Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":viofopmu je napisao(la):
Obzirom da duž uzvodne strane mosta (uključujući i pristupne rampe) celom dužinom postoji korektna pešačko-biciklistička staza koja je spojena na pešačko-biciklističke staze sa čukaričke i NBG strane, moje mišljenje je da je trenutna situacija zadovoljavajuća. U budućnosti bi eventualno mogao da se doda i lift (označen žutim) kako bi se duž same obale pored toplane produžio Savski kej kod Blokova i povezao sa samim špicem Ade. To mu dođe nekih 1600 metara neuređene obale. Tada bi se svi sa Novog Beograda spuštali direktno na Kej i pešačko-biciklistička staza u Jurija Gagarina bi dobrim delom izgubila na začaju.

liftovi.jpg

Do žute tačke se verovatno može stići ulicom (ja nisam probao) iz Proleterske solidarnosti.

slika1093.jpg


Lift bi mogao da bude tu, a kod Jurija Gagarina, sa iste ove strane, samo stepenište.
 
relja":ukwog3kv je napisao(la):
Do žute tačke se verovatno može stići ulicom (ja nisam probao) iz Proleterske solidarnosti.

Često sam išao tuda kada sam pravio foto-reportaže i prilično je mračan i negostoljubiv kraj. Ne oseća se čovek sigurno kada za njim krene čopor pasa. Sigurnije, a i lepše bi bilo pored obale, samo kada bi se produžio Kej, ali znam da je to na dnu liste prioriteta.
 
blagoje":37kq36ft je napisao(la):
relja":37kq36ft je napisao(la):
Do žute tačke se verovatno može stići ulicom (ja nisam probao) iz Proleterske solidarnosti.

Često sam išao tuda kada sam pravio foto-reportaže i prilično je mračan i negostoljubiv kraj. Ne oseća se čovek sigurno kada za njim krene čopor pasa. Sigurnije, a i lepše bi bilo pored obale, samo kada bi se produžio Kej, ali znam da je to na dnu liste prioriteta.

A ako se kej produži, to znači da se prvo donosi novi detaljni plan, a njime sigurno neće biti predviđene ove barake...
Sada, kada je most pušten u saobraćaj je prosto logično da se kej produži, čak iako nema stambenih zgrada na tom potezu.
 
relja":39bovqe3 je napisao(la):
@Zuma
ako sam te dobro razumeo, treba nam više liftova na mostu, da bi ljudi (rekreativci, ljudi sa malo decom, babe, dede) mogli da se dovezu GSP-om do mosta, namerno siđu sa prevoza (koji prelazi na drugu obalu) i pređu peške preko mosta? I da svi, zajedno sa biciklistima i rolerašima koriste samo jednu stranu mosta?

Vise liftova je samo jedno od resenja. Drugo bi bilo neka posebna i laka veza levog i desnog setalista na mostu, sto bi ionako moralo da postoji, a pomoglo bi i turistima i svima koji zele samo da se dive vidiku.

Sto se ostalog tice, da, namerno da sidju ranije, da uopste odlaze tamo, i da se setaju svuda i pored svih Beogradskih reka, ukljucujuci tu i mostove. To je citava poenta "silaska Beograda na reke", uklanjanja sina, i svih drugih vrsta fizickih i organizacionih prepreka koje ometaju koriscenje reka na sve moguce nacine. Mora postojati lak nacin da se ljudi sto cesce i sto lakse izvlace iz zagadjenih delova grada. Delovi pored reka treba da postanu pesacki i zeleni pojas Beograda. Zbog toga je apsurdno da most postoji, a da se ipak peske ne moze preci bednih 200 i 300m koliko deli Adu od jedne i druge obale, ako smo vec na njima, dakle na mestu gde bi po ovim zamislima i trebali da budemo sto je vise moguce.

Veruj mi, biciklistima je bitno i trajanje vožnje i raznovrsnost staze i pejzaža kroz koje prolaze.

Pitanje je u kakvom delu grada zivis. Veruj ti meni da je mnogima primarni motiv voziti se po lepsem, cistijem, zelenijem i tisem mestu.
 
blagoje":2yq2ekse je napisao(la):
Obzirom da duž uzvodne strane mosta (uključujući i pristupne rampe) celom dužinom postoji korektna pešačko-biciklistička staza koja je spojena na pešačko-biciklističke staze sa čukaričke i NBG strane, moje mišljenje je da je trenutna situacija zadovoljavajuća. U budućnosti bi eventualno mogli da se dodaju lift i stepenište (označeno žutim) kada bi se duž same obale pored toplane produžio Savski kej kod Blokova i povezao sa samim špicom Ade. To mu dođe nekih 1600 metara neuređene obale. Tada bi se svi sa Novog Beograda spuštali direktno na Kej i pešačko-biciklistička staza u Jurija Gagarina bi dobrim delom izgubila na značaju.

Sta cemo sa onima koji setaju pored desne obale Save, u smeru iz centra, a idu na Adu? Citava ta oblast je potencijalno najbogatija sadrzajima, jer je u pitanju stari, najvredniji deo grada koji je pored reke. Tu se ubrzo moze ocekivati daleko veci broj ljudi nego sada (Sajam, Stenka, stari brodovi, rezervat ptica, splavovi ...).
 
Zuma":2w6zvzt8 je napisao(la):
Sta cemo sa onima koji setaju pored desne obale Save, u smeru iz centra, a idu na Adu? Citava ta oblast je potencijalno najbogatija sadrzajima, jer je u pitanju stari, najvredniji deo grada koji je pored reke. Tu se ubrzo moze ocekivati daleko veci broj ljudi nego sada (Sajam, Stenka, stari brodovi, rezervat ptica, splavovi ...).

Pa zar je problem za one koji su već odlučili da od centra pešače do Ade i to baš preko mosta, prepešače 300 metara duže i popnu se na most preko silazne rampe u Radničku (dodatnih 200 metara)? Ako im je to problem, mogu regularno na Adu. To im je i onako najkraće i najbrže. Tim pre što kod špica i nema nekih zanimljivih sadržaja. Veći značaj lift na špicu će imati za one koji na Adu dolaze sa Novog Beograda.
 
Lift na poziciji te žute tačke bi imao smisla tek kada se spoji Savski kej od Bloka 70 do Starog železničkog mosta
 
OK, Zuma, ako ne razumeš o čemu pričam, evo ti dva argumenta protiv kojih se ne može:

- stub za lift sa stepeništem na špicu i na uzvodnoj strani remeti "čistoću" konstrukcije mosta, "eleganciju" koja se toliko potencira. Akhitekta je toliko insistirao na vizuelnom efektu naizgled kompaktne i jednostavne konstrukcije (što ona zapravo nije, samo tako izgleda) da bi sada morali da "budže" na strani pilona koja je izložena pogledima-to je uzvodna strana špica, jedan zdepasti betonski stub-okno za lift sa stepenicama. Arhitekte nisu rešavale taj problem, i zato sada imamo ovo budženje. Na sreću, mesto na kojem se sada gradi lift na špicu je mahom zaklonjeno od pogleda, pa i nije strašno.

- pasarela za pešake i bicikliste na mostu je moguća samo ispod viseće konstrukcije, ali po cenu da blokira prolaz pokretnim skelama za održavanje (na koje je ukazao Veliki Vračar), što, blago rečeno, nije dobro. Iznad kolovoza je moguće samo tamo gde se ne nalaze kablovi - a to je blizu obale, gde se već prave liftovi, a verovatno će i stepeništa. Imaj u vidu da će preko mosta ići i tramvaj, tako da bi se pasarela nalazila iznad kontaktne mreže. Izgledalo bi ružno, gde god da se postavi. I to je analiza samog koncepta, pre bilo kakvog razmatranja kako bi tako neka naknadno budžena konstrukcija uticala na statiku i dinamiku mosta, otpor vetru i sl.

Ponavljam, arhitekta se ovim nije bavio, on je prednost dao vizuelnom.
Naknadno, neko drugi rešava ovaj praktičan problem funcionalnosti u stvarnom životu, koji i nije bio predviđen izabranim rešenjem mosta, i zaista ne razumem kritike na račun ovoga što se sada radi.
 
Raskrsnica Omladinskih brigada i "UMP"-a

Pogled ka Tošinom bunaru. Danas sam primetio da su nedavno posečena stabla koja su se nalazila na trasi (iza ove niske ograde, pravo ispred).
slika1102.jpg

(levo je ulaz u gradilište WEST 65, desno je ulaz u parking ITM-a)

Pogled u suprotnom speru, ka depou GSP, Buvljaku, tj. trasa ka mostu. U onom šipražju je ono što se danas naziva "neformalno naselje"
slika1103.jpg

(levo je Petoševićev auto-centar i železnički nasip)
 
Bobb":3spo9qcs je napisao(la):
Upravo je došla do mene informacija 'iz prve ruke' da je pukla jedna sajla na mostu... :shok:
Svi odgovorni su već bili kod Đileta na ribanju, na žalost nemam više indormacija. Molim insajdere da probaju da saznaju nešto više.

Šta bi sa ovom informacijom?
 
radax":15rdfhea je napisao(la):
Bobb":15rdfhea je napisao(la):
Upravo je došla do mene informacija 'iz prve ruke' da je pukla jedna sajla na mostu... :shok:
Svi odgovorni su već bili kod Đileta na ribanju, na žalost nemam više indormacija. Molim insajdere da probaju da saznaju nešto više.

Šta bi sa ovom informacijom?

Saobraćaj nije bio prekidan.... ali, kad se malo prisetim, i kamere na sajtu dosta dugo nisu bile dostupne ;)
 
Pasarele sa jednog na drugi kraj mosta. :rolleyes: Pa kome to treba? Zasto je uopste bitno da most bude apsolutno pristupacan pesacima iz svih mogucih pravaca? Da bi pesak uopste iz centra dosao do mosta treba da pesaci bar 3-4 km pa zar je tako tesko pesaciti jos malo ako vec zeli da izadje na sam spic?
Osim toga pesaka na tom mostu i nece biti previse, biciklista sa druge strane hoce ali oni zaista nisu teski ljudi uostalom i ne bi bili biciklisti da jesu.
 
relja":3cy4kdcj je napisao(la):
radax":3cy4kdcj je napisao(la):
Bobb":3cy4kdcj je napisao(la):
Upravo je došla do mene informacija 'iz prve ruke' da je pukla jedna sajla na mostu... :shok:
Svi odgovorni su već bili kod Đileta na ribanju, na žalost nemam više indormacija. Molim insajdere da probaju da saznaju nešto više.

Šta bi sa ovom informacijom?

Saobraćaj nije bio prekidan.... ali, kad se malo prisetim, i kamere na sajtu dosta dugo nisu bile dostupne ;)

Jel se vi to salite ili je ovo ozbiljna vest? :shok: :shok: :shok:
 
Ja sam ovo čuo od kolege koji zna nekog iz ekipe sa gradilišta i siguran sam da je bio ozbiljan, a možda me ovde nisu ozbiljno shvatili. Elem, verovatno je stepen oštećenja toliki da se moglo relativno lako zataškati i nije bilo potrebe za zatvaranjem mosta. Ne verujem da bi rizikovali da se išta ozbiljnije desi, ne zbog naroda već zbog izbora, naravno... :/
Probaću nešto detaljnije da saznam od ponedeljka, ali ne obećavam ništa.
 
Ništa od šina preko mosta, vest iz današnje Politike:

"Španci" umesto šina

Odbornici su odlučili da deo kredita od 57 miliona evra, koji je u novembru 2011. grad uzeo od Evropske banke za obnovu i razvoj, bude drugačije iskorišćen. Umesto da ove godine počne sa gradnjom tramvajske infrastrukture na Mostu na Adi, 30 miliona evra biće iskorišćeno za plaćanje "španskih" tramvaja koji stižu ove godine.

Izvor: Politika, strana 15. Subota, 10. mart 2012.


---

Vidim da se (nepotpuna) vest spominje i na sajtu Grada:

Изменом и допуном одлуке о задужењу града за финансирање пројекта унапређења београдског јавног превоза и саобраћајне инфраструктуре предвиђено је да се са 30 милиона евра финансира набавка нових трамваја за потребе ГСП «Београд».

Izvor: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1494783

---

Nimalo mi nije jasno ko je sve ovo omugućio, budući da na sajtu Evropske banke za obnovu i razvoj piše:

Belgrade Public Transport and Traffic Infrastructure

Project Description

The EBRD is considering a Project involving a loan of up to € 57 million to the City of Belgrade to finance key investments needed to complete the City’s transport and traffic management strategy. The loan proceeds will be used to finance:

(i) construction of the tram track over the new Sava bridge and the new traffic management system;

(ii) major renovation of the tram tracks in central Belgrade to allow for the new trams to operate on the tram lines; and

(iii) the City’s main roads renewal and extension to secure a better and safer traffic flow in the City of Belgrade.

Izvor: http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2011/42809.shtml
 
Jel to pukla neka sajla u nekom od 80 kablova? Ne verujem da je ceo snop u jednom kablu otišao.
Nategli je malo jače izgleda pa je popustila ili je neko zabrljao na damperu nešto pošto njih još uvek čačkaju.

Nije mi samo jasno kako mogu tako da drže otvorene kablove a pustili narod da koristi i prelazi.
Pa neka bu**** može da dođe i odseče parče da proda u staro gvoždje isl. ko sa bakrom što rade.

Ostaje da Bobb ispita stvar ako bude mogao.. U kom obimu je šteta i šta će preduzeti? Jel će morati da se menja sajla. Nije to žica na gitari!!! :shok:

Kako god ako sajla nije zamenjena opterecenje se prenosi na ostale pa ukupna nosivost na tom delu je manja. Samo da nema opasnosti po ostale u snopu inače će doći do lančanog pucanja a onda stvar nije ni malo naivna.
 
edgeman":1vpzp7l6 je napisao(la):
Pa neka bu**** može da dođe i odseče parče da proda u staro gvoždje isl. ko sa bakrom što rade.

Pa ako neko proba da odsces kabl (ne znam ni da li bi uspeo motornom testerom) a i kad bi uspeo taj kabl je nategnut i sile u njemu su prosto ogromne (on drzi nekoliko tona) kad bi presekao kabl to bi puklo ko bomba leteo bi u vazduh kad bi se sva ta snaga oslobodila!
 
blagoje":3dcml002 je napisao(la):
Pa zar je problem za one koji su već odlučili da od centra pešače do Ade i to baš preko mosta, prepešače 300 metara duže i popnu se na most preko silazne rampe u Radničku (dodatnih 200 metara)? Ako im je to problem, mogu regularno na Adu. To im je i onako najkraće i najbrže. Tim pre što kod špica i nema nekih zanimljivih sadržaja. Veći značaj lift na špicu će imati za one koji na Adu dolaze sa Novog Beograda.

Ulaz na silaznu rampu u Radnickoj je na pola pola puta od mosta do prevlake. Treba otici do tamo, pa onda jos toliko nazad, samo da bismo se opet nasli na istom mestu dvadesetak metara vise. Ukupno cak 700 metara viska po zagadjenoj Radnickoj ulici. Dovoljno je da ljudi nastave pravo, pa bi vec bili kod prevlake i usput ustedeli penjanje do nivoa mosta. To efektivno znaci da niko od njih to nece koristiti. A dobitak bi bio da bi se za pesake otvorio novi i do sada malo korisceni deo Ade (sa divnim malim jezerom i restoranom), i sto bi se ustedelo 700 metara "rekreacije" na dva metra od neprekidne reke vozila jedne od retkih magistrala koje Beograd uopste ima.

Ispašće da insistiram na sitnicama pa, uprkos duzine posta, moram da objasnim u cemu je uopste smisao price o ovakvim detaljima.

Jedine prave komparativne prednosti Beograda u odnosu na druge Evropske gradove su njegove prirodne prednosti: nekoliko reka, vise ostrva u "prirodnom" stanju, raznovrstan reljef, relativno ocuvana priroda i vrlo opusteno shvatanje zivota njegovih stanovnika koji su veci eksperti u provodjenju nego u poslu. Postoji puno ljudi u svetu koji smatraju da su ovo kvaliteti koji opravdavaju dolazak. Tako smo na turistickom trzistu i postali grad sa "dobrom zabavom", a ne grad sa "istorijskim spomenicima i dobrom arhitekturom". Smatram da nismo u situaciji u kojoj sebi smemo dozvoliti da propustimo i ovu sansu. Zbog toga bi se trebalo maksimalno truditi da unapredimo sve prirodne kvaltete koje imamo i da ih objedinimo u jedinstven i povezan sistem u kome su svi oni lako dostupni. Pre svega zbog nas, ali i zbog turista koji treba da finansiraju sve ove projekte o kojima vi pricate. Ili to ili jos prljave industrije kao u Pancevu, a nesto preterano ne verujem u mnogo "cistih" i visokotehnoloskih parkova iz kojih cemo bas mi prodavati robu po celom svetu. Vec sam pricao o povezivanju Topcidera, Kosutnjaka, buduceg parka oko Topciderske reke, Ade Ciganlije, Kalimegdana i Velikog Ratnog ostrva, a na Dunavu i Savi ima jos ostrva. To je ono sto treba "prodati" kao nas imidz: jedinstven sportsko-rekreativno-zabavni paket koji, uz dobru i zdravu hranu, nas grad nudi svima koji zele da borave u njemu. To je ono sto bismo mogli lako izvesti, sve drugo je na dugackom stapu.

Ja nista ne prebacujem dizajnerima mosta. Ja sam ih branio objasnjavajuci koncept UMP-a i filozofiju koji stoji iza njega. Elementarni nivo visokopropusne i donekle redundantne saobracajne infrastrukture, koji trenutno nemamo, je pretpostavka za bilo koji drugi razvoj grada. Pa i za metro. Potrebne su nam nove ulice blizu centra. Pošto se u sred grada isprečilo brdo, moramo ga probušiti. Zbog toga tunel. I to je sve. Dizajneri su se koncentrisali na resavanje ovog, centralnog problema automobilskog saobracaja, pa se prosto nisu bavili manje vaznim pesackim saobracajem. Zaboravljeno je da Ada Ciganlija u letnjim mesecima ima vise stanovnika od mnogih gradova u Srbiji. I to pokretnih stanovnika sa specijalnim potrebama kojima treba obezbediti putanje kretanja kojima oni žele da idu. Most na mestu koje je konacno odrediste tolikog, i tako pokretnog broja ljudi, je idealan da jeftino i usput obezbedi i neophodni pesacki saobracaj bez novih investicija. Drugih mostova na ovom delu Ade ne moze biti, pa se ovaj problem ne moze resiti bilo gde drugde. Ada je isuvise dugacka da bi imala samo jedan (i to izuzetno ružan) ulaz. Sa ovoliko ljudi, strateškim projektom silaska na reke, i turistički orjentisanim razvojnim planovima, pešački saobraćaj postaje isuviše važan da bi se rešavao improvizacijama tipa sad će svi ili da se voze kolima ili da pešače tik pored magistrale. Ako ne moraju, ako već imamo most, zašto se ne bi potrudili još samo malo, pa rešili i to?
 
relja":1zdy4pcz je napisao(la):
- pasarela za pešake i bicikliste na mostu je moguća samo ispod viseće konstrukcije, ali po cenu da blokira prolaz pokretnim skelama za održavanje (na koje je ukazao Veliki Vračar), što, blago rečeno, nije dobro. Iznad kolovoza je moguće samo tamo gde se ne nalaze kablovi - a to je blizu obale, gde se već prave liftovi, a verovatno će i stepeništa. Imaj u vidu da će preko mosta ići i tramvaj, tako da bi se pasarela nalazila iznad kontaktne mreže. Izgledalo bi ružno, gde god da se postavi. I to je analiza samog koncepta, pre bilo kakvog razmatranja kako bi tako neka naknadno budžena konstrukcija uticala na statiku i dinamiku mosta, otpor vetru i sl.

Pasarela bi mogla biti negde uz sam stub na obali, na desnoj strani Save. Iznad mosta ne dolazi u obzir, ali moze ispod. Pokretne skele za odrzavanje ne moraju da pridju bas samom stubu, posto se odrzavanje pored stuba moze vrsiti sa same pasarele, a ceo ostak mosta je dostupan. Statika nije problem ako je pasarela pricvrscena za sam stub, a ne za most. Sem toga, to je ionako laka montazna konstrukcija za ljude. Druga i krajnje jeftina varjanta je da pasarela bude jednostavno nova, neznatno modifikovana, nesto duza pokretna skela za odrzavanje parkirana pored samog stuba. Tako je reseno i odrzavanje i statika i jos se sve to vidi vrlo malo. Ako je problem tezina, pricvrsti se za stubove. Pretpostavljam da je ovo ta skela, a ako nije, onda je nesto vrlo slicno:

n1822q.jpg


Moguca je i varjanta sa druge strane istog tog stuba. To bi bilo jos malo vise zaobilazenja oko jos dva stuba koji drze bocne rampe, ali ni to nije neki problem:

t80qj7.jpg


A ako sve ovo ne ide, ne vidim da je jos samo jedan lift narociti problem za grad Beograd. Nalazio bi se na obali, pored levog stuba na gornjoj slici. Ima vrlo malo uglova gledanja pri kojima bi on upadao u oci bitno vise od samog stuba.

Ponavljam, arhitekta se ovim nije bavio, on je prednost dao vizuelnom.
Naknadno, neko drugi rešava ovaj praktičan problem funcionalnosti u stvarnom životu, koji i nije bio predviđen izabranim rešenjem mosta, i zaista ne razumem kritike na račun ovoga što se sada radi.

Nisam kritikovao ono sto su originalni projektanti uradili. Imali su važnijih problema koje je trebalo rešiti. Naknadno je uočeno da, pošto je most na centralnoj rekreativnoj zoni Beograda, uz neznatni dodatak može lako rešiti i probleme koje projektnim zadatkom nije bio predviđen da rešava. Zbog toga je ovaj dodatak sa liftovima rađen na brzinu, nije promišljen do kraja i za malo para može biti još bolji. Veliko je pitanje i šta je grad tačno tražio od njih u vezi liftova, ko ih je projektovao, sa kakvim podacima je raspolagao, sta su mu bila ogranicenja, i koliko je vremena imao da to uradi. Ne interesuje me krivica, vec predlažem šta se može uraditi SADA, dok je to još lako izvesti jer je tu sva oprema, originalni izvođači, a gradilište je i dalje otvoreno. Posle će biti mnogo skuplje i nekvalitetnije.
 
Zuma":36d9fak2 je napisao(la):
Moguca je i varjanta sa druge strane istog tog stuba. To bi bilo jos malo vise zaobilazenja oko jos dva stuba koji drze bocne rampe, ali ni to nije neki problem:

t80qj7.jpg


Ova varijanta je sasvim izvodljiva, tim pre što je kod stuba 8 na čukaričkoj strani planirana da se gradi pristupna platforma sa stepeništem i eventualno liftom ka autobuskom stajalištu (smer ka Radničkoj), a što se može nazreti i na sledećoj slici:

110809-RAPET-06.jpg



Ta platforma osim što bi povezivala šetalište na obali sa autobuskom stanicom, mogla bi da povezuje i obe pešačko-biciklističke staze na mostu sa istom. Da stvari možda idu u tom smeru, mogao bi da potvrdi i razvoj situacije na terenu. Naime, već sam napomenuo da će lift na čukaričkoj strani imati međusprat. To će izgledati otprilike ovako:

february04.jpg



Jedno od logičnih objašnjenja je da će lift i stepenište za penjanje na most i na autobusku stanicu biti zajednički i da će pristup imati sa šetališta na nizvodnoj strani mosta, a da će se pristupna platforma autobuskog stajališta stepenicama spojiti i na uzvodnu pešačko-biciklističku stazu mosta.
 
Ne znam da li izvlačim pogrešan zaključak, ali na osnovu rendera petlje "Radnička" na sajtu izgradnje mosta (www.savabridge.com) izgleda da se odustalo (možda privremeno?) od futurističkog krova stanice za šinski saobraćaj:

Ranije dostupna vizualizacija:

110809-RAPET-01.jpg



Vizualizacija na sajtu izvođača:

sava002.jpg
 
Eh,to mi se ne svidja.Verovatno ce cekati metro dok ne pokriju stanicu?

Vidi se da su povecali zelenilo na renderima,drvece je na sve strane,cak i po NIS-ovom placu.
 
vucko":3si70mow je napisao(la):
Eh,to mi se ne svidja.Verovatno ce cekati metro dok ne pokriju stanicu?

Vidi se da su povecali zelenilo na renderima,drvece je na sve strane,cak i po NIS-ovom placu.

Jel se to meni čini ili su to platani? :laugh:

Kakav krov. Do toga ima da čekamo.

Zašto su odustali od nabavke šina i tog krova.
Pa jednostavno daleko je to još da bi se nabavljalo i plaćalo ove godine.
Za krov i ima drugih razloga. Jednostavno im je trenutno bacanje para ako idu mostom tramvaji.
Pogledajte samo dužinu tok krova i sve je jasno. To je tipično za malu metro stanicu ala Dubai.

Uostalo videćemo kako će ispasti.
 
Vrh