Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zar nije bilo logičnije da krenu punom parom da završe pristupe kružnom toku, preusmere sav saobraćaj tamo i onda na miru polupaju ove mostiće i naprave nove i njih i tobogane?

Nije logicnije jer je lepse da se stvara haos i zastoj i da cekas po sat vremena u koloni, da ti kasnije zavrsetak radova bude sladji i velicas dostignuce gradskih vlasti u resavanju saobracajnog haosa. :kafa:
 
Uh, ovde će morati da postave jumbo led ekran sa mega strelicom,da se neko ne zalepi noću . :shok:
 
drugari, jel moze neko da mi pojasni kako ce se narednih dana odvijati saobracaj kod petlje Radnicka?

Posto ova nova "krivina' omogucava samo da se rusi levi mostic preko Topciderke (ovaj blizi Savi) a, valjda, je neophodno da se srusi i desni.

ocekivao sam da ce se saobracaj ka gradu odvijati, sve ovo vreme, preko hipodroma.
 
nostradamus":3vd3enpz je napisao(la):
drugari, jel moze neko da mi pojasni kako ce se narednih dana odvijati saobracaj kod petlje Radnicka?

Posto ova nova "krivina' omogucava samo da se rusi levi mostic preko Topciderke (ovaj blizi Savi) a, valjda, je neophodno da se srusi i desni.

ocekivao sam da ce se saobracaj ka gradu odvijati, sve ovo vreme, preko hipodroma.

I ja sam ocekivao da ce rusiti oba mostica a da ce saobracaj ici preko raskrpetlje...
Pretpostavljam da ce rusiti prvo mali celicni i mozda vec krenuti u postavljanje greda za novi mostic a onda npr. na nedelju dana usmeriti saobracaj na raskrpetlju u smeru ka gradu dok sruse stari betonski mostic i zavrse ceo novi mostic.

Valjda ce do kraja godine zavrsiti i novi nadvoznjak i rampe i kruzni tok petlje pa da na miru ruse stari tobogan.
 
brdjanin":iir2y5w7 je napisao(la):
P.S: posle sam shvatio da sam imao košmarne snove zbog ovih jezivih gužvi od juče na raskrpetlji. Šampioni su čak ostavili semafore da veselo trepću žutoo u Požeškoj usred najgorih gužvi. Kakva neshvatljiva greška ili inkompetencija odgovornih osoba!

Прича ми кум да је прексиноћ стајао десетак минута на раскрсници Зрмањске и Пожешке, код Шумарског, и да је за то време видео једну тучу и једно лакше ударање пешака. То ми је причао док смо синоћ стајали на истом месту и оно што смо гледали је био ''дивљи запад''. Срећом, није се ништа десило, али је судар висио у ваздуху.
 
Pauza nema saobracaja milina
dsc02959.jpg
 
То ми је причао док смо синоћ стајали на истом месту и оно што смо гледали је био ''дивљи запад''.

Petak vece 40 min na prilazu raskrpetlji! Saobracajac ''regulise'' i stvara jos veci problem. Autobus dere donji deo (pod, kako li se zove) u onim krivinama, nasipima i betoncini. Nov bas, steta.
 
Sad vec imamo odgovor i na drugi deo zagonetke oko redosleda operacija potrebnih za pravljenje drugog mosta preko Topciderske reke. Prvo se rusi metalni most. Skinuli su asvalt i poceli skidanje metalne ograde.

IMG_0697.jpg


IMG_0686.jpg


IMG_0701.jpg


IMG_0710.jpg


Posto trasa novog tobogana (koja polako skrece ka Jugopetrolu) mnogo vecim delom zahvata stari zidani most od starog metalnog, pocetna pretpostavka mi je bila da ce prvo rusiti zidani most. Onda bi bilo moguce napraviti najveci deo drugog novog mosta dok saobracaj ide preko metalnog. Posto se ipak prvo rusi metalni, sada je stvar komplikovanija. Postoje bar cetri mogucnosti, a verovatno ih ima jos:

1. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta. Odmah posle metalnog se rusi i zidani most. Tako je moguce bez prepreka praviti drugi most. Mana je sto saobracaj ka Sajmu mora ici preko Banovog Brda sve vreme dok se rusi zidani i pravi novi most. Ovo bi napravilo totalni haos u sabracaju za duze vreme.

2. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta, ali ce oni biti znatno siri od trenutne sirine mosta koji je vec napravljen. Kad se srusi metalni most, vec napravljeni most ce se prosititi do svoje pune sirine, a ona ce tada biti dovoljna da tuda privremeno idu oba smera. Posto sa strane viri armatura, taj most ce se prosiriti u svakom slucaju. Samo je pitanje koliko.

3. Umesto dva fizicki razdvojena mosta, po jedan za svaki smer, preko Topciderke ce na kraju postojati samo jedan kontinualni most preko koga ce ici obe smera. To bi znacilo da je vec napravljena otprilike trecina sirine tog mosta. Kad se srusi metalni most, bice nastavljeno prosirivanje ovog novog dok se ne doda druga trecina, a po rusenju zidanog, dodace se treca trecina. Kad se srusi metalni most i doda druga trecina sirine konacnog mosta, to ce biti dovoljno da tuda privremeno prolaze oba smera saobracaja.

4. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta. Po rusenju metalnog napravice se onoliki deo drugog mosta koliko je to moguce neposredno pored zidanog. To verovatno znaci samo delovi dva noseca zida i neka privremena metalna greda koja ih povezuje. Posle toga se poloze metalne konzole izmedju te metalne grede i onog mosta koji je vec napravljen, pa se preko toga polozi privremeni kolovoz. Posto se tuda skrene saobracaj ka Sajmu, moze se poceti rusenje zidanog mosta. Kad se na njegovom mestu napravi drugi novi most, privremeni most preko metalnih konzola se skine. Ili, jednostavnije, prosto se novi napravi novi, nezavisni i privremeni montazni most blize novom betonskom. Tako ce se efektivno sadasnji metalni most pomeriti ka Savi taman toliko da se moze nesmetano napraviti drugi most na mestu zidanog, most koji sada vise nece kaciti ovaj privremeni u sredini.
 
Zuma":2on6qo4a je napisao(la):

Da li li je ovo konačna trasa? Tj. kada se izgradi novi nadvožnjak na mestu tobogana, da li će biti isto ova "krivina" ili će da se pomera bliže nadvožnjaku u smeru ka sajmu?
 
Ronche":3dcz5v6l je napisao(la):
Da li li je ovo konačna trasa? Tj. kada se izgradi novi nadvožnjak na mestu tobogana, da li će biti isto ova "krivina" ili će da se pomera bliže nadvožnjaku u smeru ka sajmu?

Novi nadvožnjak umesto tobogana biće pomeren ka Savi (levo) u odnosu na sadašnji položaj, tako da će izlaziti direktno na novoizgrađeni most preko Topčiderske reke.
 
blagoje":8m883qrk je napisao(la):
Ronche":8m883qrk je napisao(la):
Da li li je ovo konačna trasa? Tj. kada se izgradi novi nadvožnjak na mestu tobogana, da li će biti isto ova "krivina" ili će da se pomera bliže nadvožnjaku u smeru ka sajmu?

Novi nadvožnjak umesto tobogana biće pomeren ka Savi (levo) u odnosu na sadašnji položaj, tako da će izlaziti direktno na novoizgrađeni most preko Topčiderske reke.

Biće malo pomeren ka Savi ali ne previše jer treba ostaviti prostora za bus stanicu, kao na novom nadvožnjaku gde viri armatura iznad ulaza u podvožnjak za to bus proširenje.
Jel izvodljivo nekako da pešački spoje stanice, onu na pelji sa ovom na nadvožnjacima?
 
Meni ipak poslednja najdraža jer jasno pokazuje koliko je panorama Novog Beograda šuplja. Most je samo još više naglasio nedostatak kula. Trenutni pejzaž jednostavno deluje isuviše monotono.

august12.jpg
 
Homer Jay":5r57m5n2 je napisao(la):
Meni ipak poslednja najdraža jer jasno pokazuje koliko je panorama Novog Beograda šuplja. Most je samo još više naglasio nedostatak kula. Trenutni pejzaž jednostavno deluje isuviše monotono.

august12.jpg


Evo i ja da napišem poneku o "vizurama" i "skajlajnu".

Ovo tako izgleda zbog konkretno te stajne tačke, koja se nalazi u visini viših spratova solitera u bloku 23.
Gledano sa druih mesta ovi soliteri "iskaču" na horizontu.
Sreća pa su urbanisti i arhitekte ipak vodili računa da NBG ne izgleda sumorno i monotono, kao što izgledaju stambeni blokovi u nekim drugim socijalističkim zemljama. Čudna tvrdnja, ali kada se pogleda različita spratnost, sami oblici zgrada, šarenilo fasada, ipak je tu bilo nešto...
 
IMG_0701.jpg


Pa po ovoj slici je očito da za završetak izgradnje nadvožnjaka u pravcu grada smetaju i metalni i betonski mostic preko Topciderske reke kao i ova vodovodna ili toplovodna cev.
Pretpostavljam da prvo demontiraju metalni da bi dovršili ovaj novoizgradjeni i u završnoj fazi kad budu rušili mali betonski deo saobraćaja os Obrenovca i Cukaricke padine puste tuda, a veći deo saobraćaja preusmere preko petlje hipodrom.
 
Homer Jay":3gcw7y3h je napisao(la):
Meni ipak poslednja najdraža jer jasno pokazuje koliko je panorama Novog Beograda šuplja. Most je samo još više naglasio nedostatak kula. Trenutni pejzaž jednostavno deluje isuviše monotono.

august12.jpg

овде тако фале две, три зграде висине 150 до 200 метара да то не може да се опише
 
august02.jpg


Ova slika sa ovakvim stepenicama mi deluje kao da most gura stepenice i pita ih a šta vi tražite ovde, sklanjajte se sa puta.
 
Да ли реконструкција и проширење Дунавске улице треба да значи да ће она од овог Унутрашњег магистралног полупрстена формирати ПРСТЕН?

Да ли мислите да би Дунавска и Булевар Војводе Бојовића требало да представљају још једну магистралу за обилазак центра града?

Нови план за Дунавску је на јавном увиду у Сек. за урбанизам, којим предвиђају 6 аутомобилских трака, физички раздвојене смерове, 2 метра пешачке ширине и 2.2 бициклистичке стазе и 2.5 зеленое површине.
 
jlaki":2eg1bn3l je napisao(la):
Да ли реконструкција и проширење Дунавске улице треба да значи да ће она од овог Унутрашњег магистралног полупрстена формирати ПРСТЕН?

Да ли мислите да би Дунавска и Булевар Војводе Бојовића требало да представљају још једну магистралу за обилазак центра града?

Нови план за Дунавску је на јавном увиду у Сек. за урбанизам, којим предвиђају 6 аутомобилских трака, физички раздвојене смерове, 2 метра пешачке ширине и 2.2 бициклистичке стазе и 2.5 зеленое површине.

Bilo bi divno videti taj plan nekako ovde na forumu. Pozdravljam ideju da se urade zelene površine i bici staze, jer od Dunavske stvarno može da se napravi neverovatan bulevar.

Ali nikako nema smisla da se bilo kakvi kapaciteti puste oko Kalemegdana, pa to bi bilo ravno zločinu - kao što već jeste!
 
Da li neko zna kada misle da povade temelje pomocnih stubova u cukarickom rukavcu?
 
Vrh