Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Smiraj-dana.jpg
 
Zuma":3phs8j5v je napisao(la):
Par slika sa mosta. Čukarički zaliv potpuno prekrivan naftom koja očigledno potiče sa terminala za pretakanje. Zadivljujuće je što se ovo ponavlja godinama, u sred milionskog grada, i to u zaštićenoj zoni vodovoda, odmah pored reni bunara. I niko ne reaguje iako svi pijemo vodu koja dolazi baš odatle. Čak ni vodovod. Bilo bi dovoljno da za početak bar ponekad zamene ventile, ili da ne ispuštaju neprečišćenu vodu posle ispiranja. A još najbolje da ih potpuno isele odavde pre nego što nas neki stranci tuže za dugotrajno zagađivanje Dunava.

w8srqq.jpg

rhsnx4.jpg

2u3wg3d.jpg


Na postojećim snimcima na Google Earthu i na Bing Mapsu se može videti da je oko ovog broda sa instalacijom za istakanje goriva bila postavljena plutajuća barijera koja treba da zadrži izlivenu naftu koja pluta po površini. Isti metod se koristi i kod sakupljanja nafte kod izlivanja iz tankera.

Na ovim poslednim fotografijama je više nema.
 
jlaki":1u247me8 je napisao(la):
relja":1u247me8 je napisao(la):
Ovo je to mesto (fotka sa sajta)

december01.jpg


Da li ćemo dočekati to povezivanje? U nizvodnom pravcu, obalu su zauzele šljunkare i fabrike betona, prvo mesto kuda bi moglo da se izađe do reke je tik uz Stari železnički most.
Uzvodni deo do bloka 70A je za sada potpuno neuređen (nije ni čudo, jer je jedini do sada izgrađeni objekat je - Toplana).
Da li nešto uopšte sme da se gradi na placu između Toplane i Brodogradilišta?

BRODARSKA jeste ulica koja je zavedena u GIS Sekretarijata za saobraćaj kao biciklistička! Međutim, staza nije označena. Nadam se da će ta ulica dobiti produžetak i označavanje na kraju, a takođe bi bilo kul kada bi za toliko izbacili industriju da se napravi pešačka staza i biciklistička, barem do mosta!

njQut.jpg


Unosan biznis koji je dozvoljen samo odabranima na logistički idealnom mestu, a za gradski život - potpuni promašaj.
Lokacija nema stambeni ili komercijalni potencijal zbog dve pruge koje tuda prolaze, a za ove koji odlučuju biciklistička staza nije prioritet. Ostaje da se nadamo da će u sklopu nekog uređenja šire okoline mosta da uklone te šljunkare i fabrike betona.
Razmišljam, možda bi lokacija mogla da se iskoristi za bazu nekog od gradskih javnih ili komunalnih preduzeća, a okolina da se uredi...?
 
relja":3flhgzg1 je napisao(la):
Na postojećim snimcima na Google Earthu i na Bing Mapsu se može videti da je oko ovog broda sa instalacijom za istakanje goriva bila postavljena plutajuća barijera koja treba da zadrži izlivenu naftu koja pluta po površini. Isti metod se koristi i kod sakupljanja nafte kod izlivanja iz tankera.

Na ovim poslednim fotografijama je više nema.

Mogu da razumem da nema para da se sve odmah resi, ali kad je u pitanju zdravlje ne mogu da vaze isti opusteni standardi kao za sve ostalo. Ovo trovanje traje isuvise dugo. Nije potrebno puno para da se vise pazi i da neko svaki put plati kaznu.

U svakom slucaju, sa mosta se to sada lepo vidi. Bilo bi korisno redovno obavestavati medije i bilo koga ko sada ili kasnije bude u opoziciji.
 
4-3-2012

Čudno suženje
slika1065.jpg


Dobra lokacija za fotografisanje mosta, ali nije mesto za zadržavanje. Mogli su to malo šire da naprave.
slika1066.jpg


Njegovo pilonsko visočanstvo.
slika1067.jpg


Uklanjaju se ostaci privremenog stuba na špicu
slika1069.jpg


Raste lift na špicu
slika1070.jpg


Nasipa se zemlja, do visine postojećeg nasipa. Otvoz za vrata lifta u oknu je odbrilke u nivou nasipa. Već smo pričali da ovo mora da se uradi. Samo je pitanje. dokle će se nasipati na nizvodnoj strani špica.
slika1072.jpg

Čovek na gradilištu reče da će uređivanje špica biti završeno za oko 2 meseca.

Sa mosta se to bolje vidi

slika1076.jpg


slika1079.jpg


Okno
slika1077.jpg


Sa povratka na NBG
slika1073.jpg


Ovuda sam se popeo biciklom bez stajanja. Moraću više da vežbam :D
Ko hoće da trenira u ranu zoru kao Roki Balboa, evo mu savršene lokacije :p
slika1075.jpg


Ovde još ima nešto da se radi (kakvi su ovo "cilindri" pored kablova?)
slika1085.jpg


Oznaka za plovni put, drži levo :)
slika1086.jpg


Drži desno :D
slika1088.jpg


Deblo i fosna ne mrdaju u plićaku.
slika1089.jpg


Ovo bi moralo da se uredi u nastavak šetališta
slika1090.jpg


Ništa što bi baš moralo da se tu nalazi
slika1092.jpg


Ogdovor na dilemu od juče da li brodogradilište radi.
Radi. Vidi se kruzer u nastajanju.
slika1091.jpg


Inače, neki ljudi imaju dom gotovo pa ispod mosta.
slika1093.jpg


Ja, das ist eine kleine Kriegsmarine Unterseeboot hafen
slika1096.jpg


Ulica Savski nasip i puteljak koji bi trebao da postane pešačka i biciklistička staza ispod nadvožnjaka u Jurija Gagarina (takozvana petlja Jurija Gagarina)
slika1098.jpg


Ulica Savski nasip, u daljini zgrada Comtrade-a
slika1099.jpg


Gradilište stuba za nadvožnjak.
slika1101.jpg


U daljini, gradilište ka Tošinom bunaru
slika1100.jpg
.
(svaka može da se otvori u punoj veličini)
 
relja":2hwl69su je napisao(la):
Čudno suženje
slika1065.jpg

Tačnije, to je proširenje, pošto se ivični venac rampe spušta toliko nisko, da postaje opasan po glave biciklista. Vidi se žuta traka koja označava opasnu zonu.


relja":2hwl69su je napisao(la):
Ovde još ima nešto da se radi (kakvi su ovo "cilindri" pored kablova?)
slika1085.jpg

To je zaštita za dampere na kosim kablovima:

nov08.jpg



Relja, +1 za reportažu! :kk:
 
Dobra reportaza, ali za Rocky Balboa style ipak treba bar jedan niz stepenica :cool:
 
blagoje":1nvf938s je napisao(la):
relja":1nvf938s je napisao(la):
Čudno suženje
slika1065.jpg

Tačnije, to je proširenje, pošto se ivični venac rampe spušta toliko nisko, da postaje opasan po glave biciklista. Vidi se žuta traka koja označava opasnu zonu.

Da, skapirao sam, žutu traku sam video tek kasnije na fotografiji, ali mi je u međuvremenu počeo Top Gear :)
Mada, valjalo bi da je malo šire, naročito zbog one okuke na početku ispusta.

A šta je ovo drugo okno, pored lifta? I to sam tek kasnije primetio

 
Kartograf":3dt0u1l4 je napisao(la):
Dobra reportaza, ali za Rocky Balboa style ipak treba bar jedan niz stepenica :cool:

Ja sam prvenstveno mislio na entuzijazam :p
 
relja":2tfrfhz9 je napisao(la):
A šta je ovo drugo okno, pored lifta? I to sam tek kasnije primetio

I meni je zapalo za oko, ali ne mogu da dam smisleni odgovor. Pošto ne vidim izvedenu armaturu, pretpostavljam da neće ići u visinu. Možda ima veze sa kišnom kanalizacijom i odvođenjem i preradom otpadnih voda sa mosta?
 
Mene zanima kako će urediti špic, da li će nasuti zemlju samo za stazu do lifta, da li će ceo teran oko pilona biti podignut do nivoa nasipa, ili će se stepenasto spuštati do Save?
I taj otvor je deo te priče...
 
Zasto id*** nisu napravili staklene liftove pa da se gleda reka i ada dok se spustas ili penjes?

Uprskaju sa sitnicama kao po obicaju... :bash:
 
relja":j7vw1m02 je napisao(la):
Mene zanima kako će urediti špic, da li će nasuti zemlju samo za stazu do lifta, da li će ceo teran oko pilona biti podignut do nivoa nasipa, ili će se stepenasto spuštati do Save?
I taj otvor je deo te priče...

Evo druge slike istog mesta, snimano danas.

2gtsttt.jpg


Najbezbednije je da osnova pilona bude sa svih strana obuhvacena nasipom, i to na izvesnom odstojanju. Tako bi pilon imao zaštitu i sa nizvodne strane.

Ono sto se ovde zbog ugla snimanja ne vidi dobro jeste da je ivica nasute zemlje na strani ka glavom toku Save lepo zakošena i poravnata tako da se savršeno nastavlja na ivicu starog dela nasipa (na slici gore levo: linija džip - 9 burića - nasuta zemlja). To bi onda možda moglo da znači da će čitav onaj višak zemlje koji je trenutno u glavnom toku Save biti izvađen iz reke, pa će špic Ade opet biti oštar, a ne zaobljen kao sad.
 
spatiotecte":1zc0k1wz je napisao(la):
Zasto id*** nisu napravili staklene liftove pa da se gleda reka i ada dok se spustas ili penjes?

Uprskaju sa sitnicama kao po obicaju... :bash:


Nisu id***, imaš na prethodnoj strani zašto.
Uostalom ta vožnja je toliko kratka i lift je tako postaljen da i nema šta da se vidi.

Od početka je bilo jasno da je lift na špicu potreban, ali originalnim projektom ni lift ni stepenište nisu bili predviđeni.
 
Zuma":28ubudvk je napisao(la):
relja":28ubudvk je napisao(la):
Mene zanima kako će urediti špic, da li će nasuti zemlju samo za stazu do lifta, da li će ceo teran oko pilona biti podignut do nivoa nasipa, ili će se stepenasto spuštati do Save?
I taj otvor je deo te priče...

Evo druge slike istog mesta, snimano danas.

2gtsttt.jpg


Najbezbednije je da osnova pilona bude sa svih strana obuhvacena nasipom, i to na izvesnom odstojanju. Tako bi pilon imao zaštitu i sa nizvodne strane.

Ono sto se ovde zbog ugla snimanja ne vidi dobro jeste da je ivica nasute zemlje na strani ka glavom toku Save lepo zakošena i poravnata tako da se savršeno nastavlja na ivicu starog dela nasipa (na slici gore levo: linija džip - 9 burića - nasuta zemlja). To bi onda možda moglo da znači da će čitav onaj višak zemlje koji je trenutno u glavnom toku Save biti izvađen iz reke, pa će špic Ade opet biti oštar, a ne zaobljen kao sad.

Iz drugog ugla to izgleda sasvim drugačije

slika1079.jpg


slika1080.jpg


A ovo je sve plićak:

slika1081.jpg


Na starijim snimcima Google Earth History se može videti da ono što zovemo "špic" Ade je do izgradnje bio špic samo na karti. To su bili nanosi mulja i plićak, Ada se završavala nasipom.
Zbog osiguranja temelja i gradilišta uopšte, u Savu su izručene tone kamenja, a mi ni ne vidimo koliko je toga u glavnom toku - MilisaV je spominjao da je Sava sada nešto plića bliže pilonu nego što je bila ranije, a i vidi se gde je oznaka plovnog puta u odnosu na tok Save.
 
Sinoć sam prelazio preko mosta i video da su počeli da postavljaju osvetljenje na ogradu duž uzvodne pešačko-biciklističke staze mosta.
 
Homer Jay":q2flxzd5 je napisao(la):
STB o autobuskim linijama:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=8d-gls-Xoj4[/video]

Možda nije baš pmaetno da i 88 i 89 idu na novi most, ipak ljudima sa Čukarice treba direktna veza sa Sava centrom, a ljudima sa Novog Beograda sa Sajmom. Uvođenje nove linije za Banovo Brdo bi, s druge strane, bilo pun pogodak.



Pa postoji tramvaj broj 13 do Sava centra, a on nece skoro preko novog mosta.
 
Veliki Vracar":3jh6qxul je napisao(la):
Goje, mani se i ti ćorava posla ;)
Hej, pa izgleda da je upalilo :gobb:
Stvarno nisam imao nikakvu zlu nameru, nego tema je diskusija je daleko "pratljivija" u poslednjih par dana.
 
blagoje":1qidctjw je napisao(la):
Sinoć sam prelazio preko mosta i video da su počeli da postavljaju osvetljenje na ogradu duž uzvodne pešačko-biciklističke staze mosta.

Da, noću se iz bloka 45 vidi plava linija do odprilike 3/4 dužine glavnog raspona.
 
Terace 13 sa Banovog Brda direktno za Blok 45 otprilike krajem godine ako odrade i sine od GSP-a do raskrsnice kod Belvila.

Nego,da li ce makar kutija lifta biti staklena u nivou mostovske konstrukcije?Mislim da bi betonske kutije naruzile estetski utisak mosta.Dakle recimo da bude betonski do visine mosta,a vrh da bude od stakla?
 
vucko":1zae8cgd je napisao(la):
Terace 13 sa Banovog Brda direktno za Blok 45 otprilike krajem godine ako odrade i sine od GSP-a do raskrsnice kod Belvila.

Nego,da li ce makar kutija lifta biti staklena u nivou mostovske konstrukcije?Mislim da bi betonske kutije naruzile estetski utisak mosta.Dakle recimo da bude betonski do visine mosta,a vrh da bude od stakla?


Pošto će izgleda biti lift + stepenice (u stvari, lift na tom mestu, bez stepenica, je besmislen), "fasada" od stuba/okna za lift i nema neku funkciju.

Elem, ni čelična konstrukcija obložena staklom nije najsrećnije rešenje (i da nema problema sa plavljenjem).
U liftu kod Brankovog je leti pakleno, zato unutra klima radi kao luda, a vrata se otvaraju svakih 5 minuta.
Taj lift je okrenut ka severu i zaklonjen je mostom, a ovaj na špicu Ade je još i okrenut ka sunčanoj strani.
 
relja":320i7jes je napisao(la):
blagoje":320i7jes je napisao(la):
Sinoć sam prelazio preko mosta i video da su počeli da postavljaju osvetljenje na ogradu duž uzvodne pešačko-biciklističke staze mosta.

Da, noću se iz bloka 45 vidi plava linija do odprilike 3/4 dužine glavnog raspona.

Aha, to nisam znao. Ja sam mislio na ono diskretno belo led osvetljenje na samoj metalnoj ogradi.
 
relja":1lxnypa3 je napisao(la):
vucko":1lxnypa3 je napisao(la):
Terace 13 sa Banovog Brda direktno za Blok 45 otprilike krajem godine ako odrade i sine od GSP-a do raskrsnice kod Belvila.

Nego,da li ce makar kutija lifta biti staklena u nivou mostovske konstrukcije?Mislim da bi betonske kutije naruzile estetski utisak mosta.Dakle recimo da bude betonski do visine mosta,a vrh da bude od stakla?


Pošto će izgleda biti lift + stepenice (u stvari, lift na tom mestu, bez stepenica, je besmislen), "fasada" od stuba/okna za lift i nema neku funkciju.

Elem, ni čelična konstrukcija obložena staklom nije najsrećnije rešenje (i da nema problema sa plavljenjem).
U liftu kod Brankovog je leti pakleno, zato unutra klima radi kao luda, a vrata se otvaraju svakih 5 minuta.
Taj lift je okrenut ka severu i zaklonjen je mostom, a ovaj na špicu Ade je još i okrenut ka sunčanoj strani.
Par povećih biljki bi rešilo problem... dve tri sekvoje.... :)
 
Vrh