Ovo je jedna manje komplikovana petlja u L.A.-u Prošetaj malo njihovim autoputevima u Google Earth-u...bićeš zahvalan što ne moraš da živiš tamopera&kojot":ib86rw25 je napisao(la):^^^ Sta je ovo sunce ti j...? :shok:
Ovo je jedna manje komplikovana petlja u L.A.-u Prošetaj malo njihovim autoputevima u Google Earth-u...bićeš zahvalan što ne moraš da živiš tamopera&kojot":ib86rw25 je napisao(la):^^^ Sta je ovo sunce ti j...? :shok:
Ja mislim da je ova konkretna petlja ne postoji, ovo je montaža. Ako je stvarno ima, molim te pošalji mi koordinate. Najveća u LA je Judge Harry Pregerson Interchange http://en.wikipedia.org/wiki/Judge_Harry_Pregerson_Interchange, barem ja ne znam za veću. Ima još par sličnih veličina u Šangaju i Moskvi. Sve jedno, svi ti gradovi imaju i razvijenu metro mrezu i monstruozne petlje u sred grada. Nemoguće je razvijati grad isključivo na jednom saobraćajnom konceptu.Ronche":24at3glw je napisao(la):Ovo je jedna manje komplikovana petlja u L.A.-u Prošetaj malo njihovim autoputevima u Google Earth-u...bićeš zahvalan što ne moraš da živiš tamopera&kojot":24at3glw je napisao(la):^^^ Sta je ovo sunce ti j...? :shok:
An aerial view of an incredibly complex freeway interchange and cloverleaf. This falls under the category of conceptual landscape and can be used to depict transportation, communication, connection, Internet, world wide web and even neurological issues. This is the most complex freeway exchange ever constructed, though it was built in Photoshop and only exists as a photographic reality. Created for a stock photo, the image is popular for illustrating a wide variety of concepts from complexity to communications.
Sve jedno, svi ti gradovi imaju i razvijenu metro mrezu i monstruozne petlje u sred grada. Nemoguće je razvijati grad isključivo na jednom saobraćajnom konceptu.
Pogrešno. Red Line i Purple Line se vode kao 'heavy rail' sistemi, dok su ostali Blue, Green i Gold line 'light rail' iliti LRT.vranac":1g8gu344 je napisao(la):LA nema metro. Ima autobuske linije, i par linija LRTa-, ali bez automobila ne mozes da funkcionises.
Bobb":2q4ynn9z je napisao(la):Metro tamo jednostavno nije u stanju da prikupi toliki broj potencijalnih putnika jer je...
Ali, ja napisah:vranac":138i2vvx je napisao(la):U principu da, stari plan mosta preko adine prevlake je planirano da poveze most na postojecu mrezu ulica sa obe strane..neshaoct":138i2vvx je napisao(la):Da li gradnja jeftinijeg mosta utiče na cenu pristupnih petlji i svih ostalih saobraćajnica koje se prave?
Da li bi nekim čudom odjednom i one pojeftinile...
neshaoct":138i2vvx je napisao(la):...A, da li bi ti putevi bili jeftiniji da je napravljen neki drugi most?
Dakle, na istom mestu isto pravimo most sa po tri trake u svakom smeru, ali eto...nije sa kosim kablovima i pilonom od 200 metara, nego je neka obična greda sa stubovima u vodi.
I eto...napravili smo takav most, koštao nas je manje para (nije 140 nego...otkud znam...100 miliona, ili koje su se već cifre pominjale)...
Da li gradnja jeftinijeg mosta utiče na cenu pristupnih petlji i svih ostalih saobraćajnica koje se prave?...
U potpunosti razumem ovo što kažeš.vranac":138i2vvx je napisao(la):...pitanje cene izgradnje nije u tome da li je most preskup, nego da li je UMP preskup projekat, i da li je to pravo resenje za saobracajne probleme Beograda.
blagoje":3asxh52s je napisao(la):JohnyBgood":3asxh52s je napisao(la):blagoje, koji ti je izvor za tih 8 miliona? Ako je to tako onda nam je deo UMPa kroz Novi Beograd "blago" preplacen ... kao i deo sa druge strane i sve ostalo sto su skoro radili...
[box]26.10.2011.
Fakti
- Rekonstrukcija Mirijevskog bulevara obuhvata asfaltiranje 14.250 kvadratnih metara kolovoza
- Oko 6.000 kvadratnih metara pešačkih površina
- Novoizgrađenim delom ulice proći će i gasovod dužine 8.000 metara
- Ukupna vrednost projekta je 809 miliona dinara
http://www.pressonline.co.rs/sr/vesti/beograd/story/183274/Od+slepe+ulice+do+bulevara.html
[/box]
[box]31.10.2011.
Izgradnja Mirijevskog bulevara je bio veliki projekat u koji je uloženo oko osam miliona evra, a budući da je Mirijevski potok bio leglo zaraze, izgrađen je i kolektor za odvođenje ove vode koji se proteže ispod saobraćajnice - kaže Đilas.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/286646/Mirijevski-bulevar-od-sutra-ujutru-otvoren-za-saobracaj
[/box]
[box]01.11.2011.
Novom saobraćajnicom, u koju je uloženo oko osam miliona evra, Mirijevo će biti povezano sa Višnjičkom ulicom i Bogoslovijom, a takođe će se rasteretiti i ulice Milana Rakića, Mite Ružića i Bulevar kralja Aleksandra na Zvezdari, kao i Ulica Dragoslava Srejovića na Karaburmi. Pored saobraćajnih problema, rešen je i jedan od ekoloških problema koji je u ovom delu grada prisutan decenijama unazad.
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/od-danas-brze-i-lakse-iz-mirijeva-do-centra/17790.phtml
[/box]
2012":1dm5yf4j je napisao(la):Zuma,Pa valjda su Ameri trošili ono što nije zarađeno,a luksuz plaćali na razlici u kursu dolara i ostatka sveta.Padom i ukidanjem dolara kao rezervne valute nema više love za luksuz,a kada se pogleda šta se proizvodi u americi,zapravo morati da pogledate na kineski sajtu. :kafa:
2012":2nntyzyt je napisao(la):Da ,ali i drugi gradovi su kada se i pored postojećih metro linija povećao pritisak novim automobilima na centarlnu zonu,uveli sistem zona,naplate,parkiranja i uvođenje takse za ulazak u širu centralnu zonu.Evo da uzmemo primer Stokholma,Londona.Odlazak na kafu u centar autom će vas skupo koštati..a tržni centri se grade u blizini velikih saobraćajnica ili tranzita.Eto pominjani 3.Bg će biti jasan signal da po završetku saobraćajnica mnoge delatnosti će se otvarati na poetzu tih saobraćajnica,obilaznice a ne oko oboda centralne zone,tako da saobraćajnice treba usmeravati kao tim oblastima kao i snabdevanje..Ump je dovoljno izgraditi do autokomande,a Metro bi trebalo da preuzme distributivnu ulogu na potezu Karaburma -B,brdo,samim tim bi se kapacitet ostalih saobraćajnica ostavio za vozila snabdevanja i sl. :kafa:
Bobb":73oln7am je napisao(la):Naravno, to plus. Ali iako japanci mnogo više koriste svoj metro, i dalje imaju ovako čudo u gradu
http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_447/car_photo_223807_5.jpg
Bobb":6hd506bs je napisao(la):Ovo je totalno uprošćeno gledanje na stvari. Evropski problem nije sam socijal-kapitalizam, on sasvim fino, bolje rečeno SAVRŠENO funkcioniše u Švedskoj, donekle i u Kanadi, već je problem u nemuštom pokušaju primene nekog surogatnog sistema na globalnom nivou Evropske Unije. Najrazvijenije zemlje EU već dugi niz godina vuče za sobom sve veći broj članica (Španija, Portugallija, Grčka, Irska, pa čak i Italija) koje imaju sve veći privredni deficit bez konkretnih pokušaja da stvore efikasan mehanizam da se protiv toga bore, već se ponaša kao država prema nekom javnom nelikvidnom preduzeću, veštački im održavajući standard...
Hoću da kažem sistem kao sistem je odličan, samo traži društvo sa visokim stepenom uređenosti , a to EU sa svom svojim šarenilom i labavom unijom nije i ne može biti. Izvinjavam se za off...
2012":2cenm007 je napisao(la):Zuma,ne možeš dovesti L.A u stari Bg ,ali možeš ljude iz raznih delova grada distributivnim Metroom.A i sve da dovedeš neku mega saobraćajnicu gde ti je prostor i infrastruktura,parkinzi, da bilo šta gradiš pored nje,i kakav bi to novi sadžaj ponudio od onoga koji već ima.Baš razmišljam šta bi doveli mega saobraćajnicom ili kockarnice,bordele,(ovo je poželjno da budemo Amsterdam jugoistoka ),gej klubove (ali onda moramo da selimo stadione na 3.Bg ).
Stari Bg je dovoljno zanimljiv i raznovrsan za dobru turističku ponudu,dovoljno je da nam godišnje dolazi turisti iz kine,japana,koreje i nema bojazni za opstanak usluge u ovm delu grada.
A da dodam da bi i turistima Metro najbolje poslužio da obiđu više delova grada,pa čak i one na periferiji,najveći benefit bi recimo imao Zemun u koji bi turisti počeli više da dolaze..a biznis zone treba razvijati na Nbg,gde ima najviše prostora infrastrukture,parkinga..
2012":2cenm007 je napisao(la):I da budemo iskreni ,gde ćeš da staviš centre zabave i veću gustinu stanovanja od izlazka iz tunela do Šumica???