Sad vec imamo odgovor i na drugi deo zagonetke oko redosleda operacija potrebnih za pravljenje drugog mosta preko Topciderske reke. Prvo se rusi metalni most. Skinuli su asvalt i poceli skidanje metalne ograde.
Posto trasa novog tobogana (koja polako skrece ka Jugopetrolu) mnogo vecim delom zahvata stari zidani most od starog metalnog, pocetna pretpostavka mi je bila da ce prvo rusiti zidani most. Onda bi bilo moguce napraviti najveci deo drugog novog mosta dok saobracaj ide preko metalnog. Posto se ipak prvo rusi metalni, sada je stvar komplikovanija. Postoje bar cetri mogucnosti, a verovatno ih ima jos:
1. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta. Odmah posle metalnog se rusi i zidani most. Tako je moguce bez prepreka praviti drugi most. Mana je sto saobracaj ka Sajmu mora ici preko Banovog Brda sve vreme dok se rusi zidani i pravi novi most. Ovo bi napravilo totalni haos u sabracaju za duze vreme.
2. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta, ali ce oni biti znatno siri od trenutne sirine mosta koji je vec napravljen. Kad se srusi metalni most, vec napravljeni most ce se prosititi do svoje pune sirine, a ona ce tada biti dovoljna da tuda privremeno idu oba smera. Posto sa strane viri armatura, taj most ce se prosiriti u svakom slucaju. Samo je pitanje koliko.
3. Umesto dva fizicki razdvojena mosta, po jedan za svaki smer, preko Topciderke ce na kraju postojati samo jedan kontinualni most preko koga ce ici obe smera. To bi znacilo da je vec napravljena otprilike trecina sirine tog mosta. Kad se srusi metalni most, bice nastavljeno prosirivanje ovog novog dok se ne doda druga trecina, a po rusenju zidanog, dodace se treca trecina. Kad se srusi metalni most i doda druga trecina sirine konacnog mosta, to ce biti dovoljno da tuda privremeno prolaze oba smera saobracaja.
4. Na kraju ce postojati dva razdvojena mosta. Po rusenju metalnog napravice se onoliki deo drugog mosta koliko je to moguce neposredno pored zidanog. To verovatno znaci samo delovi dva noseca zida i neka privremena metalna greda koja ih povezuje. Posle toga se poloze metalne konzole izmedju te metalne grede i onog mosta koji je vec napravljen, pa se preko toga polozi privremeni kolovoz. Posto se tuda skrene saobracaj ka Sajmu, moze se poceti rusenje zidanog mosta. Kad se na njegovom mestu napravi drugi novi most, privremeni most preko metalnih konzola se skine. Ili, jednostavnije, prosto se novi napravi novi, nezavisni i privremeni montazni most blize novom betonskom. Tako ce se efektivno sadasnji metalni most pomeriti ka Savi taman toliko da se moze nesmetano napraviti drugi most na mestu zidanog, most koji sada vise nece kaciti ovaj privremeni u sredini.