Da nastavimo foto reportažu sa pristupnim rampama, kružnim tokom i autobuskim stajalištima petlje "Radnička".
Slikano 26. 02.2012. godine.
Kružni tok petlje "Radnička" je preko 8 rampi spojen sa okolnim saobraćajnicama. Četiri od njih su ulazne, a četiri izlazne. Sa izgradnjom je najdalje dogurala rampa kojom se sa mosta spušta na kružni tok. Ova rampa se osim na stubove mosta i kružnog toka oslanja na još četiri noseća stuba, što znači da se gornja konstrukcija sastoji od pet segmenata. Svi noseći stubovi su završeni, a gotova su i dva segmenta gornje konstrukcije rampe bliže kružnom toku. Trenutno se postavlja oplata na trećem segmentu iznad podvožnjaka. Za vikend je postavljena i skela za četvrti segment iznad nadvožnjaka:
Rampa kojom se sa kružnog toka penje na most se osim na stubove mosta i kružnog toka oslanja na još pet nosećih stubova. Za sada su potpuno završena četiri, dok peti između nadvožnjaka i podvožnjaka nije ni počet (ne vide se ni fundirani šipovi, mada su možda zatrpani):
Započeti su radovi i na fundiranju šipova za noseće stubove na uzlaznoj i silaznoj rampi kojima se kružni tok povezuje sa Bulevarom vojvode Mišića. Deo silazne rampe sa prvim stubom je već urađen i spojen na Bulevar. Ostala su da se urade još dva stuba. Na uzlaznoj rampi je u toku priprema za izradu naglavice šipova prvog stuba. Osim ovog, za ovu rampu treba uraditi još dva stuba:
Za rampe koje povezuju kružni tok sa nadvožnjakom kod Hipodroma i pri tome prelaze preko tramvajskih šina, potrebno je za svaku rampu izgraditi po četiri noseća stuba, po dva sa obe strane šina. Na ulaznoj rampi na kružni tok iz pravca Hipodroma u toku su radovi na dva stuba severno od tramvajskih šina, a na južnoj strani su u toku pripremni radovi za izgradnju naglavice šipova za jedan stub, dok su za drugi još ranije fundirani šipovi. Na izlaznoj rampi sa kružnog toka u pravcu Hipodroma, završena su oba noseća stuba na severnoj strani u odnosu na tramvajske šine, dok su na južnoj strani još ranije fundirani šipovi za ostala dva:
Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.
Što se tiče samog kružnog toka, njegov unutrašnji prečnik je 40 metara. Do sada su završena četiri segmenta, a radovi na poslednjem petom su u toku. Završeno je dizanje skele, pri kraju je postavljanje oplate, a u toku je i armiranje gornje konstrukcije. Ako ne bude nepredviđenih okolnosti, kružni tok bi trebao da se spoji najkasnije do sredine marta:
Na poslednjem, trećem nivou petlje "Radnička" iznad kružnog toka su pri kraju radovi na gornjoj konstrukciji autobuskih stajališta. Od grubih radova ostalo je da se završi ograda i odradi asfaltiranje. Veći posao se očekuje pri izgradnji lift kućica i stepeništa:
Toliko od mene. Izvinjavam se ako sam nekoga udavio.