Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

mekbejn":nrhqmpra je napisao(la):
Jel može neko na mapi da obeleži lokacije ovih liftova? Hvala


liftovi.jpg
 
A da li ima neka završena, uređena staza kojom se prilazi liftu na NBG strani?
 
Za sada ne, ali pretpostavljam da će biciklističko-pešačku stazu u ulici Jurija Gagarina dovući do ovog lifta i ostaviti opciju za priključenje na eventualno buduću stazu koja bi se duž obale zimovnika nizvodno spojila sa postojećom pešačko-biciklističkom stazom na Savskom keju.
 
Ovo je to mesto (fotka sa sajta)

december01.jpg


Da li ćemo dočekati to povezivanje? U nizvodnom pravcu, obalu su zauzele šljunkare i fabrike betona, prvo mesto kuda bi moglo da se izađe do reke je tik uz Stari železnički most.
Uzvodni deo do bloka 70A je za sada potpuno neuređen (nije ni čudo, jer je jedini do sada izgrađeni objekat je - Toplana).
Da li nešto uopšte sme da se gradi na placu između Toplane i Brodogradilišta?
 
Blagoje,da li ce biti stepenice kod sva tri lifta?Jer mi je ogromna visina sa strane cukarickog lifta a i kod onog na spicu.
 
@relja

Složićemo se da šljunkarama u budućnosti nije tu mesto i da bi grad mogao lepše da iskoristi i oplemeni taj prostor. Zamisli pešačko-biciklističku stazu od Gardoša, preko ušća i novog mosta do Ade. Divota! Što se tiče uzvodnog spajanja na Kej, tu je brodogradilište veći problem, ali bi niz reku samom obalom moglo do mosta, a tu u dogledno vreme novim liftom na most i Adu.


@vucko

Izvedena je armatura kod sva tri lifta i za stepenice. Pa ko voli nek izvoli. A i lift ne mora stalno da radi. Visinska razlika između obale i nivoa kolovoza na mostu je 22 metra. To mu dođe ko peške na sedmi sprat.
 
@Blagoje, složićemo se bez pogovora, samo se sa time ne slažu oni koji drže biznis sa građevinskim materijalom.
Zadnjih godina sam često tuda prolazio biciklom, na vikend turama rekreacije. Iz Jurija Gagarina nema, kada se prođu rampe novog mosta, pristojnog načina da se priđe šetalištu kod Gazele. Postoji asfaltni put, ali to nije - to.
A Brodogradilište će se vremenom pretvoriti u marinu za čamce i jahte, a koliko znam tu je sada kargo centar (ili grešim?).
 
GOJE":w73jac3w je napisao(la):
@ JohnyBgood, @Zuma,

Vas dvojica izgleda pišete na jeziku Enta. Vaši postovi postaju sve češći, pa ja pošto ne mogu da postignem da ih ispratim, sve češće preskačem i maltene cele stranice ove inače vredne teme. Ponoviću svoju mantru: Svakog posta 1 ili 2 pasusa dosta.

Samo napred, neko voli popa a neko popadiju.

Ma koliko neke od slika bile jako interesantne, velika vecina je meni licno dosadna i samo mi usporava ucitavanje stranica. A i post sa preko 6 slika je mnogo teze preskociti i od najduzeg komentara (koji se bar brzo ucita). No svejedno nikoga nikada ne bih prekorio da suvise postira, i kazem - ko voli nek' izvoli.
 
GOJE":3w2hk6lo je napisao(la):
@ JohnyBgood, @Zuma,

Vas dvojica izgleda pišete na jeziku Enta. Vaši postovi postaju sve češći, pa ja pošto ne mogu da postignem da ih ispratim, sve češće preskačem i maltene cele stranice ove inače vredne teme. Ponoviću svoju mantru: Svakog posta 1 ili 2 pasusa dosta.

Mene ne moraš ubeđivati, prestajem odmah. Teže ih je pisati nego čitati. Ideja je bila izbeći da se i sledećih 14.000 poruka dobrim delom sastoji iz beskonačnih recikliranja istih dosadnih ubeđivanja da li je most skup i gde bi po mišljenju anonimnog pisca on ustvari trebao biti, samo da svi koji odlučuju nisu ili lopovi ili nesposobni. U nastavku će u pitanju verovatno biti petlje i pristupni putevi, ali po istom principu. Pomislio sam da bi dobro obrazložena argumentacija pomogla da se većina složi bar oko nekog opšteg viđenja situacije i proriteta, što bi tebi i drugima pomoglo da ubuduće ne gube toliko vremena. Kratke poruke su nažalost isuviše kratke da bilo mesta za jasno obrazložen argument sa odgovorom na kritike, a to je jedino što može ubediti racionalne protivnike. Inače se sve svodi na niz lakonskih i zato neubedljivih tvrdnji koje suprotnom taboru ne znače nista sem podstreka da kasnije ponove ono što su već mnogo puta rekli. Sem toga, čak je i sada jednostavnije preskočiti manji broj velikih poruka nego kasnije puno malih.

U svakom slučaju, ovo je bio izuzetak zbog značaja i neponovljivosti gradnje najvećeg mosta na jedinoj mogućoj novoj magistali centralnog dela Beograda. Nisam puno pisao ni ranije, pa nemam nameru ni ubuduće.
 
Uskoro nove linije GSP-a preko mosta na Adi »
02. Mart -> 03. Mart, Izvor : Studio B

Preko novog mosta na Adi Beograđane za sada prevoze dva autobusa na linijama 94 i 85, a kako se pristupne saobraćajnice budu širile, tako će se povećavati i broj autobusa, koji će koristiti baš taj prelaz preko reke.

Direkcija za javni prevoz istražuje mogućnosti da se uvedu nova stajališta, pa tako uskoro počinje proširenje Bulevara vojvode Mišića na putu koji svakodnevno prelazi autobus broj 94.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=73983&kategorija=Beograd
 
Vezano za gornju informaciju, na gradilištu petlje "Radnička" su završili temelje za okno lifta i stepenište ka autobuskom stajalištu na vijaduktu iznad kružnog toka (smer ka mostu).
 
STB o autobuskim linijama:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=8d-gls-Xoj4[/video]

Možda nije baš pmaetno da i 88 i 89 idu na novi most, ipak ljudima sa Čukarice treba direktna veza sa Sava centrom, a ljudima sa Novog Beograda sa Sajmom. Uvođenje nove linije za Banovo Brdo bi, s druge strane, bilo pun pogodak.
 
Poenta priče je da ako uvedu još autobuskih linja umesto 88 89,u Požeškoj više neće moći da se živi od konvoja autobusa.to je veliki problem kada pogledate da pored nove tramvajske mreže na B.Brdu staje enorman broj autobusa to je već alarm..i zna se da se je dugoročno Metro spas za Brđane i šire..
U požeškoj je veliki problem u špicu i van njega se istovremeno naređa i do pet autobusa pa ljudi ne mogu da siđu ili uđu dok barem tri busa ne završe operaciju ukrcavanja.. :kafa: dodavanje novih linja je loše rešenje..
 
2012":1z0cw2fq je napisao(la):
Poenta priče je da ako uvedu još autobuskih linja umesto 88 89,u Požeškoj više neće moći da se živi od konvoja autobusa.to je veliki problem kada pogledate da pored nove tramvajske mreže na B.Brdu staje enorman broj autobusa to je već alarm..i zna se da se je dugoročno Metro spas za Brđane i šire..
U požeškoj je veliki problem u špicu i van njega se istovremeno naređa i do pet autobusa pa ljudi ne mogu da siđu ili uđu dok barem tri busa ne završe operaciju ukrcavanja.. :kafa: dodavanje novih linja je loše rešenje..

Zato ja kazem, gradi odmah LRT pa neka ljudi presedaju na koju god hoce liniju sa obe strane Save, planirane stanice su bas zgodne, a i izbor linija je JAKO veliki. I takt bi mogao da bude jako brz jer je kratka distanca bez ikakvih zastoja ili prepreka.

A onda kopaj dalje plitke useke gde su izvodljivi, tunele gde moras, a mozes i po zemlji i na stubovima tamo gde ne smeta. Puno bolje od nekakvih "pritrajnih" tramvaja kojima kao nesto resavas a u stvari ne resavas nista, jer neki potezi u gradu su jednostavno toliko optereceni da jedino da sidjes pod zemlju.
 
2012":3stz4ob1 je napisao(la):
Poenta priče je da ako uvedu još autobuskih linja umesto 88 89,u Požeškoj više neće moći da se živi od konvoja autobusa.to je veliki problem kada pogledate da pored nove tramvajske mreže na B.Brdu staje enorman broj autobusa to je već alarm..i zna se da se je dugoročno Metro spas za Brđane i šire..
U požeškoj je veliki problem u špicu i van njega se istovremeno naređa i do pet autobusa pa ljudi ne mogu da siđu ili uđu dok barem tri busa ne završe operaciju ukrcavanja.. :kafa: dodavanje novih linja je loše rešenje..

Potpuno se slazem!

BB-u ne dodavati linije, ni u kom slucaju. Moze se mozda uvesti neka nova linija koja bi od okretnice na BB preko Padine isla na novi most ili ka gradu, ali kroz Pozesku bi to bio cist mazohizam.

Mozda ipak ima prostora za jos jednu tram liniju, na primer da se 13 vrati na Kalemegdan, a nova tramvajska linija da ide preko novog mosta kad to bude bilo moguce do B45. To bi bila najkraca tram relacija u gradu verovatno, interval putovanja od BB do B45 ne bi bio duzi od 25-30mins.
 
Zuma":3ftm2jpj je napisao(la):
Pomislio sam da bi dobro obrazložena argumentacija pomogla da se većina složi bar oko nekog opšteg viđenja situacije i proriteta, što bi tebi i drugima pomoglo da ubuduće ne gube toliko vremena. Kratke poruke su nažalost isuviše kratke da bilo mesta za jasno obrazložen argument sa odgovorom na kritike, a to je jedino što može ubediti racionalne protivnike. .
Твоји постови су били једни од најбогатијих аргументацијом у овој теми већ неко дуже време. Нажалост, људи којима су били упућени припадају нарочитој сорти тврдоглавости а посебно немогућности да иједан једини пут признају да су можда погрешили. Са некима од њих имам горко искуство доста пре твог појављивања на форуму, и могу ти одмах рећи да је одлука о прекидању расправе тренутно најоптималнија, јер колико год ти гледао на ситуацију из више углова (што и ја радим), неке особе као да имају коњски ам и једноставне не виде ни лево ни десно од неке фикс идеје.
 
Ja sam zamrzao diskutovanje jer trenutno imam previše obaveza da bih se posvetio čitanju dugačkih postova i nemam volje ni vremena da pišem replike.
A i napolju se vreme prolepšalo....
 
Dobar je Studio B po obicaju,konstrukcija metroa.Zasto nisu pominjali da je i kada je rekonstruisan Bulevar radjena konstrukcija metroa? :)

Pretpostavlja se da ce ovuda pre izgradnje ici tramvaji.Valjda se to zna,ne igramo se sibicarenja.
 
Par slika sa mosta. Čukarički zaliv potpuno prekrivan naftom koja očigledno potiče sa terminala za pretakanje. Zadivljujuće je što se ovo ponavlja godinama, u sred milionskog grada, i to u zaštićenoj zoni vodovoda, odmah pored reni bunara. I niko ne reaguje iako svi pijemo vodu koja dolazi baš odatle. Čak ni vodovod. Bilo bi dovoljno da za početak bar ponekad zamene ventile, ili da ne ispuštaju neprečišćenu vodu posle ispiranja. A još najbolje da ih potpuno isele odavde pre nego što nas neki stranci tuže za dugotrajno zagađivanje Dunava.

w8srqq.jpg

rhsnx4.jpg

2u3wg3d.jpg
 
relja":1t3pptrp je napisao(la):
Ovo je to mesto (fotka sa sajta)

december01.jpg


Da li ćemo dočekati to povezivanje? U nizvodnom pravcu, obalu su zauzele šljunkare i fabrike betona, prvo mesto kuda bi moglo da se izađe do reke je tik uz Stari železnički most.
Uzvodni deo do bloka 70A je za sada potpuno neuređen (nije ni čudo, jer je jedini do sada izgrađeni objekat je - Toplana).
Da li nešto uopšte sme da se gradi na placu između Toplane i Brodogradilišta?

BRODARSKA jeste ulica koja je zavedena u GIS Sekretarijata za saobraćaj kao biciklistička! Međutim, staza nije označena. Nadam se da će ta ulica dobiti produžetak i označavanje na kraju, a takođe bi bilo kul kada bi za toliko izbacili industriju da se napravi pešačka staza i biciklistička, barem do mosta!

njQut.jpg
 
Vrh