Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ronche":a83wlglw je napisao(la):
Bogami ja gravitiram...stanica bi mi bila 100m iza zgrade, pošto živim na kraju Otona Župančiča :D

Ma i ja gravitiram i mnogo bi mi značilo, samo razmišljam da li bi ta jedna linija na način na koji hoće da je zbudže, kako bi je izgradili što pre, u ovom trenutku donela odgovarajući benefit većini i to u toj meri da je proglasimo prioritetom prioriteta. Bolje je da i duže čekamo, ali nek je odrade kako treba. Ali jednom i od nečega mora da se krene. Sa druge strane nemam ama baš nikakve direktne koristi od mosta na Adi, ali indirektne i te kako.
 
Да ли оваква рампа (обележена плаво) постоји или ће да се гради, макар у привременом својству? Неко ју је уцртао на Google Maps и тврди да је привремена, али је сумњам у то.

63690510.jpg
 
Ne postoji nikakva privremena silazna rampa sa vijadukta prema Bulevaru vojvode Mišića, niti će se graditi. Kao što vidiš sa slike, predviđena je silazna rampa sa kružnog toka prema Bulevaru Vojvode Mišića, a na kružni tok će moći da se siđe sa vijadukta u oba smera.

110809-RAPET-03.jpg
 
Тако сам и мислио.

Обележио сам раскрсницу Хиподром и оно што је недостајалоу околики, али ми није јасан ток улице која иде испод. Има ли неки план где се јасно виде трасе које иду по земљи од петље Радничка до почетка Топчидерског парка?
 
blagoje":b3g8ayoj je napisao(la):
Što se tiče završetka rekonstrukcije Gazele, slažem se da je doprinela relaksaciji saobraćaja, ali ja sam drastičnu razliku na pomenutim NBG bulevarima, Brankovom mostu i u Bulevaru vojvode Mišića osetio tek od Nove godine, i to i dalje traje.

Lako se može primeti rasterećenost Gazele, Brankovog i Starog mosta od Nove godine. Zanimljivo je da se, ovih dana od kada traju radovi na kanalizaciji u J.Gagarina, znatno povećao saobraćaj na Gazeli.
 
Delija":2mgoa6ci je napisao(la):
Ма какав тунел-Као прво боље да се не изгради а као друго Београд ће пре добити метро него што ће се тај тунел изградити. У осталом очигледно је да су одустали од тунела и плановима УМП наставили на СМТ.

Надам се да неком неће пасти на памет да гради то лудило од УМП, за које може да се направе 2 линије метроа и које би донеле 10 пута већем решењу саобраћајних проблема у БГ-у.

СМТ и има смисла градити, и то баш тако да са БГ стране буде СМП, а НБГ стране буде УМП, јер је стари пројекат смт-а имао прекид на Сави те није имао смисла без изградње још једном моста или тунела, а мост ан том месту свакако није приоритет у Београду наредних 10 година.
 
Ми немамо пројекат метроа.Једини такав пројекат је завршио у подруму дирекције у полураспаднутом стању.
 
@вранац

баш тако и ја размишљам. иако јовин прича како је умп односно прстен за друмски саобраћај око града превазиђен концепт и како ће само да стимулише даљу вожњу 1човек-1ауто (ту се слажем с њим). мада није ни тај смп једноставан, далеко од тога...мислим да ће и он бити прескуп, мада оно што је добро је што неће имати петље, по мени и не треба, важно је да има зелени талас и да има 2-3 траке по смеру. ипак су данас најближе везе периферија београда све цик цак нешто. (тако је и смп код вма, што је реално бзвз).

са сдруге стране не видим како ће поједине деонице трасе смп да изведу. пре свега од трошарине до јерковића и од медака до преко ммл и миријева. ако сам добро схватио у миријеву су клизишта само тако?
 
djordje*******g":3u5njwvh je napisao(la):
I metro i UMP su odlicni projekti i treba izgurati oba.

Tunel ka autokomandi je ludilo od neracionalnosti. Skrkati pare za koje mozes da napravis dobar deo prve linije metroa na to da se ljudi zaglavljuju u gunguli autokomande nema apsolutno nikakvog smisla.

Da bi se taj cep premostio treba valjda nekakav nadvoznjak/petlja preko autokomande i nekakav tunel do Pancevackog mosta. Tek su to PARETINE za koje se moze zavrsiti osnovni sistem Bg metroa sa dve linije. A cak i da imas te pare, da pravis tako jedan suludo skup sistem da bi izasao na PANCEVACKI MOST koji jedva prima i sadasnji saobracaj i treba mu rekonstrukcija! Znaci cak i da imas metro, opet bi te pare bilo bolje investirati u nesto drugo, jos jedan most na Dunavu, zavrsetak zeleznickog cvora, izmestanje luke... da ne nabrajam.
 
Eh da nam je Beograd ravan ko Berlin i bez 2 velike reke...

Koliko bi nas sve to manje kostalo :rolleyes:
 
djordje*******g":1x5hdb06 je napisao(la):
I metro i UMP su odlicni projekti i treba izgurati oba.
Nazalost nemamo novca,ovako cemo dobiti frtalj UMP-a i eventualno prvu liniju metroa.I kao sto svi znamo a oni koji ce se hvaliti kada se izgradi jedna linija metroa to nije sagradjen metro,vec je samo zavrsena prva linija.
 
Vucko to su sve dugorocni projekti. Takodje i ekonomskoj krizi ce doci kraj, budzet grada ce svakako rasti pa i kreditna sposobnost.
Takodje Tosin Bunar- Hipodrom nikako nije frtalj vec mega projekat za nase standarde. Ne znam ko je lansirao taj frtalj ali veoma je ruzno i ne odgovara istini.

Sledeca faza UMP-a je tunel, Autokomanda Ustanicka, to ce svakako dati mnogo siru dimenziju ovom projektu, a korist ce biti nemerljiva. Potez kao Pancevavkom mostu bi bila treca faza, koja bi mogla da saceka. Uostalom i druga faza moze da saceka jer je i prva faza veoma dobro zaokruzena i ima znacajan kvantitativan efekat na saobracajnu sliku Beograda.
To su dugorocni projekti koji se rade decenijama, bitno je da se radi planski.
 
samo da vam napomenem da u 2011 godini i pored ovolike krize ima 150.000 automobila više registrovano nego 2010 godine. pri tome morate računati da je određen broj krševa ispao iz upotrebe. i pri tome da dodam da je samo oko 38.000 novih automobila kupljeno, dok je ostatak verovatno uvežen kao polovan. ako bi srbi kupovali nove automobile proporcionalno hrvatima godišnje bi kupovali preko 100.000 automobila, a ako bi kupovali proporcionalno slovencima kupovali bi preko 200.000 novih automobila godišnje. tu treba dodati i one koje bi uvezli polovne.

hoću da kažem da nikakav metro nas ne može spasiti saobraćajnog kolapsa ako ne gradimo nove puteve. zato je jako bitno izgurati oba projekta, i metro i ump pa makar samo tunel do auto komande, ali i smt i obilaznica i auto putevi.......
 
Arnorian":2btj2393 je napisao(la):
Тако сам и мислио.

Обележио сам раскрсницу Хиподром и оно што је недостајалоу околики, али ми није јасан ток улице која иде испод. Има ли неки план где се јасно виде трасе које иду по земљи од петље Радничка до почетка Топчидерског парка?

Nemam plan, ali možda ti pomognu objašnjenja i ove starije fotografije koje sam slikao tokom gradnje:

Mesto na kome se spajaju trake za suprotne smerove Bulevara vojvode Mišića. Na mestu gde se vidi oplata pored bagera će se uključiti silazna rampa sa kružnog toka petlje "Radnička":

22633551.jpg



Mesto gde se silazna rampa sa nadvožnjaka iz smera raskrsnice kod Hipodroma uključuje na Bulevar vojvode Mišića:

81509968.jpg



Bulevar dalje nastavlja prema raskrsnici:

93564189.jpg



Mesto gde se iz Bulevara vojvode Mišića odvaja uzlazna rampa prema raskrsnici kod Hipodroma. Na istom mestu bulevar počinje da ide ispod nadvožnjaka:

12706147.jpg


86756684.jpg



Bulevar dalje nastavlja ispod nadvožnjaka:

18793002.jpg


49276265.jpg



Mesto kod restorana "Careva ćuprija" gde se ulica Sanje Živanović spaja sa Bulevarom vojvode Mišića:

59022733.jpg



Nastavak bulevara prema raskrsnici:

44384917.jpg



Ispod raskrsnice se razdvajaju smerovi:

65805380.jpg


88600067.jpg



Smer ka Topčiderskom parku:

86249489.jpg


38059144.jpg



Smer od Topčiderskog parka:

91970399.jpg


43611472.jpg



Ova dva smera se spajaju sa nadvožnjakom prema raskrsnici kod Hipodroma iz pravca parka u visini balona kod stadiona FK BASK:

c18qk.jpg

Nadam se da će ti biti od koristi.


EDIT: Dodate nedostajuće slike
 
MilisaV":a15lrx26 je napisao(la):
samo da vam napomenem da u 2011 godini i pored ovolike krize ima 150.000 automobila više registrovano nego 2010 godine. pri tome morate računati da je određen broj krševa ispao iz upotrebe. i pri tome da dodam da je samo oko 38.000 novih automobila kupljeno, dok je ostatak verovatno uvežen kao polovan.

Realno, dobar deo tih vozila je postojao i ranije, ali nisu bila registrovana već su vožena na divlje, a posebno u unutrašnjosti. 2011. godine su menjane tablice, pa su vlasnici, hteli ne hteli, bili primorani da ih registruju.
 
@blagoje
Cheers!
Тако сам и обележио, мада ће тачни положаји морати да сачекају нови сателитски снимак. Сад још само да нико не почне да мења.
 
djordje*******g":25tw1j98 je napisao(la):
Sledeca faza UMP-a je tunel, Autokomanda Ustanicka, to ce svakako dati mnogo siru dimenziju ovom projektu, a korist ce biti nemerljiva. Potez kao Pancevavkom mostu bi bila treca faza, koja bi mogla da saceka.

Ne kapiram uopste sta donosi taj projekat tunela do autokomande sa NBG, kada bi se cak i sa izgradnjom punog prstena mnogo brze sa NBG stizalo na autokomandu preko gazele i autoputa.
 
vranac":15602z68 je napisao(la):
Ne kapiram uopste sta donosi taj projekat tunela do autokomande sa NBG, kada bi se cak i sa izgradnjom punog prstena mnogo brze sa NBG stizalo na autokomandu preko gazele i autoputa.


Ako pogledaš projekat, videćeš da UMP nije zamišljen da završava na Autokomandi, već na Pančevačkom mostu, pa u tom smislu treba gledati i svrsishodnost tunela, a ne kao čist spoj NBG sa Autokomandom. Druga je stvar da li imamo snage i sredstava da izguramo ceo projekat i kojom dinamikom. A ako imamo, tunel itekako ima svoju svrhu.
 
vranac":18amjyw8 je napisao(la):
Ne kapiram uopste sta donosi taj projekat tunela do autokomande sa NBG, kada bi se cak i sa izgradnjom punog prstena mnogo brze sa NBG stizalo na autokomandu preko gazele i autoputa.
Tunel Hipodrom-Autokomanda uopšte ne treba da bude veza Novog Beograda sa tim delom grada, već Čukarice i Rakovice. Trenutno su V.Mišića, V.Putnika i T.Drajzera jako opterećene maltene kompletnim saobraćajem sa juga grada tako da je dodatni pravac itekako potreban, na žalost zbog terena tunel je skupo ali nužno zlo.
Valjda je svima jasno da on ne pije vode bez kvalitetne veze sa auto-putem, Ustaničkom, Bul.Oslobođenja i J.Bulevarom, u suprotnom će samo doprineti kolapsu na Autokomandi. Moje je mišljenje da prvo treba odradititi novu petlju kod sadašnjeg kružnog toka, dograditi postojeću jel je to i sad potrebno, pa tek onda probijati tunel i povećavati uliv saobraćaja, nikako obrnuto....
 
vranac":2n4azjkq je napisao(la):
Ne kapiram uopste sta donosi taj projekat tunela do autokomande sa NBG, kada bi se cak i sa izgradnjom punog prstena mnogo brze sa NBG stizalo na autokomandu preko gazele i autoputa.

1 cilj UMP je da se iz centra Beograda izbaci tranzitni saobraćaj. Od Pančevačkog mosta, Palilule, Zvezdare, Vračara ka NBG, Čukarici, Banovom Brdu, Rakovici.

Tunel će u prvo vreme da preuzme deo saobraćaj sa Voždovca, Zvezdare, Palilule, Vračara i deo tranzita od P.mosta ka Čukarici, Rakovici, B.Brdu, blokovima na NBG. I rastereti T.zvezdu, Drajzerovu, Savsku, kružni put na Voždovcu, Trošarinu, Gazelu.

edit: blagoje i Bobb su objasnili brze i bolje :)
 
nikola32":34zuuv7y je napisao(la):
1 cilj UMP je da se iz centra Beograda izbaci tranzitni saobraćaj.

Није тачно. :kafa: Пробај поново. :)

blagoje":34zuuv7y je napisao(la):
Ako pogledaš projekat, videćeš da UMP nije zamišljen da završava na Autokomandi, već na Pančevačkom mostu, pa u tom smislu treba gledati i svrsishodnost tunela, a ne kao čist spoj NBG sa Autokomandom. Druga je stvar da li imamo snage i sredstava da izguramo ceo projekat i kojom dinamikom. A ako imamo, tunel itekako ima svoju svrhu.

А и да имамо 2.4 милијарде евра за местимично денивелисани а којекуде семфоризовани булевар одакле нам?! :)

А ако икада улупају толике паре у то спалићу се испред дирекције.
 
Delija":pa55cga3 je napisao(la):
А и да имамо 2.4 милијарде евра за местимично денивелисани а којекуде семфоризовани булевар одакле нам?! :)

А ако икада улупају толике паре у то спалићу се испред дирекције.

Odakle ti ova cifra? Može neki izvor?
 
Vrh