Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":2staof6m je napisao(la):
relja":2staof6m je napisao(la):
A šta je ovo drugo okno, pored lifta? I to sam tek kasnije primetio

slika1076.jpg


I meni je zapalo za oko, ali ne mogu da dam smisleni odgovor. Pošto ne vidim izvedenu armaturu, pretpostavljam da neće ići u visinu. Možda ima veze sa kišnom kanalizacijom i odvođenjem i preradom otpadnih voda sa mosta?

To je okno u koje je spuštana posuda krana prilikom punjenja betonom iz mešalice. Nisu ga još zatrpali. :)
 
Polako laki,nemoj da se nerviras.Kakvu bi vezu,telefonsku ili kakvu? :D
 
jlaki":1ad38nds je napisao(la):
HOĆU VEZU SA SAJMOM PREKO NOVOG MOSTA

Zivo me zanima koliko ukupno linija ide pored sajma. I koji potez u gradu ih ima najvise, taj, Brankov most, Kneza Milosa, ili neki deo Bulevara?

I na kojoj stanici GSPa staje najvise razlicitih linija, ne racunajuci Zelenjak (jer su na njemu stanice razudjene niz celu ulicu)? Ja mislim da je to ona stanica u Kneza Milosa kad se ide iz grada pre nego sto se te linije razidju, neke na Dedinje, neke na Senjak, a neke prema sajmu i brdima, ali sve staju na istom mestu.
 
Upravo iz tog razloga ne mogu da shvatim da ne postoji veza Sajma sa Novim Beogradom preko novog mosta, a milijardu skoro identičnih linija se tu preklapa. Da ne pominjem čitav fijasko sa skretanjima za sajam i žurim trakama
 
jlaki":1euitnfc je napisao(la):
HOĆU VEZU SA SAJMOM PREKO NOVOG MOSTA

Kada bude završena petlja Radnička tada će moći da se pusti i jedna takva linija, jer će tek tada moći da normalno saobraća u oba smera. Malo strpljenja.

Inače, večeras od VMA do doma zdravlja u bloku 44 za ispod 15 minuta, bez nekog prekoračenja brzine. Osim malog stajanja kod Pink-a, zeleni talas celim putem. :)
 
evo i moj review: 16:10 Banovo brdo - pumpa kod Zmaja 15 minuta via Gazela, no rush

posle malo kruzenja po NBG, povratak oko 17:30 od B70 do pijace na Banovom brdu neverovatnih 7 minuta via novi most.

Nigde nije predjeno 60-65km/h. Intenzitet saobracaja je u odlasku bio vrlo visok, ali nigde se nije stajalo, islo kao podmazano. U povratku milina :cool:

(samo da kazem da bi negde u novembru-decembru 2011 odlazak bio oko 25-30m, povratak jos duzi)

edit:typo
 
Da li je neko primetio novi ugao kamere koja gleda napetlju radnicka ? nice :kk: sa pilona.imamo i night vision
 
Kartograf":3hf4lp5g je napisao(la):
evo i moj review: 16:10 Banovo brdo - pumpa kod Zmaja 15 minuta via Gazela, no rush

posle malo kruzenja po NBG, povratak oko 17:30 od B70 do pijace na Banovom brdu neverovatnih 7 minuta via novi most.

Nigde nije predjeno 60-65km/h. Intenzitet saobracaja je u odlasku bio vrlo visok, ali nigde se nije stajalo, islo kao podmazano. U povratku milina :cool:

(samo da kazem da bi negde u novembru-decembru 2011 odlazak bio oko 25-30m, povratak jos duzi)

edit:typo

Svakako dragoceno vreme i minuti :kk: , ali ustedjeni nervi i frustracija - NEPROCENJIVO!

Mene je najvise izludjivalo planiranje puta na aerodrom, nikada ne znajuci koliko cu se zaglaviti preko Gazele uvek sam isao puno ranije pa onda tamo dzedzao bez veze. A par puta sam se svejedno nervirao da li cu stici. Odvratan osecaj.

Sto se tice direktnih veza, ja mislim da nam sve vise presedanja jednostavno ne gine. I mozda bi saobracaj trebalo sve vise osmisljavati modularno, tesko je organizovati nekakve normalne intervale na dugim linijama sa kraja na kraj grada, pogotovo ako one prolaze kroz centar ili neke opterecenije pravce kao sto je taj pored sajma.
 
relja":3oeexsrc je napisao(la):
Na starijim snimcima Google Earth History se može videti da ono što zovemo "špic" Ade je do izgradnje bio špic samo na karti. To su bili nanosi mulja i plićak, Ada se završavala nasipom.
Zbog osiguranja temelja i gradilišta uopšte, u Savu su izručene tone kamenja, a mi ni ne vidimo koliko je toga u glavnom toku - MilisaV je spominjao da je Sava sada nešto plića bliže pilonu nego što je bila ranije, a i vidi se gde je oznaka plovnog puta u odnosu na tok Save.

To je tacno, ali jedino sto sam ja rekao jeste da su ivicu novog zemljanog nasipa poceli da formiraju tačno u istoj liniji kojom je išao stari nasip. Zbog toga, a i zato sto ovo sad izgleda kao okruglasta gomila kamenja slučajnog oblika koja je vizuelno deformisala raniji (vizuelno) oštar špic Ade, vrlo je moguce da sve sto je izvan plave linije nameravaju da ponovo izvade iz vode. To bi bio poveliki posao, ali možda žele lepe snimke iz vazduha i manje ometanje plovidbe. Druga varjanta je da će na nekom nižem nivou formirati još jedan širi nasip, a treća, da je trenutna ivica samo slučajno stanje stvari.

2v8mhkk.jpg


Pre ...

1zvha0.jpg


i posle.

5ebuoo.jpg


Izgleda kao da ivica novog nasipa ide po plavoj liniji na gornjoj slici. Mozda ce ga nastaviiti ovako kako sam nactrao, a sve izvan linije ukloniti. Iskreno se nadam da je tako.
 
Ja bih pre rekao da nasipaju običnu zemlju da bi moglo da se iz lifta priđe nasipu, ali 'ajde....
 
sinoć od centra resnika do silaska sa mosta ispod 11 minuta.....

samo me je jedan semafor zaustavio.
 
Izgleda da će lift sa čukaričke strane imati i jedan međusprat. Naime, osim vrata za pristup sa šetališta i ona koja će biti na nivou pešačko-biciklističke staze na mostu, negde na sredini okna se nazire još jedan otvor za vrata. Moguće je da će pored stepeništata i lift biti veza šetališta pored Save sa autobuskim stajalištem koje treba da se izgradi u okviru nadvožnjaka Bulevar vojvode Mišića - Radnička.
 
To je verovatno predviđeno za eventualno brzo spašavanje zaglavljenih u liftu(da se ne desi nikad!)i brzu evakuaciju.
 
Izvinjavam se unaprijed ako nisam prethodno vidio, koji je link za ove kamere sa mosta! Hvala . :(
 
Pošto me stvarno zanima kako će, posle silnog truda i para, na kraju da završe sam vrh Ade, danas sam ponovo prošetao po mostu. Evo dve slike.

29xaw04.jpg

senjte.jpg


Do sada, deo nasut novom zemljom definitivno prati ivicu starog nasipa i ne širi se dalje u stranu. Medjutim, na samom špicu, sa jedne strane skidaju ranije nasut materijal, a sa druge donose novi. Tako da verovatno moram da otpišem pretpostavku da će višak materjala u reci ipak ukloniti, i tako omogućiti da deo Ade koji viri iz vode vizuelno prati uobičajene prirodne konture rečnih ostrva koja se pravilno i postepeno sužavaju. Sad je pitanje šta su ustvari zamislili. Možda vrh koji ima više nivoa? Jedan radnik reče da će on izgledati "kao brod"? Jedrenjak?
 
Mene nervira sto se i nasip sa savske strane iznenada prekida posle samo 100 metara i tu je nakakva kuca, tako da ne mozes da prodjes biciklom. Treba srediti ne samo spic nego i taj prekid srediti jer ce mnogi ljudi na biciklima hteti da dodju i odu sa spica. Sada to moze samo sa strane cukarickog rukavca.
 
Počeko iseljavanje Roma iz bloka 72.(sa sajta B92)
Ima li taj blok veze sa trasom UMP prema Tošinom bunaru,je nešto ne mogu da ga nađem na Plan plusu?
 
Možeš na Google Maps da nađeš Blok 72. Nema nikakve veze. Evo i sličice bloka i nehig. naselja.

CxRvx.jpg
 
Ja čekamda počnu saobraćajnice da grade, baš me interesuje da li će poštovati layout postojećih blokova ili će izmisliti nešto novo
 
relja":3pomemhv je napisao(la):


Kao što je Relja primetio, uradili su par predefinisanih pozicija kamere sa vrha pilona. Evo kako izgleda raskrsnica kod hipodroma:

g01oh.jpg



Inače malo su se igrali kamerom, pa sam uhvatio par slika sa "vrha Beograda":

g02y.jpg


g03k.jpg


g04da.jpg



Mogli su bolje da se vide i radovi na kružnom toku:

g05o.jpg



Vidi se da su pri kraju sa armiranjem poslednjeg segmenta kružnog toka:

g06.jpg
 
Vrh