vucko":33130v13 je napisao(la):
Definitivno kraj jula,pa ce onda da se prebace na uklapanje dela kod depoa i na onaj deo kod petlje radnicka.
Deo kod petlje Radnička iznad tramvajskog nadvožnjaka se radi paralelno. Zaustavljen je prolaz tramvaja, a već je postavljena skela za šinski nadvožnjak preko. Deluje prilično nisko, posebno za prolaz tramvaja u smeru Sajma, ali sa maksimalno spuštenim pantografom ne bi trebalo da bude problema. Istovremeno su počele da se rade ulazna i izlazna rampa sa kružnog toka prema Hipodromu. Urađen je po jedan segment (od 5) na obe rampe, tako da je realno očekivati da će se radovi iznad tramvajskog nadvožnjaka na obe rampe (3. segment) i šinskom nadvožnjaku završiti u prvoj polovini avgusta. Naravno pod uslovom da tempo radova bude koliko toliko pristojan.
Inače, prilično brzo napreduju i radovi na uzlaznoj i silaznoj rampi sa kružnog toka prema Radničkoj ulici, obzirom da pre mesec dana tu nije bilo ničega. Već su fundirani šipovi za gotovo sve noseće stubove ovih rampi, urađena je naglavica šipova i izvučena je armatura za četiri noseća stuba, a jedan je već izliven. Izgleda da su rešeni da ove godine završe i ove dve sporne rampe. Tehnički gledano, veoma bitna uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok bi mogla da bude završena za najviše četiri meseca.
Istovremeno su posle dužeg vremena intezivirani i radovi na rampama koje kružni tok povezuju sa Bulevarom vojvode Mišića. Izliveni su preostali noseći stubovi i ostalo je da se uradi gornja konstrukcija rampi (po tri segmenta za svaku rampu). Sve u svemu, sa sadašnje tačke gledišta, realno je očekivati da, ako ne ranije, onda najkasnije do kraja godine imamo završen kružni tok sa svim ulaznim i izlaznim rampama.
Što se tiče nadvožnjaka koji povezuje Radničku ulicu sa Bulevarom vojvode Mišića (smer ka Sajmu), izlivena su prva dva (od 12) segmenata gornje konstrukcije nadvožnjaka. Gotovo je 11 nosećih stubova, a za preostala dva je izvučena armatura. Na osnovu nepouzdanih informacija sa gradilišta, tobogan će se rušiti tek po završetku ovog nadvožnjaka i privremenog preusmeravanja saobraćaja na njega. Istovremeno bi mogao da bude pušten i kružni tok, tako da ne bi trebalo da se stvaraju gužve ni u jednom smeru. Pre rušenja tobogana, moguće je obaviti određene radove i na izgradnji drugog dela nadvožnjaka (smer ka Adi), pa su u toku i pripremni radovi i na ovom planu.