Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@Окраме8686, видим да ти на гласању један од гласача објашњава какав је наш Мост на Ади и да то треба да видиш на слици, требао би да му одговориш:
[93] vectom on October 15, 2012 05:32:11
@Okram8686, widths of Bandra Worli and Ada bridge can not be compared (in advantage of Ada). Bandra is basically two bridges in one, where suspension cables hold significantly less width of a bridge structure. Ada Bridge's whole structure is absolutely suspended by one pylon. Just check out the picture above to clarify.

Иначе сад води мост у Мумбају 391 : 386

Што каже [99] vladanng on October 15, 2012 09:14:52
Ada bridge is magnificant bridge...it is 45m wide, lines for metro, elevatos, pedestrian/bicycle lines, 6 lines for cars, and pylon is 200m, but this Indian will win because of number of Indians...

А има још нешто, многи наши људи су били против и градње и изгледа Моста на Ади, па ће ако знају за гласање, намерно гласати за Бандру :rant:
 
Imam jedno pitanje. Da se razumemo nisam jedan od onih koji je bio protiv izgradnje ovakvog mosta, naprotiv. Ali mi nije jasno zasto je ovo glasanje bitno trenutno. Mislim da se trenutno na gradilistu desava mnogo zanimljivijih stvari od tog glasanja.
 
blagoje":2yqlzqeh je napisao(la):
Bobb":2yqlzqeh je napisao(la):
Nisi me shvatio. Nije reč samo o ceni, već o kompleksnosti i planiranja i izgradnje, na kraju i o vremenu koje je za sve to potrebno. Video si koliko je zastoj bio prilikom izgradnje nadvožnjaka ka B.Brdu zbog nekoliko tamođnjih kuća, e sad zamisli tempo kojim bi napredovao UMP kroz Pašino Brdo, Bulbulder i ko zna kroz šta još.
Prevelik je to zalogaj i za mnogo jače planere nego što su ovi današnji. Srećom pa se nisu zaleteli.

Obrni, okreni, opet se sve svede na cenu. Lako je isplanirati i isprojektovati, a kasnije i početi sa gradnjom, ako se ima para za eksproprijaciju, a ona je ovde glavni problem. Pare za eksproprijaciju moraju da se obezbede iz gradske kase, a ona je poprilično bušna.

Ne mogu da verujem da bi neko radje pljunuo milijardu evra na nekakvu auto-ekstravagancu od raskrpetlje do Pancevca (koji je i tako zagusen i treba nam jos jedan most) a da pri tome ni ne pomene metro.

DA, grad je zagusen i to je delimicno razlog sto se tamo manje gradi. Resenje tog problema je jedino u metrou, za koga uzgred ne treba eksproprijacija. Imovinsko-svojinski odnosi su po meni puno veca kocnica za gradnju na levoj obali Save a lepota metroa je da to nije problem gde god on ide ispod povrsine. Samo da se ovi reketasi najzad dogovore da zavrse zeleznicki cvor, da vidis kako ce gradnja sa leve obale da BUKNE.

Na kraju, mene u Beogradu fascinira koliko mase i osrednje stojecih ljudi ukljucujuci i masu mojih prijatelja jednostavno nemaju nameru da svoju guzicu izmeste iz automobila. A stalno kukaju na saobracaj (koji uzgred uopste nije toliki haos u odnosu na druge gradove slicne velicine), na nedostatak parkiranja, a o ceni benzina da ne govorim. NIKADA se svima njima nece obezbediti da za 5-10 minuta budu gde hoce pa jos i da nadju parking. Mora malo samoregulative, kao u svakom velegradu, sto guzva, sto astronomske cene parkinga pa neka izvole. Ili lepo na autobus ili metro.

Naravno ne kazem da ne treba graditi saobracajnice (pogotovo most preko Save je bio neophodan, a po meni treba sada pocinjati jos jedan na Dunavu pored kineskog, a onda planirati na duzi rok jos jedan u amfiteatru) ali dajmo malo balansiranog pristupa sa nekakvim sinskim sistemom kako god ga zvali. Ja sam za podzemni metro i plitki ukop ali bi mi bilo lakse cak i da neko ozbiljno prica i onom sr*** od Belama umesto nebuloza sa nekakvim "trkackim stazama" kroz grad. Ne kazem da bi bilo lose da ih imamo, ali to jednostavno nije i ne sme da bude prioritet.
 
ne brini ima beograd para. gradićemo metro, završavati ump, i graditi most u SA istovremeno. država nek gradi prokop i most u vinči.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Milisave, ja ne znam gde ti zivis? A ako je ovo crni humor onda je to u rangu novinara BBC-a koji je pred II Sv. rat u emisiji o gajenju ruza rekao "za ruze vam nazalost treba dosta kreca ali ne brinite, uskoro ce kreca i suta biti u izobilju" pa su ga suspendovali :).

Ja 2 meseca godisnje provodim u Beogradu (najcesce iz dva puta) i sada u avgustu mi se ucinilo da je najveca kriza od pada Milosevica. Ne da nema para, nego se ne zna kako cemo preziveti zimu.
 
Segment nadvožnjaka iznad železničke pruge je spušten na projektovanu visinu:

59390957.jpg


25007696.jpg



Na mestu nekadašnjeg čeličnog mosta pre nekoliko dana je završeno fundiranje šipova na desnoj obali Topčiderske reke i počeo je iskop:

t04s.jpg


t05v.jpg



U isto vreme se odvijalo fundiranje šipova na levoj obali Topčiderske reke:

t06d.jpg



Uveliko traje sečenje šipova koji su držali privremene stubove u Savskom rukavcu:

t03c.jpg
 
Hvala za slike i update.

blagoje":1wkk877n je napisao(la):
............

Uveliko traje sečenje šipova koji su držali privremene stubove u Savskom rukavcu:

t03c.jpg

Da li ti znači da delovi šipova ostaju zabijeni ispod dna rukavca, a da se samo odsecaju delovi koji vire iznad dna?
 
Šipovi se po svoj prilici u koracima izvlače i seku (bilo je više segmenata nego uklonjenih šipova, a kod većine su gornje površine segmenata idealno isečene). Ne znam da li se celi vade ili neki njihov deo ostaje ispod dna rukavca, ali ne verujem da ih seku baš u nivou dna. Sudeći po veličini segmenata i trenutne dubine rukavca, meni deluje da idu ispod nivoa dna. Ako se ostatak šipa po isecanju segmenta izvlači, ne mogu da provalim tehniku kojom se donji deo šipa zadržava po isecanju segmenta, a da se ne vrati u rupu (dok barža koja obavlja sečenje ne prenese isečeni segment do obale), tako da ne treba isključiti i drugu mogućnost. Prvo iseku deo koji je iznad površine vode, a onda u nivou dna onaj ispod površine. Inače, uz sav trud nisam imao prilike da vidim noževe koji obavljaju sečenje, pa je sva prilika da se ono obavlja ispod površine vode.

Ako neko poznaje tehniku uklanjanja privremenih šipova u vodi, ne bi bilo loše da nam prezentuje. Možda Lord?
 
Нова вест о току радова на http://www.savabridge.com

Изградња последње од осам рампи за везу кружног тока са главним саобраћајницама

У суботу 06. октобра отпочела је изградња рампе 2а нове петље у Радничкој, бетонирањем првог поља горње конструкције. Ова рампа ће повезивати саобраћај из Радничке улице, смер према центру, са кружним током. Након извршеног преднапрезања, у току су радови на демонтажи са првог поља и постављању тешке скеле и оплате на друго поље ове конструкције.

Након рушења и израде радне платформе за шипове на месту старог челичног моста преко Топчидерке, отпочели су радови на бушењу шипова као и армирању и бетонирању монтажних носача друге, од укупно три фазе изградње новог моста.

Веза кружног тока и Бул. Војводе Мишића за смер према центру преко железничке пруге, у целости је завршена, након бетонирања последњег сегмента конструкције рампе 3а. На суседној рампи 6а припрема се оплата за први сегмент ове конструкције.

Као део завршних радова на кружном току, тренутно се поставља хоризонтални и вертикални развод кишне канализације.

На новом вијадукту у правцу ка центру града, 12. октобра завршено је бетонирање потпорног зида у оси 1, у близини сајма. На изграђеном делу вијадукта према сајму врши се монтажа парапетних венаца и армирање тротоара док се на првом сегменту преко железничке пруге, после преднапрезања и скидања оплате, врши демонтажа скеле пре почетка спуштања истог на коначну нивелету.

news59.jpg
 
Ali galeriju na sajtu nisu mogli gluplje da naprave...Mora da se čeka da se učitaju sve prethodne fotke da bi se videle fotke od Septembra 2012...
 
mogli bi da uskoro puste kružni tok u funkciju za ove pravce koje postoje.
 
Ronche":357y2qif je napisao(la):
Ali galeriju na sajtu nisu mogli gluplje da naprave...Mora da se čeka da se učitaju sve prethodne fotke da bi se videle fotke od Septembra 2012...
ne mora
 
Znaci ovo je toliko ogromno da nece biti skroz zavrseno ni godinu dana posle otvorenja (vise mi se svidja ovaj hrvatski izraz jer je u pitanju jednokratni cin) mosta?
 
Nastavljeni radovi na petlji Jurija Gagarina »

18. Oktobar. 2012 | (16:38 -> 18:18), Izvor : Studio B, Komentari: 0 :: video prilog

Posle nekoliko meseci pauze nastavljeni su radovi na petlji Jurija Gagarina.
jurija18102012.jpg


Izgradnja novobeogradskih pristupnih puteva mostu na Adi zaustavljena je zbog stečaja izvođača, slovenačkog Primorja. Gradilište je ponovo otvoreno pošto je ugovor preuzeo austrijski Por s obavezom da za istu cenu put od mosta do Tošinog bunara završi do septembra 2013. godine.
U ovom trenutku radi se nadvožnjak iznad Ulice antifašističke borbe, a tramvaji će tim delom grada ponovo voziti od 1. decembra.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_2og6W0bOlA
http://studiob.rs/info/vest.php?id=81712&kategorija=Beograd
 
Ovo je lepa vest, ajd neka je sa srećom, da više ne bude prekida i da se sve što pre stavi u funkciju! :kk:

A u virtuelnom svetu se povodom ovog našeg mostića baš zakuvalo http://xl.skyscrapercity.com/?page=tournament&var=28
Ovo glasanje koje mi je na početku izgledalo kao još jedna neobavezna igrarija ili već uobičajena na našim forumima "aritmetika sa babama i žabama" preraslo je volšebno u nešto mnogo više. Postalo je pravo TAKMIČENJE. I to međunarodno, u kojem imamo i našeg predstavnika! Fascinira koliko je mladih ljudi to odmah prepoznalo i uključilo se u nadmetanje sa mnogo žilavim protivnikom " mnogoljudnom hakerskom Indijom" :mrgreen:
Pošto je rezultat neverovatno izjednačen (a glasa se do subote ujutru) bilo bi mnogo dobro da izguramo ovaj finiš! Znam da su mnogi od vas glasali (poznajem duh beobuilda! :wink: ) ali uz malo truda to se može učiniti još jednom! Ja sam već glasao 6 puta (nije me mrzelo da otvaram nove mejlove) a i animirao sam društvo na poslu da postanu forumaši i uključe se u takmičenje. Sve u svemu izboksovao sam do sada 15-tak glasića! :vops: Ajmo drugari još po jedan bod svako i pobeđujemo sigurno! :gobb:
 
Једно питање за Благоја:

На петљи "Јурија Гагарина" поред улазне рампе на мост, рушили су овај стуб. Из ког разлога ? Сликао сам пре два викенда. На слици окружено црвеним.
 
121007-JGPET-20.jpg


To je ovaj stub ufotkan prilikom poslednjeg redakcijskog obilaska.

U pitanju je stub sa nedovoljno armature kako rekose radnici i koji mora da se rusi.
 
Vrh