Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

spatiotecte":1xw6qoy1 je napisao(la):
vucko":1xw6qoy1 je napisao(la):
Deo koji je sada izbačen iz prvobitnog projekta je produžetak tramvajske mreže preko novog mosta na Savi i izgradnju gornjeg stroja tramvajske pruge na novim prilazima mostu.

Kako stoji u obrazloženju, do takve odluke je došlo, budući da se, usled posledica ekonomske krize, očekuje odstupanje od planirane dinamike priliva finansijskih sredstava u budžet Grada.

Mozda ta odluka i nije tako losa, eto sanse da tu postave sine za metro ako su vec odustali od tramvaja.
Nema para ni za HO železnicu :)
 
Super brza žuta traka što je predlagao zidar do početka funkcionisanja metroa.
 
tzoran":17zctdfe je napisao(la):
spatiotecte":17zctdfe je napisao(la):
vucko":17zctdfe je napisao(la):
Deo koji je sada izbačen iz prvobitnog projekta je produžetak tramvajske mreže preko novog mosta na Savi i izgradnju gornjeg stroja tramvajske pruge na novim prilazima mostu.

Kako stoji u obrazloženju, do takve odluke je došlo, budući da se, usled posledica ekonomske krize, očekuje odstupanje od planirane dinamike priliva finansijskih sredstava u budžet Grada.

Mozda ta odluka i nije tako losa, eto sanse da tu postave sine za metro ako su vec odustali od tramvaja.
Nema para ni za HO železnicu :)

Metro se finansira iz drugih sredstava.
Bolje je da neko vreme ne ide nista preko mosta nego da postave tramvajske sine koje ce tu ostati doveka.
 
spatiotecte":35drqnm5 je napisao(la):
tzoran":35drqnm5 je napisao(la):
spatiotecte":35drqnm5 je napisao(la):
Mozda ta odluka i nije tako losa, eto sanse da tu postave sine za metro ako su vec odustali od tramvaja.
Nema para ni za HO železnicu :)

Metro se finansira iz drugih sredstava.
Bolje je da neko vreme ne ide nista preko mosta nego da postave tramvajske sine koje ce tu ostati doveka.

Aleluja! Neka to ceka neka bolja vremena i neku bolju vlast koja ce se baviti vise infrastrukturom a manje uterivanjem reketa od podizanja panoa po gradu. Ako se stave tramvajske sine mi tramvajem idemo i u XXII vek.
 
blagoje":1kjt0qih je napisao(la):
Evo, našao sam:
[box]Куповина 30 трамваја за ГСП „Београд“, ЈН бр. XXVIII/01 404-1/09 oд 06.04.2009. г,
отворени поступак

Процењена вредност набавке је 6.270.000.000 дин. За реализацију ове јавне набавке,
предвиђена су финансијска средства у укупном износу од 7.398.600.000 дин, са ПДВ-ом.
Предметна јавна набавка треба да се финансира делимично из средстава ЕИБ-а и то: у 2009. г.
700.000.000 дин; а у 2010. г. 1.200.000.000 дин. Преостали износ за набавку треба да се
финансира из буџета Града, и то: у 2010. г. 411.000.000 дин; у 2011. г. 1.293.900.000 дин; у
2012. г. 1.333.700.000 дин; у 2013. г. 1.434.000.000 дин; и у 2014. г. 1.026.000.000 дин.


http://www.dri.rs/images/pdf/revizija2011/izv-bg2010.pdf
[/box]

Što se tiče konstrukcije za šinski saobraćaj sa NBG strane, sada stvarno rade punom parom. Do sada je završeno, ili je pri samom kraju polovina stubova za šinski vijadukt i već su počeli da postavljaju fiksne skele za gornju konstrukciju prvog segmenta pored samog mosta. Nadao sam se pokretnim skelama i kliznoj oplati. Ovako ne verujem da posao oko šinskog vijadukta mogu da završe do septembra. Jedino ako istovremeno iz suprotnog smera krenu sa pokretnom skelom, a i to je nategnuto. Možda je kraj godine realniji rok.

LOT2 koji trenutno rade podrazumeva spuštanje šina na zemlju u visini sredine železničke stanice. Odavno je izliven poslednji stub pre spuštanja na zemlju (obavijen plavom folijom), tako da završetkom ovog dela posla postoje svi konstrukcijski preduslovi za spajanje na postojeću tramvajsku mrežu na NBG strani.

y01m.jpg

Hvala blagoje sto si iskopao informacije.Ostaje nam da sacekamo da objave u slzubenom listu jer ce tamo jasno navesti koliko je tacno novca preusmereno.Posle ovog refinansiranja plasim da ne stave taj ceo kredit od 57 miliona eura kao rezervu za otplatu postojecih kredita umesto da ga uloze u tramvajsku infrastrukturu i ulaganje u rekonstrukciju ulica.Nadam se da necu biti u pravu.

Dakle Lot 2 je bas za tramvajski vijadukt celom duzinom i ne potpada u njega LOT 1,jasno. Kada pocinje pad tramvajskog vijadukta ka zemlji?

Pitam zbog mogucnosti da se makar naknadno ugradi tramvajska stanica na vijaduktu gde joj je i mesto,u visini zeleznicke stanice NBG.

I da,ako mozes blagoje,potrazi kolika je bese cifra koju su pominjali za montiranje sina na most i povezivanje sa ostatkom tramvajske mreze,da li je 5 ili 15 miliona eura?Vrte mi se te dve cifre u glavi,ne znam koja je tacna.

Sto se tice metroa,shvatite spacio i johnny da ovo nije bacanje novca jer ce cak i kada se bude gradio tuda metro za 20 i kusur godina te sine biti prebacene na drugo mesto.A takodje je i pomoci popularizaciji sinskog sistema,to jest tramvaja.
 
vucko":1tz9woos je napisao(la):
... Dakle Lot 2 je bas za tramvajski vijadukt celom duzinom i ne potpada u njega LOT 1,jasno. Kada pocinje pad tramvajskog vijadukta ka zemlji?
Pitam zbog mogucnosti da se makar naknadno ugradi tramvajska stanica na vijaduktu gde joj je i mesto,u visini zeleznicke stanice NBG.

Sa slike se lepo vidi da su poslednja dva stuba (zeleni i plavi) niža od prva dva i da se postepeno spuštaju ka zemlji. Stanica je sastavni deo ugovora sa "Primorjem" i pretpostavljam da će biti iznad ulice Antifašističke borbe.
 
U pravu si po obicaju.Jedino nisam siguran za stanicu jer nigde ne videh ni da ju je direkcija pominjala niti novinari?Da li si 100% siguran da ce biti stanice?

Slazem se da je savrsena lokacija tacno iznad ulice antifasisticke borbe,jedino onda nista od pesacke pasarele do medjunivoa zeleznicke stanice NBG.
 
http://img163.imageshack.us/img163/9762/y01m.jpg

Причао сам о овом случају скоро са професорком урбанизма.Овакво "редефинисање" блоковске матрице се не ради нигде у свету и сматра се класичним кршењем основних урбанистичких принципа.
 
Delija":ahjr1axm je napisao(la):
http://img163.imageshack.us/img163/9762/y01m.jpg

Причао сам о овом случају скоро са професорком урбанизма.Овакво "редефинисање" блоковске матрице се не ради нигде у свету и сматра се класичним кршењем основних урбанистичких принципа.

Meni najvise smeta sto UMP nije paralelan sa zeleznickom stanicom NBG i prugom, vec bezi pod nekim sitnim uglom i kvari urbanu matricu koja je ortogonalna.

Naravno velika steta sto sinski koridor nije u nivo-u sa zeleznickom stanicom, mogao je tramvaj/metro, bukvalno da pristane u samu stanicu i da ga jedan peron deli od BG:voza.

Trebalo je uraditi obrnuto, da se drumski deo vijadukta spusti mnogo ranije i da ide po zemlji kod stanice a sinski koridor da ostane u vazduhu za presedanje sa BG:vozom.
 
vucko":bj27dxzp je napisao(la):
Jedino nisam siguran za stanicu jer nigde ne videh ni da ju je direkcija pominjala niti novinari?Da li si 100% siguran da ce biti stanice?

U Novostima od 30. juna 2011. godine je bio sledeći članak: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:336307-Izgradnja-petlje-skuplja-zbog---novog-izvodjaca

U njemu između ostalog piše:
[box]BANKROT slovenačkog preduzeća SCT, zbog čega je Direkcija za građevinsko zemljište bila primorana da izabere novog izvođača radova za petlju "Jurija Gagarina", koštaće grad Beograd još skoro pet miliona evra. Umesto prvobitnih 36 miliona evra koliko je SCT hteo da naplati radove, firma "Primorje" sa kojom je u sredu potpisan ugovor za petlju na Novom Beogradu uzeće 40,8 miliona evra.

Na povećenje cene, kako nam je rekao Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište, uticale su i promene u tenderskim uslovima. U ugovor sa firmom "Primorje" ušla je i izgradnja kompletne trase beogradskog metroa na novobeogradskoj strani sa stanicom, što u prvobitnom tenderu nije bio slučaj - kaže Bajić. Takođe, postavljen je i dodatni uslov ponuđačima da deo petlje, odnosno rampa broj 6, bude završena do kraja ove godine kako bi se uklopila sa završetkom radova na mostu....[/box]
 
Hvala Blagoje,ne znam sta bi smo bez tebe.

Ali to ne znaci da ce biti stanica iznad antifasisticke borbe.Mozda je postave na delu gde je vec spusten tramvaj(metro) ka garazi GSP-a.
 
vucko":2g5srobs je napisao(la):
Ali to ne znaci da ce biti stanica iznad antifasisticke borbe.Mozda je postave na delu gde je vec spusten tramvaj(metro) ka garazi GSP-a.
Po meni to nema mnogo smisla. Kuda bi pešaci odatle? Iznad ulice Antifašističke borbe imamo ukrštanje sa javnim prevozom ispod, a i najkraći je put do železničke stanice NBG. Ali to ne mora ništa da znači..
 
spatiotecte":1pf4y5vg je napisao(la):
Meni najvise smeta sto UMP nije paralelan sa zeleznickom stanicom NBG i prugom, vec bezi pod nekim sitnim uglom i kvari urbanu matricu koja je ortogonalna.

Naravno velika steta sto sinski koridor nije u nivo-u sa zeleznickom stanicom, mogao je tramvaj/metro, bukvalno da pristane u samu stanicu i da ga jedan peron deli od BG:voza.

Trebalo je uraditi obrnuto, da se drumski deo vijadukta spusti mnogo ranije i da ide po zemlji kod stanice a sinski koridor da ostane u vazduhu za presedanje sa BG:vozom.

Pa, seti se, hteli su saobraćajnicu bez semafora (bar na jednom delu), most je postavljen tu gde je pa sada mora naglo da skreće jer pravac izlazi na železnički nasip, Jurija Gagarina je sužena, kako dalje sprovesti tu prugu kroz deo Novog Beograda severno od nasipa, koji je već izgrađen....I dalje sam veliki skeptik kada je cela zamisao u pitanju...
 
Na povećenje cene, kako nam je rekao Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište, uticale su i promene u tenderskim uslovima.................... Takođe, postavljen je i dodatni uslov ponuđačima da deo petlje, odnosno rampa broj 6, bude završena do kraja ove godine kako bi se uklopila sa završetkom radova na mostu....


Znači N Bajić misli da opet treba da se da neka para za ubrzanje radova ? Baš im se sviđa da na taj način dižu troškove.....
 
Da li ta "ubrzanja" mogu da se isprate kroz zabeležene radne časove angažovanih radika, mehanizacije....?
 
Bobb":oxovzdcp je napisao(la):
Upravo je došla do mene informacija 'iz prve ruke' da je pukla jedna sajla na mostu...
Svi odgovorni su već bili kod Đileta na ribanju, na žalost nemam više indormacija. Molim insajdere da probaju da saznaju nešto više.
vucko":oxovzdcp je napisao(la):
Krediti evropskih banaka za poboljšanje javnog gradskog prevoza i saobraćajne infrastrukture
Za nabavku novih tramvaja 30 miliona evra
AUTOR: M. K.
Na sednici Skupštine grada održanoj u petak odlučeno je da se 30 miliona evra od kredita Evropske banke za obnovu i razvoj koji je Grad uzeo u novembru prošle godine prenameni za nabavku novih tramvaja za potrebe GSP „Beograd“.

Kreditom od 57 miliona evra predviđeno je da se pokrije deo troškova finansiranja projekta unapređenja beogradskog javnog prevoza i saobraćajne infrastrukture, čija je ukupna vrednost procenjena na više od 140 miliona evra.

Deo koji je sada izbačen iz prvobitnog projekta je produžetak tramvajske mreže preko novog mosta na Savi i izgradnju gornjeg stroja tramvajske pruge na novim prilazima mostu.

Kako stoji u obrazloženju, do takve odluke je došlo, budući da se, usled posledica ekonomske krize, očekuje odstupanje od planirane dinamike priliva finansijskih sredstava u budžet Grada.
Imaju li ove dve informacije neku uzročno/posljedičnu vezu?
 
Лепо запажање.После свега, не би ме чудило да је тако.
 
Petko":r61ixo4s je napisao(la):
Imaju li ove dve informacije neku uzročno/posljedičnu vezu?
Delija":r61ixo4s je napisao(la):
Лепо запажање.После свега, не би ме чудило да је тако.

Једина веза између те две ствари је да о њима не знамо довољно. То за сајлу је непроверено и треба бити јако опрезан јер је ширење гласина најгоре.

Одустајање од финансирања трамвајских шина из овог кредита и његова пренамена, опет не значи да неће бити финансиране из других извора. Нажалост немамо увид у материјале за дискусију из скупштине града и у то чиме је стварно образложена та одлука.
 
a pucanje sajle ima uzročno/posledičnu vezu sa majanskim kalendarom i olujama na suncu :rolleyes:
 
Пошто сам данас возио мајку на ВМА на преглед, мерио сам време одласка и повратка од Новог Београда, блока 38 (где она станује) до ВМА и назад и ишао сам различитим правцима у одласку и повратку.

Одлазак: у 7:45 блок 38-Омладинских бригада-спуштање на аутопутем (или ти Булевар Арсенија Чарнојевића)- Мостарска петља-Булевар Мира-Незнаног Јунака-ВМА паркинг у 7:57, за 12 минута.

Повратак: у 8:40 ВМА паркинг-Незнаног Јунака-Теодора Драјзера-Булевар Војводе Мишића-Мост на Ади-Јурија Гагарина-Пролетерске солидарности-Булевар Милутина Миланковића-Омладинских бригада-блок 38 у 9:09, за 29 минута.

У одласку густина саобраћаја сасвим нормална чак и испод просека за то доба дана и нигде застоја, слика са "Газеле", а виде се колико-толико и ново постављени заштитници против заслепљивања и гледања шта се дешава "код комшије" тј. у другој траци:

free image hosting

У повратку, гужва је почела у Булевару Мира код данске амбасаде:

image upload

па гужва на семафору код скретања у Теодора Драјзера:

image hosting png

гужва и низ и уз Теодора Драјзера и код семафора. Кроз крошње дрвећа се види прилична колона возила из правца "Моста на Ади"

png image hosting

И колона возила у Булевару Војводе Мишића све до "Моста на Ади", а радови на проширењу Булевара ВМ у току

image hosting gif

jpeg image hosting

И на жалост батерије у апарату отказале послушност. Непрегледна колона возила се протеже из правца Бановог Брда и скоро 90% возила скреће код "оне" раскрснице према Булевару ВМ, а на самом "Мосту на Ади" по које возило у оба правца.

Значи ипак је за сада боље користити за одлазак у овај део града, правац преко "Газеле" (!), а повратак преко "Моста на Ади", бар док се не прошири Булевар ВМ.
 
Давно ја говорио... :grand:

Тако то бива кад се после неколико ГУП-ова појави један ретроградни који се директно коси са скоро свим претходним плановима и онда добијамо нове булеваре по сред НБГ блокова,непрегледне колоне аутомобила у некада најпријатнијем београдском парку,низ нових изнуђених "решења",преправки,доградњи,проширења,урбанистичких импровизација...


А цена права ситница! :rolleyes:
 
Delija":290smeeu je napisao(la):
Давно ја говорио... :grand:

Тако то бива кад се после неколико ГУП-ова појави један ретроградни који се директно коси са скоро свим претходним плановима и онда добијамо нове булеваре по сред НБГ блокова,непрегледне колоне аутомобила у некада најпријатнијем београдском парку,низ нових изнуђених "решења",преправки,доградњи,проширења,урбанистичких импровизација...


А цена права ситница! :rolleyes:


Projekat nije gotov.

Sačekajmo da se završe sve pristupne saobraćajnice i ceo UMP koji je za ovu fazu planiran, pa ćemo onda imati kompletnu sliku.
 
Vrh