Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja sam gledao ove cevi za kišnu kanalizaciju, ali osim cevi (jednostavno postavljene i relativno lake za održavanje) nisam uspeo da uočim bilo šta što bi delovalo kao filter za otpadne vode.
Možda su u samoj konstrukciji mosta?
 
slika1352.jpg


slika1344.jpg


slika1390.jpg
 
već vidim da će kod tih servisnih vrata na špicu ade, ispod pilona, uveče biti javni wc (leti, kad je veći promet ljudi i danju i noću)
 
relja":29n69jcw je napisao(la):
Ja sam gledao ove cevi za kišnu kanalizaciju, ali osim cevi (jednostavno postavljene i relativno lake za održavanje) nisam uspeo da uočim bilo šta što bi delovalo kao filter za otpadne vode.
Možda su u samoj konstrukciji mosta?
Ne nema filtera, to je za kisnu kanalizaciju i ona se direktno ispusta u reku. Nije to ekoloski opasno.
pedja76":29n69jcw je napisao(la):
već vidim da će kod tih servisnih vrata na špicu ade, ispod pilona, uveče biti javni wc (leti, kad je veći promet ljudi i danju i noću)
Sta ces, to je do kulture naroda.
 
milanche":2joyiktx je napisao(la):
relja":2joyiktx je napisao(la):
Ja sam gledao ove cevi za kišnu kanalizaciju, ali osim cevi (jednostavno postavljene i relativno lake za održavanje) nisam uspeo da uočim bilo šta što bi delovalo kao filter za otpadne vode.
Možda su u samoj konstrukciji mosta?
Ne nema filtera, to je za kisnu kanalizaciju i ona se direktno ispusta u reku. Nije to ekoloski opasno.

Iz nekog razloga sam mislio da će voda btiti tretirana pre ispuštanja u Savu...
 
relja":305jy2w3 je napisao(la):
milanche":305jy2w3 je napisao(la):
relja":305jy2w3 je napisao(la):
Ja sam gledao ove cevi za kišnu kanalizaciju, ali osim cevi (jednostavno postavljene i relativno lake za održavanje) nisam uspeo da uočim bilo šta što bi delovalo kao filter za otpadne vode.
Možda su u samoj konstrukciji mosta?
Ne nema filtera, to je za kisnu kanalizaciju i ona se direktno ispusta u reku. Nije to ekoloski opasno.

Iz nekog razloga sam mislio da će voda btiti tretirana pre ispuštanja u Savu...
Ako pogledas rekonstrukciju Gazele tamo je ista situacija.Zar ti ne zvuci ovako inzenjerski malo blesavo da se tretira voda pri ispustanju u reku?Ipak je to samo ksinica sa malo prljavstine od izduvnih gasova,i prasine.To nije ni promil prljavstine koju trenutno izbacujemo kanalizacijom u Savu i Dunav a ne tretira se trenutno nijedan deo nje.
 
vucko":9v81jxq8 je napisao(la):
.......
Ako pogledas rekonstrukciju Gazele tamo je ista situacija.Zar ti ne zvuci ovako inzenjerski malo blesavo da se tretira voda pri ispustanju u reku?Ipak je to samo ksinica sa malo prljavstine od izduvnih gasova,i prasine.To nije ni promil prljavstine koju trenutno izbacujemo kanalizacijom u Savu i Dunav a ne tretira se trenutno nijedan deo nje.

Raspitaću se kod drugara koji je u toj branši...
 
Jedna slika koja opisuje koliko je neophodno da se Beograd spusti na Savu

slika1343.jpg


Jeste da puca pogled, ali nije ništa spektakularno, čak naprotiv.
 
slika1350.jpg


Ovde mora da ostane i fizički i video nadzor.

slika1351.jpg


slika1385.jpg


Poruka za grafitere - 'ajde gledate i ovo da use*ete

slika1383.jpg


slika1366.jpg
 
Nadam se da nece izvrljati evo gazela svakim danom sve izvljenaija stajaliste tramvaja dobilo novi sloj grafita
 
vucko":2ve9n9an je napisao(la):
Ako pogledas rekonstrukciju Gazele tamo je ista situacija.Zar ti ne zvuci ovako inzenjerski malo blesavo da se tretira voda pri ispustanju u reku?Ipak je to samo ksinica sa malo prljavstine od izduvnih gasova,i prasine.To nije ni promil prljavstine koju trenutno izbacujemo kanalizacijom u Savu i Dunav a ne tretira se trenutno nijedan deo nje.

Nije Relja bez osnova postavio ovo pitanje. Baš pri rekonstrukciji Gazele se vodilo računa o tome (bar tako kažu):

[url=http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=13&nav_id=549113:2ve9n9an je napisao(la):
B92 (13.10.2011)[/url]":2ve9n9an]Radovi na mostu su na samom kraju, a ekipe nastavljaju sa poslovima unutar mosta. Ojačavanja čelične konstrukcije su završena, a trenutno se unutar mosta rade preduprezanja i drenažni sistem. Gazela je prvi most koji će imati ekološku drenažu, voda sa mosta neće padati direktno, već će se skupljati u jednu cev i odvoditi u kanalizaciju ili u sistem prečišćavanja.

Činjenica je da se trenutno na gradilištu sa čukaričke strane izvode obimni radovi na sistemu za prikupljanje i odvođenje voda sa mosta. Broj šahtova i kompleksnost pojedinih od njih možda ukazuju na to da nije u pitanju samo puko sprovođenje tih voda do reke.
 
Људи, пролази ли неко мостом сваки дан, или бар често, у време шпица? Колико је кола на њему?
 
Dok se petlja "Radnička" ne završi, tj dok se most ne poveže direktno sa Sajmom i Radničkom, ne treba ni očekivati neki frekventniji saobraćaj.
 
Јасно, али ево, већ је дошла јесен, сада по београдској традицији почињу праве гужве, па ме занимало колико кола "одвуче" нови мостић...
 
Пантограф":pwyqtm46 je napisao(la):
Јасно, али ево, већ је дошла јесен, сада по београдској традицији почињу праве гужве, па ме занимало колико кола "одвуче" нови мостић...


Odvuče dosta. Ne primeti se toliko u samom obimu saobraćaja preko mosta, koliko u drastično smanjenoj gužvi na prilazima ostalim mostovima.

Još jedna opservacija: Kneza Višeslava je postala prilično zagušena ulica. U gotovo svako doba dana je relativna gužva u oba pravca, skroz od šumarskog fakulteta pa sve do vodotornja.
 
za to jedino vidim rešenje ako bi nekako uspeli da povežu kneza višeslava sa budućim bulevarom patrijarha pavla, ali negde iza skojevskog naselja, ali da se ne remeti košutnjak kao celina. onda bi ceo ovaj kraj gravitirao ka mostu na adi tim putem.

ali nisam siguran da je ovo tehnički izvodljivo zbog velikog nagiba i pruge koja bi morala da se preskoči.
 
Kartograf":1ef78zyp je napisao(la):
Пантограф":1ef78zyp je napisao(la):
Јасно, али ево, већ је дошла јесен, сада по београдској традицији почињу праве гужве, па ме занимало колико кола "одвуче" нови мостић...


Odvuče dosta. Ne primeti se toliko u samom obimu saobraćaja preko mosta, koliko u drastično smanjenoj gužvi na prilazima ostalim mostovima.

Još jedna opservacija: Kneza Višeslava je postala prilično zagušena ulica. U gotovo svako doba dana je relativna gužva u oba pravca, skroz od šumarskog fakulteta pa sve do vodotornja.




Верујем да је тако - приметио сам да није ни најмањи проблем прећи остале мостове ових дана.
У вези са Кнеза Вишеслава. мислим да ће ту гужве бити мање кад се мост споји са Радничком; можда овима са Церака, Филмског града, Скојевског буде ближе да возе кроз ратка Митровића и Трговачку до моста? У обратном смеру - не верујем, јер је скретање улево из Трговачке ка Цераку проблем.
 
Most je projektovan da ima kapacitet od 280 000 vozila dnevno kad sve pristupne saobracajnice budu pustene u rad. Znate li vi koja je to propusna moc?!
Budite bez brige, u uporedjenju Gazela sa propusnom moci od 200 000 vozila dnevno ima veci protok od Bruklin bridga u New Yorku!
 
Не бригам ја да ће нови мост да буде закрчен, јер неће у наредних 30 година (толико је требало и Газели да се запуши), само држим фиге да отпуши чепове на осталима, у чему је, чини ми се, већ успео.
 
Vrh