Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":1xeseu4x je napisao(la):
JohnyBgood":1xeseu4x je napisao(la):
Какви су ово перфидни црвено-бели нагласци?! Бетон је сив тако да уз беле линије и црни асфалт ту ништа не треба дирати, савршена шема :p


Džoni, da si ti meni živ i zdrav, nema ništa perfidno u ovoj kombinaciji boja.
Na Novom Beogradu su raskopavali trotoare da bi izlili crveni asfalt, a u nekim ulicama su te staze kompletno bojili u crveno (Jurija Gagarina).

Uostalom, ova kombinacija se pojavljuje na prvom sačuvanom grbu Beograda i zadržala se do danas.
To su boje Beograda, deo identiteta grada.
Pa nećemo valjda da imitiramo npr. Juventus ili Barselonu/splitski Hajduk (na gostovanju)?
Ove boje se koriste na tu i tamo na onome po čemu se Beograd prepoznaje, pa je možda zato neko pomislio da im je mesto i na mostu.

Ма све је то "црвена банда", и после ЈУЛ-а ЈУЛ, џабе се сад ту неки ваде... :laugh: :D :o

Иначе, мислим да би требало заменити плаву и црвену на застави града. Сада је река црвена а небо плаво, што можда има смисла у контексту историје и све крви која је проливена и текла Савом и Дунавом, али је то ипак мало морбидно. Да се стави плава река било би и инспиративније (хајде да најзад очистимо реке) и лепше, а црвено небо би могло да симболизује излазак сунца.

ПС Ја као свеж навијач ОФК Београда а и ради заступљености плаве на застави Београда а и Србије овом приликом захтевам плаву зауставну траку за оне који хоће да баце један "романтичарски" поглед на реку :p

ППС А црна је, зна се, и боја анархије ;) :kk:
 
Privremeni stubovi su davno uklonjeni a njihovi ostaci i dalje vire iz vode - ružno
ružan odnos i ružan izgled :(

Nije opravdanje status još je gradište
jer onda po toj logici nisu trebali ni da uklanjaju kran sa pilona
 
boca-ica":24wns6zt je napisao(la):
Privremeni stubovi su davno uklonjeni a njihovi ostaci i dalje vire iz vode - ružno
ružan odnos i ružan izgled :(

Nije opravdanje status još je gradište
jer onda po toj logici nisu trebali ni da uklanjaju kran sa pilona

Na jednom gradilistu postoji nesto sto se zove "planing" i to se mora postovati, a pogotovu za najvece gradiliste na Balkanu, tacno se zna kad se sta radi i verujem da postoje razlozi zasto je jos jedan deo stubova ostao u vodi.
Malo strpljenja, sve ce doci na svoje mesto ;)
 
Nekoliko slika od juce

DSC03529.jpg

DSC03530.jpg

DSC03526.jpg

DSC03523.jpg

DSC03519.jpg

DSC03548.jpg

DSC03542.jpg

DSC03545.jpg

DSC03544.jpg

DSC03536.jpg

DSC03535.jpg

DSC03532.jpg

Stub nosac za lift.
DSC03531.jpg

Stepenice spremne za montiranje uz stub nosac za lift.
DSC03533.jpg

Stub nosac za lift na nivou pesacke staze na mostu.
 
spatiotecte
Hvala na odgovoru, nadam se da ce to biti brzo :)

Zapaženje koje je možda interesatno i drugima

Kada se stoji u blizini podnožija pilona
vrlo jasno i razgovetno se čuje svaka izgovorena reč ljudi koj pričaju dok prelaze peške most na tom delu
izgleda da je vrlo akustično

To može da se jako lepo iskoristi kao novo mesto za svirke
što ništa nije novo u svetu (video sam često da muzičari vežbaju ispod mostova)
ali bi bilo novo u Bgdu na tako lepom mestu :cool:
 
JohnyBgood":2pjaeurv je napisao(la):
Ма све је то "црвена банда", и после ЈУЛ-а ЈУЛ, џабе се сад ту неки ваде... :laugh: :D :o

Иначе, мислим да би требало заменити плаву и црвену на застави града. Сада је река црвена а небо плаво, што можда има смисла у контексту историје и све крви која је проливена и текла Савом и Дунавом, али је то ипак мало морбидно. Да се стави плава река било би и инспиративније (хајде да најзад очистимо реке) и лепше, а црвено небо би могло да симболизује излазак сунца.

ПС Ја као свеж навијач ОФК Београда а и ради заступљености плаве на застави Београда а и Србије овом приликом захтевам плаву зауставну траку за оне који хоће да баце један "романтичарски" поглед на реку :p

ППС А црна је, зна се, и боја анархије ;) :kk:

Džoni, ovaj grad mnogo dugo traje da bi se njegovo nasleđe tek tako poništavalo:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=35033#p35033
 
slika1169.jpg


Raskrsnica kod depoa GSP-a, 02.05.2012.
Fotografija može da se uveća.
 
relja":271s2iij je napisao(la):
JohnyBgood":271s2iij je napisao(la):
Ма све је то "црвена банда", и после ЈУЛ-а ЈУЛ, џабе се сад ту неки ваде... :laugh: :D :o

Иначе, мислим да би требало заменити плаву и црвену на застави града. Сада је река црвена а небо плаво, што можда има смисла у контексту историје и све крви која је проливена и текла Савом и Дунавом, али је то ипак мало морбидно. Да се стави плава река било би и инспиративније (хајде да најзад очистимо реке) и лепше, а црвено небо би могло да симболизује излазак сунца.

ПС Ја као свеж навијач ОФК Београда а и ради заступљености плаве на застави Београда а и Србије овом приликом захтевам плаву зауставну траку за оне који хоће да баце један "романтичарски" поглед на реку :p

ППС А црна је, зна се, и боја анархије ;) :kk:

Džoni, ovaj grad mnogo dugo traje da bi se njegovo nasleđe tek tako poništavalo:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=35033#p35033

Ja sam mislio na trenutnu zastavu, stvarno crveno i plavo treba da zamene mesta
File:Flag_of_Belgrade.svg

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Belgrade.svg

Uostalom i na ovom starom grbu je crvenilo iznad zidina grada, tako da bi cak bilo vise u duhu originalnog grba...
 
zašto njima jednostavno ne uđu u posed kao što su ušli u dvorište kod caričinog grada kada su gradili rampu za požešku....


pa taj pravac radnička most je sigurno jedan od važnijih pravaca.
 
Važno je da su oni izabrali prave boje za most.

....

Odgledah ovu reportažu Studija B.

Prikazana je animacija odavno poznate trase za drumski saobraćaj.
Ali, insistiraju na "stubovima budućeg beogradskog metroa", bez objašnjenja, odakle počinje, odakle dolazi, kuda nstavlja, gde se završava....prilično proizvoljna tvrdnja da će tuda baš ići metro.
Po kojem planu i projektu, od kada?
 
S obzirom da gradska vlast kada posecuje lokacije u Dr Ivana Ribara i Mirijevu pominje metro mozemo reci da ovde najmanje laze.

Reljo,jos BELAM od pre 5 godina predlaze tu metro a po projektu francuza ce ici tuda.I to linija broj 3 koja nece bar 20 godina biti napravljena,dakle tramvja do tada.

A evo trase tog metroa koji nije zvanicno prikazan,za sada je samo u novostima pokazana njegova trasa koja je identicna belamu

http://www.dodaj.rs/f/3L/7w/2KFKs9lT/2/metro2.jpg
 
Hvala Vučko.
Ova skica nam ne govori mnogo, čak je i pitanje da li je ta trasa linije 1 od Arene do bloka 45 izvodljiva (prelaz preko autoputa, kružni tok kod Arene, ukrštanje sa Milutina Milankovića, sa prugom pod pravim uglom...)

Sada se pored stanice NBG gradi konstrukcija na stubovima za šinski saobraćaj koji prelazi preko mosta.
To veoma liči na treću liniju LRT-a (onako kako je opisano na Wikipediji).
Takođe, na desnoj obali, do stanice u Radničkoj se stiže rampom, a ta rampa počinje da se penje na jednom veoma skučenom prostoru: pruga za Niš, korito Topčiderke, tramvajski mostić i stubovi drumskog nadvožnjaka. Šta tu može da se "provuče" osim tramvaja/LRT-a i još bitnije, iz kog pravca može da dođe? Sa pilona je skinuta kamera, pa sada ne mogu da to i ilustrujem.
 
Sutra ga šilje :vops:

Четвртак, 03. мaj 2012.

Пилон Моста на Ади сутра добија коначан изглед

У складу са нацртом архитекте идејног пројекта Моста на Ади, у петак ујутро, 4. маја, на пилон ће бити монтиран његов последњи сегмент. То ће бити урађено у сарадњи са хеликоптерском јединицом Војске Србије, чији пилоти ће подићи и донети конструкцију на врх пилона, где ће је бравари прихватити и учврстити.

Подизање конструкције биће организовано са полигона Наставног центра Министарства унутрашњих послова у Макишу, где је елемент довезен камионом и истоварен помоћу две дизалице. Елемент ће за завршну фазу монтаже бити подигнут помоћу хеликоптера Војске Србије, а током трајања операције биће обустављен саобраћај на Мосту на Ади, као и речни саобраћај на Сави.

Врх пилона је купастог облика и направљен је од нерђајућег челика. Висина конструкције је седам метара, а израђена је од осам цеви међусобно повезаних прстеновима на сваки метар. Елемент има заштићене сервисне мердевине, помоћу којих ће се одржавати електроопрема на врху пилона, а доњи део конструкције ће завртњима бити спојен са постојећим врхом пилона.

Овај сегмент заокружује планирано архитектонско решење читавог пилона, који је постављен на највећем монолитном темељу у мостоградњи Србије. У темељ пилона је, на дубини од преко 30 метара, побијено 113 бетонских шипова, утрошено је око 1.300 тона арматуре и 16.370 кубних метара бетона.

Izvor: Grad Beograd
 
Na lep način sročeno da se izvode dodatni radovi da bi most izgledao kao na prvobitnom renderu, a ne prema projektu.

Piše "elektrooprema" - da li će na vrhu biti ponovo postavljena kamera, to mene zanima?
 
A ja sam se baš navikao na kameru. Svi radovi na petlji "Radnička" kao na dlanu. Šteta ako je ne vrate.
 
Da li neko ima fotografije ovog dela, ali sa terena?

screenshot167702.jpg


Tu treba sagraditi rampu za prugu za ono "nešto" šinsko što će prelaziti preko mosta.
Na malom prostoru su Topčiderka, železnica, tramvaj, stubovi dva nadvožnjaka koji se spajaju iznad šinske rampe.

Da li će to "nešto" da ide pravo u neki budući tunel, kolika je visnska razlika, da li može da se vidi kako to izgleda sa druge, hipodromske strane?
 
Evo, izdvojio sam par slika od pre skoro mesec dana, ako ti nešto znače. Inače radovi na ovom delu gradilišta u poslednje vreme su prilično niskog inteziteta.

h21i.jpg


h22e.jpg


h23cp.jpg


Meni jedino logično deluje da budući metro ide ispod Hipodroma prema Banovom Brdu, ali je pitanje da li je to ostvarljivo zbog nagiba. Za sada se radi rešenje kojim će se vijadukt spojiti na postojeću tramvajsku trasu.
 
Homer Jay":2a0yuped je napisao(la):
Sutra ga šilje :vops:

Четвртак, 03. мaj 2012.

Пилон Моста на Ади сутра добија коначан изглед

У складу са нацртом архитекте идејног пројекта Моста на Ади, у петак ујутро, 4. маја, на пилон ће бити монтиран његов последњи сегмент. То ће бити урађено у сарадњи са хеликоптерском јединицом Војске Србије, чији пилоти ће подићи и донети конструкцију на врх пилона, где ће је бравари прихватити и учврстити.

Подизање конструкције биће организовано са полигона Наставног центра Министарства унутрашњих послова у Макишу, где је елемент довезен камионом и истоварен помоћу две дизалице. Елемент ће за завршну фазу монтаже бити подигнут помоћу хеликоптера Војске Србије, а током трајања операције биће обустављен саобраћај на Мосту на Ади, као и речни саобраћај на Сави.

Врх пилона је купастог облика и направљен је од нерђајућег челика. Висина конструкције је седам метара, а израђена је од осам цеви међусобно повезаних прстеновима на сваки метар. Елемент има заштићене сервисне мердевине, помоћу којих ће се одржавати електроопрема на врху пилона, а доњи део конструкције ће завртњима бити спојен са постојећим врхом пилона.

Овај сегмент заокружује планирано архитектонско решење читавог пилона, који је постављен на највећем монолитном темељу у мостоградњи Србије. У темељ пилона је, на дубини од преко 30 метара, побијено 113 бетонских шипова, утрошено је око 1.300 тона арматуре и 16.370 кубних метара бетона.

Izvor: Grad Beograd


Drzim palceve da sve bude ok sa ovom kerefekom. Na ovom forumu je neko postavio snimak jedne takve nesrece, identicna situaciju, samo sto se desilo u Koreji. Od kad sam video snimak,a čuo da se zašiljuje pilon, ne izlazi mi iz glave taj snimak ali sam optimista :) . Snimak vidite dole:

Korean Chinook Helicopter crash
http://www.youtube.com/watch?v=1whEGqnR0jI
 
blagoje":3og0eczk je napisao(la):
Evo, izdvojio sam par slika od pre skoro mesec dana, ako ti nešto znače. Inače radovi na ovom delu gradilišta u poslednje vreme su prilično niskog inteziteta.
.................

Meni jedino logično deluje da budući metro ide ispod Hipodroma prema Banovom Brdu, ali je pitanje da li je to ostvarljivo zbog nagiba. Za sada se radi rešenje kojim će se vijadukt spojiti na postojeću tramvajsku trasu.

Hvala puno.
Ako budeš u prilici, molim te islikaj i taj deo. Nešto su smislili, ali nije baš najjasnije šta. Postavlja se pitanje da će ta deonica (zbog krivina, nagiba, pa i pristupne trase) diktirati i tip kompozicije koja će tuda prolaziti?
 
Nepopravljivi optimista":2icm4zor je napisao(la):
Drzim palceve da sve bude ok sa ovom kerefekom. Na ovom forumu je neko postavio snimak jedne takve nesrece, identicna situaciju, samo sto se desilo u Koreji. Od kad sam video snimak,a čuo da se zašiljuje pilon, ne izlazi mi iz glave taj snimak ali sam optimista :) . Snimak vidite dole:

Korean Chinook Helicopter crash
http://www.youtube.com/watch?v=1whEGqnR0jI


Pomeri se s' mesta.

U koliko sati će ovo da rade? I ovako imam neka posla sutra od sabajle...
 
Не сећам се да је неко свечано отварао ово гвоздено брвно преко Топчидерске реке на коме пише Кехл. :D
 
Vrh