Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

E da sada ćaskamo ... ovo bi preraslo u diskusiju :kafa: :)
 
nova":31kz57n4 je napisao(la):
Dakle, samo nas ti izveštavaj i postavljaj slike :kk: Neka je to za tebe ćaskanje, meni je povod za diskusiju.

Clan "nova", Postavi bolje ti licno prvo neku novu slicicu sa gradilista pa onda filozofiraj ( diskutuj !!) koliko hoces...
 
Nauči da koristiš forum, pogledaj malo ko je šta postavljao...pa nastavi da ćaskaš..
 
Delija":x6p0g5k7 je napisao(la):
stf":x6p0g5k7 je napisao(la):
У суштини, једини проблем је у томе што си изабрали најскупље идејно решење самог моста.
:o
Што си се шокирао. То је једина замерка која је потпуно аргументована. :)
Пошто искрено мислим да је мост на добром месту, из разлога које сам наводио. Наравно, ово је са уважавањем идеје о тунелу на горњем шпицу Аде, и спајањем Радничке и Ивана Рибара једног дана.
relja":x6p0g5k7 je napisao(la):
Pa glavna diskusija na ovoj temi se uglavnom i vodila oko izabranog rešenja mosta i cene.
Мање више... него, мене искрено занима, да ли би значајно уштедели са идејом о два мања пилона? Тешко.
Kartograf":x6p0g5k7 je napisao(la):
Na žalost, ja iskreno mislim da ti mozgovi zaista misle da su napravili najbolje rešenje za Hipodrom, oni jednostavno semafor vide kao sveti gral. Ne verujem da se tu uopšte radi o lovi, bar ne za taj konkretni slučaj. Bolesno, ali je tako.
Да знаш да си у праву....
 
stf":ftngu1wh je napisao(la):
relja":ftngu1wh je napisao(la):
Pa glavna diskusija na ovoj temi se uglavnom i vodila oko izabranog rešenja mosta i cene.
Мање више... него, мене искрено занима, да ли би значајно уштедели са идејом о два мања пилона? Тешко.

Полемика избора моста може бити много маштовитија него што је пуко питање изгледа и пилона. Зашто мост има 3+3 траке а приступни путеви 2+2? Зар је неопходно да целом дужином иде 3+3, а не само на укључењима?
 
most-copy.jpg




Malo sam se igrao, nadam se da se GOJE nece ljutiti :)
Eto za pozadinu :) ko hoce. 1920x1080 je rezolucija.
 
Samo da napomenem da sam pročitao svako objasnjenje zašto kablovi ne svetle jednako gledano iz nekog ugla. Ali moram da kažem da je to jedna od najvećih gluposti koju su uradili. Baš me nervira.
 
stf":ev22gosw je napisao(la):
Мање више... него, мене искрено занима, да ли би значајно уштедели са идејом о два мања пилона? Тешко.

Са два пилона 20 до 30% на цени самог моста а другом локацијом,оном на другом шпицу нпр ,вероватно много много више на нивоу целог фртаља УМП-а

Е сад , друга је ствар што ја мислим да би функционална и урбанистичка добит одабиром друге локације била вишеструко већа.

Ево погледај Сењак нпр који је на буквално 100 метара од петље Радничка. Неко ко су нпр нађе у Сање Живановића ће лакше доћи до Газеле него до моста на Ади иако је мост на Ади на 200м од те почетне тачке. :o

Дакле,што се тиче десне обале Саве овај мост ће користити скоро искључиво они који се налаз елево од моста. Слично је и на НБГ страни због лоше повезаности моста са већ постојећим булеварима тамо као и због насипа.

Онда се намеће логично питање.Зашто су побогу мост поставили овако близу центра када ће се опет цео центар качити на Газелу? Дакле,зашто мост на крају целог тог јужног дела града и то на његовом крају који се тангира са центром града? Вучко је поставио онај план где се јасно види да је овом трасом УМП-а "јабука подоста поједена са једне стране".
 
nije tako delija. iz sanje živanović može do bilo kog mosta od ruske, a od ruske je bliži novi most.

moći će i preko careve ćuprije pa na neki mali kružni tok ispod tobogana odakle će ići na kružni tok radnička.

po meni možemo diskutovati o tome da li je za ove pare trebalo uraditi prvu liniju metroa, da li je možda trebalo napraviti neko jeftinije rešenje, ali ne možemo sporiti lokaciju mosta pošto uzvodno od gazele je najbolji mogući položaj.
 
Opustenooo":31sugq86 je napisao(la):
Malo sam se igrao, nadam se da se GOJE nece ljutiti :)
Eto za pozadinu :) ko hoce. 1920x1080 je rezolucija.

Što bih se ljutio na nekoga ko se igra. Ko igra zlo ne misli. Svi smo tu za opšte dobro :gobb:
 
MilisaV":2b3fu7jt je napisao(la):
nije tako delija. iz sanje živanović može do bilo kog mosta od ruske, a od ruske je bliži novi most.

За време проведено на семафору на крају Руске ти си већ на Газели. Но није у томе поента.Баш због ових ситница сам горе написао да ће мост скоро искључиво користити они који су лево (јужно,југоисточно) од моста.

MilisaV":2b3fu7jt je napisao(la):
moći će i preko careve ćuprije pa na neki mali kružni tok ispod tobogana odakle će ići na kružni tok radnička.

Како? Мора да ми је нешто промакло.
 
Kad smo vec kod mostova i njihove koristi, bilo bi lepo da buduci metro most koji ce se graditi preko Save bude ne samo most za metro vozila, vec i da se napravi pesacka staza preko njega.

Posto predpostavljam da nece biti para za kombinovani most metro/automobili pa nek bar naprave stazu za pesake.
 
Delija":243bcy3o je napisao(la):
stf":243bcy3o je napisao(la):
Мање више... него, мене искрено занима, да ли би значајно уштедели са идејом о два мања пилона? Тешко.
Са два пилона 20 до 30% на цени самог моста а другом локацијом,оном на другом шпицу нпр ,вероватно много много више на нивоу целог фртаља УМП-а
Али са тих 20-30% не може да се направи други мост, како се то воли причати. За те паре су могли да денивелишу остатак УМП-а и то би било то.
Delija":243bcy3o je napisao(la):
Дакле,што се тиче десне обале Саве овај мост ће користити скоро искључиво они који се налаз елево од моста. Слично је и на НБГ страни због лоше повезаности моста са већ постојећим булеварима тамо као и због насипа.
Зар не би тако исто било да је мост на горњем шпицу Аде? Кажеш, овима са Сењака је ближа Газела. Па тек тад би им била ближа.
Delija":243bcy3o je napisao(la):
Онда се намеће логично питање.Зашто су побогу мост поставили овако близу центра када ће се опет цео центар качити на Газелу? Дакле,зашто мост на крају целог тог јужног дела града и то на његовом крају који се тангира са центром града?Вучко је поставио онај план где се јасно види да је овом трасом УМП-а "јабука подоста поједена са једне стране".
Зато што је ту потребан. То је УМП, не СМТ. На горњем шпицу Аде треба да иде СМТ. Ако је поента УМП-а да буде денивелисан, нешто типа аутопута, то значи да физички сече град. Ако је НБГ већ пресечен железничким насипом, потерату УМП туда је чиста добит, и што се тиче сечења града, и што се тиче буке. Такође, ако бацимо поглед на НБГ из ваздуха, јасно је да на месту УМП-а треба булевар, јер је велико растојање између Јурија Гагарина и Трећег. Савршено место за УМП. И за мост.

Тим закључком, да је "јабука поједена" се поистовећујете са нашим спирала урбанизмом. Значи, преко доњег шпица Аде, мост са УМП-ом, а испод горњег, тунел СМТ-а једног дана.
 
Delija":icnruot9 je napisao(la):
За време проведено на семафору на крају Руске ти си већ на Газели. Но није у томе поента.Баш због ових ситница сам горе написао да ће мост скоро искључиво користити они који су лево (јужно,југоисточно) од моста.


Da, ali malo li je? Samo Čukarica ima skoro 200k ljudi, u je i Rakovica, Dedinje...

Poenta priče je da je Gazela skoro poluprazna tokom evo skoro celog januara, što nije bio slučaj u poslednjih 10-15 godina. To omogućava bržu vezu sa NBG i onima koji možda na novi most odu samo turistički, onako, za prvi maj. Ali im pomaže, i to znatno, uostalom pitaj ljude sa Konjarnika, Voždovca, Šumica, Banjice kako im je sad kad idu za NBG u odnosu pre izgradnje novog mosta.

Da BG-u treba još koji most, to stoji, nema nikakve sumnje oko toga. Evo, ja sam prvi bio za to da se čak pre izgradi tunel od Padine do B70, što bi po meni donelo još bolju protočnost saobraćaja. Ali shvatam ipak da je ovaj most, na ovom mestu - ipak pogodak.

Tunel i novi mostovi - da, čim bude prilike.
 
stf":26x14bs4 je napisao(la):
Али са тих 20-30% не може да се направи други мост, како се то воли причати. За те паре су могли да денивелишу остатак УМП-а и то би било то.

Али то нико овде није причао тако да не знам чему упорно потенцирање тога. Уместо самог моста свакако не,али уместо овог семфаоризованог фртаља УМП-а...Дискутовало се око тога.

stf":26x14bs4 je napisao(la):
Зар не би тако исто било да је мост на горњем шпицу Аде?

Наравно да не би.Баново Брдо није последње урбано насеље лево од моста већ само једно у низу.

stf":26x14bs4 je napisao(la):
Зато што је ту потребан.

Ајде? Ко каже? Хајдин?

stf":26x14bs4 je napisao(la):
То је УМП, не СМТ. На горњем шпицу Аде треба да иде СМТ.

Реци то оцима овог пројекта који су одустали од УМП-а и плановима управо "наставили" УМП на СМТ.

stf":26x14bs4 je napisao(la):
Ако је поента УМП-а да буде денивелисан, нешто типа аутопута, то значи да физички сече град. .

Ако је то била поента очигледно је да су од ње одустали. Ето један пројекат без поенте нас је коштао (за сада) 450 милиона евра. У таквим околнистама је сувишно чак дискутовати о томе да ли је локација добра или лоша јер је сам пројекат катастрофално лош и што је најгоре скуп.
 
Istina je da je UMP preusmeren na SMT putem saobracajnice T6 i da to nema nikakve logike...

Svaki taj sistem bi trebao da bude jedan zaseban prsten a ne da ih mesaju.

Rezultat toga su beogradske spirale ili grizene jabuke... :rolleyes:
 
delija, živeo sam na senjaku, i u bulevar vojvode mišića sam se u 98% uključivao iz ruske, jer koste glavinića je jako zagušena ulica i pravi je smor u vozačkom pogledu uključiti se iz nje ka gazeli.

dalje što se tiče budućeg pristupa za senjak, možeš pogledati rendere, ali otprilike od današnjeg restorana careva ćuprija biće saobraćajnica ispod mosta koja će voditi do kružnog toka koji će se nalaziti ispod današnjeg tobogana, odakle će moći da se priključi na petlju radnička.
 
MilisaV":1ehnoog0 je napisao(la):
delija, živeo sam na senjaku

И ја сам

MilisaV":1ehnoog0 je napisao(la):
dalje što se tiče budućeg pristupa za senjak, možeš pogledati rendere, ali otprilike od današnjeg restorana careva ćuprija biće saobraćajnica ispod mosta koja će voditi do kružnog toka koji će se nalaziti ispod današnjeg tobogana, odakle će moći da se priključi na petlju radnička.

У реду онда. Ето дефинисали смо и то "скоро" које се састоји из не тако густо насељених делова Сењака и Дедињ ближих УМП-у .
 
Ни Сењак ни Дедиње неће имати толико користи од позиције овог моста колико ће имати Чукарица и Раковица.
С обзиром да сам ту становао раније, а и било ко други ко сада станује ће ти рећи да је ово најбоља позиција за мост.
С обзиром да Обреновац сада користи њихов мост, па не иду преко Газеле и новог моста, следеће што се буде радило на другом шпицу Аде може да прихвати саобраћај из правца Сремчице и Железника као и насеља до Моштанице који би оптеретио нови мост или можда Газелу.
 
Delija":2ey28e1c je napisao(la):
MilisaV":2ey28e1c je napisao(la):
moći će i preko careve ćuprije pa na neki mali kružni tok ispod tobogana odakle će ići na kružni tok radnička.

Како? Мора да ми је нешто промакло.

Možda je sada jasnije:

topcidermost.jpg



A za poziciju mosta nemam snage da ponovo ulazim u raspravu. Od svih dilema u čitavoj priči, čini mi se da je njegov položaj najmanje diskutabilan. A tebi Delija svaka čast na upornosti da obesmisliš i nesumljivo dobre strane ovog mosta. Još je rano za definitivni zaključak, ali meni prolazak pored Sajma u popodnevnom špicu kao vikendom i skoro duplo brži odlazak na posao od Zemuna do Slavije preko Brankovog mosta je sasvim dobar argument za poziciju mosta
 
blagoje":jaot5spb je napisao(la):
A za poziciju mosta nemam snage da ponovo ulazim u raspravu. Od svih dilema u čitavoj priči, čini mi se da je njegov položaj najmanje diskutabilan. A tebi Delija svaka čast na upornosti da obesmisliš i nesumljivo dobre strane ovog mosta.

bowtie.gif


Иако сам можда последњи мохиканац на овој теми што се тиче става о погубности локације моста то свакако нисам било где ван ње.

И још нешто,ништа,ама баш ништа у вези овог пројекта није несумњиво!
 
Ja neću sporiti da je u 2012 godini most, ovako nekompletan i pez petlje Radnička, rasteretio deonicu pored Sajma.
Ali, most nije građen za današljnicu, već za decenije koje dolaze, i ne mislim da će se uloženo u potpunosti vratiti. Naprotiv, ovaj koncept UPM-a će zahtevati još mnogo novca, koji bi mogao pametnije da se utroši na metro.

Pozicija je određena UMP-om, i zamišljenim tunelom ispod Senjaka - ni malo mi se ne dopada ideja da Beograd prvo gradi tunel za automobile da bi se opravdao most, umesto tunela za metro.
Da nije ideje UMP-a, moglo je i drugačije. Uz malo više mašte i smelosti da se NIS i Hipodrom uklone pre gradnje, a ne posle (što je po meni neminovnost). Čukarica i Rakovica bi se povezale pravo na Proleterske solidarnosti i prilaz Belvilu, most bi imao bar 50m kraći glavni raspon, ne bi sekao zimovnik Brodogradilišta i prelazio preko sve tri vodene površine, i što je najvažnije, pravac ne bi udarao u železnički nasip.
Naknadna pamet i nije pamet.
 
blagoje":1wfrawdy je napisao(la):
i nesumljivo dobre strane ovog mosta....

Da je ovo unakrsno ispitivanje u nekoj jeftinoj američkoj advokatskoj TV seriji, sada bi glavni junak podigao prst u vazduh, pogledao porotu i teatralno upitao svedoka:
"Aha, vi zapravo hoćete da kažete da ima i loših strana?"

Šala, naravno. :p
Tu je gde je, sad mu nema mrdanja.
 
Vrh