relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.816
- Pohvaljen
- 18.877
blagoje":8fc2qacy je napisao(la):
A jel' ima vesti o rampama koje se nadoveziju na ovaj deo kružnog toka?
One treba da se grade na NIS-ovom placu.
Kada će njih da započnu?
blagoje":8fc2qacy je napisao(la):
blagoje":sjseohws je napisao(la):Svih ostalih šest rampi se uveliko rade. Svojevremeno, priliom reportaže sam napisao, pa ću sam sebe da citiram:
[box]Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.[/box]
Može da se uradi izmena projekta i da se sa vrha tobogana ka sajmu odvoji krak i preko pruge uključi na kružni tok sa senjačke strane. Jeste malo komplikovano ali ako Rusi zaj...., a njima sesti na grbaču i naplatiti im svaku kap nafte koju prospu u reku....pa će sami da odu jednog dana.blagoje":220ma7cs je napisao(la):Svih ostalih šest rampi se uveliko rade. Svojevremeno, priliom reportaže sam napisao, pa ću sam sebe da citiram:
[box]Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.[/box]
tzoran":2lxo7sr4 je napisao(la):Može da se uradi izmena projekta i da se sa vrha tobogana ka sajmu odvoji krak i preko pruge uključi na kružni tok sa senjačke strane. Jeste malo komplikovano ali ako Rusi zaj...., a njima sesti na grbaču i naplatiti im svaku kap nafte koju prospu u reku....pa će sami da odu jednog dana.blagoje":2lxo7sr4 je napisao(la):Svih ostalih šest rampi se uveliko rade. Svojevremeno, priliom reportaže sam napisao, pa ću sam sebe da citiram:
[box]Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.[/box]
blagoje":3rfo5h0l je napisao(la):
Рушење помоћног стуба HS7
Cortina Dampeco":13l29pgr je napisao(la):tzoran":13l29pgr je napisao(la):Može da se uradi izmena projekta i da se sa vrha tobogana ka sajmu odvoji krak i preko pruge uključi na kružni tok sa senjačke strane. Jeste malo komplikovano ali ako Rusi zaj...., a njima sesti na grbaču i naplatiti im svaku kap nafte koju prospu u reku....pa će sami da odu jednog dana.blagoje":13l29pgr je napisao(la):Svih ostalih šest rampi se uveliko rade. Svojevremeno, priliom reportaže sam napisao, pa ću sam sebe da citiram:
[box]Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.[/box]
Jeste, dok Rusi nisu dosli, to je bio raj na zemlji, divnan i mirisan rukavac, pun cveca i grmlja.
Bobb":1cljpai4 je napisao(la):Danas sam nešto bio zaludan, pa sam umesto ovaca rešio da brojim saobraćaj na mostu i evo preliminarnih rezultata, sračunatih na uzorku od 10 minuta, projektovanog na period od jednog sata, između 14 i 15h.
rampa od Sajma ka mostu 120 vozila (5.8%)
pravac od Careve Ćuprije ka mostu 735 vozila (35.6%)
pravac od mosta ka Carevoj Ćupriji 528 vozila (25.6%)
rampa od mosta ka Radničkoj 684 vozila (33 %)
što ukupno iznosi 2067 vozila na sat.
Još uvek nemam merenje u vršnom času (a i sumnjam da ću imati, jer sam u tom periodu i sam u procesu komutacije... ) ali predpostavljam da bi ono bilo bar za 30% veće, dakle oko 2700 vozila.
Kad to uporedimo sa predviđenim vršnim opterećenjem od 3650 vozila u vršnom času (podatak iz studije opravdanosti iz 2005 godine, nek me neko ispravi ako ima neki drugi podatak) dolazimo da je most u trenutnom stepenu iskorišćenosti dostigao 74% svoje planirane maksimalne opterećenosti u okviru prve faze UMP-a (za 2029 godinu je planirano vršno opterećenje od cca 5000 vozila po satu) i to sa samo osnovnim rampama i bez gotovih petlji.
Iz ovog mi se čini da je planirano opterećenje mosta prilično podcenjeno i to još u samom početku eksploatacije, da ne pričamo o periodu od nekih 30-50 godina.
Za one koji nisu pročitali, a koje interesuje
http://www.savabridge.com/archive/Feasibility_study_sb.pdf
Ja mislim da hoće. Masa saobraćaja iz Radničke i dalje ne ide na NBG preko Ade već Gazele, samo da bi izbegao čep kod Hipodroma. Slično važi i za Požešku. Ja kad vidim red ispred raskrpetlje, skoro se uvek odlučim za Radničku, Mišića pa Gazelu. Saobaćaj iz pravca Sajma će uvek biti najslabiji jer će kupiti samo Sajam i deo Senjaka, ostali će i dalje ići Gazelom.JohnyBgood":1sqajrsa je napisao(la):Само кратак коментар да не верујем да недостатак пар приступних рампи смањује саобраћај преко моста. Ко туда иде он ће да иде, једино ће мало више да се манта приступајући на мост, тако да ће ту те рампе њима само да олакшају али не верујем да ће саме по себи да привлаче нов саобраћај.
Bobb":rz5cy0zb je napisao(la):Ja mislim da hoće. Masa saobraćaja iz Radničke i dalje ne ide na NBG preko Ade već Gazele, samo da bi izbegao čep kod Hipodroma. Slično važi i za Požešku. Ja kad vidim red ispred raskrpetlje, skoro se uvek odlučim za Radničku, Mišića pa Gazelu. Saobaćaj iz pravca Sajma će uvek biti najslabiji jer će kupiti samo Sajam i deo Senjaka, ostali će i dalje ići Gazelom.JohnyBgood":rz5cy0zb je napisao(la):Само кратак коментар да не верујем да недостатак пар приступних рампи смањује саобраћај преко моста. Ко туда иде он ће да иде, једино ће мало више да се манта приступајући на мост, тако да ће ту те рампе њима само да олакшају али не верујем да ће саме по себи да привлаче нов саобраћај.
Kad se konačno završi petlja Radnička, priliv na most sa juga će se osetno povećati.
Odlično pitanje! Blagojeeeee!!Zuma":2b62kcbd je napisao(la):Na koji nacin se sa nekog od liftova na obali dolazi do lifta na Adi? Prva dva su sa nizvodne strane, a poslednji je sa uzvodne. Mora da postoji neki nacin da se sa jedne pesacke staze na samom mostu predje na onu sa druge strane?
Retko idem preko C.Ćuprije jer me kolona uvek obeshrabri, ali eto jutros sam baš išao. Nema klasičnog čepa u kojem se stoji (semafor je bio na trepćućem žutom pa je i to malo pomoglo), već se radi o klasičnom uskom grlu, kolona koja mili malo brže od brzine hoda. Doduše sad je i potez od šećerane do podvožnjaka u Radničkoj usporen zbog radova na petlji ali je brzina ipak dosta veća. Po nekoj mojoj slobodnoj proceni gubi se oko 5 minuta ako se ide Paštrovićevom a ne Radničkom.JohnyBgood":2b62kcbd je napisao(la):A, OK, onda to sigurno ima veze. Koliki su ti cepovi? Koliko se ceka?
Tako je oduvek bilo. Trenutno je dodatno usporeno kanalom i oštećenim asfaltom u zoni gradilišta, radnicima koji tu često pretrčavaju ulicu (pravo je čudo što tu još neko nije stradao) i raznim kamionima i mašinama koji se tu često zadržavaju.cgmiki":3br4q6vc je napisao(la):Застој у Радничкој је до НИС-а где три траке прелазе у две да би после подвожњака опет прешле у три и нема више гужве поред Сајма. Проблем је зато што аутобуси морају да пређу из жуте у до тада средњу траку и то ствара застој ујутру.
Sve bi bilo uredu da Ksenija Petovar nije profesotr sociologije i da nema ama bas nikakve veze sa arhitektonskim, gradjevinskim ili urbanistickim delatnostima van svog okvira tj socioloskog. Inace i ona je pricala da je potpisivala neke peticije sa Jovinom, na svojim predavanjima pricala kako eto avioni nece moci da slecu na aeodrom, mozda zakace pilon....vucko":gldv3tmr je napisao(la):Sam most je predviđen kao deo magistralnog poluprstena. Tim stručnjaka među kojima je Ksenija Petovar, profesorka Arhitektonskog fakulteta, smatra da je upravo ta činjenica još jedan problem, jer taj most treba da uđe u Topčidersko brdo. U tom slučaju bilo bi potrebno da se napravi tunel koji bi izašao na Autokomandu, a procena je da bi to koštalo otprilike do 500 miliona evra, što je, kako kažu, nedostižna suma za naše prilike.