Bobb":33tauw5r je napisao(la):
Ne razumem zašto misliš da nema potrebe da budu na istoj strani sva tri lifta. Kako će ljudi od lifta NBG da stignu do lifta na Adi? Jedino da pretrčavaju 6 traka i 2 pruge. Ili si mislio da nije predviđeno da iko koristi lift i prilikom penjanja i spuštanja? Dva lifta sa nizvodne strane su samo za one koji idu sa Čukarice na NBG, jedan uzvodni samo za one koji se penju rampama na obe obale pa se liftom spuštaju na Adu?
Makes no sense to me....
A meni je potpuno logično.
Prvo, kome su namenjeni ovi liftovi? Biciklistima, rolerašima - dakle dobrovoljnim rekreativcima koji su veoma pokretni, i brzo mogu da dodju do pristupne tačke na drugoj strani mosta... i ponekome sa kolicima (bebe, invalidi). Pešacima nisu, jer se NBG strana mosta nalazi u "ne-lokaciji" - tu nema ništa. Ko hoće da pešači - njegova odluka, ali praktičnog razloga za to nema.
6 liftova pokriva sve tačke, ali je to previše. I za tri treba 8-10 ljudi, troškovi su veliki.
3 lifta na istoj strani em zapostavlja celu jednu stranu mosta i pristupne pravce, em dovodi sve bicikliste, pešake, roleraše na istu stranu (nepotrebna gužva), em niko ne dolazi na stranu sa koje je odličan pogled na Beograd (ne mala stvar).
Jedan od ta tri mora da bude na špicu i logično je da bude na strani ulivne rampe iz Jurija Gagarina. Lift na špicu je veza Ade sa Novim Beogradom preko Save, ne sa Čukaricom (odatle se dolazi kao i do sada). Zašto ne lift i na uzvodnoj strani? Ko dolazi na Adu Biciklom sa NBG, ulavnom dolazi iz pravca JG, iz pravca Vladimira Popovića je to zanemarivo mali procenat u nekom poređenju. A biciklisti da pređe put od jedne do druge raskrsnice ili rampe je nikakav napor, čak je i poenta u dužoj vožnji.
Ko baš hoće da pređe sa obale na obalu, a ne da ide na Adu, ima ta dva uzvodna lifta, i to je po meni OK.
Ja to posmatram kroz to kome su namenjeni liftovi, pravcima kretanja, i logici u praksi (rekreativno vozim bicikl kada god mogu).
I meni je u startu bilo čudno zašto takav raspored, ali mi je sada potpuno logično. Još ako stave stepenice u Jurija Gagarina i kod rampe koja se uliva u Radničku, sve će biti pokriveno.
edit: a mogao sam da napišem i sažeto:
Da li nam na Brankovom mostu treba četiri lifta ili je ovaj jedan dovoljan?
Naravno da nam je jedan dovoljan - mi biciklisti uglavnom koristimo onu stranu mosta na kojoj se nalazi lift. Za vožnju bicikla je najbitnija - dobra volja