Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@ spaciotete

"honey"? Nemoj da te čuje ona tvoja što iz vode otpetljava propelere vanbrodskih motora. :p
 
relja":3jedjrk6 je napisao(la):
@ spaciotete

"honey"? Nemoj da te čuje ona tvoja što iz vode otpetljava propelere vanbrodskih motora. :p

hahahahahaha!!!!!!! ;) :kk:

Evo ti plusic, dobro si me nasmejao. :D
 
photo: gavro desic 500px.com

http://500px.com/photo/4486709

img9195num1.jpg
 
Pljušti kiša, pa se na kamerama jedva nazire da su u toku radovi na uređenju špica Ade.

Kamioni istovaruju zemlju (ili kamen, ne razaznaje se zbog mokrog kućišta kamere).
 
Eee, šteta što nikome nije toliko dosadno pa da pokuša da provali šifru za pristup kontrolama kamera, pa da ih ko ljudi pomeramo i zumiramo :D :laugh:
 
Ne znam za vas ostale, ali ja sam počeo da preskačem postove pojedinih članova (prepoznaćete ih), na temu "Tu je treb'ο bit' most! - E vala baš nije tu neg' tamo!"
Ovdje mislim samo na one koji stranicama ponavljaju jedno isto na sto načina, nikako pri tome ne mislim na ljude koji kritikuju argumentovano (npr. Relja).
 
samo jedan mali off:

jutros, u 8:30 sa BB do Genexa via Gazela za 10 minuta autom... nigde guzve, ni na ukljucenju na Gazelu, ni u Kirovljevoj/Pastrovicevoj...

Na novom mostu je bilo poprilicno dosta saobracaja, ali sve protocno...

Eto, to je glavni utisak nas iz juznog dela BG-a, u vezi novog mosta.
 
Da, vec se osetno vidi rasterecenje saobracaja izgradnjom novog mosta a tek ce biti super kada se zavrse pristupni putevi do kraja.
 
Da li sam ja to dobro pročitao:

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=72637

Vesti :: Beograd
Radovi u Jurija Gagarina »
24. Januar -> 25. Januar, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Zbog postavljanja nove kišne kanalizacije u Ulici Jurija Gagarina, na deonici od raskrsnice sa Ulicom proleterske solidarnosti do raskrsnice sa Ulicom Vladimira Popovića, do 15. februara posebna organizacija saobraćaja.

Od 25. januara do 15. februara za saobraćaj je zatvorena srednja i leva saobraćajna traka ka Ulici proletreske solidarnosti, smer ka novobeogradskim blokovima, a od 15. do 23. februara za saobraćaj će biti zatvorena srednja i desna saobraćajna traka ka Ulici proleterske solidarnosti, smer ka novobeogradskim blokovima.

Od 23. februara do 14. marta biće zatvorena srednja i leva saobraćajna traka ka „Sava centru", smer ka mostu „Gazela", dok će od 14. do 22. marta za saobraćaj biti zatvorena srednja i desna saobraćajna traka ka „Sava centru", smer ka mostu „Gazela".

Za vreme radova neće biti izmenjen režim rada linija javnog gradskog saobraćaja. Stajalište „Blok 42" u smeru ka mostu „Gazela" biće privremeno izmešteno u Ulicu savski nasip, pre raskrsnice sa Ulicom proleterske solidarnosti, i po završetku radova biće vraćeno na prvobitnu lokaciju.


screenshot16650.jpg
 
Sve, sve, ali Plan plus još uvek nije ucrtao novi Most na Adi!
Već vidim vest na Njuzu.net-u: "Na Plan Plus-u svečano otvaranje Mosta na Adi u ponoć"
 
sta se nalazi na ovoj lokaciji?

pticjaperspektiva.png


nema nista, jel sam u pravu?

jel je planirana neka gradnja? imo sjajna lokacija za buducu bg-filharmoniju. or would it be too much sydney-style? :cool:
 
U pravu si, nema ništa, ali se na samom špicu nalazi nova zgrada jedličarskog kluba Partizan.
Taj komad zemlje je širok od 130 do 50 metara, i na njemu se nalazi put koji vodi do špica.

Na stranu dimenzije i nosivost zemljišta na tom mestu (rečni nanosi) ali se pored nalazi Novi železnički most. Vozovi prave buku, a usput - lokomotive se u neposrednoj blizini oglašavaju sirenama pred ulazak u stanicu NBG.

Bilo bi lepo da se i taj deo obale uredi sa šetalištem... samo što će time "ukrasti" još par desetina metara od korita Save ;)

Edit-
ispravljen sam preko privatne poruke:
špic je namenjen Akademskom jedriličarskom klubu, koji je iseljen sa špica Ade zbog izgradnje mosta, a ne Partizanu kako sam ja napisao. Evo i njihovog sajta
http://www.ajk-beograd.com/
 
relja":2j5cjnu8 je napisao(la):
U pravu si, nema ništa, ali se na samom špicu nalazi nova zgrada jedličarskog kluba Partizan.
Taj komad zemlje je širok od 130 do 50 metara, i na njemu se nalazi put koji vodi do špica.

Na stranu dimenzije i nosivost zemljišta na tom mestu (rečni nanosi) ali se pored nalazi Novi železnički most. Vozovi prave buku, a usput - lokomotive se u neposrednoj blizini oglašavaju sirenama pred ulazak u stanicu NBG.

Bilo bi lepo da se i taj deo obale uredi sa šetalištem... samo što će time "ukrasti" još par desetina metara od korita Save ;)

ee da, zeleznicki jeste blizu. to sad tek vidim. dobro moze "moja filmharmonija" da se priblizi jos novom mostu, ali koliko vidim tu postoji neki objekat, jel da? ali ako je sirina zemlje samo 130m to je ipak malo knap...
pa ok, nek naprave onda to setaliste. mislim steta ako se sve ostavi ovako....moze to lepse! :D
 
KomsijaBg":2co0igk1 je napisao(la):
Sve, sve, ali Plan plus još uvek nije ucrtao novi Most na Adi!
Već vidim vest na Njuzu.net-u: "Na Plan Plus-u svečano otvaranje Mosta na Adi u ponoć"

Plan Plus ažurira mape na svakih 6 meseci, što znači da bi u narednih mesec-dva trebao da se pojavi i most preko Ade. Meni je recimo interesantno to što Infograd koji ažuriranje vrši svakog meseca, još nije ucrtao novi most na mapu grada (poslednja verzija je januar 2012.)
 
Boban":ext71x8n je napisao(la):
ee da, zeleznicki jeste blizu. to sad tek vidim. dobro moze "moja filmharmonija" da se priblizi jos novom mostu, ali koliko vidim tu postoji neki objekat, jel da? ali ako je sirina zemlje samo 130m to je ipak malo knap...
pa ok, nek naprave onda to setaliste. mislim steta ako se sve ostavi ovako....moze to lepse! :D


Osim Komtrejdove zgrade i Brodogradilšta, mislim da sve do Toplane NBG - nema ništa, osim stovarišta gradjevinskog materijala, šljunkara i fabrika betona.
Lepo mesto za neku modernu javnu zgradu koja bi gledala ka reci i skrenula pažnju za pogona Toplane.

PS - šta je sada u Brodogradilištu? Kargo centar?
 
Ronche":1f5az3tl je napisao(la):
KomsijaBg":1f5az3tl je napisao(la):
Sve, sve, ali Plan plus još uvek nije ucrtao novi Most na Adi!
Već vidim vest na Njuzu.net-u: "Na Plan Plus-u svečano otvaranje Mosta na Adi u ponoć"

Plan Plus ažurira mape na svakih 6 meseci, što znači da bi u narednih mesec-dva trebao da se pojavi i most preko Ade. Meni je recimo interesantno to što Infograd koji ažuriranje vrši svakog meseca, još nije ucrtao novi most na mapu grada (poslednja verzija je januar 2012.)

Nisam ranije ni znao za taj Infograd, ali trebalo bi napomenuti da na njemu ne postoje ni Mirijsevski bulevar, ni saobraćajnica kod Hipodroma, ni obilaznica Ostružnica-Orlovača, tako da bi se reklo da ažuriranje bitnih saobraćajnica nije čak ni na godišnjem nivou, a kamoli mesečnom.

Sa druge strane Planplus bi morao da bude ažuriran češće.

GoogleMaps je definitivno najbrže ažuriran, ali pogledajte npr. Obilaznicu Batajnica-Dobanovci.
 
Pa Google Maps se najbrže ažurira zato što u tome može da učestvuje svako ko zna da koristi Google Maps editor...ubaci neku izmenu, doda nešto novo i to dobija odnosno ne odobrenje administratora koji je akreditovan za odobravanje izmena u određenim gradovima/regionima. Za Obilaznicu, verujem da je neko nadovezuje tempom kojim se gradi...A u Infograd-u nisam obraćao pažnju na druge saobraćajnice. A PlanPLus bi zaista mogao češće da ažurira.
P.S. Znam da nema veze sa temom, ali da li ste čuli optimističnu izjavu o završetku obilaznice do Bubanj potoka do 1. maja ove godine, 6 meseci pre roka :lol:
 
MilisaV":doqbdqp1 je napisao(la):
ja želim i makar tunel do auto komande.


To bi bila jezivo velika investicija a autokomanda je prezagusena vec i takva kakva je. Samo joj treba jos jedna siroka ulica visokog kapaciteta da se ulije u nju...

A za tu kolicinu kopanja (morao bi da bude sirkoki profil) eto nam BAR trase metroa Vuk - Savski amfiteatar

PS Sto se tice lokacije filharmonije, to bi ipak trebalo da bude na lokaciji do koje je relativno lako stici i javnim i privatnim prevozom iz drugih delova grada. Drugo, u mnogo centralnijim delovima Beograda ima zapustenih rupa i rupetina koje najzad treba popunjavati, izmedju ostalog, i raznim atraktivnim sadrzajima tog tipa. Ja sam za to da svakako bude nizvodno od Gazele, bilo sa leve ili sa desne strane Save. Grad koji ima RUPE i po knez Mihajlovoj, i na Trgu Republike, i na Slaviji treba malo da se zapita na sta mu lici centar. Ne kazem da filharmoniju treba ugurati bas na jedno od tih mesta nego samo kao ilustraciju na sta nam lice delovi grada u samom centru pored kojih hiljade svaki dan prolaze. Znaci mesta koja su centralna, do njih je lako doci (tramvajem, trolom, busom) a izgledaju kao da je II Sv. rat zavrsen juce. Sramota je da ti to stoji tako dok ti nasipas nesto i pravis prostor na jednom laktu koji se useca u reku. To je nesto sto treba da rade Tokijo ili Singapur koji vise nemaju gde a ne Beograd koji je ogromnim delom ZAPUSTEN.
 
MilisaV":1qagn8gk je napisao(la):
ja želim i makar tunel do auto komande.
Skromno i nerealno.Dve tunelske cevi+izlazi za evakuaciju,nekih 50tak miliona eura.Necemo skoro gledati taj film.
 
JohnyBgood":18zv3nm0 je napisao(la):
PS Sto se tice lokacije filharmonije, to bi ipak trebalo da bude na lokaciji do koje je relativno lako stici i javnim i privatnim prevozom iz drugih delova grada. Drugo, u mnogo centralnijim delovima Beograda ima zapustenih rupa i rupetina koje najzad treba popunjavati, izmedju ostalog, i raznim atraktivnim sadrzajima tog tipa. Ja sam za to da svakako bude nizvodno od Gazele, bilo sa leve ili sa desne strane Save. Grad koji ima RUPE i po knez Mihajlovoj, i na Trgu Republike, i na Slaviji treba malo da se zapita na sta mu lici centar. Ne kazem da filharmoniju treba ugurati bas na jedno od tih mesta nego samo kao ilustraciju na sta nam lice delovi grada u samom centru pored kojih hiljade svaki dan prolaze. Znaci mesta koja su centralna, do njih je lako doci (tramvajem, trolom, busom) a izgledaju kao da je II Sv. rat zavrsen juce. Sramota je da ti to stoji tako dok ti nasipas nesto i pravis prostor na jednom laktu koji se useca u reku. To je nesto sto treba da rade Tokijo ili Singapur koji vise nemaju gde a ne Beograd koji je ogromnim delom ZAPUSTEN.

slazem se da ima dosta rupe po gradu. koliko ja pratim forum ima i dosta projekti. opera na uscu (nizvodno gazele), galerija na trgu rep., a slaviju bih ja popunio sa poslovnim zgradama, ne znam gde tu moze reprezentativna filharmonija da stane? mozda ovaj moj predlog i nije dobar za filharmoniju. ali mislim da treba srediti taj arejal da lici na nesto.
 
vucko":dr42nlr3 je napisao(la):
MilisaV":dr42nlr3 je napisao(la):
ja želim i makar tunel do auto komande.
Skromno i nerealno.Dve tunelske cevi+izlazi za evakuaciju,nekih 50tak miliona eura.Necemo skoro gledati taj film.

Mislim da je 50 miliona premala cifra, koliko kosta metar nadzemnog UMPa po Novom Beogradu?

Jedna cevka za saobracaj je sira od onoga sto ti treba za metro. Neka umesto druge cevke iskopas po stanicu svakih 600-800 metara, a to sto bi skrckao na cevi za evakuaciju i druge instalacije potrosis na sine i signalizaciju eto ti metroa od Vuka do savskog amfiteatra.

Upotrebi stari most za prvu ruku i eto te do Arene i Z.St N.Bg. za samo malo vise para. Uporedi TO sa tunelom koji te od raskrpetlje vodi u gungulu auto-komande a u stvari se tamo samo zaglavljujes u saobracaju.

A da jednom krenes da kopas metro, GOMILE novih deonica koje se na ovaj pocetni sistem nadovezuju bi bile puno opravdanije od datog tunela - po istom rezonu i racunici. A cak i da imas mrezu metroa koja je dobro pokrila ceo grad, opet bi radje ulozio u nesto drugo, recimo most na Dunavu, nego u taj tunel. O gomili raskrsnica koje treba pretvoriti u kruzne tokove da ne govorim...
 
relja":jo9c8r90 je napisao(la):
Pljušti kiša, pa se na kamerama jedva nazire da su u toku radovi na uređenju špica Ade.

Kamioni istovaruju zemlju (ili kamen, ne razaznaje se zbog mokrog kućišta kamere).
Hoće li biti nekih slika kada to završe?!
 
Vrh