Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":6wvtu6po je napisao(la):
stf":6wvtu6po je napisao(la):
Велика је разлика у томе што је обилазница републички пројекат, а Мост на Ади градски. Паре нису пребачене јер су различити начини финансирања. Мост на Ади није појео паре за обилазницу.

Sve to stoji, ali ono što mene izludjuje je to što su skoro pa uspeli da i nas ubede koliko je to šatro važno.
Pare se ili ubiraju od nas - poreskih obvezika, ili uzimaju u kao kredit u naše ime, a na oba nivoa vlasti je ista koalicija.
Заправо је срамно што комуникација између републике и града не постоји. Међутим, имајући у виду да су сви републички објекти и пројекти у Београду или на рубу пропасти, или се не одржавају, или се ни не граде, упрошћава доста тога.

Бркање приоритета је нуспроизвод тога. ТО је један од разлога што се овај мост гради пре метроа. Метро је пре свега републички пројекат, и само то је довољно објашњење зашто тај пројекат стоји. Е, сад, град је могао да чека републику да се накани за метро, или док чека Годоа, да изгради један мост. И, не заборвимо, овај мост може да носи метро. :)
vucko":6wvtu6po je napisao(la):
Ispravka STF,most na Adi je pojeo pare za metro.
Па...и јесте...и није. :|
Прочитај ово изнад што сам написао Рељи. Мост је појео градски део пара за метро. То је јако мала цифра. Град метро не може да гради сам, а да чека републику није ни могао ни хтео.
Нико нама не гарантује да би метро данас био у изградњи да овај мост није почет. Највероватније би и даље чекали републику да се смисли.
Вероватније је да би паре од моста завршиле на нечему другом, нпр. проширивању Булевара од Цветка или нечему сличном. Али, у метро, тешко да би отишле. Па република није хтела ни Газелу да обнавља док ова није дошла до тачке рушења. Исто ће бити и са Панчевачким. Да ли заиста мислиш да би та и таква република кренула у причу о метроу пре 5 година?
 
Pošto su u poslednje vreme na forumu u modi postovi predugog pisanija za koje retko ko ima snage da čita, ja evo uvodim manir beskonačnog slikanija koje će retko ko slabog stomaka da gleda :p :

Put za jug kraj zaleđenog rukavca i ušće Topčiderke:

img4212yk.jpg


img4213ob.jpg


img4218a.jpg


Na mostu se obavljaju završni radovi na oblogama kablova i ogradi

img4239ab.jpg


img4240a.jpg


Uveliko se radi silazna rampa sa mosta ka kružnom toku petlje Radnička:

img4259an.jpg


img4203e.jpg


img4261s.jpg


img4262i.jpg


Šipovi novog tobogana:

img4264h.jpg


img4265e.jpg


img4267y.jpg


img4269u.jpg


img4270z.jpg


img4273co.jpg


img4275d.jpg


img4276bj.jpg


img4277y.jpg
 
Super bi bilo sada da neko Velikom Vračaru "udari repliku" još dužim postom sa fotkama :D
 
Homer Jay":27ic1f04 je napisao(la):
Super bi bilo sada da neko Velikom Vračaru "udari repliku" još dužim postom sa fotkama :D

Pa dovoljno ga je citirati i napisati samo jednu recenicu i tema se jako brzo puni dugim postovima punim slika, koje se jos i ponavljaju. Padalo mi je na pamet ali sam odustao :/

Meni je drago sto na mnogim od slika vidim da se Cukaricki rukavac zamrzao. To je odlicna vest jer znaci da u njemu ipak nema dovoljno antifriza, nafte, i drugih hemikalija da to spreci :D
 
Moraću sam repliku :p

Nedavno beše karikatura na forumu

21feb-011c.jpg


a ja juče primetih da tu stvarno "ima neka tajna veza" :p

img4164a.jpg


img4172aa.jpg


img4174v.jpg


Ovim prelepim fanovima mosta ne smeta očigledno ni ledeno okruženje :)

img4189v.jpg


img4181a.jpg


img4186as.jpg


img4187a.jpg


img4249i.jpg


img4249ag.jpg


I jedna za partizanovce

img4170aa.jpg


ali i zvezdaše

img4246a.jpg


Osim ove romantike bilo je i jedne odsudne borbe za goli život

img4256x.jpg


ovaj džukac je besomučno lajao i kidisao na jadnu pticu iako ga je gazda neprekidno dozivao sa druge obale (plašeći se valjda da ne propadne pod led)

img4257ao.jpg


img4252a.jpg


img4251am.jpg


ne znam šta je na kraju bilo, počeo je da duva hladan vetar pa sam napustio položaj, nadam se da se nakostrešeni smotuljak nakako izbavio :(

Ako sam vas rastužio evo da se iskupim sa dve panorame:

img4282a.jpg


dsc5401d.jpg
 
@Veliki Vracar: Plusić za prikaz kakve se životne drame odvijaju dok se ovde raspravlja o položaju mosta i tome koliko pilona i koliko traka je trebalo da ima.
 
Radovi na petlji "Jurija Gagarina" slikani 26.02.2012. godine

Izgleda da smo jedva dočekali lepše vreme, pa da se bacimo na slikanje. :)

Na delu kod parkinga za buvljak realizacijom LOT2 predviđeno je pet nosećih stubova za šinski vijadukt i po sedam duplih stubova za oba smera automobilskog vijadukta. Do sada su završena tri stuba šinskog vijadukta, a četvrti je pri kraju:

y01m.jpg


y02m.jpg


y03k.jpg


y04kh.jpg


y05.jpg



Fundirani su šipovi za šest duplih stubova automobilskog vijadukta (smer ka blokovima), izvršene su pripreme za dalje radove, a na jednom je urađena naglavica šipova i izvedena armatura za stubove:

y06re.jpg


y07a.jpg


y08t.jpg



Na trasi prolaska UMP-a pored buvljaka radi se na stubovima za šinski vijadukt. Za 8 stubova su urađene naglavice šipova i izvedena armatura za stubove, a za još dva su fundirani šipovi. Na ovom potezu od ulice Antifašističke borbe do prelaska preko ulice Jurija Gagarina bi trebalo da bude ukupno 15 stubova za šinski vijadukt:

y09qx.jpg



Od mosta do ulice Jurija Gagarina potpuno su završena dva stuba za šinski vijadukt, a jedan je u završnoj fazi:

y10l.jpg


y11t.jpg


y12s.jpg


y13n.jpg


y14h.jpg



Za još dva stuba su urađene naglavice šipova i izvedena armatura za stubove, dok se na jednom postavlja armatura za naglavicu. Na potezu od mosta do zelenog ostrva na ulici Jurija Gagarina bi trebalo da bude 10 stubova za šinski saobraćaj:

y15q.jpg


y16u.jpg


y18e.jpg


y17t.jpg



Kod stuba 1 mosta urađeni su temelji za kućicu lifta i stepenice i izvedena armatura:

y19d.jpg


y20b.jpg
 
@VV: daj prvu po redu panoramu u full res za desktop i nemoj vise da te opominjem po tom pitanju :cool: :cool: :cool:
 
Bravo Veliki vracar i blagoje!Prodjoh peske mostom.Jos uvek stoje cevi na "tehnickoj pesackoj stazi" koja je na nizvodnoj strani.A jos uvek se nadam da su isplanirali stanicu tramvaja u nivou zeleznicke stanice NBG,bas je prijatelj koji mi je pravio drustvo koji je je saobracajni inzenjer bio zaprepascen kada je cuo da ne planiraju nigde stanicu tramvaja sve tamo do spustanja kod gsp garaze.
 
Moram reci da mi je cudno sto lift nece biti panoramski, vec u betonskom oknu, bar kako mogu da vidim prema dosadasnjim slikama. Jedini racionalni razlog za to je mozda sto planiraju da betonsko okno iskoriste da nosi stepenice, mada su opet mogli da se snadju, moze to da se resi na sto nacina. Blagoje ako imas neke info oko toga reci :)
 
Kako je prilikom gradnje petlje "Jurija Gagarina" (LOT2) trenutno stavljen akcenat na šinski vijadukt, da nastavimo u istom stilu i na čukaričkoj strani.

Šinski vijadukt od tramvajskog nadvožnjaka prema Banovom Brdu do mosta se oslanja na 11 nosećih stubova, od kojih je završeno 10, a poslednji i istovremeno najbliži mostu je pri kraju. Zavšeno je sedam segmenata šinskog vijadukta i klizna oplata je trenutno na osmom segmentu. Do spajanja sa mostom je ostalo još tri segmenta (poslednj stub mosta je 12. stub vijadukta) i tempom od 10-ak dana (dosadašnji prosek) po segmentu, vijadukt bi trebao da se spoji sa mostom do kraja marta. Uz most je već montirana skela koja bi trebala da prihvati kliznu oplatu prilikom pozicioniranja na poslednji segment:

w01.jpg


w02vs.jpg


w03o.jpg



Na osmom segmentu trenutno je u toku armiranje gornje konstrukcije šinskog vijadukta:

w04u.jpg


w05r.jpg


w06t.jpg


w07zh.jpg


w08q.jpg



Trenutno izgrađena konstrukcija šinskog vijadukta se završava kod tramvajskog nadvožnjaka ka Banovom Brdu. Sa druge strane se izvode radovi na nosećim stubovima radi priključenja na postojeću tramvajsku mrežu. Sa te strane vijadukt se oslanja na šest nosećih stubova, od kojih su dva sa druge strane Topčiderske reke. Za svih šest stubova su fundirani šipovi, a za pet su izlivene i naglavice šipova i izvedena armatura za stubove:

w09z.jpg


w10ls.jpg


w11t.jpg


w12ny.jpg


w13z.jpg


w14n.jpg



Po završetku kompletne šinske trase, tramvaji (a u budućnosti i metro) će ovuda prelaziti preko mosta:

w15go.jpg
 
relja":39z162sm je napisao(la):
Zuma, ovo je nisko podmetanje. Ništa ovde nije poteklo od SNS, može samo da bude obrnuto (ali vidimo da nije). Ova diskusija se manje-više vrti u krug od početka teme, dakle još od pre prethodnih izbora koji su održani pre početka izgradnje mosta. Ama ništa od toga što si naveo nema veze sa opozicijom. Oni su retardi koji ne ulaze (a misllim da i ne razumeju niti da su sposobni da razumeju) suštinu priče. Dovoljno bi bilo da pitaju: a zašto ste nam poturili most koji navodno košta 80, pa ste promenili cenu na 120, pa sad kažete da košta 140, a revizorski izveštaj za 2010 kaže da je do tada koštao 190, vrlo blizu cifre koju su oponenti - iz struke- predviđali ? Oni su debili. Jel' ja sad treba da poturam da si ti pred izbore došao na forum kao "ubačeni element" trenutne vlasti? Ponavljam, ovo što si napisao je veoma nisko i nema veze sa tokom diskusije.

Evo samo nekoliko linkova koji prvi izadju:

SNS optužio gradske vlasti da je most na Adi preskup:
http://bktvnews.com/sns-optuzio-gradske-vlasti-da-je-most-na-adi-preskup/
SNS: Đilasove obmane o mostu na Adi:
http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/153205/SNS-Dilasove-obmane-o-mostu-na-Adi
Aleksandar Vučić obećao metro Beograđanima:
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/289215/Aleksandar-Vucic-obecao-metro-Beogradjanima
Vučić najavio krivične prijave zbog mosta na Adi:
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/262968/Vucic-najavio-krivicne-prijave-zbog-mosta-na-Adi
SNS: Most na Adi preskup:
http://www.nskafe.net/news.asp?tip=0&cid=3&id=1100133

Ovo je politika SNS-a od samog pocetka. Prepoznaces iste optuzbe, iste argumente i slicne predloge koje su i ovde i na svim drugim medijima ponavljani bezbroj puta: Most kosta 400 miliona, bolji je metro od preskupog mosta, sta ce nam to sada ... Ne mora da znaci da ljudi to ovde rade svesno ili sa namerom. Napravi se odredjena atmosfera u drustvu, sugerisu se neke ideje, a onda pocine spontano preuzimanje ponudjenog nacina gledanja na stvari, ponudjenih argumenata, tendencioznih obrazlozenja, sistema vrednosti i nacina ophodjenja. Ne optuzujem nikoga, jer je nemoguce znati ko je iskreno ubedjen da je objektivan i da iznosi najbolje argumente kojih je svestan, a ko ima neki licni ili partijski program koga sprovodi svuda i na svakom mestu. Medjutim, opste trendove nije tesko uociti. Ova tema na Beobuildu traje vec 5 godina i ima 14000 postova. Postoji razlika izmedju spontanog pojavljivanja ideja, i ideja koje neko sistematski odrzava i siri, dakle politicke propagande. To je upornost u ponovnom ozivljavanju vec diskutovanih tema, prepoznatljivo iste formulacije i isto argumentovanje istih problema u razlicitim medijima, sistematsko i izrazito dugotrajno variranje svih mogucih nijansi uz uvek istu osnovnu poruku, nedostatak uobicajenih slucajnosti i konzistentnost u mnostvu pojedinacnih pristupa, strucne primedbe koje retko izostavljaju off-topic politicki kontekst, i jos mnostvo takvih detalja koji se tokom dugog vremena jasno vide. Odavno je dobro poznato da SNS i druge opozicione partije smatraju da nemaju ni dovoljan pristup medijima ni dovoljno para za politicki marketing, i da zato deluju uglavnom na Internetu.

Sve ovo spominjem samo zato sto mislim da je ovaj forum jedan od retkih koji se jos odupire izraženijoj politizaciji i navijackom razmisljanju, sto je vec ucinilo nekada sjajne komentare vesti na B92 potuno necitljivim. Slicna je situacija i na vecini sajtova sa vestima i mnogim blogovima. Ovde se ljudi jos trude da obrazloze svoje stavove, a ima i onih koji se redovno suprotstavljaju svakoj jednostranosti. Medjutim ako se svi iz pristojnosti ustezu da cak i usput spomenu postojanje onoga sto je i ovde u izvesnoj meri prisutno, onda se povecava opasnost da se stvar postepeno pogorsa, i da svi to prihvate kao normalno.
 
Gledam ove zasebne sinske vijadukte i ovu unutrasnju trasu za tramvaje i "buduci metro", NEMA SANSE da to dodaje ceni projekta samo 10 miliona evra.
 
@ Zuma - ništa nisi rekao. Zašto - sva saopštenja SNS-a, ma koliko debilna bila, pojavlju se sa vremenskom razlikom od nekoliko godina u odnosu ono što se piše na forumu.
 
relja":182p9nph je napisao(la):
@ Zuma - ništa nisi rekao. Zašto - sva saopštenja SNS-a, ma koliko debilna bila, pojavlju se sa vremenskom razlikom od nekoliko godina u odnosu ono što se piše na forumu.
Zanimljivo. Pre će biti da Vučić i kompanija koriste diskusije na ovom forumu u dnevno političke svrhe nego da su forumaši zaraženi dnevnom politikom.
 
Bobb":3amnoena je napisao(la):
relja":3amnoena je napisao(la):
@ Zuma - ništa nisi rekao. Zašto - sva saopštenja SNS-a, ma koliko debilna bila, pojavlju se sa vremenskom razlikom od nekoliko godina u odnosu ono što se piše na forumu.
Zanimljivo. Pre će biti da Vučić i kompanija koriste diskusije na ovom forumu u dnevno političke svrhe nego da su forumaši zaraženi dnevnom politikom.

Za druge ne mogu da tvrdim, ali mi se dnevna politika gadi. Anyway, u sličaju da me neko puškom bude terao da glasam, pre bih glasao za inženjera mašnstva koji se obogatio od reklama nego za pravnika koji radi u stranci. Glasaću protiv onoga za koga znam da nije sposoban da organizuje ni odnošenje smeća.

A uveren sam partijski vojnici inspiraciju (ne informacije) dobijaju na internetu. Da ih zaista interesuje problematika, pročešljali bi papire koji su im dostupni u Skupštini Grada (npr - odkud čuvena "varijacija 29"?).
Koliko znam, ovde niko nije tvrdio da most košta 400 miliona.
 
Најгори сценарио је да се после избора опет деси пројектни реваншизам. Мост и УМП су сад ту, свака следећа власт мора наставити тим путем...
 
stf":1699xnjq je napisao(la):
Па...и јесте...и није. :|
Прочитај ово изнад што сам написао Рељи. Мост је појео градски део пара за метро. То је јако мала цифра. Град метро не може да гради сам, а да чека републику није ни могао ни хтео.
Нико нама не гарантује да би метро данас био у изградњи да овај мост није почет. Највероватније би и даље чекали републику да се смисли.
Вероватније је да би паре од моста завршиле на нечему другом, нпр. проширивању Булевара од Цветка или нечему сличном. Али, у метро, тешко да би отишле. Па република није хтела ни Газелу да обнавља док ова није дошла до тачке рушења. Исто ће бити и са Панчевачким. Да ли заиста мислиш да би та и таква република кренула у причу о метроу пре 5 година?

А проширивање Булевара од цветка би коштало 450 милиона? Нема потребе за филозофирањем и причама шббкб. 450 милиона евра које Београд никада није ни имао су отишли на 3 километра местимично денивелисаног булевара и на један симбол™ .
 
Delija":22au78t4 je napisao(la):
stf":22au78t4 je napisao(la):
Па...и јесте...и није. :|
Прочитај ово изнад што сам написао Рељи. Мост је појео градски део пара за метро. То је јако мала цифра. Град метро не може да гради сам, а да чека републику није ни могао ни хтео.
Нико нама не гарантује да би метро данас био у изградњи да овај мост није почет. Највероватније би и даље чекали републику да се смисли.
Вероватније је да би паре од моста завршиле на нечему другом, нпр. проширивању Булевара од Цветка или нечему сличном. Али, у метро, тешко да би отишле. Па република није хтела ни Газелу да обнавља док ова није дошла до тачке рушења. Исто ће бити и са Панчевачким. Да ли заиста мислиш да би та и таква република кренула у причу о метроу пре 5 година?
А проширивање Булевара од цветка би коштало 450 милиона? Нема потребе за филозофирањем и причама шббкб.
Ух, Делија.....написао сам проширенје Булевара и слично....значи, новац би отишао на проширење Чангријине, Мите Ружића, Тошиног бунара...све у свему, не би отишао на метро. Итекако има потребе за филозофирањем, јер је исувише јасно шта би било, те нема потребе уопште то питање постављати. Ја сам лепо поставио питање, а ти би могао да одговориш.
Да ли мислиш да би држава која неће или не може да ради нити на једном државном пројекту у Београду дала паре за метро пре 5 година?
Мислим да је одговор очигледан.
Delija":22au78t4 je napisao(la):
450 милиона евра које Београд никада није ни имао су отишли на 3 километра местимично денивелисаног булевара и на један симбол™ .
Није тачно. 450 милиона евра су отишле на преко потребан мост и око километар најзајебаније деонице метроа. (прелаз преко реке). Истина, то ће бити линија 3, али ће дотле ићи трамвај. Како ћемо линију 3 добити за 20-ак година, трамвајка траса не представља бачен нова, јер ће тад бити већ за замену.

Није битно кад ће преко њега прећи метро, битно је да може. Шта мислиш, колико би лакше било градити прву линију, да је нпр. Савски мост пројектован да у будућности то може да носи? Колико би нам то данас значило?

А прича о 450 милиона евра на семафоризовану улицу са симболчићем је тотална банализација, и претенциозно неозбиљна.
 
А како ти занш на шта би отишао новац? Ја сам овде писао десетине постова на шта су требале да иду те паре а никада се нисам бавио нагађињама на коју глупост ће спуцати толике новце.


И није тачна твоја тврдња да ће ићи метро преко тога (све и да хоће опет је нерационално решење јер сада раде само трамвасјке шине) и ти то врло добро знаш. У осталом,извесно је да ће прва линија "метроа" тј основа цеог система бити ЛРТ тј брзи трамвај тако да не смем ни да помислим шта ће једног дана ићи преко моста.

И реци ми шта није тачно у називу "местимично денивелисани,којекуде семафоризовани булевар" ?
 
Da nastavimo foto reportažu sa pristupnim rampama, kružnim tokom i autobuskim stajalištima petlje "Radnička".

Slikano 26. 02.2012. godine.

Kružni tok petlje "Radnička" je preko 8 rampi spojen sa okolnim saobraćajnicama. Četiri od njih su ulazne, a četiri izlazne. Sa izgradnjom je najdalje dogurala rampa kojom se sa mosta spušta na kružni tok. Ova rampa se osim na stubove mosta i kružnog toka oslanja na još četiri noseća stuba, što znači da se gornja konstrukcija sastoji od pet segmenata. Svi noseći stubovi su završeni, a gotova su i dva segmenta gornje konstrukcije rampe bliže kružnom toku. Trenutno se postavlja oplata na trećem segmentu iznad podvožnjaka. Za vikend je postavljena i skela za četvrti segment iznad nadvožnjaka:

q01e.jpg


q02s.jpg


q03dg.jpg


q04c.jpg



Rampa kojom se sa kružnog toka penje na most se osim na stubove mosta i kružnog toka oslanja na još pet nosećih stubova. Za sada su potpuno završena četiri, dok peti između nadvožnjaka i podvožnjaka nije ni počet (ne vide se ni fundirani šipovi, mada su možda zatrpani):

q05i.jpg


q06n.jpg



Započeti su radovi i na fundiranju šipova za noseće stubove na uzlaznoj i silaznoj rampi kojima se kružni tok povezuje sa Bulevarom vojvode Mišića. Deo silazne rampe sa prvim stubom je već urađen i spojen na Bulevar. Ostala su da se urade još dva stuba. Na uzlaznoj rampi je u toku priprema za izradu naglavice šipova prvog stuba. Osim ovog, za ovu rampu treba uraditi još dva stuba:

q07.jpg


q08gs.jpg


q09b.jpg



Za rampe koje povezuju kružni tok sa nadvožnjakom kod Hipodroma i pri tome prelaze preko tramvajskih šina, potrebno je za svaku rampu izgraditi po četiri noseća stuba, po dva sa obe strane šina. Na ulaznoj rampi na kružni tok iz pravca Hipodroma u toku su radovi na dva stuba severno od tramvajskih šina, a na južnoj strani su u toku pripremni radovi za izgradnju naglavice šipova za jedan stub, dok su za drugi još ranije fundirani šipovi. Na izlaznoj rampi sa kružnog toka u pravcu Hipodroma, završena su oba noseća stuba na severnoj strani u odnosu na tramvajske šine, dok su na južnoj strani još ranije fundirani šipovi za ostala dva:

q10e.jpg


q12d.jpg


q11p.jpg



Radovi na rampama koje povezuju Radničku ulicu sa kružnim tokom još nisu ni počeli. To se uklapa u priču Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada da će ove godine biti završeno šest od osam pristupnih rampi. Nagađam da je problem sa Gaspromom, preko čijeg objekta treba da pređu te rampe. Šteta, pošto je uzlazna rampa iz Radničke ulice na kružni tok možda i najbitnija za preusmeravanje saobraćaja sa juga na Novi Beograd preko novog mosta.

Što se tiče samog kružnog toka, njegov unutrašnji prečnik je 40 metara. Do sada su završena četiri segmenta, a radovi na poslednjem petom su u toku. Završeno je dizanje skele, pri kraju je postavljanje oplate, a u toku je i armiranje gornje konstrukcije. Ako ne bude nepredviđenih okolnosti, kružni tok bi trebao da se spoji najkasnije do sredine marta:

q13k.jpg


q14i.jpg


q15w.jpg


q16hz.jpg


q17r.jpg


q18q.jpg


q19d.jpg



Na poslednjem, trećem nivou petlje "Radnička" iznad kružnog toka su pri kraju radovi na gornjoj konstrukciji autobuskih stajališta. Od grubih radova ostalo je da se završi ograda i odradi asfaltiranje. Veći posao se očekuje pri izgradnji lift kućica i stepeništa:

q20a.jpg


q21i.jpg


q22q.jpg


q23r.jpg



Toliko od mene. Izvinjavam se ako sam nekoga udavio. :)
 
Mislim da se na ovoj temi sili metro i tvrdi 'eto da su pare ulozene u metro bilo bi bolje' . Ok, niko sigurno nece sporiti cinjenicu da je Beogradu prekopotreban metro. Ali metro i most na Adi su za sada dva odvojena projkta. Recimo da smo tih 450mil od mosta ulozili i zajedno sa ovim kreditom napravili metro po Jovinovom planu do Vuka i ukupno potrosili 1100mil e. Na koji nacin bi ta investicija rasteretila bulevar Vojvode Misica? Ili na kojin nacin bi rasteretila Gazelu? Na koji nacin bi taj deo prve linije metroa povezao Cukaricu,Rakovicu i ceo juzni Beograd sa NBg? Ni na jedan. Zato je i ovaj most bio preko potreban, bas kao sto je to i metro, jedan projekat ne iskljucuje drugi.
 
Delija":12n44l3m je napisao(la):
А како ти занш на шта би отишао новац? Ја сам овде писао десетине постова на шта су требале да иду те паре а никада се нисам бавио нагађињама на коју глупост ће спуцати толике новце.
Не знам на шта би отишле те паре тачно, али знам да не би отишле на метро, из разлога који су очити по целом граду. Имаш доказе за то у задњих 25 година.
А највећи аргумент критичара моста је "стопиран метро".
Delija":12n44l3m je napisao(la):
И није тачна твоја тврдња да ће ићи метро преко тога (све и да хоће опет је нерационално решење јер сада раде само трамвасјке шине) и ти то врло добро знаш. У осталом,извесно је да ће прва линија "метроа" тј основа цеог система бити ЛРТ тј брзи трамвај тако да не смем ни да помислим шта ће једног дана ићи преко моста.
не, не знам. По мени је крајње рационално. Можда најрационалније утрошен новац у задњих 20 година.
Delija":12n44l3m je napisao(la):
И реци ми шта није тачно у називу "местимично денивелисани,којекуде семафоризовани булевар" ?
Тачно је, али је банализовано. То је негаитвна страна. Позитивна страна је: преко потребан мост са 1 км метро коридора.

:)
 
Vrh