Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

E nećemo baš tako.Potez Požeška-hipodrom predviđena je isto zvukobrana,a kad će je ugraditi videćemo! :cool:
 
Vesti :: Beograd

Izdignuta konstrukcija od petlje Hipodrom do Banovog brda »

29. April -> 30. April, Izvor : Studio B, Komentari: 0

[highlight=]Završena je izgradnja izdignute konstrukcije u Požeškoj ulici od petlje „Hipodrom" prema Banovom brdu i ovaj deo pristupa Mostu na Adi počeće da se koristi sutra od 14 sati.[/highlight]


Na ovoj deonici, dugačkoj 550 metara, izgrađene su tri konstrukcije, postavljena je hidroizolacija, pešačke ograde, javna rasveta, kao i horizontalna i vertikalna signalizacija. Saobraćajnica je spojena sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, i to kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, gde konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću mrežu.

- Ovo je treća i poslednja faza izgradnje petlje „Hipodrom", čime je zaokruženo saobraćajno rešenje za ovaj deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena. Značaj ovih radova ogleda se, pored brzine i bezbednosti saobraćaja, i u uštedi goriva i vremenu putovanja. Sada će vozila sa Banovog brda stizati u Novi Beograd bez nekada mukotrpnog zaustavljanja na pružnom prelazu i opterećenog prolaska pored Beogradskog sajma. Takođe, stanovnici Novog Beograda i Zemuna će preko Mosta na Adi moći da za nekoliko minuta stignu do petlje „Hipodrom", a onda ovom novom konstrukcijom dalje ka Banovom brdu ili u pravcu Topčiderske doline - rekao je Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Beograda.

Konstrukcija predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih se nalazi servisna saobraćajnica povezana preko Paštrovićeve ulice sa okolnom uličnom mrežom. Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih je ugrađeno 600 tona armature.

Izgradnja petlje „Hipodrom" bila je podeljena u tri faze. Prva faza je završena krajem 2010. godine, kada je premošten pružni prelaz, i saobraćaj se od tada odvija bez ukrštanja sa železničkom prugom, dok je u drugoj i trećoj fazi petlja konstrukcijama spojena sa petljom „Radnička" i Požeškom ulicom.
 
Javlja direktor sa terena da gradska ekipa u 14h otvara sutra deo ka pozeskoj i da postavise nove semafore.
 
E, najzad.
Kad se samo setim da nije bilo sigurno da li će ova veza biti 1+1 ili 2+2...
 
коначно. сјајно.

а технички пријем? то код ђиласа не важи, изгледа?
 
ma obilaznica je godinama radila i gradila se bez ikakvih dozvola. održano je prvenstvo u areni bez upotrebne dozvole....


nije to nama strano.
 
Ma, upotrebne dozvole su precenjene.
To su izmislile birokrate da bi sputavali političare-graditelje :rolleyes:
 
Zeljo sine, pa nijedan objekat koji se gradi najverovatnije nema ni gradjevinsku dozvolu, a ti pricas o upotrebnoj. Koji ti je, brate slatki? Danas ako pitas za gradjevinsku dozvolu za neki javni objekat, skolu, obdaniste, most, nadvoznjak i slicno, ispadnes najveca bu****. Kakva bre gradjevinska dozvola, kakvi bakraci, u pitanju su evropski standardi. Najvisi nivo standarda koji je civilizacija dosegla. Gradnja bez gradjevinske dozvole. Sta ce ti gradjevinska dozvola ako si za Evropsku uniju? Gradjevinsku dozvolu moraju da vade oni koji nisu za Evropsku uniju, jer nisu dosegli evropske standarde koji se ogledaju u gradnji bez gradjevinske i naravno upotrebne dozvole. Cuj, upotrebna dozvola, koje nasao da nas pita? Mi za Evropu i jos neko trazi gradjevinsku i upotrebnu dozvolu? Kakve neznalice, glupaci i primitivci.

Divljina.
 
E, ovo sto je neko malopre pomenuo Arenu. Imam kuci List nepokretnosti za Beogradksu Arenu. Jel znate sta pise u njemu? Objekat izgradjen bez gradjevinske dozvole. To je od ove godine List nepokretnosti. Za rubriku verovali ili ne.
 
A onim nesretnicima iz diskoteke u Novom Sadu vise niko i ne prica. Za 7 dana pod tepih i u zaborav sve do nove tragedije, kako radimo tako i prolazimo.
 
img0607.jpg

img0610.jpg

img0611.jpg


И затворише мост да би играли тенис :bash:
img0612.jpg
 
U svakom slučaju - ovo je veliki događaj za Beograd.
 
Пар сличица, нису посебно квалитетне...али се понешто и види :)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg
 
Neću da se kunem, ali mislim da sam jutros oko pola 8 video radnike na rampi od kružnog toka ka mostu. Mislim na 01.05.2012. :D
 
Какви су ово перфидни црвено-бели нагласци?! Бетон је сив тако да уз беле линије и црни асфалт ту ништа не треба дирати, савршена шема :p
 
Dakle crvena staza je za bicikle dok ona uz spoljnu ogradu je za pesake?
 
JohnyBgood":1627ym0k je napisao(la):
Какви су ово перфидни црвено-бели нагласци?! Бетон је сив тако да уз беле линије и црни асфалт ту ништа не треба дирати, савршена шема :p

Pa ovaj grad navija za zvezdu :p
 
JohnyBgood":1gmsejj9 je napisao(la):
Какви су ово перфидни црвено-бели нагласци?! Бетон је сив тако да уз беле линије и црни асфалт ту ништа не треба дирати, савршена шема :p


Džoni, da si ti meni živ i zdrav, nema ništa perfidno u ovoj kombinaciji boja.
Na Novom Beogradu su raskopavali trotoare da bi izlili crveni asfalt, a u nekim ulicama su te staze kompletno bojili u crveno (Jurija Gagarina).

Uostalom, ova kombinacija se pojavljuje na prvom sačuvanom grbu Beograda i zadržala se do danas.
To su boje Beograda, deo identiteta grada.
Pa nećemo valjda da imitiramo npr. Juventus ili Barselonu/splitski Hajduk (na gostovanju)?
Ove boje se koriste na tu i tamo na onome po čemu se Beograd prepoznaje, pa je možda zato neko pomislio da im je mesto i na mostu.
 
Нешто и мени да се свиди на овом пројекту... :)
 
Ех, Џони, знао сам да ћемо да се сложимо око нечег. :D :vops:

Мислим да нема то везе са грбом и бојама Београда, него да су тиме хтели да нагласе контраст између бициклистичке и пешачке стазе, који би био мањи да су обележили само бициклистичку стазу, а ову другу оставили у сивом. Не знам колико су те фарбе постојане на прљање и скидање.
 
Vrh