Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Овде је лепо нацртано:
"Izmene i dopune Generalnog plana Beograda 2021"
http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Beograd2021&LN=SRL
http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=saobracaj

isecak_Beograd_GUP2021.png
 
vranac":3irb77rk je napisao(la):
MilisaV":3irb77rk je napisao(la):
neće biti ako se bulevar p. pavla i tunel ka auto komandi naprave.

Ali ce se onda guzve samo preseliti na autokomandu.

Na ovoj Nurkovoj slici se lepo vidi svrha Bul. Patrijarha Pavla a to je povezivanje Kanarskih Brda i Rakovice sa Novim Beogradom a i sajmom, jer je sada to sve 3 dana jahanja gore na Banjicu pa preko Neznanog junaka, autokomanda pa na autoput. Izuzetno dobra investicija jer se onda ne samo znacajno skracuje to putovanje za veliki broj ljudi nego se i smanjuju guzve na autokomandi i na svkeru na Dedinju a time povecava kapacitet Drajzerove.

Sa druge strane, tunel je vrlo diskutabilan. Em autokomandi dodatni saobracaj sa jos jedne strane ne treba, em se putovanja ne skracuju znacajno. Alternativni pravac BVP-autoput-ustanicka ili Drajzerova-Vozdovac ne traje duze za vise od 3-4 minuta, jos ce ovaj drugi verovatno da se ubrza uredjenjem BPPa a prvi je, kao sto smo gore videli, otcepljen podizanjem mosta. Nemale pare za kopanje tog glupog tunela je puno bolje upotrebiti da se sama autokomanda sredi ili da se po gradu sto vise samaforizovanih raskrsnica pretvori u kruzne.

Na kraju ako u Beogradu krtice ISTA treba da kopaju u sledecih 20 godina - to treba da bude metro. Niko ne kaze da ne treba raditi i na protocnosti ulicnog saobracaja ali tu ima TOLIKO manjih ali korisnijih zahvata - recimo protocnost tih semaforizovanih raskrsnica na kojima se trosi silno vreme i benzin umesto da taj saobracaj klizi kroz kruzne tokove. Dosta vise sa tim glupim UMH-om, jedan hijeroglif koji ogromnim delom ide paralelno sa autoputem i nema nikakvog smisla, bolje se fokusirati na otvaranje pravaca koji su poprecni i nedostaju u mrezi ulica, za sta je aktiviranje BPPa odlican primer.
 
Ako gledaš tunel kao vezu Hipodroma i Autokomande, onda naravno da deluje kao bezveze spucan novac, ali ako gledaš kao vezu Zvezdare i Banovog Brda, ili npr. Vračara i Novog Beograda, slika već drugačije izgleda.

Slažem se da Bulevar patrijarha Pavla ipak treba da bude prioritet jer je znatno jeftinija i racionalnija investicija, svoju funkcionalnost, za razliku od tunela, ne dobija tek u kasnijim fazama, a i povezuje deo grada koji trenutno nema baš dobre saobraćajne alternative.
 
Homer Jay":1yj585vw je napisao(la):
Ako gledaš tunel kao vezu Hipodroma i Autokomande, onda naravno da deluje kao bezveze spucan novac, ali ako gledaš kao vezu Zvezdare i Banovog Brda, ili npr. Vračara i Novog Beograda, slika već drugačije izgleda.

Slažem se da Bulevar patrijarha Pavla ipak treba da bude prioritet jer je znatno jeftinija i racionalnija investicija, svoju funkcionalnost, za razliku od tunela, ne dobija tek u kasnijim fazama, a i povezuje deo grada koji trenutno nema baš dobre saobraćajne alternative.

Gledam tunel kao vezu izmedju tacaka A i B, i vidim da izmedju A i B vec postoje sasvim prihvatljive alternative, dakle nema tu veze da li je iza tacke B Zvezdara, Cubura ili juzni Bronks. Od raskrpetlje do autokomande i Vozdovca se moze stici jako slicnom brzinom pored sajma pa na autoput ili Drajzerovom, pri cemu ta putovanja ne traju znacajno duze. Niti su ta dva pravca sada toliko nepodnosljivo zagusena (jer cak i sada most puno rasterecuje BVM, a zavrsetak petlji oko mosta i BPPa ce jos dodatno rasteretiti i BVM i Drajzerovu), dakle ako od A do B vec sada pristojno stizes, STA ce ti tunel izmedju A i B?! (uzgred BPP povezuje dve tacke izmedju kojih ne postoji dobra veza, dakle totalno racionalno, za razliku od ovoga)

Da ne pricam da ulivanje jos jedne ulice sa 2+2 trake autokomandi nikako ne treba, tu se onda pravi ili neopisivo zacepljenje ili jedna monster-petlja koja degradira ceo taj prostor oko oba stadiona. Autokomanda, dakle tacka B, vec sada takva kakva je JESTE problem, pa onda ajde TO da resavamo umesto da trosimo pare na taj glupi tunel. A taj zadatak je i tako dosta tezak, i bez jedne dodatne 4-tracne bulevarcine koja se tu uliva.

PS A veza Vracar - Novi Beograd je najlogicnija na utoput pa na Gazelu. Gazela je sada rasterecena. Resen problem, cemu izmisljati toplu vodu? Da ne pricam o totalnoj iracionalnosti teranja tog saobracaja preko te jadne Autokomande kojoj samo jos taj saobracaj fali.

PPS Zaista imam utisak da neke planere vise zanima da naprave neki kao satro povezan crveni hijeroglif na mapi grada i proglase ga nekakvim (polu)prstenom nego sto ih zanima da olaksaju stvarni protok saobracaja na terenu. Otcepite ljudi Autokomandu i to ce biti puno veci doprinos kvalitetu zivota nego nekakva crvena linija od raskrpetlje do autokomande na vasim planovima. Isto tako sam za uredjenje pravca od Dusanovca ka Ustanickoj, povezali ga u nekakav hijeroglif do Tosinog Bunara i mosta na Adi ili ne. O kruznim tokovima po Novom Beogradu da se ne bi dzedzalo na semaforima da ne govorim. Kod TOLIKO toga presnijeg cak i u cisto drumsko-saobracajnom smislu, a metro da i ne pominjem, mi jos uvek pricamo o ovom tunelu!?!?! :bash:
 
Fazon je što ti gledaš tunel kao cevku kroz koju će automobili da prođu sa raskrpetlje do Autokomande i onda će na njoj da se vozikaju u krug i prave haos, dok ja gledam na tunel kao na deo UMP-a koji će jednog dana povezati Panćevački most i Novi Beograd.

I da, slažem se sa tobom da ga sada ne treba graditi, ali ne slažem se sa tobom da ga nikada ne treba graditi. Verujem da bi tunel kao deo faze UMP-a koja bi išla od raskrpetlje do Šumica bio sasvim pametna investicija (u velikoj meri bi nas rešio trenutnog haosa kod Dušanovačkog mosta, rasteretio bi autoput od vozila koja idu na Banovo brdo ili ka savskim blokovima na Novom Boegradu, takođe bi predstavljao značajnu vezu npr. Vračara i Rakovice itd.)

Uostalom, ne vidim razloga za toliko nerviranja oko nečega što će se možda jednog dana graditi i danas egzistira samo kao jedna crvena linija na mapi koja je više preopruka nekim ljudima koji će za 5-10 godina voditi ovaj grad, šta mi danas vidimo da bi bilo pametno uraditi na tom mestu, što naravno oni ne moraju da ispoštuju ako u međuvremenu smisle bolje rešenje.
 
Homer Jay":35bubml7 je napisao(la):
Fazon je što ti gledaš tunel kao cevku kroz koju će automobili da prođu sa raskrpetlje do Autokomande i onda će na njoj da se vozikaju u krug i prave haos, dok ja gledam na tunel kao na deo UMP-a koji će jednog dana povezati Panćevački most i Novi Beograd.

I da, slažem se sa tobom da ga sada ne treba graditi, ali ne slažem se sa tobom da ga nikada ne treba graditi. Verujem da bi tunel kao deo faze UMP-a koja bi išla od raskrpetlje do Šumica bio sasvim pametna investicija (u velikoj meri bi nas rešio trenutnog haosa kod Dušanovačkog mosta, rasteretio bi autoput od vozila koja idu na Banovo brdo ili ka savskim blokovima na Novom Boegradu, takođe bi predstavljao značajnu vezu npr. Vračara i Rakovice itd.)

Uostalom, ne vidim razloga za toliko nerviranja oko nečega što će se možda jednog dana graditi i danas egzistira samo kao jedna crvena linija na mapi koja je više preopruka nekim ljudima koji će za 5-10 godina voditi ovaj grad, šta mi danas vidimo da bi bilo pametno uraditi na tom mestu, što naravno oni ne moraju da ispoštuju ako u međuvremenu smisle bolje rešenje.

Ako od raskrpetlje do Sumica mozes sasvim OK da stignes BVM-autoputem i dalje se postavlja pitanje STA ce ti taj skupi tunel, pogotovo sto po gradu ima puno kriticnijih tacaka. Ta dva pravca (autoput i BVM) su vec znacajno rasterecena a dodatno ce se rasteretiti kompletiranjem (HITNO potrebne) obilaznice oko grada. Dakle postavlja se pitanje cemu (sada, i u sledecih 20-30 godina) to sad povezivati nekakvim tunelom?

Isti je slucaj sa povezivanjem Pancevca sa Novim Beogradom. Kineski most ce i tako rasteretiti deo tog saobracaja koji ide za gornji Zemun, a za ostatak ne vidim zasto ne bi isao preko autoputa i Gazele kad se vec jednom taj saobracaj dovede do ovog dela autoputa ispod Sumica? Cemu taj saobracaj prebacivati na most na Adi nekim tunelom? I cemu taj saobracaj provlaciti preko autokomande na putu za taj glupi tunel kao da autokomandi i tako nije vise nego dosta drugog saobracaja koji tuda mora da prodje?

Imamo mi i-hi-hi zagusenih tacaka da resavamo a i sta da kopamo (METRO, METRO, METRO!) u sledecih 20-30a godina tako da su price o ovom tunelu jednostavno iluzorne. Ne kazem da nam nece trebati nikada ali sigurno ne u sledecih 40ak godina. A ako se demografski trendovi nastave verovatno ni tada. Bez veze na raspravu o njemu trosimo energiju, a u stvari ga treba prebaciti ili u radionicu ili pred-radionicu jer je toliko na dugackom stapu.

PS Tunel i JESTE cevka koja povezuje A i B, i ako od A do B imas druge pravce koji niti su puno duzi niti zaguseni onda ti tunel realno ne treba. To se moze i matematicki dokazati, bez obzira na sve Zvezdare, Pancevce, Nove Beograde, i Karaburme koje se nalaze iza tacke A ili B.
 
Postavljene su slike završenih radova i radova u toku za mesec januar 2012. na www.savabridge.com

january01.jpg

Северна рампа 5

january02.jpg

Монтажа арматуре за греду на врху талпи стуба 2

january03.jpg

Саобраћај на Мосту на Ади

january04.jpg

Монтажа дампера на косим кабловима

january05.jpg

Цеви за одводњавање и регали за каблове унутар сандука

january06.jpg

Бетонирање првог сегмента лифтовског окна код стуба 7

january07.jpg

Јужна рампа 4

january08.jpg

Силазна рампа 1б у изградњи

january09.jpg

Саобраћај на конструкцији УМП-а

january10.jpg

Бетонирано 4. поље денивелисаног кружног тока

january11.jpg

Конструкција УМП-а на чукаричкој страни

january12.jpg

Мост на Ади са јужним приступним путевима
 
Autoput jeste super saobraćajnica koja dobro radi posao, ali tek kada stigneš do njega...
 
JohnyBgood":364ngcd8 je napisao(la):
Sa druge strane, tunel je vrlo diskutabilan. Em autokomandi dodatni saobracaj sa jos jedne strane ne treba, em se putovanja ne skracuju znacajno. Alternativni pravac BVP-autoput-ustanicka ili Drajzerova-Vozdovac ne traje duze za vise od 3-4 minuta, jos ce ovaj drugi verovatno da se ubrza uredjenjem BPPa a prvi je, kao sto smo gore videli, otcepljen podizanjem mosta.

JohnyBgood":364ngcd8 je napisao(la):
Gledam tunel kao vezu izmedju tacaka A i B, i vidim da izmedju A i B vec postoje sasvim prihvatljive alternative, dakle nema tu veze da li je iza tacke B Zvezdara, Cubura ili juzni Bronks. Od raskrpetlje do autokomande i Vozdovca se moze stici jako slicnom brzinom pored sajma pa na autoput ili Drajzerovom, pri cemu ta putovanja ne traju znacajno duze. Niti su ta dva pravca sada toliko nepodnosljivo zagusena (jer cak i sada most puno rasterecuje BVM, a zavrsetak petlji oko mosta i BPPa ce jos dodatno rasteretiti i BVM i Drajzerovu), dakle ako od A do B vec sada pristojno stizes, STA ce ti tunel izmedju A i B?! (uzgred BPP povezuje dve tacke izmedju kojih ne postoji dobra veza, dakle totalno racionalno, za razliku od ovoga)

JohnyBgood":364ngcd8 je napisao(la):
PS A veza Vracar - Novi Beograd je najlogicnija na utoput pa na Gazelu. Gazela je sada rasterecena. Resen problem, cemu izmisljati toplu vodu? Da ne pricam o totalnoj iracionalnosti teranja tog saobracaja preko te jadne Autokomande kojoj samo jos taj saobracaj fali.

Mislim da je citava stvar u tome sto projektanti NE ZELE jos saobracaja ni po auto putu, ni po BVM, niti po BVP, u stvari, oni ne zele bilo sta sto saobracaj ponovo usmerava ka centralnim zonama starog grada, ili na deo autoputa koji ide kroz grad. Planiranje se ne radi za godinu dana unapred, nego za deset ili dvadeset godina. Videli smo kakav je haos postojao pored Sajma ili na Gazeli. Novi most je to za sada sjajno resio, ali to nece trajati dugo. Saobracaj izmedju Novog Beograda i centralnih delova starog Beograda je vec sada ogroman i bice sve veci. Tu oslobodjenu rezervu u protoku preko autoputa i Gazele treba cuvati za prirodno povecanje saobracaja koje se ne moze spreciti izgradnjom novih puteva. Zadatak projektanta je da osmisli potpuno nove pravce kretanja koje je trenutno jos moguce napraviti, i da sav moguci saobracaj koji ima sanse da bude skrenut na te nove saobracajnice, stvarno i ode na tu stranu. Smisao magistrale Tosin Bunar - Most na Adi jeste da pokupi sto je vise moguce saobracaja sa leve (jugozapadne) strane te linije i skrene ga na most i juzno od njega, smanjuci tako ulazak u centralne delove grada. Autoput bi tada ostao samo za saobracaj koji potice desno od njega (Zemun, Batajnica, Stari deo NBG, Kineski most). Na taj nacin bi se osnovna saobracajna osa citavog Beograda, koja ide u pravcu Severozapad-Jugoistok, sastojala od dve magistrale, a ne samo od jedne. Ovo bi ne samo najzad napravilo dovoljnu rezervu za buducnost, nego bi se ukinuo i neprijatni "single point od failure". Ne sme citav Beograd da zavisi od jednog puta. Zamislite da se nesto dugotrajnije prirode desi Gazeli ili autoputu. Ako svojim resenjima pocnete previse da zavisite od autoputa, stao bi citav Beograd i dobar deo Srbije. To je nedopustivo. Ovim resenjem bi ogromni protok saobracaja po pravcu Severozapad-Jugoistok bio servisiran sa DVE uglavnom paralelne magistrale (autoput sa Gazelom, i pravac Tosin Bunar - most na Adi - deo UMP-a posle mosta), a manji protok po pravcu jugozapad-severoistok bi bio servisiran ostatkom UMP-a do Pancevackog mosta. Ovaj poslednji bi uz to omogucavao ulaz iz nove industrijsko-stambene zone sa druge strane Dunava, preko Pancevca, koji sada jednostavno nema gde da udje u Beograd, a pomogao bi i saobracaju koji auto putem dolazi sa juga Srbije a ima destinaciju unutar juznih i istocnih delova Beograda.

Medjutim, da bi ljudi koji polaze sa Novog Beograda levo od magistrale Tosin Bunar - most na Adi, stvarno zeleli da skrenu na njega i predju Savu novim mostom, morate im ponuditi da do odredista unutar starog dela grada mogu brze da stignu preko mosta na Adi nego preko Gazele, a da pritom opet ne opterete BVM, BVP ili autoput, ulivajuci se na njega samo nesto malo dalje. Zbog toga se mora izgraditi nezavisna "putanja", nazovite to UMP ili kako hocete, koja otvara pristup Beogradu sa juzne strane. A to znaci tunel i magistrala u nastavku tunela, sve do Pancevackog mosta. Takodje, kako god da okrenete, da bi pokrili povrsinu a ne samo pravac (tj da bi se brzo stiglo na bilo koju tacku povrsine), morate imati bar dve magistale unutar centralnih zona grada koji se seku pod pravim uglom. Pri tome se ne nadajte da ce obilaznica nesto bitno da popravi. Glavni deo saobracaja generise sam Beograd, a to je isuvise daleko zaobilazenje da bi bitan procenat ljudi isao obilaznicama ako je i krenuo i zavrsava u Beogradu.

Izgleda mi da u gradu jednostavno moramo da imamo bar dve-tri (ili cetri) ukrstene magistralne saobracajnice. Dakle, bar neki koliko god bio rudimentarni deo "mreze" (resetke) magistralnih puteva, jer je ukupan protok u gradu toliki koliki je, a njega ne mozete da progurate kroz uske i krivudave ulice sa semaforima na svakom cosku bez obzira kakva je topologija tih uskih puteva. Od toga se ne moze pobeci, cak ni pretvaranjem poneke raskrsnice u petlju (ako tamo gde je raskrsnica nekim cudom ima mesta), posto cete po matematickoj nuznosti samo premestati zagusenja levo-desno.
 
Ali najveci deo saobracaja i iz juznih delova Beograda ide bas ka centru a ne ka Pancevackom mostu.
stanjestrelice.jpg
 
http://www.savabridge.com/home_sb.htm

Због веома неповољних временских услова, веб камере су тренутно ван функције. Биће поново активиране чим временски услови то дозволе.
Извињавамо се због неугодности.

Ja sam se već bio zabrinuo da se web-masteru nešto nije dogodilo. :D
 
Imam par pitanja:

blagoje":3btimjoq je napisao(la):
Kako se zovu ovi "talasati" "profili" i uopšte "radnja" utvrđivanja obale na ovaj način?

blagoje":3btimjoq je napisao(la):
january05.jpg

Цеви за одводњавање и регали за каблове унутар сандука

Da li se otpadna voda prerađuje pre ispuštanja u kanalizaciju (ili u Savu)? Čuo sam nešto o tome.
Da li postoji neka zaštita od zagušenja ovih odvodnih cevi?

blagoje":3btimjoq je napisao(la):
january06.jpg

Бетонирање првог сегмента лифтовског окна код стуба 7

Ovo je na nizvodnoj strani? Da li će na NBG strani isto biti lift/stepenice, ili će pešaci da se spuštaju rampom ka Vladimira Popovića?

blagoje":3btimjoq je napisao(la):

Već se gradi konstrukcija za "šinski sistem"?
 
relja":263quul0 je napisao(la):
Imam par pitanja:
Ovo je na nizvodnoj strani? Da li će na NBG strani isto biti lift/stepenice, ili će pešaci da se spuštaju rampom ka Vladimira Popovića?

Upravo tako. Iste konstrukcije se grade na špicu Ade kod pilona (uzvodna strana) i kod stuba 1 na NBG strani (nizvodna strana), tako da pešaci i biciklisti neće morati da se spuštaju tehničkim stazama na silaznoj rampi u Vladimira Popovića niti da se penju uzlaznom rampom iz Bulevara vojvode Mišića.

relja":263quul0 je napisao(la):
Već se gradi konstrukcija za "šinski sistem"?

Već duže vreme. Od tramvajskog nadvožnjaka prema Banovom Brdu do mosta od 11 segmenata, do sada je završeno 7.
 
JohnyBgood":ie8c3zdt je napisao(la):
Na ovoj Nurkovoj slici se lepo vidi svrha Bul. Patrijarha Pavla a to je povezivanje Kanarskih Brda i Rakovice sa Novim Beogradom a i sajmom, jer je sada to sve 3 dana jahanja gore na Banjicu pa preko Neznanog junaka, autokomanda pa na autoput.

Voleo bih da posedujem tog konja koji za 3 dana jahanja preko Banjice i Neznanog junaka, autokomande i autoputem ide sa Kanarskih Brda na Novi Beograd. Ja bih bogme izabrao i drugačije prevozno sredstvo, a i rutu. :cool:
 
Da li je tačna tvrdnja da most može da nosi samo LRT i ako jeste, na osnovu čega je tako? Jel možda u projektu eksplicitno piše LRT zbog toga i toga, jačine i projekta mosta npr. ili piše LRT zato što je neko odlučio da tuda prođe LRT? Meni konstrukcija mosta izgleda dovoljno dobra da nosi i "teški" metro.
 
blagoje":1w5isk7x je napisao(la):
relja":1w5isk7x je napisao(la):
Imam par pitanja:
Ovo je na nizvodnoj strani? Da li će na NBG strani isto biti lift/stepenice, ili će pešaci da se spuštaju rampom ka Vladimira Popovića?

Upravo tako. Iste konstrukcije se grade na špicu Ade kod pilona (uzvodna strana) i kod stuba 1 na NBG strani (nizvodna strana), tako da pešaci i biciklisti neće morati da se spuštaju tehničkim stazama na silaznoj rampi u Vladimira Popovića niti da se penju uzlaznom rampom iz Bulevara vojvode Mišića.

relja":1w5isk7x je napisao(la):
Već se gradi konstrukcija za "šinski sistem"?

Već duže vreme. Od tramvajskog nadvožnjaka prema Banovom Brdu do mosta od 11 segmenata, do sada je završeno 7.

Hvala na odgovoru.

Dakle, na mostu će biti zaposleno još bar 7-8 ljudi (po smenama) na upravljanju liftovima.
Nije ni to loše.
 
mibelic":203888l9 je napisao(la):
Da li je tačna tvrdnja da most može da nosi samo LRT i ako jeste, na osnovu čega je tako? Jel možda u projektu eksplicitno piše LRT zbog toga i toga, jačine i projekta mosta npr. ili piše LRT zato što je neko odlučio da tuda prođe LRT? Meni konstrukcija mosta izgleda dovoljno dobra da nosi i "teški" metro.

LRT se pominje zato što je u vreme rada na idejnom projektu UMP-a i mosta kao njegovog sastavnog dela, on figurisao kao glavna opcija. Gradske vlasti u izjavama koje sada daju, više ne pominju LRT nego metro sistem, mada ni oni sami nisu sigurni šta to znači. Verovatno čekaju šta će Francuzi da kažu. U međuvremenu, još uvek nisam naišao ni na jednu izjavu koja potvrđuje da su most i pristupni vijadukti projektovani da mogu da izdrže i teški metro. Možda indikativno može da bude što sami izvođači na zvaničnom sajtu izgradnje mosta na Adi u vestima na engleskom uporno koriste termin LRT, mada u prevodu na srpski figuriše termin železnica.
 
mibelic":31aeky72 je napisao(la):
Da li je tačna tvrdnja da most može da nosi samo LRT i ako jeste, na osnovu čega je tako? Jel možda u projektu eksplicitno piše LRT zbog toga i toga, jačine i projekta mosta npr. ili piše LRT zato što je neko odlučio da tuda prođe LRT? Meni konstrukcija mosta izgleda dovoljno dobra da nosi i "teški" metro.


Za nosivost i dinamičke karakteristike mosta ne znam, ali pretpostavljam da preko samog mosta može da prođe "teški" metro bez ikakvih problema, od obale do obale.

Pitanje je svrsishodnosti:
- položaj ovog mosta i odnosu na trase metroa - npr kuda treba probiti tunel ili napraviti saobraćajnicu na stubovima da bi se Novi Beograd metroom povezao sa centrom grada. Imali bi smo deo trase koji prolazi kroz slabo naseljen deo grada - nerentabilno. Na forumu se neko zalagao da prva trasa metroa povezuje Banovo brdo i Novi Beograd. Po meni, metro se ne gradi samo da bi postojao, već da bi smanjio vreme putovanja i smanjio broj putničkih automobila na ulicama.
- tu su i krivine i usponi koje kompozicija treba da savlada da bi se popela na most
- krivudanja i usponi utiču na brzinu kompozicije, tj vreme putovanja
- na Novom Beogradu, za povezivanje sa severnim delom opštine se isprečava železnički nasip.

Most je na idalnom mestu za povezivanje sa postojećom tramvajskom mrežom, ili za malo "jači" tramvaj, tj LRT.
 
Koliko se secam jedini problem oko lrt-ne lrt price jedina stvar koja znatno utice je krivina za tramvaj na petlji radnicka.Bilo bi lepo kada bi znali koliki je njen radijus.
 
relja":3f2w2xq5 je napisao(la):
Hvala na odgovoru.

Dakle, na mostu će biti zaposleno još bar 7-8 ljudi (po smenama) na upravljanju liftovima.
Nije ni to loše.

Čekaj, mora da sam nešto propustio.
Jel to po nekom novom zakonu, neophodnom za ulazak u Evropsku uniju, mora vozačka dozvola za lift? :)
 
blagoje":fk342vas je napisao(la):
relja":fk342vas je napisao(la):
Hvala na odgovoru.

Dakle, na mostu će biti zaposleno još bar 7-8 ljudi (po smenama) na upravljanju liftovima.
Nije ni to loše.

Čekaj, mora da sam nešto propustio.
Jel to po nekom novom zakonu, neophodnom za ulazak u Evropsku uniju, mora vozačka dozvola za lift? :)

Naravno da ne, ali je naše domaće iskustvo sa liftom na Brankovom mostu pokazalo da ne vredi bez čuvara, iliti lift-boja. Neka st*** uspela da ga razbuca za vrlo kratko vreme nakon puštanja u rad.
Sada, već godinama unazad, taj lift ima "pratioca" i zato može da se normalno koristi.

Napisao sam 7-8 ljudi zbog tri lifta (jel' tako - tri komada?) i zbog rada rada po smenama, kao i vikendom.
 
Šala, ili?

Do sada nisam čuo za takav problem na Brankovom.
Po profilu osoba koji koriste lift, a to su biciklisti-rekreativci i pešaci koji su se odlučili na duže "tabananje" to su uglavnom ljudi dobre volje. "Opasni" tipovi ne voze bicikle, niti prelaze most pešaka :)

Problem su klinci sa viškom energije koji ne znaju šta će sa sobom. takvi su najverovatnije i razbucali ovaj na Brankovom, zato što nisu imali pametnija posla pa su demolirali skupu stvar (koja btw pripada svima nama) koju niko nije čuvao.

Po meni je bolje platiti mesečne minimalce nekome da se vozi gore-dole 8 sati, nego da se stalno malo plaćaju popravke, i da za to vreme lift ne radi.
 
hehe, znaš kako se kaže, u svakoj šali ima po malo šale...
Ne kažem da je to stalna opasnost i da je problem kao u Bronxu, ali meni ne bi bilo sve jedno da dežuram za minimalac, pogotovo u danima kad su utakmice ili druge vrste skupova, toga u Beogradu uvek ima. Ovde se radi o daleko izolovanijim krajevima od Brankovog, pogotovo na špicu Ade. Ne znam, meni je to držanje glave u torbi za male pare..
 
Vrh