Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@ Kartograf

Upravo tako. Rasterećenje u Bulevaru vojvode Mišića je osetno. Ako smo to i mogli da unapred predvidimo kao direktnu posledicu izgradnje mosta, prijatno iznenadjenje predstavlja značajno rasterećenje Brankovog mosta i Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina. U jutarnjem špicu od Zemuna (Kej) do Slavije sa zaustavljanjem na 4 do 5 semafora treba mi između 12 i 14 minuta (ranije ne manje od 20 minuta).
 
:kk:
Kartograf":3jwq5t40 je napisao(la):
(prolog: necu se osvrtati na poziciju mosta, da li je bilo bolje da je tamo, ili ovamo, ili tunel... samo cisti tehnicki utisci iz prethodnih mesec i kusur dana)

Evo, zivim na BB vec 32 godine i kazem:

BVM je rasterecen u toj meri da ljudi gotovo da ne veruju svojim ocima da je zaista tako. Guzve su samo na potezu Kirovljeva-Radnicka, i to u intervalu od 7:30-8:30, ali ni te guzve nisu ni petina onih guzvi koje su bile pre otvaranja mosta. Cim se udje u Radnicku, nema problema gde god da se uputite (osim u Kneza Milosa, tamo zna da bude frke).

Jos je veci dobitak u suprotnom smeru: otkad se novi most otvorio za saobracaj, nijednom jos nisam primetio guzvu od mostarske petlje, pa pored Sajma, cak ni na onom jadnom toboganu vise nema zastoja.

Naravno, guzve su na prilazu novom mostu iz Pastroviceve, ali to nije realno stanje projekta. Sacekajmo bar da se zavrsi deo Pozeska-Hipodrom, to ce biti za par meseci. Mislim da ce i pre zavrsetka petlje Radnicka tada biti saobracaj u toj meri rasterecen da ni po najlosijem vremenu na tim pravcima nece biti guzvi.

Ukratko - razlika je ogromna. Kazem, iz dvadesetogodisnjeg iskustva koriscenja tog pravca, da je stanje gotovo nestvarno obzirom na ono sto smo imali do Nove godine.

Da dodam da ce prava stvar biti tek po zavrsetku 3+3 veze Radnicka-BVM i bolje protocnosti pri iskljucenju sa mosta na NBG bulevare.
 
Dok se vi raspravljate, evo dve slike od veceras, slikano iz voza u pokretu, malo losije ali se vidi...
Pitao sam se da li se most bar sa reka vidi, onako kako je na slikama, ili je to pojacano u fotoshop-u, ali sam se prijatno iznenadio, da super se vidi, bar iz tog ugla.

most1v.jpg


mostu.jpg
 
blagoje":z7t5bii2 je napisao(la):
@ Kartograf

Upravo tako. Rasterećenje u Bulevaru vojvode Mišića je osetno. Ako smo to i mogli da unapred predvidimo kao direktnu posledicu izgradnje mosta, prijatno iznenadjenje predstavlja značajno rasterećenje Brankovog mosta i Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina. U jutarnjem špicu od Zemuna (Kej) do Slavije sa zaustavljanjem na 4 do 5 semafora treba mi između 12 i 14 minuta (ranije ne manje od 20 minuta).

Vidiš kako je marketing bitna stvar. Most je otvoren za novu godinu, taman posle prednovogodišnjeg saobraćajnog haosa u gradu, i sada ispada da je on zaslužan za to što je taj haos prošao.
 
Kokos":3mlo7g4o je napisao(la):
blagoje":3mlo7g4o je napisao(la):
@ Kartograf

Upravo tako. Rasterećenje u Bulevaru vojvode Mišića je osetno. Ako smo to i mogli da unapred predvidimo kao direktnu posledicu izgradnje mosta, prijatno iznenadjenje predstavlja značajno rasterećenje Brankovog mosta i Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina. U jutarnjem špicu od Zemuna (Kej) do Slavije sa zaustavljanjem na 4 do 5 semafora treba mi između 12 i 14 minuta (ranije ne manje od 20 minuta).

Vidiš kako je marketing bitna stvar. Most je otvoren za novu godinu, taman posle prednovogodišnjeg saobraćajnog haosa u gradu, i sada ispada da je on zaslužan za to što je taj haos prošao.

Suviše godina imam da bih padao na marketing i suviše dugo idem tuda da bi mi efekti tipa "prednovogodišnjeg saobraćajnog haosa u gradu" i završetka renoviranja Gazele doprineli opštem utisku.
 
Какав маркетинг. 10 година гледам свако јутро колону која се из БВМ пење на Газелу. То је правило и колону из Савске, као и колону из Кнеза Милоша. Јер се саобраћај на Газели успоравао због тих који су се укључивали.
Не сећам се за ових месец и нешто да је било гужве ујутру осим ако није пљуштало, а и то је било занемарљиво у односу на стање пре моста. Те нема гужве зато што је Нова Година, те зато што је Божић, те зато што је распуст. Све је прошло, а гужви које су биле раније и даље нема.
Сада сви ми који смо живели или живимо у јужном Београду смо луде које не знају шта причају, а они који никада нису морали да се клацкају поред Сајма по пола сата нам соле памет да је мост на погрешном месту и непотребан.
Да је на другом крају Аде сав саобраћај би се слио у Радничку. А са друге стране у Пожешку, Кировљеву па у Паштровићеву и онда би ти одатле чекали по пола сата на семафору да се укључе код Аде ка мосту јер се сече са Радничком ка Сајму.

Можете да се препирете колико хоћете око цене, али о положају, уколико не живите ту, немате шта да приговорите.
 
cgmiki":m801dmy8 je napisao(la):
Какав маркетинг. 10 година гледам свако јутро колону која се из БВМ пење на Газелу. То је правило и колону из Савске, као и колону из Кнеза Милоша. Јер се саобраћај на Газели успоравао због тих који су се укључивали.
Не сећам се за ових месец и нешто да је било гужве ујутру осим ако није пљуштало, а и то је било занемарљиво у односу на стање пре моста. Те нема гужве зато што је Нова Година, те зато што је Божић, те зато што је распуст. Све је прошло, а гужви које су биле раније и даље нема.
Сада сви ми који смо живели или живимо у јужном Београду смо луде које не знају шта причају, а они који никада нису морали да се клацкају поред Сајма по пола сата нам соле памет да је мост на погрешном месту и непотребан.
Да је на другом крају Аде сав саобраћај би се слио у Радничку. А са друге стране у Пожешку, Кировљеву па у Паштровићеву и онда би ти одатле чекали по пола сата на семафору да се укључе код Аде ка мосту јер се сече са Радничком ка Сајму.

Можете да се препирете колико хоћете око цене, али о положају, уколико не живите ту, немате шта да приговорите.

i ja sam ziveo do pre nedelju dana na Zarkovo i slazem se potpuno...

nema nista vise da se doda na tvoju izjavu :kk:
 
ма људи положај је на десној обали одличан, ал је на левој промашај, буквално те доводи до газеле...дакле овај мост је газела за баново?? па да, ви о томе и причате, како је то супер...

јесте то супер, али мост се не гради тек тако...није то балван који смо ставили па да "препречимо".
 
blagoje":1iskn1zd je napisao(la):
Kokos":1iskn1zd je napisao(la):
blagoje":1iskn1zd je napisao(la):
@ Kartograf

Upravo tako. Rasterećenje u Bulevaru vojvode Mišića je osetno. Ako smo to i mogli da unapred predvidimo kao direktnu posledicu izgradnje mosta, prijatno iznenadjenje predstavlja značajno rasterećenje Brankovog mosta i Bulevara Nikole Tesle i Mihajla Pupina. U jutarnjem špicu od Zemuna (Kej) do Slavije sa zaustavljanjem na 4 do 5 semafora treba mi između 12 i 14 minuta (ranije ne manje od 20 minuta).

Vidiš kako je marketing bitna stvar. Most je otvoren za novu godinu, taman posle prednovogodišnjeg saobraćajnog haosa u gradu, i sada ispada da je on zaslužan za to što je taj haos prošao.

Suviše godina imam da bih padao na marketing i suviše dugo idem tuda da bi mi efekti tipa "prednovogodišnjeg saobraćajnog haosa u gradu" i završetka renoviranja Gazele doprineli opštem utisku.

Takodje, zivim u Radnickoj i godinama putujem preko mostova i razlika je vise nego ocigledna u rasterecenju saobracaja na svim mostovima. Kada se zavrse svi prilazni putevi bicemo na konju!
 
Zanimljiv detalj iz aktuelnih vesti. Jos jedan razlog zasto ne valjaju mostovi sa pilonima u vodi. Piloni pocinju oko sebe da nagomilavaju sante, pa se prave cepovi. Ove sante veoma brzo, takoreci preko noci, mogu postati izlomljene i veoma debele, a to povecava poprecni presek leda koji pruza otpor vodi. U slucaju da je reka dovoljno siroka ili dovoljno brza, pritisak vode postaje tako ogroman, da se narusava staticka ravnoteza pilona, buduci da se sav taj pritisak, po celoj sirini izmedju dva pilona, prenosi na same pilone. Jedino resenje su stalna dezurstva. Prvo ledolomci, kasnije miniranje, kao na Ibru. Trenutno citava Evropa ima ovaj problem.

I nesto slicno iz istorije:

On 2–5 September 1890, another disastrous flood struck Prague and severely damaged the Charles Bridge. Thousands of rafts, logs and other floating materials that escaped from places upstream gradually formed a huge barrier leaning against the bridge. Three arches were torn down from the great pressure and two pillars collapsed from being undermined by the water, while others were partly damaged. With the fifth pillar, two statues – St. Ignatius of Loyola and St. Xavier, both by Ferdinand Brokoff – also fell into the river. The former statue was replaced by a statuary of Saints Cyril and Methodius by Karel Dvořák; the latter was replaced by a replica of the original. Repair works lasted for two years (the bridge was reopened on 19 November 1892) and cost 665,000 crowns
FFridrich%2C_Karluv_most%2C_Praha%2C_povoden_1872.jpg
 
Ako im je bas do kopanja drumskog tunela kroz grad koji ce spojiti Pancevacki most sa novim mostom, neka iskopaju tunel direktno od Savskog trga do Bogoslovije. TIme ce se tu preusmeravati prevoz i sa Gazele, te ce biti slobodna Karadjordjeva od tranzita, a toakodje i Kneza Milosa,Takovska, Slavija sto je valjda i bio cilj UMP-a. Ovaj tunel bi bio nesto duzi od Senjackog, ali bi bio bio jeftiniji od celog UMP-a sa BG strane, a i resio bi vise problema.

umpkarta.jpg
 
Hvala drustvo, bas mi je drago da cujem da se stanje ne samo na mostovima nego i u BVM znacajno popravilo. :kk:

Naravno, treba verovati svakodnevnim rutinskim observacijama a ne to kad se jednom neko zaputi i onda se zbog neke nesrece, pokvarenog autobusa, ili neke pukle cevi duze putuje. U fazonu "ja se juce zaglavio". Naravno da ces u velikom gradu ponekad da se zaglavis ali ako je u 90-95% slucajeva prohodnost dobra, to je to.

Ja se secam kada se kod Hipodroma cekalo na rampi da prodje voz, ovo mora da je nebo i zemlja...
 
Benefit za vezu NBG i Čukarice i Rakovice i otčepljenje kod Sajma nikad nije bio sporan.
Čak naprotiv - to sam još davno pre otvaranja mosta naglašavao kao glavni benefit, a neki ljudi su me tada čudno gledali.
Meni je veoma drago kada vidim koliko sada treba, u odnosu na ranije, koleginicama iz Flmskog grada, Čukaričke padine i sl da doputuju i vrate se kući sa posla.

Sporno je, barem meni, "simbolističko" rešenje samog prelaza preko reke, i ovakva ideja "UMP"-a, sa obe strane Save.
 
@bokili84

kao sto kaze relja ispod, ne mislim da je sporno otcepljenje sajma, ali mislim da je nacin nastavljanja mosta na nbg pogresan. on ne moze da "sleti" uzvodnije jer bi bio posred ade. ali ne mora da se ukljuci u saobracajnicu paralelnu sa autoputem (400m od njega) hocu da kazem da most ne treba da povezuje obale vec delova grada, dakle uloga mosta u gradu, odnosno njegove saobracajne karakteristike direktno zavise od toga kako se povezuje sa saobracajnicama tj gradom.
lepo je sto cukarica i rakovica moze da dodje na nbg bez sajma i gazele, ali to ne treba da bude poenta mosta. pogotovo ne ovako gorostasnog - svojom pojavom naglasava svoju vaznost.

Izgleda da se pravi novi "autoput" kroz beograd i nova gazela samo za cukaricu, mislim da most mora da bude mnogo vise. pogotovo u gradu koji vapi za boljim radijalnim vezama

relja":2nj8tlaa je napisao(la):
Benefit za vezu NBG i Čukarice i Rakovice i otčepljenje kod Sajma nikad nije bio sporan.
Čak naprotiv - to sam još davno pre otvaranja mosta naglašavao kao glavni benefit, a neki ljudi su me tada čudno gledali.
Meni je veoma drago kada vidim koliko sada treba, u odnosu na ranije, koleginicama iz Flmskog grada, Čukaričke padine i sl da doputuju i vrate se kući sa posla.

Sporno je, barem meni, "simbolističko" rešenje samog prelaza preko reke, i ovakva ideja "UMP"-a, sa obe strane Save.
 
@zelja87
Moram da priznam da te ništa ne razumem. Reka se premošćava najkraćim putem, upravno na tok i nisam još video da neko pravi most dijagonalno, samo da bi bolje povezao neke delove grada. Ako ti smeta što je sa novobeogradske strane most preblizu Gazeli, opet ću morati da te razočaram. Sa druge strane, Brankov most je samo nekih stotinak metara udaljeniji od Gazele. Jesi li pogledao ikad plan grada? Video bi da Sava protiče u luku između starog i novog grada, tako da su mostovi uvek bliži jedan drugom sa te strane. To se ne slaže sa tvojom idejom idealne saobraćajne šeme sa lepim pravilnim krugovima prstenova i puno radijalnih pravaca, ali tako je.
Po tebi maltene ispade da sa mosta i ne možeš da nastaviš u J.Gagarina već samo pravo, paralelno sa mostom.
Ili samo troluješ i oduzimaš nam vreme.
 
Znam da je tesko odoleti, ali mislim da cemo tek po zavrsetku izgradnje projekta moci da damo kvalitetan sud o tome koliko je ovo dobar/osrednji/los projekat.

Ja ocekujem da jedini problem nakon zavrsetka izgradnje budu guzve kod crkve u Topcideru i, posledicno, u Drajzerovoj i ka Topciderskoj zvezdi, odnosno Rakovici (a i to dok se ne igradi Bulevar p. Pavla 2+2).
 
Sacekajmo bre da se ceo projekat sa sve UMPom zavrsi (Kartograf) pa onda raspravljajmo o opravdanosti i vrednosti mosta itd. Most je samo deo projekta koji se zove UMP te ce konacno 100% upotrebnu vrednost i opravdanost pokazati tek sa zavrsetkom celog UMPa, u sta sam uveren, a do tada mozemo pricati o izgledu i drugim manje bitnim stvarima.


@zelja ????? .. koji je problem sto se tice spajanja sa saobracajnicama na NBG strani?
 
Bobb":gfkxw50q je napisao(la):
@zelja87
Moram da priznam da te ništa ne razumem. Reka se premošćava najkraćim putem, upravno na tok i nisam još video da neko pravi most dijagonalno, samo da bi bolje povezao neke delove grada. Ako ti smeta što je sa novobeogradske strane most preblizu Gazeli, opet ću morati da te razočaram. Sa druge strane, Brankov most je samo nekih stotinak metara udaljeniji od Gazele. Jesi li pogledao ikad plan grada? Video bi da Sava protiče u luku između starog i novog grada, tako da su mostovi uvek bliži jedan drugom sa te strane. To se ne slaže sa tvojom idejom idealne saobraćajne šeme sa lepim pravilnim krugovima prstenova i puno radijalnih pravaca, ali tako je.
Po tebi maltene ispade da sa mosta i ne možeš da nastaviš u J.Gagarina već samo pravo, paralelno sa mostom.
Ili samo troluješ i oduzimaš nam vreme.

Слажемо се, не може дијагонално, то сам и рекао. Мост је ту где јесте и он не може мого боље да се позиционира (осим на доњем шпицу као што је неко рекао, не знам да л сме због воде на макишу или тунелом испод аде што би било саобраћајно боље што се тиче радијалности, ал је то скупо и вентилација итд) Али је проблем што се наставља на саобраћајницу која нема неког смисла, уместо тога, треба да се наставља у јурија гагарина. знам да постоје петље рампе за Ј.Г, али није исто када се он улије у Ј.Г. и када настави овом бесмисленом и скупом саобраћајницом.

Наравно да не може да буде савршено радијално и шта знам, то и не форсирам. Али треба томе да тежи колико год је то оствариво, нпр СМП је такав, са изузетком пар лакат кривина/раскрсница.
 
Da ponovim hiljadu puta ponovoljenu pricu.Lokacija je izabrana jer smt i ump preko novog bulevara pored Milosevog konaka ubacujemo na jedan most,a to je onaj preko Ade.

Zasto?Jer SMT nema planirani most preko Save za razliku od UMP-a.

5wfd5s.jpg
 
Ja sam hteo samo da dodam, ali odustajem vec u pokusaju. Samo jedan mali savet za neke drage forumase. Sedite lepo u kola, na motore, autobuse, kamione, bicikle, rolere, patike ili sta vam drago, te se lepo provozajte, prosetajte, prorolajte ili sta vam vec drago, po svim tim pogresnim saobracajnicama mostovima itd. te onda uradite isto po svim tim navodno boljim i razumnijim saobracajnicama koje predlazete, pa da ko ljudi nastavimo sa razumnom diskusijom. Ne palniraju se niti mostovi, niti saobracajnice preko google maps-a.
 
...A i mogli bi da se vratimo na temu Mosta preko Ade, i onoga što je usko vezano za isti, a to su petlje Radnička i Jurija Gagarina. Tunel ka Autokomandi bi trebao da se stavi u zasebnu temu.
 
Vrh