Evo, našao sam:
[box]Куповина 30 трамваја за ГСП „Београд“, ЈН бр. XXVIII/01 404-1/09 oд 06.04.2009. г,
отворени поступак
Процењена вредност набавке је 6.270.000.000 дин. За реализацију ове јавне набавке,
предвиђена су финансијска средства у укупном износу од 7.398.600.000 дин, са ПДВ-ом.
Предметна јавна набавка треба да се финансира делимично из средстава ЕИБ-а и то: у 2009. г.
700.000.000 дин; а у 2010. г. 1.200.000.000 дин.
Преостали износ за набавку треба да се
финансира из буџета Града, и то: у 2010. г. 411.000.000 дин; у 2011. г. 1.293.900.000 дин; у
2012. г. 1.333.700.000 дин; у 2013. г. 1.434.000.000 дин; и у 2014. г. 1.026.000.000 дин.
http://www.dri.rs/images/pdf/revizija2011/izv-bg2010.pdf
[/box]
Što se tiče konstrukcije za šinski saobraćaj sa NBG strane, sada stvarno rade punom parom. Do sada je završeno, ili je pri samom kraju polovina stubova za šinski vijadukt i već su počeli da postavljaju fiksne skele za gornju konstrukciju prvog segmenta pored samog mosta. Nadao sam se pokretnim skelama i kliznoj oplati. Ovako ne verujem da posao oko šinskog vijadukta mogu da završe do septembra. Jedino ako istovremeno iz suprotnog smera krenu sa pokretnom skelom, a i to je nategnuto. Možda je kraj godine realniji rok.
LOT2 koji trenutno rade podrazumeva spuštanje šina na zemlju u visini sredine železničke stanice. Odavno je izliven poslednji stub pre spuštanja na zemlju (obavijen plavom folijom), tako da završetkom ovog dela posla postoje svi konstrukcijski preduslovi za spajanje na postojeću tramvajsku mrežu na NBG strani.