Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Izvor: Beobuild.rs


Ada Bridge access ramps

120506-JGPET-01.jpg


Radovi na svim prilaznim sabraćajnicama novog mosta preko Ade napreduju predviđenom dinamikom, a segment koji povezuje Požešku ulicu i Hipodrom je otvoren pre nekoliko dana.

Celu vest i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/543.html

Jurija Gagarina petlja
120506-JGPET-13.jpg

120506-JGPET-23.jpg


Petlja Radnicka
120506-RAPET-05.jpg

120506-RAPET-01.jpg


Ostale fotografije u vesti na linku iznad
 
Igor":1vnzslfh je napisao(la):
Ova verzija foruma nema tu opciju dok ce nova imati nesto slicno. Za sada je najbolje u sekciji projekti odabrati samo poslednju stranu zeljene teme pa spustiti se dole na poslednji post.
Ili još bolje, ići na link sa vremenom zadnjeg posta, u 'last post' koloni i odmah si na kraju teme. Meni je to sasvim dovoljno.
 
Zuma":2ia8qcoj je napisao(la):
Postoji li nepromenljivi link koji uvek ukazuje na poslednju stranicu unutar neke teme? Glupo je trositi dva klika na tako elementarnu i neophodnu operaciju.
Možeš gore da klikneš na "New posts", pa onda pored naziva teme opet "New posts" pa te baci na prvu nepročitanu poruku u toj temi.
 
8-5-2012, raskrsnica kod GSP-a, bivši Romvil

slika1172.jpg


slika1171.jpg


U popodnevnim satima, kada je najveći intenzitet saobraćaja u Jurija Gagrina ka savskim blokovima, stvara se "čep" na semaforu kod Buvljaka. To je sve saobraćaj koji ne dolazi sa mosta, a sada na raspolaganju ima jednu traku manje. Sada, a tako će biti i ubuduće, je jedna traka zauzeta zbog ulivanja rampe sa mosta u ulicu. Biće problema - u istu traku će se uključivati oni koji silaze sa mosta i oni koji iz pravca Sava centra hoće da skrenu desno i da se uključe na most kod same Železničke stanice NBG.
 
U pravcu ka Požeškoj, semafor na raskrspetlji već pravi problem.
Dok sam čekao na semaforu za pravo (sa mosta ka Topčideru) u traci desno se stvorila kolona u kojoj su stajali i oni koji nastavljaju pravo i oni koji skreću ka Požeškoj.
Sada se vidi koliko je kružni tok bio bolje rešenje.
 
Pa za nemaju iz pravca mosta na raskrpetlji slobodno desno odvojeno u odnosu na semafor u pravcu pozeske novog vijadukta
 
Koliko sam ja video - ne.
Desna traka je stajala na crvenom sve vreme kao i mi koji produžavamo pravo.
 
relja":p8q0q251 je napisao(la):
Sada se vidi koliko je kružni tok bio bolje rešenje.
Znalo se to od samog početka, samo se nije znalo u kojoj meri će ovo biti loše. Za sad je još podnošljivo jer opterećenje na raskrpetlji još uvek nije puno, ali kad se jednom poveže i sama Radnička iz pravca Ade i Sajma na sve to, tek će se onda videti prava razmera katastrofalno loše zamišljene 'petlje' :bash:

Baš me zanima, da li igde u svetu postoji ovakav primer 'denivelisane raskrsnice' kakav mi imamo na Carevoj Ćupriji? Ja nikako ne mogu da nađem...
 
A, da - zaboravih:

I SNS je shvatio propagandni kapacitet mosta.
Na samom pilonu su zalepljeni Tomini predizborni plakati.
:laugh:
 
Koji moroni rade za njega, to je neshvatljivo. Lepiti svoj plakat na nešto što je praktično podigao njegov konkurent. Mrzim takve situacije da si prinuđen da glasaš za lošeg, samo da ne bi došao još gori... :(
 
Igor":29uf4yvi je napisao(la):
Pa za nemaju iz pravca mosta na raskrpetlji slobodno desno odvojeno u odnosu na semafor u pravcu pozeske novog vijadukta
Imaju slobodno desno, ali je odvajanje ispred samog semafora tako da već druga kola koja čekaju semafor za pravo blokiraju sve one koji hoće desno.
 
Znao sam da ima neki razlog, samo iz kola nisam uspeo da vidim.

Sada je na raskrspetlji, iz pravca mosta, zatvorena traka za levo ka zamišljenom tunelu.
Možda bi ona mogla sa se iskoristi za pravo, ka Topčideru, a da desna bude samo za skretanje ka Požeškoj? Mada, raskrsnica je asimetrična, sve tri kolone za pravo bi morale da je prelaze dijagonalno, opet ostaje suženje kod ukrštanja sa tramvajem, a možda i istraju i naprave taj automobilski tunel.
Okreni-obrni, nedostaje cela jedna traka za Banovo brdo.
 
Bobb":c365j3mk je napisao(la):
Koji moroni rade za njega, to je neshvatljivo. Lepiti svoj plakat na nešto što je praktično podigao njegov konkurent. Mrzim takve situacije da si prinuđen da glasaš za lošeg, samo da ne bi došao još gori... :(

Meni je ova situacija i realno poređenje ova dva kandidata. Šteta što nisu bili Vučićevi plakati :)
Samo, mene zabrinjava koliko ja u mnogim stvarima mogu da razumem Đilasa i koliko on može da razume mene :lol:
http://www.b92.net/info/izbori2012/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=07&nav_id=607202
 
Znao sam da ima neki razlog, samo iz kola nisam uspeo da vidim.

Relja":18jqrf7d je napisao(la):
Sada je na raskrspetlji, iz pravca mosta, zatvorena traka za levo ka zamišljenom tunelu.
Možda bi ona mogla sa se iskoristi za pravo, ka Topčideru, a da desna bude samo za skretanje ka Požeškoj? Mada, raskrsnica je asimetrična, sve tri kolone za pravo bi morale da je prelaze dijagonalno, opet ostaje suženje kod ukrštanja sa tramvajem, a možda i istraju i naprave taj automobilski tunel.
Okreni-obrni, nedostaje cela jedna traka za Banovo brdo.

Problem je što bi se, ako se otvore trake za skretanje ulevo, direktno išlo na kolonu koja iz suprotnog smera skreće ka Banovom Brdu. Slažem se da fali jedna traka za Banovo Brdo, ali moglo se to rešiti i da je odvajanje desno zapčelo nekih 50 m ranije (malo veći luk).
 
@ Petko
zato i naspisao "sve tri kolone bi morale da je prelaze dijagonalno".
Ako se ne varam, tri trake postoje i nakon raskrsnice?
 
@ Relja

Dve, Treća dolazi s desna iz pravca B. Brda, ali se sve tri vrlo brzo stapaju u samo jednu.
 
veliki broj glasača se odlučio za "bele listiće", i taj deo birača ne razumem apsolutno - bolje da ostaneš kod kuće i to razumem.. Nisam očekivao toliki broj tih listića. Ali to je njihovo pravo. Žao mi je i krivo što veliki broj građana nije izašao
http://www.b92.net/info/izbori2012/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=07&nav_id=607202

Koliko demagogije i uskakanja u stomak samom sebi.

Ali to je Đ stil *: bolje da su ostali kod kuće - ne, hteli su da vidiš koliko ih te precrtalo!

*Molim Vas mi smo više para dali na plate vaspitačica; Pustite politiku političarima; Ne treba građane da interesuje što zovemo one koji nisu prošli cenzus; Koga zanima da zna cenu neka vidi u gradskim dokumentima, ne treba time građani da se bave....sorry za off
 
Petko":2j6iw2bn je napisao(la):
@ Relja

Dve, Treća dolazi s desna iz pravca B. Brda, ali se sve tri vrlo brzo stapaju u samo jednu.

Hvala, sad je jasnije.
 
Bobb":2jmni4kt je napisao(la):
relja":2jmni4kt je napisao(la):
a možda i istraju i naprave taj automobilski tunel.
Ako ikad tunel budu radili, bez nekih većih dorada na raskrsnici, vreme izgubljeno na ovom čvoru će sigurno anulirati svo dobijeno tunelom. Žali Bože para.

Ајде?!
 
istina, kao sto smo i svi predvidjali, raskrsnica kod hipodroma polako ali sigurno postaje novo usko grlo. steta, bas steta sto taj deo nisu mogli nivelisati.

mada, nije im ni bilo lako, pruga je napravila toliko haos celom ovom projektu.

ali, samo da naglasim da je otvaranje nadvoznjaka prema Pozeskoj pun pogodak. vise ljudi ga koristi nego sto sam mogao sanjati.

Radnicka kod secerane je potpuno rastarecena, a ranije bila najvece usko grlo u celom gradu.

ceo projekat je fantastican, jedino ce ova raskrsnica opet stvarati cepove i to po prilicne
 
Ka zamišljnom tunelu za levo iz pravca mosta su ostavljene 2 trake i one su precrtane. Dovoljno je da tu puste 1 traku za pravo a da ona desno do ostrvceta bude precrtana i biće protočnije. Sama traka ne bi išla dijagonalno jer sad ide al na drugu stranu, vec bi se malo i ispravila.

Neću da tvrdim 100% ali mislim da bi eventalno mogao od se napravi kružnjak sa 2 trake od površine koju pokriva ta raskrsnica. Krug bi bio malo elipsast a prečnik bi čak moglao da varira i da bude od 25-30m.

Mereno dijagonalno raskrnica hipodrom u pravcu zapad-istok ima oko ~70m a u pravcu sever jug ~50m pa mislim da bi mogao da se ubaci tu neka varijanta kružnog toka. On bi bio najsličniji onom na NBG kod dr. Ivana Ribara i Vojvođanske.
Ostrvo na kružnom toku bi bilo elipsasto a i ne mora kao kod arene a veci prečnik bi imao pravac zapad-istok.
Ako se ostavi kružnica onda bi neki delovi mogli da budu i sa 3 trake i to mislim upravo na ono skretanje ka BB gde sad postoji jedna traka. Zamislite da se upiše neka vrsta elipse koja dodiruje prav ugao od svakog od onih sad postojećih ostrva uz manje korekcije i eto vam kružnjaka. Ako mi neko kaže da ne može onda nek pogleda onaj pomenuti na NBG koji je urađen na manjem prostoru čini mi se. Bio bi to kružni tok Hipodrom.

Šteta je što su to mogli odmah da naprave i to malo veće i čak bi bilo možda jeftinije jer radiš u krug a ne ploču kao sad. Možda bi morali malo da zagrebu u brdo i udare početak tunela i potporu ali opet bilo bi funkcionalnije nego ova sad precrtana skretanja.

Prostor koji zauzme kružni tok ne zavisi od broja priključaka pa bi se i bolje iskoristio. Ovo sad pola raskrnice i puteva precrtano i van upotrebe. Ne bi me čudilo da nekad urade rekonstrukciju i pretvore je u kružni tok.
 
Провозах се данас туда (НБ - Топчидер - Драјзерова) мимо шпица и могу да констатујем да ми се није допала слика на "раскрпетљи": много кола стоји, при поприлично ниском интензитету саобраћаја. Како ће бити на зиму, у пола шест поподне, а тек кад направе тунел... Не знам. Ако буде могао кружни ток, какав год, то је решење.

Нешто друго ме је обрадовало: мимоишао сам се с две "94"-ке у кратком размаку, а оне су биле - пуне к`о око. То значи да се и јавни превоз усталио преко новог моста. Сад треба увести линије ка Пожешкој (преусмерити 88).

И још нешто - мост је изузетно широк, као и приступне петље, све је денивелисано, па би требало дозволити већу макс. брзину од прописаних 50 км на сат. И 60 је мало, 80 је можда много, па би оних максималних 70 на сат, колико стављају последњих година по деловима реконструисаних српских магистрала можда била права мера.
 
Ja sam primetio jedno usko grlo u Kirovljevoj ulici, nastalo otvaranjem nadvožnjaka. Usponom Kirovljevom ka Požeškoj, semafor na raskrsnici pravi strašan čep. Dovoljno je da preko 10 vozila čeka na skretanje levo ka hipodromu, i pravo se ne može. To traje strašno dugo, jer je desno žuta traka, a semafor ima jako malu propusnu moć za levo.

Bilo bi potrebno dopustiti korišćenje žute trake 100m pre samog semafora za smer pravo.
 
Tunel ne bi uopste trebao da bude na raskrsnici kod hipodroma vec da bude u nastavku UMP-a 200 metara dalje ka Topcideru.

- em ne bi postojalo skretanje pod 90 stepeni iz tunela
- em bi bi raskrsnica bila protocnija zbog jednog pravca manje
 
Vrh