Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

To je i bila prvobitna ideja sa UMP-om,ali je iz ekoloskih razloga odluceno da tunel bude na raskrsnici.

A i tunel nece biti gradjen barem narednih 10 godina stoga dzabe razmisljamo o tome :)
 
a i bolje prvo da naprave put od pančevca do auto puta koji je u sklopu UMP-a pa tek onda da se krene da se radi tunel.
 
direktor":4axo1xqh je napisao(la):

Hvala direktore.
Ovo donekle ovo donekle daje odgovor kakav "šinski sistem" će se povezati na most, i na koji način.
 
Konačno nova vest na www.savabridge.com:

[box]Напредак радова на јужним приступним саобраћајницама

Завршетком конструкције кружног тока и рампе 1б на споју са мостом преко Аде претходног месеца обезбеђена је веза УМП-а у правцу југа са кружним током у Радничкој, где су у току завршни радови на хидроизолацији и бетонирању ивичних венаца. У суботу 5. маја бетонирано је друго од укупно пет поља на супротној, узлазној рампи 6б, која повезује кружни ток са мостом у правцу ка северу. Два дана касније уследило је преднапрезање истог и померање тешке покретне скеле за израду наредног сегмента конструкције. Истовремено, врши се монтирање оплате за последњи сегмент конструкције метроа и крајем маја очекује се њен завршетак. Испод ове конструкције, интензивно се ради на 9 од укупно 14 стубова за нови вијадукт у Радничкој преко железничке пруге, у смеру од Бановог Брда ка центру.

Радови на окнима за лифт и степениште на аутобуској станици УМП-а у смеру ка Новом Београду приводе се крају, а у правцу ка Раковици почела је изградња окна за лифт. Бетонирањем последњег сегмента стуба рампе 2б, сви стубови за вијадукте који ће обезбедити везу УМП-а и кружног тока, су завршени, чиме су створени услови за изградњу горње конструкције.


news52.jpg
[/box]
 
relja":11ynzkad je napisao(la):
direktor":11ynzkad je napisao(la):

Hvala direktore.
Ovo donekle ovo donekle daje odgovor kakav "šinski sistem" će se povezati na most, i na koji način.

Odgovor je definitivan: TRAMVAJEM u XXII vek. :bash:

Doduse, kod nas se projekti menjaju kako se izvode, i jedinu nadu mi daje da ne vidim stajaliste za autobuse za vezu sa linijama koje idu dole iz BVM. Bice da ovo ipak nije finalni projekat, mada se plasim da ce tramvaj da izgleda upravo ovako...
 
Ova maketa nije do kraja verna situaciji na terenu pre svega kada je ukljucenje tramvaja iz pravca rakovice u pitanju. Poznato je da se na terenu ne radi nikakvo ukljucenje tramvaja u pravcu pozeske ulice niti je poznato da je tako nesto planirano po bilo kom aktuelnom ili manje aktuelnom planu.
 
110809-RAPET-07.jpg


Ovo je aktuelni render u kome nema te veze. Prikaz koji si postavio je recimo predposlednja verzija dok na kraju ipak mislim da tog ukljucenja nece biti. Mislim da smo na forumu vec komentarisali to ukjlucenje iz pravca rakovice.
 
relja":p5ir9qb9 je napisao(la):
Na kamerama se vid da je na špicu Ade postavljen i drugi segment stepeništa kod lifta.
Vidi se i velika količina istovarene (iskopane?) zemlje, valjda za nivelaciju celog špica.

Takođe na špicu, ali na nizvodnoj strani mosta, se vidi i drugi auto-kran.
Šta se tamo dešava?

i na kraju kako ce izgledati taj špic
 
Kartograf":3jzanw1p je napisao(la):
direktor":3jzanw1p je napisao(la):

Jel' ja dobro vidim da nema tramvajskih sina na trasi NBG-BB? Vidim da ima od BB ka NBG, ali ne vidim u suprotnom smeru.

Maketaru se zagubio baš taj deo... znam, i meni se dešava :p
 
Sad kad su završili nadvožnjak ka požeškoj, 'oće li krenuti da rade put od raskrpetlje ka rakovičkom putu?
 
boca-ica":rz22ugeo je napisao(la):
relja":rz22ugeo je napisao(la):
Na kamerama se vid da je na špicu Ade postavljen i drugi segment stepeništa kod lifta.
Vidi se i velika količina istovarene (iskopane?) zemlje, valjda za nivelaciju celog špica.

Takođe na špicu, ali na nizvodnoj strani mosta, se vidi i drugi auto-kran.
Šta se tamo dešava?

i na kraju kako ce izgledati taj špic

Mozda ce Djiki odbiti da nam ga "da" ako ne pobedi Tadic? U fazonu, ko vas *** ako necete u Jevropu... i necu vise da se igram i ne dam vam ni sine ni tramvaje.
 
Bobb":2uwi1gkb je napisao(la):
Baš me zanima, da li igde u svetu postoji ovakav primer 'denivelisane raskrsnice' kakav mi imamo na Carevoj Ćupriji? Ja nikako ne mogu da nađem...

Pa... ima, može da se nađe... Zapravo prva raskrpetlja u Beogradu je napravljena još 1971. godine! Trokraka raskrsnica Bulevara oslobođenja i Bokeljske ulice (koja se nastavlja na Ustaničklu i Južni Bulevar) ima sve karakteristike hipodromske raskrpetlje:
* Sva tri kraka semaforizovane raskrsnice su betonske konstrukcije konstrukcije na stubovima.
* Pešački saobraćaj nema pristup semaforskoj raskrsnici
* Obe raskrpetlje su na stubovima zato što jedan krak premošćava nezavisni saobraćajni koridor (autoput kod Franša, odnosno železničku prugu kod Hipodroma)
* Pored semaforizovane raskrsnice za tri glavna kraka, obe raskrpetlje imaju i četvrti krak koji je potpuno sporedan ali zato jedini denivelisan: kod Hipodroma veza Topčidera ka Sajmu, na Autokomandi veza od pravca Franša ka niškom autoputu.

Pored ovih izrazitih podudarnosti uočavam samo jednu razliku:
* Hipodromska raskrpetlja u proseku ima dve trake za "levi" pravac kretanja i jednu za onaj "desni". Raskrpetlja kod Franša u proseku ima tri trake za levo i dve za desno.

Prema tome, raskrpetlja je brend Beograda, onako kao što su široki bulevari koji se spajaju u kružnim tokovima brend Pariza... Projektant hipodromske raskrpetlje je prosto evocirao rešenje iz 1971. godine samo je smanjio broj traka i time je protočnost ostala daleko ispod one kod Franša...

* Ah da, kod hipodroma je planiran i četvrti krak ka tunelu, ali naravno nikada neće biti izveden pa će sve beogradske raskrpetlje ostati trokrake...
 
stanislaw wrote : ,,. . . . Projektant hipodromske raskrpetlje je prosto evocirao rešenje iz 1971. godine samo je smanjio broj traka i time je protočnost ostala daleko ispod one kod Franša... ,,

I posle Tita , Tito :laugh: :lool: :laugh:

+1 :)
 
Ima li negde boljih vizualizacija petlje "Jurija Gagarina" do železničke stanice NBG od onih na Beobuildu? Na primer, nešto poput petlje "Radnička".
 
Zašto je ovde kod tolikog broja forumaša prisutan skepticizam po pitanju tunela kroz Topčidersko brdo ???
Da li je razlog ekonomske prirode (prezaduženost grada), ili zaista mislite da je to nepotrebna investicija ???
 
Blagoje,nema nazalost,koliko razumeh ni oni sami nisu sigurni gde ce staviti onu tramvajsku stanicu koju pominju pa nisu ni radili rendere.Mada stoji da je to minus za njih jer nije previse komplikovano da se napravi render da bi ljudi razumeli na tv-u kada je neki prilog sta ce gde biti umesto one linije da povlace od mosta ka tosinom bunaru.

I da bajic 1001 objasnjava kako ce i sta se raditi,a sa 2-3 slike tih raskrsnica bi svima bilo jasno.

Problem po mom misljenju sa tunelom je najvise ekonomske prirode i protocnosti raskpetlje posle izgradnje istog.Inace,tunel mora biti dugacak oko 2km sa 2 tunelske cevi,a vidite koliko godina su radili strazevicu sa jednom tunelskom cevi od 750metara.

Takodje,ne vredi da grade tunel ako makar nekako ne naprave UMP do autoputa jer ce ugusiti saobracaj na autokomandi.

P.S.Bravo stanislawe!Oduvek sam se nadao da se na toj staroj raskpetlji nekako uglavi kruzni tok.
 
laki72":pd46b1wp je napisao(la):
Zašto je ovde kod tolikog broja forumaša prisutan skepticizam po pitanju tunela kroz Topčidersko brdo ???
Da li je razlog ekonomske prirode (prezaduženost grada), ili zaista mislite da je to nepotrebna investicija ???

I jedno i drugo, i još po nešto.

vucko":pd46b1wp je napisao(la):
Takodje,ne vredi da grade tunel ako makar nekako ne naprave UMP do autoputa jer ce ugusiti saobracaj na autokomandi.

I onda paralelno sa autoputem da grade ulicu-magistralni pravac kroz grad (?!?!)
 
laki72":3vor8422 je napisao(la):
Zašto je ovde kod tolikog broja forumaša prisutan skepticizam po pitanju tunela kroz Topčidersko brdo ???
Da li je razlog ekonomske prirode (prezaduženost grada), ili zaista mislite da je to nepotrebna investicija ???
Detaljno smo u ovoj temi i onoj o nadvožnjaku kod hipodroma elaborirali zašto je tunel i sve oko njega loše zamišljeno i trebalo bi da se vratiš unazad ako te interesuje. Ovako ukratko, mogu da ti navedem glavne razloge našeg skepticizma.
Tunel sam po sebi nema smisla ako nije kvalitetno povezan sa okolnim saobraćajnicama. On će biti u potpunosti opravdan kao investicija tek kad se i ako se ikad kompletira unutrašnji magistralni prsten, sve do Pančevca. Bez kompletne mreže, tunel će biti samo jedna velika čekaonica na oba njegova kraja, s jedne strane će se stvarati kolone ka Autokomandi, sa druge ka raskrpetlji, kojima samo još fali tunel pa da budu konstantna uska grla epskih razmera.
U takvoj situaciji, tunel treba ostaviti bukvalno za kraj, kad kompletan UMP bude gotov. A znajući naše prilike, šanse da UMP bude ikad realizovan, pogotovo po sadašnjem rešenju, su astronomski minimalne.
 
Tunel je opravdan ako se uzme kredit koj ce građani da vracaju a 50 % ,, ugradnje,, u privatni đep
tada i samo tada je opravdan
a tih omašćenih 50 % i nije nešto mrsno ,
10-15 % Peri, Miki i 2-3 % Žiki pa i nije neka doživotna vajda oko koje sad treba da se cimaju :lool: :laugh: :lool:
 
blagoje":z28wol0v je napisao(la):
Ima li negde boljih vizualizacija petlje "Jurija Gagarina" do železničke stanice NBG od onih na Beobuildu? Na primer, nešto poput petlje "Radnička".

UF. Kad blagoje traži odgovor od nas na forumu, onda je sigurno da je odgovor negativan.
 
Vrh