Problem buduće gužve kod Miloševog konaka je mogao da se vidi iz aviona mnogo pre nego što je most završen, tako da mi ova zakasnela reakcija "stručnjaka iz Sekretarijata" deluje smešna. Hteli da prihvatimo ili ne, jedino moguće rešenje je proširenje postojećeg (manje od 800 metara) i probijanje nedostajućeg dela (450 metara) puta pored železničkih šina i stanice Topčider, čime bi se most direktno spojio sa ulicom Patrijarha Pavla. Ovde postoji problem nove raskrsnice na kojoj bi se odvajali (spajali) pravci pema Rakovici i Topčideru i preko koje bi prelazile i tramvajske šine, kao i evidentni problem narušavanja kompleksa parka Topčider.
Obzirom da su "stručnjaci" bez griže savesti krenuli sa proširivanjem Bulevara vojvode Mišića, koji prolazi kroz sam park, ne verujem da će se ustručavati da realizuju gore pomenutu trasu, tim pre što ide samim obodom Topčideskog parka i to između železničkih i tramvajskih šina. Sa tog stanovišta, ovo rešenje je mnogo bolje od proširenja Bulevara vojvode Mišića, pošto smanjuje saobraćaj kroz sam park, kao i opterećenje na raskrsnici kod Miloševog konaka. Ako uzmemo u obzir koliko se para troši na kojekakva privremena rešenja (poput ovog proširivanja), jedino je pitanje zašto sa otvaranjem mosta nismo imali već gotovu novu vezu mosta sa ulicom Patrijarha Pavla, a samim tim i veću protočnost saobraćaja?
Obzirom da su "stručnjaci" bez griže savesti krenuli sa proširivanjem Bulevara vojvode Mišića, koji prolazi kroz sam park, ne verujem da će se ustručavati da realizuju gore pomenutu trasu, tim pre što ide samim obodom Topčideskog parka i to između železničkih i tramvajskih šina. Sa tog stanovišta, ovo rešenje je mnogo bolje od proširenja Bulevara vojvode Mišića, pošto smanjuje saobraćaj kroz sam park, kao i opterećenje na raskrsnici kod Miloševog konaka. Ako uzmemo u obzir koliko se para troši na kojekakva privremena rešenja (poput ovog proširivanja), jedino je pitanje zašto sa otvaranjem mosta nismo imali već gotovu novu vezu mosta sa ulicom Patrijarha Pavla, a samim tim i veću protočnost saobraćaja?