Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jako su šturi sa vestima na sajtu....ovo nije ni desetina onoga što je rečeno u prilogu juče na vestima.
 
Da li postoji crtež kružnog toka u Radničkoj na kojem se vidi kako je koja rampa označena?
 
Slikano 07.07.2012. godine

Izgradnja nadvožnjaka između Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice i radovi na šinskom nadvožnjaku:


Izlivena su prva dva segmenta (od 12) gornje konstrukcije nadvožnjaka u smeru ka Sajmu. U toku je armiranje trećeg segmenta i postavljanje oplate za četvrti segment:

g01h.jpg


g02i.jpg


g03h.jpg


g11f.jpg


g12nj.jpg


g13lo.jpg


g14gv.jpg


g15s.jpg



Završeni su svi noseći stubovi za nadvožnjak u smeru ka Sajmu:

g06c.jpg


g07ij.jpg


g08p.jpg


g09h.jpg


g10lt.jpg



Počelo je podizanje čelične konstrukcije iznad železničkih šina koja bi trebala da olakša izgradnju ovog segmenta nadvožnjaka:

g04e.jpg


g05w.jpg



Završeno je izlivanje gornje konstrukcije mosta preko Topčiderske reke (smer ka Adi):

g16ml.jpg



Nastavljeni su radovi na šinskom vijaduktu prema Hipodromu. Trenutno se postavlja oplata za segment koji prelazi preko tramvajskog nadvožnjaka:

g17c.jpg


g18v.jpg


g19n.jpg
 
Slikano 07.07.2012. godine

Radovi na pristupnim rampama kružnom toku petlje "Radnička":


U toku su intezivni radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom. Fundirani su svi šipovi za noseće stubove, u toku je izrada naglavice šipova za tri stuba, za tri stuba je izvedena armatura, izgradnja jednog stuba je pri kraju, dok je jedan noseći stub potpuno završen:

f01ze.jpg


f02p.jpg


f03tu.jpg


f04y.jpg


f05d.jpg


f06a.jpg


f07h.jpg



Izlivena su dva segmenta (od pet) gornje konstrukcije izlazne rampe sa kružnog toka prema Hipodromu:

f08z.jpg


f09o.jpg


f10j.jpg


f11gj.jpg


f12o.jpg



Na rampi koja se iz pravca Hipodroma spušta na kružni tok završeno je izlivanje prvog segmenta (od pet) gornje konstrukcije, u toku je postavljanje oplate za drugi segment, dok je za treći segment koji prelazi preko tramvajskog nadvožnjaka postavljena skela:

f13z.jpg


f14jg.jpg


f15l.jpg


f16qa.jpg


f17n.jpg



U toku su završni radovi na posledenja dva noseća stuba rampi koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića. Radovi su usporeni jer konstrukcija koja nosi napojne vodove iznad pruge otežava postavljanje skele za uzlaznu rampu:

f18gp.jpg


f19mc.jpg


f20e.jpg


f21a.jpg



Izlazna rampa sa kružnog toka na most je spojena sa mostom, a rampa koja se sa mosta spušta na kružni tok je završena još ranije:

f22m.jpg


f23fh.jpg
 
Slikano 07.07.2012. godine

Radovi na liftovima i stepeništu:

Izlivanjem nadstrešnice završeni su grubi radovi na oknu lifta i stepeništu na čukaričkoj strani mosta:

h01zn.jpg


h02e.jpg



Na špicu Ade je završeno okno lifta i stepenište, a u toku su radovi na nadstrešnici, dok se na novobeogradskoj strani privodi kraju izrada stepeništa:

h11r.jpg



Okno lifta i stepenište autobuskog stajališta (smer ka mostu) su završeni i spojeni sa autobuskim stajalištem:

h04o.jpg


h05r.jpg



Pri kraju su radovi na stepeništu autobuskog stajališta (smer ka Hipodromu), dok je okno lifta ranije završeno:

h06.jpg


h07tq.jpg


h08t.jpg



Počelo je fundiranje šipova za liftove i stepeništa "metro" stanice na samom prilazu mostu:

h09pz.jpg


h10rw.jpg
 
Човек је невероватан, Благоје легендо!!! :kk: :kk: :kk:
 
Svaka cast Blagoje +3 .
Jos si nam ti ostao od ozbiljnih fotoreportera, ostali su nas izgleda napustili :(
 
И да, наравно, нисам погазио реч, нећу се укључивати у расправе, али када некад будем имао например овакав материјал, поделићу. Поздрав за све ББовце и извињење на дуплом посту :pob:
 
Jel to beton premazivan na nekim mestima u rockerovim fotografijama?
 
Farbani su stubovi na delu gradilišta na kome je radio MBA Miljković i to ne svi. Takođe je ofarban i deo gornje konstrukcije vijadukta koji povezuje raskrsnicu kod Hipodroma sa petljom "Radnička" i to samo jedan deo, tako da sve deluje prilično nedovršeno i neujednačeno.
 
Pricah sa osobom koja je radila reviziju stepenica i liftova.Ispostavi se da je statika veoma sumnjiva jer postoje oscilacije i po horizontali i po vertikali koje su u rangu 30-60cm.Zbog toga su valjda resili platformu koja spaja stepenice sa mostovskom konstrukcijom na specijalan nacin.

Nemaju lokacionu dozvolu inace,panoramski liftovi nisu izabrani jer bi bilo i tu problema sa statikom.

I sto se tice uredjenja obale u reviziji je uradjen samo spic Ade i cukaricka obala i to samo od strane gradjevinaca a ne arhitekata sto je i izazvalo sukob revizora i Porr-a.Dakle,Porr nije ni planirao da uredi novobeogradsku stranu ispod mosta.

Izvor informacija je doktor nauka,gradjevinac po profesiji zaposlen na gradjevinskom fakultetu.

P.S.Takodje je i prosla reviziju izmena onog radijusa za sinski saobracaj na petlji radnicka pri ukljucivanju na postojecu mrezu.Ona je prosla za 2 dana pozitivno sto znaci da je bila u redu.
 
Радови у Улици aнтифашистичке борбе

Због постављања вијадукта (УМП И БГМ) преко Улице антифашистичке борбе, до 31. јула овој улици ће бити сужен део у дужини од 100 метара, између раскрсница са Јурија Гагарина и Милутина Миланковића, саопштавају из Секретаријата за саобраћај.

Током наведених радова линије јавног градског превоза 60, 89, 94, 95 и 7А ће саобраћати преосталом ширином коловоза односно користити две саобраћајне траке по смеру у улици Антифашистичке борбе.

Трамвајске линије 7, 9 и 13 ће и даље, уместо до Блока 45, саобраћати до Депоа „Сава”, то јест неће саобраћати Улицом антифашистичке борбе.
 
Aha,u jednom saopstenju je tramvaj,jednom sinski sistem a u trecem metro.Pomislio bi neko da prave 3 odvojene konstrukcije za sinske sisteme :D
 
Ne znam da li si primetio ali u poslednjih nekoliko meseci se insistira na terminu "beogradski metro", a evo sad su mu i skraćenicu smislili, kao da svaki čovek koji lista ujutro "24 sata" u autobusu zna šta je BGM. A sve u svrhu stvaranja atmosfere da smo mi, eto, već počeli da pravimo taj metro, iako tim vijaduktom nikakva varijanta metroa neće proći bar još 10 godina :D

Mislim, meni je super što prave taj vijadukt i kul mi je što će u međuvremenu tuda ići tramvaj, umesto da zvrji prazan, ali me malko iritira ta potreba da se u Beogradu od svega što se gradi pravi "medijski spektakl" - tako ovde imamo "metro, metro, metro!!!". Zašto jednostavno ne kažu da se pravi "vijadukt za šinski saobraćaj"!? Ne verujem da bi im iko normalan zamerio na tome.
 
jel neko moze da mi objasni zasto je ona crvena, celicna konstrukcija (koja se koristi za izgradnju tobogana) toooooliko visoka???

ne razumem kako ce to izgledati?
 
nostradamus":28rsyhyr je napisao(la):
jel neko moze da mi objasni zasto je ona crvena, celicna konstrukcija (koja se koristi za izgradnju tobogana) toooooliko visoka???

ne razumem kako ce to izgledati?

Na svim drugim mestima na petlji beton za kolovoz se izliva tako sto se prvo postave vertikalne metalne skele oko betonskog stuba, pa onda na njima leze horizontalne metalne skele, zatim se na njih polaze oplata, pa se onda u oplatu izliva beton. To znaci da je citava privremena potporna konstrukcija ISPOD betonskog sloja konacnog kolovoza, a sve to po visini zauzima prilicno mesta. Kad bi se na isti nacin radilo i na delu koji je iznad pruge, ne bi ostalo mesta za voz i napojne vodove. Zbog toga ce na tom delu nadvoznjaka oplata za izlivanje betona verovatno morati da VISI oslonjena o horizontalne metalne skele koje su uglavnom iznad nje umesto potpuno ispod nje. Zbog toga i vertikalni stubovi moraju biti mnogo visi.

Naravno, ovo je samo moja pretpostavka, ali deluje logicno. Ne smeju da na dugo zaustavljaju saobracaj po pruzi, a ne izgleda da tamo ima dovoljno visine za uobicajni metod rada.
 
Izvinite sto postavljam verovatno sto puta do sada odgovoreno pitanje, ali kuda je zamisljena pruga sa mosta da ide? Da li ce zaista necemu da sluzi kada se zavrse sve prilazne saobracajnice ili ce cisto biti za ukras dok se ne napravi metro? Hvala na odgovorima.
 
Vrh