера. Следеће недеље отпочеће постављање скеле за прву фазу изградње метро конструкције у зони улице Јурија Гагарина.
 
relja":1rfwyl8d je napisao(la):
Postavljeni su hromirani rukohvati na stepeništima kod mosta, a koliko vidim, sve je spremno za asfaltiranje oko lifta na čukaričkoj strani.

Prilaz liftu na čukaričkoj strani čine dve kose rampe, jer vrata od lifta nisu u visini biciklističke staze. Projektanti su, prirodno, računali na visoke vodostaje Save o kojima smo ovde pričali.

Da pokrijemo to i slikama.
Slikano 14.11.2012. godine:


z01o.jpg


z02x.jpg


z03z.jpg


z04yh.jpg


z05e.jpg


z06xx.jpg


z07j.jpg
 
Da nastavim u sličnom tonu. Trenutno stanje na liftovima i stepeništu ka autobuskim stajalištima iznad kružnog toka:

w01m.jpg


w02w.jpg


w03a.jpg


w04c.jpg


w05a.jpg
 
Vrh