Metro do sada nije izgradjen samo zato sto svaka nova i neiskusna generacija političara vrlo brzo uoči koliko je on potreban, pa pokrene inicijativu, da bi tek onda sa potpunim užasom shvatili koliko će to ustvari da košta. Posle toga brze-bolje operu ruke od cele price. Tako se ciklus ponavlja. Slicno je i na ovom forumu. Prvo se precenjuju ustede koja bi se sada mogle postici, da bi se odmah zatim izrazito potcenila i cena metroa i mogucnost njegove gradnje u vrlo malim, jeftinim fazama. Petlja i most koji se predstavljaju kao olicenje nepotrebne komplikovanosti i skupoce su u tehnickom pogledu, to znaci i po ceni, tek vrlo bleda senka onoga sto ce biti potrebno za metro. Ubaciti tramvajsku petlju u saobracajnu petlju je decija igra prema ubacivanju metroa u gradsko jezgro prepuno prastarih instalacija koje nigde nisu upisane, polusrusenih laguma, pravih podzemnih reka koje teku ispod grada, nestabilnih zgrada, temelja, dragocenih istorijskih nalazista, i problematicnih imovinskih odnosa. Pri tome je metro, sistem, nedeljiva celina mnostva delova od koje je tesko videti korist dok njen dobar deo ne bude gotov. Dakle i niz stvari tipa ogromne garaze za parkiranje i opravku svih kompozicija, visestruki sistemi ventilacija i protivpozarnih instalacija u tunelima, odvojen sistem sigurnosnih havarijskih izlaza, specijalne stanice gde se vozovi ukrstaju, savremeni kontrolni centar za integrisano upravljanje saobracajem, kao i citav niz standardnih izlaza za putnike koje nekako treba ugurati u najgusce popunjene delove grada placajuci štetu svima u okolini. Da li ste stvarno sigurni da se ovde prerano ne vezuju jos mnogo vece pare nego sto je to slucaj sa bednim dodatnim parom sina preko mosta koji ionako vec ima 6 traka pa ce tu tezinu jedva i primetiti?