Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Problem buduće gužve kod Miloševog konaka je mogao da se vidi iz aviona mnogo pre nego što je most završen, tako da mi ova zakasnela reakcija "stručnjaka iz Sekretarijata" deluje smešna. Hteli da prihvatimo ili ne, jedino moguće rešenje je proširenje postojećeg (manje od 800 metara) i probijanje nedostajućeg dela (450 metara) puta pored železničkih šina i stanice Topčider, čime bi se most direktno spojio sa ulicom Patrijarha Pavla. Ovde postoji problem nove raskrsnice na kojoj bi se odvajali (spajali) pravci pema Rakovici i Topčideru i preko koje bi prelazile i tramvajske šine, kao i evidentni problem narušavanja kompleksa parka Topčider.
Obzirom da su "stručnjaci" bez griže savesti krenuli sa proširivanjem Bulevara vojvode Mišića, koji prolazi kroz sam park, ne verujem da će se ustručavati da realizuju gore pomenutu trasu, tim pre što ide samim obodom Topčideskog parka i to između železničkih i tramvajskih šina. Sa tog stanovišta, ovo rešenje je mnogo bolje od proširenja Bulevara vojvode Mišića, pošto smanjuje saobraćaj kroz sam park, kao i opterećenje na raskrsnici kod Miloševog konaka. Ako uzmemo u obzir koliko se para troši na kojekakva privremena rešenja (poput ovog proširivanja), jedino je pitanje zašto sa otvaranjem mosta nismo imali već gotovu novu vezu mosta sa ulicom Patrijarha Pavla, a samim tim i veću protočnost saobraćaja?
 
Nekada je bio moguć prolaz kroz kovnicu novca iz pravca železničke stanice Topčider .To je bilo vreme snađi se kako znaš i umeš.Danas bi to bilo nemoguće ali treba i o ovoj varijanti razmisliti .
 
tu jedino sto "igra" jeste produzenje spustanja sa mosta prema bulevaru patrijarha pavla, raskrcenje ulice do pumpe i "pravac". sve ostalo je po meni budzenje.

Na mestu gde je sada raskrsnica sa drajzerovom smanjiti saobracaj kako bi se tu vozaci "primirili" i onda ce biti vise alternativa.

da je srece pa da odu malo da vide po gradovima oko semafora, nadvoznaka, podvoznjaka itd... mislim da zaboravljaju cilj a to je da se ubrza protocnost...
 
blagoje":v7c89zwl je napisao(la):
Hteli da prihvatimo ili ne, jedino moguće rešenje je proširenje postojećeg (manje od 800 metara) i probijanje nedostajućeg dela (450 metara) puta pored železničkih šina i stanice Topčider, čime bi se most direktno spojio sa ulicom Patrijarha Pavla.
Plašim se da to ne bi bilo dovoljno da rastereti raskrsnica kod konaka, obzirom da postojeći pravac Topčiderskom ulicom pored stanice Topčider nije ni blizu tako opterećen kao sami bulevari V.Mišića i P.Pavla. Glavnu gužvu ujutru pravi saboraćaj prema Banjici i Topčiderskoj Zvezdi, a ne prema Rakovici.
Takođe, džabe im dodavanje trake za skretanje za desno u P.Pavla kad većina vozila idu pravo u T.Drajzera i levo prema Zvezdi. Osnovno bi bilo proširivanje Drajzerove i Vojvode Putnika, mada za ovu drugu je to skoro nemoguće. Ne vidim zašto bi izgradnja kružnog toka kod konaka ugrozilo ambijent. Jednja manja, prečnika oko 50 metara (T.Zvezda je 70) bi tu mogla da stane i sa zelenim ostrvom bi se odlično uklopila.
 
Bobb":2ap7bapo je napisao(la):
blagoje":2ap7bapo je napisao(la):
Hteli da prihvatimo ili ne, jedino moguće rešenje je proširenje postojećeg (manje od 800 metara) i probijanje nedostajućeg dela (450 metara) puta pored železničkih šina i stanice Topčider, čime bi se most direktno spojio sa ulicom Patrijarha Pavla.
Plašim se da to ne bi bilo dovoljno da rastereti raskrsnica kod konaka, obzirom da postojeći pravac Topčiderskom ulicom pored stanice Topčider nije ni blizu tako opterećen kao sami bulevari V.Mišića i P.Pavla. Glavnu gužvu ujutru pravi saboraćaj prema Banjici i Topčiderskoj Zvezdi, a ne prema Rakovici. ....

Dobar deo tog saobraćaja prema Banjici i naseljima u okruženju bi mogao da se ulicom Patrijarha Pavla preusmeri na Pere Velimirovića i Borsku, tim pre što je spoj Teodora Drajzera i Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića već postao usko grlo.
 
Ja govorim o saobraćaju sa mosta koji se sad pojavio kako dodatni faktor haosa na tom potezu. Stari problem saobraćaja iz Rakovice prema Banjici nije ništa novo i ja uvek na toj relaciji uvek radije koristim Borsku/Crnotravsku od Drajzerove. Nije mi jasno zašto ljudi i dalje biraju Topčider kao bolju alternativu...
 
Pa i ja govorim o saobraćaju sa mosta prema Banjici i okruženju. Dakle, novom trasom pored pruge, pa ulicom Patrijarha Pavla, a onda ulicom Pere Velimirovića i Borskom do spoja sa Crnotravskom. Gotovo sam siguran da će biti brže, posebno kada ulica Patrijarha Pavla preraste u bulevar, a reši se suženje u Pere Velimirovića.
 
blagoje":6rkdxiuo je napisao(la):
Pa i ja govorim o saobraćaju sa mosta prema Banjici i okruženju. Dakle, novom trasom pored pruge, pa ulicom Patrijarha Pavla, a onda ulicom Pere Velimirovića i Borskom do spoja sa Crnotravskom. Gotovo sam siguran da će biti brže, posebno kada ulica Patrijarha Pavla preraste u bulevar, a reši se suženje u Pere Velimirovića.
:/ ne razumem kako misliš da nateraš ljude da obilaze preko 8 km deonicu od nepunih 2km? Doduše i to sam radio, ali samo u ekstremnim situacijama kad se gubilo po pola sata u Drajzerovoj. Izgleda da se tunel do Autokomande nameće kao jedino trajno rešenje i za Topčider i za Banjicu, ali naravno to je samo premeštanje problema na Autokomandu. Tunel bi doneo poboljšanje samo u kombinaciji sa ozbiljnim apgrejdom petlje na Autokomandi, ali to ne treba očekivati bar u sledećih 10 godina.
Dotle, i dalje mislim da bi kružni tu najbolje privremeno rešio problem.
 
Hoće li biti skoro neki photo update petlje Radnička? :D
 
Bobb":26wkxjep je napisao(la):
blagoje":26wkxjep je napisao(la):
Pa i ja govorim o saobraćaju sa mosta prema Banjici i okruženju. Dakle, novom trasom pored pruge, pa ulicom Patrijarha Pavla, a onda ulicom Pere Velimirovića i Borskom do spoja sa Crnotravskom. Gotovo sam siguran da će biti brže, posebno kada ulica Patrijarha Pavla preraste u bulevar, a reši se suženje u Pere Velimirovića.
:/ ne razumem kako misliš da nateraš ljude da obilaze preko 8 km deonicu od nepunih 2km? ...

Verovatno se ne razumemo. Recimo da za referentnu tačku na Banjici uzmemo Sportski centar Banjica (govorimo o Banjici i okolnim naseljima, zar ne?). Od raskrsnice kod Hipodroma do Sportskog centra ima 4.5 km ako ideš ulicom Teodora Drajzera, odnosno 6.5 km ako ideš ulicom Pere Velimirovića. Tvojih 2 km nije ni do "Pinka", a na Dedinje ću svakako ići ulicom Teodora Drajzera, ako kao običan smrtnik imam šta da tražim na Dedinju (ne računam bolnice) :). E sada, ako mogu da biram između više ciklusa čekanja na raskrsnici kod Miloševog konaka i na raskrsnici Teodora Drajzera i Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i dva kilometra dužeg puta, ja ću izabrati ono drugo.
 
blagoje":xv5lglku je napisao(la):
Problem buduće gužve kod Miloševog konaka je mogao da se vidi iz aviona mnogo pre nego što je most završen, tako da mi ova zakasnela reakcija "stručnjaka iz Sekretarijata" deluje smešna. Hteli da prihvatimo ili ne, jedino moguće rešenje je proširenje postojećeg (manje od 800 metara) i probijanje nedostajućeg dela (450 metara) puta pored železničkih šina i stanice Topčider, čime bi se most direktno spojio sa ulicom Patrijarha Pavla. Ovde postoji problem nove raskrsnice na kojoj bi se odvajali (spajali) pravci pema Rakovici i Topčideru i preko koje bi prelazile i tramvajske šine, kao i evidentni problem narušavanja kompleksa parka Topčider.

И сад бих ја као требао да ликујем али није ми до тога... :violina:
 
@ Delija

A što bi uopšte iko likovao, imajući u vidu da je većina problema (a koji su u istoj ili manjoj meri postojali i ranije) posledica toga što je zamišljeni projekat za sada samo delimično završen? Misliš li da se planiranim tunelom neće rešiti dobar deo ovih, kao i dobar deo problema na drugim lokacijama? Isto tako je završetak ovog dela projekta rešio veliki broj gorućih problema na više mesta u gradu. Nadam se, da obzirom na tvoj komentar, ne tuguješ zbog toga.
 
blagoje":2u9u26tk je napisao(la):
Verovatno se ne razumemo. Recimo da za referentnu tačku na Banjici uzmemo Sportski centar Banjica (govorimo o Banjici i okolnim naseljima, zar ne?)
hmmm...da, ne govorimo o istom saobraćaju. Ja mislim da najveću gužvu pravi tranzitni saobraćaj, elem oni koji sa novog mosta pokušavaju da stignu u centar, što preko Banjice i Autokomande, što preko Zvezde i Kneza Miloša. Sad je taj problem pogotovo uočljiv jer ne postoji način da se sa mosta spusti u Bul. V.Mišića prema sajmu. Kad puste kružni tok malo će se i popraviti situacija na Topčideru, na žalost na račun Sajma, koji je sad baš prodisao.
Što se sabraćaja baš prema gornjem delu Banjice tiče, tu si skroz u pravu. I sad je to mislim brže rešenje, a pogotovo kad se otvori bulevar P.Pavla.
 
predlog za admine.


prebacite ovu temu u forum završeni objekti, i otvorite dve nove gde bi se diskotvalo o SMT - deonica bulevar patrijarha pavla i UMP - Deonica most na adi do nikole dobrovića....
 
Drugari,moze li skica tog problema i ukrstanja kod Milosevog konaka?Slabo znam taj kraj pa jedino mogu da slikom shvatim o cemu se radi.
 
Bobb":3r92coom je napisao(la):
hmmm...da, ne govorimo o istom saobraćaju. Ja mislim da najveću gužvu pravi tranzitni saobraćaj, elem oni koji sa novog mosta pokušavaju da stignu u centar, što preko Banjice i Autokomande, što preko Zvezde i Kneza Miloša. Sad je taj problem pogotovo uočljiv jer ne postoji način da se sa mosta spusti u Bul. V.Mišića prema sajmu. Kad puste kružni tok malo će se i popraviti situacija na Topčideru, na žalost na račun Sajma, koji je sad baš prodisao.
Što se sabraćaja baš prema gornjem delu Banjice tiče, tu si skroz u pravu. I sad je to mislim brže rešenje, a pogotovo kad se otvori bulevar P.Pavla.

Mislim da za sada nema smisla ići u centar grada novim mostom preko Autokomande (bar dok ne probiju tunel). Autokomanda gravitira autoputu, i prirodnije je ići sa Novog Beograda preko Gazele. Izgradnjom petlje "Radnička" jedan deo saobraćaja sa NBG preko novog mosta prema centru će se , kao što si i rekao, preusmeriti pored Sajma, ali to ne bi trebalo mnogo da optereti Sajam, tim pre što će se preko iste petlje većina saobraćaja iz južnog dela grada prema NBG preusmeriti na novi most, umesto na Gazelu.
 
MilisaV":2mtankak je napisao(la):
predlog za admine.


prebacite ovu temu u forum završeni objekti, i otvorite dve nove gde bi se diskotvalo o SMT - deonica bulevar patrijarha pavla i UMP - Deonica most na adi do nikole dobrovića....

Ja licno ne bih otvarao novu temu dok se ne zavrse UMP i pristupne rampe do kraja 2013 godine dok tema oko bulevara patrijarha gavrila vec postoji.

Mada,odluka je oko ove teme na Igoru jer sam ja neobjektivan,stoga on je covek od koga to zavisi.
 
Kad pomislim da smo na pruzi Beograd - Bar izgradili cak 262 (dvesta sezdeset dva!!!) tunela a sada imamo problem da iskopamo 2 cevi od 2,7km...
Daleko smo dogurali... :rolleyes:
 
spatiotecte":fhgxz19v je napisao(la):
Kad pomislim da smo na pruzi Beograd - Bar izgradili cak 262 (dvesta sezdeset dva!!!) tunela a sada imamo problem da iskopamo 2 cevi od 2,7km...
Daleko smo dogurali... :rolleyes:

I to u nedodjiji gde je trebalo dovesti i radnike i mehanizaciju... a valjda je i mehanizacija uznapredovala u medjuvremenu tako da bi po svim parametrima danas trebalo da bude LAKSE. O tome sta su sve ikopali i po samom Beogradu da se ne govori... bese nekad davno.
 
Vi ko da ste zaboravili Titovu omladinu, masovne 'dobrovoljne' radne akcije i ostale tekovine NOB-a. Ne mogu se ovi moderni mehanizovani neimari porediti sa tom silom. To je kao da pošaljete vod do zuba naoružanih marinaca na milionsku severo-korejansku vojsku i očekujete da će ih dobiti... :laugh:
 
Bobb":1gfplwo3 je napisao(la):
Vi ko da ste zaboravili Titovu omladinu, masovne 'dobrovoljne' radne akcije i ostale tekovine NOB-a. Ne mogu se ovi moderni mehanizovani neimari porediti sa tom silom. To je kao da pošaljete vod do zuba naoružanih marinaca na milionsku severo-korejansku vojsku i očekujete da će ih dobiti... :laugh:

Evo prilike za Beobuildovce da budu od koristi za nas grad, svi lopate u ruke i da prokopamo taj tunel! :laugh:
 
Да, омладинске радне акције су изградиле највеће грађевинске подухвате СФРЈ.

Данас, таквих генијалних акција нема, а систем је такав, да се све заснива на новцу....огромном новцу, који ова држава нема.

Чак ни ова, демократска, фенси верзија радних акција, названа "волонтирање" не може се поредити, јер се ни не волонтира џабе, већ се гледа лични интерес....
 
spatiotecte":3v2r9qn8 je napisao(la):
Bobb":3v2r9qn8 je napisao(la):
Vi ko da ste zaboravili Titovu omladinu, masovne 'dobrovoljne' radne akcije i ostale tekovine NOB-a. Ne mogu se ovi moderni mehanizovani neimari porediti sa tom silom. To je kao da pošaljete vod do zuba naoružanih marinaca na milionsku severo-korejansku vojsku i očekujete da će ih dobiti... :laugh:

Evo prilike za Beobuildovce da budu od koristi za nas grad, svi lopate u ruke i da prokopamo taj tunel! :laugh:

Ma da svako uzme po onu bodlju ili rukavice i nakupi kesu smeca oko zgrade i to bi bilo nesto. A ne bi se ni oznojili. A kad je sneg da ocistis trotoar samo ispred svoje kuce, gde bi nam bio kraj?
 
spatiotecte":2o4nl8s2 je napisao(la):
Bobb":2o4nl8s2 je napisao(la):
Vi ko da ste zaboravili Titovu omladinu, masovne 'dobrovoljne' radne akcije i ostale tekovine NOB-a. Ne mogu se ovi moderni mehanizovani neimari porediti sa tom silom. To je kao da pošaljete vod do zuba naoružanih marinaca na milionsku severo-korejansku vojsku i očekujete da će ih dobiti... :laugh:

Evo prilike za Beobuildovce da budu od koristi za nas grad, svi lopate u ruke i da prokopamo taj tunel! :laugh:

Ma, neka svaki Beograđanin odvoji jedno prepodne da učestvuje u kopanju metroa.
To bi bio najjeftiniji metro u svetu....po kubnom metru metroa :p
 
Da li za nas sa jeftinijim kartama može neka skica proširenja ulica oko Topčidera?
 
Vrh