Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igor":1qej3a7i je napisao(la):
pa i na mostaru ti se isto silazne rampe dele na dva dela pa nije toliki problem sem sto je mostar pravljen i pojektovan za manje opterecenje pa su zato guzve
Pa ovaj je projektovan za sigurno duplo do cetri puta vece opterecenje nego gazela/mostar, i ako se tamo vec stvaraju guzve zamisli sta ce ovde biti..... bolje bi bilo malo manje "gigantocnosti" i malo vise razuma na projetovanju....
 
Stvarno ne vidim problem u kapacitetu silaznih i uzlaznih rampi pogotovo. Pravac iz jurija gararina tj recimo Delta city-ja ce imati svoju samostalnu rampu bez podele. Dok ce jedino pravac sa cukarice deliti rampu prema sava centru i delta city-ju. Na skici se takodje vidi da je razdvajanje odma po skretanju i da je tu prosirenje. Verujem da ce tu biti u pitanju jedna sira traka po svakoj rampi tako da problema ne bi trebalo da bude pogotovo imajuci u vidu da pristup mostu postoji i kod buvljaka tako da ce teret biti ravnomerno rasporedjen.

I kao sto je rekao Nenad moguce je da ovo i nije kranje resenje sobzirom da su nas iznenadili sa ovim konkursom za petlju na cukarickoj strani.
 
izvinite za dupli post ali hteo sam da postavim siri prikaz ump-a na tom delu kako bi mogla lakse da se sagleda situacija.

Voleo bih da cujem zelje i argumente zbog cega ovo resenje nije dovoljno dobro. Imajte u vidu da su zuto na slici saobracajnice na zemlji, plavo denivelisano, crveno prikljucne saobracajnice.

30uz8sn.jpg
 
Pa kako bismo dokazali da je sve sto se radi u Beogradu glupo i mimo sveta i da smo samo mi posisali svu pamet sveta. :D
 
A cekaj, dal ja ovo dobro vidim...ako se vozim Vladimira Popovica ka blokovima...udjem u Jurija Gagarina (tu negde kod ovog novog zeleznickog nadvoznjaka), ja ne mogu da se popnem na most? Za ovu varijantu Vladimira Popovica - blokovi, morao bih da skrenem desno u Proleterske solidarnosti i onda tu da se popnem na most, zar ne?

A ako hocu da se penjem ka Cukarici, mogu samo iz Jurija Gagarina, u pravcu ka gradu? Jer cak ni kod buvljaka nema rampe za penjanje na most, ako ides iz pravca petlje ka buvljaku... Zar ne mislite da ce se na toj rampi stvoriti velika guzva, jer je to jedini moguci pravac da se popnes ako ides iz blokova ili se popnes sa auto puta kod petlje, kod novog Verano centra?
 
Сад ће да испадне да једини ја приговарам :( али хајде да ја отворим сезону. :)

Мислим да недостаје укључење на мост из Јурија Гагарина од правца пруге. Ако је УМП замишљен да купи возила са преиферије ка периферији, онда треба да оба смера Јурија Гагарина имају улаз и излаз на УМП ка центру (тј. ка шумадијској страни). Наравно, може се укључити тако што се прође испод УМП-а, скрене у Пролетерске солидарности и одатле укључи на УМП. Друга ствар је што се тако обилази око блока и која је онда сврха УМП-а ако мораш да кружиш околним улицама да би се укључио на њега?
 
Sad videh ovu vecu mapu...gledao sam onu na prethodnoj strani...
Greskom je napisano da je Milutina Milankovica ova ulica koja ide od autoputa do UMP, to je Spanskih boraca...Milutina Milankovica ide paralelno sa UMP, sa druge strane pruge. Cisto da neko ne pomesa :)
 
Почиње припрема за изградњу петље „Хиподром” код Цареве ћуприје


Припрема за почетак изградње петље „Хиподром” код Цареве ћуприје почеће од суботе, 25. јула. Од тада ће за саобраћај бити затворен Булевар војводе Мишића на делу од Радничке до Топчидерске улице. Такође, биће затворен и постојећи прелаз преко железничке пруге, док ће за суграђане који иду ка Хиподрому и садржајима око њега бити проходна Паштровићева улица из правца Пожешке. За локални саобраћај око зоне радова путничка возила могу да користе улице Сање Живановић и Бањичких жртава, док се за возила која долазе из правца Ибарске магистрале саветује искључење на обилазницу и Кружни пут, како би се избегле гужве у Радничкој улици. Друга могућност за возаче су правци Топчидерска звезда – Милошев конак – Раковички пут, као и прелази преко Кошутњака.

– Петља „Хиподром” део је изградње прве фазе саобраћајнице УМП, у оквиру које се гради и мост преко реке Саве на Ади Циганлији. За овај важан објекат инфраструктуре град ће издвојити 1,8 милијарди динара из средстава накнаде за уређивање грађевинског земљишта. Изградњом надвожњака код Цареве ћуприје укинуће се укрштање друмског и железничког саобраћаја на позицији Паштровићеве улице, чиме ће се повећати безбедност и убрзати саобраћај према Бановом брду, као и према централним деловима града – рекао је за Беоинфо Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Осим изградње новог надавожњака, биће реконструисан Булевар војводе Мишића и обновљена трамвајска пруга на овом делу. Сам надвожњак ће са по две саобраћајне траке у сваком смеру бити широка и модерна трокрака раскрсница са прилазним рампама, које ће омогућити несметано кретање у правцу Бановог брда или даљи пролаз Булеваром војводе Мишића.

– Радови на конструкцији објекта су захтевни и комплексни због премошћавања постојеће пруге и то без заустављања железничког саобраћаја који је на овом правцу учестао – каже Бајић и додаје да се изнад Булевара војводе Мишића граде прилазне конструкције укупне дужине око једног километра, док сама раскрсница са Паштровићевом улицом представља гредни мост дужине сто метара са стубовима који се темеље на дубинама од 12 метара како би се добио сигуран ослонац за саобраћајницу.

Булевар војводе Мишића и пружни прелаз за саобраћај ће бити затворени до следеће јесени, па возачи који су користили овај правац треба да имају стрпљења, као и да прате постављену саобраћајну сигнализацију.
 
Mogu reci da me raduje najavljen pocetak izgradnje kao i potvrde forumasa koji su videli da se nesto desava i na terenu. Znam da me mnogi nece razumeti ali meni je ump nekako daleko drazi projekat i od velikog prioriteta iako to tako ne izgleda na prvi pogled.
 
очиње припрема за изградњу петље „Хиподром” код Цареве ћуприје

Припрема за почетак изградње петље „Хиподром” код Цареве ћуприје почеће од суботе, 25. јула. Од тада ће за саобраћај бити затворен Булевар војводе Мишића, на делу од Радничке до Топчидерске улице. Такође, биће затворен и постојећи прелаз преко железничке пруге, док ће за суграђане који иду ка Хиподрому и садржајима око њега бити проходна Паштровићева улица из правца Пожешке. За локални саобраћај око зоне радова путничка возила могу да користе улице Сање Живановић и Бањичких жртава, док се за возила која долазе из правца Ибарске магистрале саветује искључење на обилазницу и Кружни пут, како би се избегле гужве у Радничкој улици. Друга могућност за возаче су правци Топчидерска звезда – Милошев конак – Раковички пут, као и прелази преко Кошутњака.

– Петља „Хиподром” део је изградње прве фазе саобраћајнице УМП, у оквиру које се гради и мост преко реке Саве на Ади Циганлији. За овај важан објекат инфраструктуре град ће издвојити 1,8 милијарди динара из средстава накнаде за уређивање грађевинског земљишта. Изградњом надвожњака код Цареве ћуприје укинуће се укрштање друмског и железничког саобраћаја на позицији Паштровићеве улице, чиме ће се повећати безбедност и убрзати саобраћај према Бановом брду, као и према централним деловима града – рекао је за Беоинфо Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Осим изградње новог надвожњака, биће реконструисан Булевар војводе Мишића и обновљена трамвајска пруга на овом делу. Сам надвожњак ће са по две саобраћајне траке у сваком смеру бити широка и модерна трокрака раскрсница са прилазним рампама, које ће омогућити несметано кретање у правцу Бановог брда или даљи пролаз Булеваром војводе Мишића.

– Радови на конструкцији објекта су захтевни и комплексни због премошћавања постојеће пруге и то без заустављања железничког саобраћаја који је на овом правцу учестао – каже Бајић и додаје да се изнад Булевара војводе Мишића граде прилазне конструкције укупне дужине око једног километра, док сама раскрсница са Паштровићевом улицом представља гредни мост дужине сто метара са стубовима који се темеље на дубинама од 12 метара како би се добио сигуран ослонац за саобраћајницу.

Булевар војводе Мишића и пружни прелаз за саобраћај ће бити затворени до следеће јесени, па возачи који су користили овај правац треба да имају стрпљења, као и да прате постављену саобраћајну сигнализацију.




http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1352390

:vops:
 
А тунел се нигде не помиње... Колико ће бити компликовано пробијати тунел по изградњи петље, с обзиром да се петља наслања директно на тунел?
 
Takođe se nigde ne spominje nadvožnjak koji bi išao skroz do Požeške, kao što je bilo planirano projektom Centra za puteve Vojvodine:
Можда није потребан надвожњак те дужине, можда може једноставно да се прошири улица која већ повезује рампу и Пожешку.
 
ink":1obuiciz je napisao(la):
Takođe se nigde ne spominje nadvožnjak koji bi išao skroz do Požeške, kao što je bilo planirano projektom Centra za puteve Vojvodine:
Можда није потребан надвожњак те дужине, можда може једноставно да се прошири улица која већ повезује рампу и Пожешку.
Ulica koja povezuje rampu i Požešku je Požeška!!! nadvožnjak valjda treba da savlada prugu, i jarugu između ZIN-a i hipodroma.
 
Ulica koja povezuje rampu i Požešku je Požeška!!! nadvožnjak valjda treba da savlada prugu, i jarugu između ZIN-a i hipodroma.
Ха! Нисам знао да је и тај доњи део код Хиподрома Пожешка. Хвала што си ме исправио. Али и даље не видим зашто није могуће већ постојучу улицу проширити (на две траке у оба смера) тако да би надвожњак чија изградња је, колко сам разумео, већ почела могао да се повеже с њом.
 
GOJE":2ajrj3ct je napisao(la):
ink":2ajrj3ct je napisao(la):
Takođe se nigde ne spominje nadvožnjak koji bi išao skroz do Požeške, kao što je bilo planirano projektom Centra za puteve Vojvodine:
Можда није потребан надвожњак те дужине, можда може једноставно да се прошири улица која већ повезује рампу и Пожешку.
Ulica koja povezuje rampu i Požešku je Požeška!!! nadvožnjak valjda treba da savlada prugu, i jarugu između ZIN-a i hipodroma.
Nije tačno, to je Paštrovićeva ulica. Požeška se završava upravo na raskrsnici s Paštrovićevom, pre Hipodroma, a dalje se nastavlja Paštrovićeva sve do rampe i Bul.v.Mišića
 
Goldstein":3nwjf365 je napisao(la):
GOJE":3nwjf365 je napisao(la):
ink":3nwjf365 je napisao(la):
Можда није потребан надвожњак те дужине, можда може једноставно да се прошири улица која већ повезује рампу и Пожешку.
Ulica koja povezuje rampu i Požešku je Požeška!!! nadvožnjak valjda treba da savlada prugu, i jarugu između ZIN-a i hipodroma.
Nije tačno, to je Paštrovićeva ulica. Požeška se završava upravo na raskrsnici s Paštrovićevom, pre Hipodroma, a dalje se nastavlja Paštrovićeva sve do rampe i Bul.v.Mišića
U pravu si, mada ni ja nisam skroz u krivu, jer je inicijalno pitanje bilo o ulici koja povezuje rampu i deo Požeške kojim idu tramvaji, a ta ulica je do pola Požeška, a onda Paštrovićeva. No svejedno hvala na ispravci.
 
Ноћас почели припремни радови за изградњу петље „Хиподром” код Цареве ћуприје

Ноћас је затворна за саобраћај зона радова будуће петље „Хиподром” код Цареве ћуприје. За саобраћај је затворен Булевар војводе Мишића, на делу од Радничке до Топчидерске улице, као и постојећи прелаз преко железничке пруге. За суграђане који иду ка Хиподрому и садржајима око њега проходна је Паштровићева улица из правца Пожешке, а за локални саобраћај око зоне радова путничка возила могу да користе улице Сање Живановић и Бањичких жртава, док се за возила која долазе из правца Ибарске магистрале саветује искључење на обилазницу и Кружни пут, како би се избегле гужве у Радничкој улици. Друга могућност за возаче су правци Топчидерска звезда – Милошев конак – Раковички пут, као и прелази преко Кошутњака.

– Петља „Хиподром” део је изградње прве фазе саобраћајнице Унутрашњег магистралног полупрстена, у оквиру које се гради и мост преко реке Саве на Ади Циганлији. За овај важан објекат инфраструктуре град ће издвојити 1,8 милијарди динара из средстава накнаде за уређивање грађевинског земљишта. Изградњом надвожњака код Цареве ћуприје укинуће се укрштање друмског и железничког саобраћаја на позицији Паштровићеве улице, чиме ће се повећати безбедност и убрзати саобраћај према Бановом брду, као и према централним деловима града – рекао је за Беоинфо Ненад Бајић из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.

Осим изградње новог надвожњака, биће реконструисан Булевар војводе Мишића и обновљена трамвајска пруга на овом делу. Сам надвожњак ће са по две саобраћајне траке у сваком смеру бити широка и модерна трокрака раскрсница са прилазним рампама, које ће омогућити несметано кретање у правцу Бановог брда или даљи пролаз Булеваром војводе Мишића.

– Радови на конструкцији објекта су захтевни и комплексни због премошћавања постојеће пруге и то без заустављања железничког саобраћаја који је на овом правцу учестао – каже Бајић и додаје да се изнад Булевара војводе Мишића граде прилазне конструкције укупне дужине око једног километра, док сама раскрсница са Паштровићевом улицом представља гредни мост дужине сто метара са стубовима који се темеље на дубинама од 12 метара како би се добио сигуран ослонац за саобраћајницу.

Булевар војводе Мишића и пружни прелаз за саобраћај ће бити затворени до следеће јесени, па возачи који су користили овај правац треба да имају стрпљења, као и да прате постављену саобраћајну сигнализацију.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1352881
 
Ne znam koliko ima veze sa ovim radovima oko nadvožnjaka ali juče sam prolazeći tuda video da su duž Bulevara v.Mišića poskidali i sve stubove kontaktne mreže na tramvajskoj liniji 3 od mesta odvajanja 12ice i 13ice za B.brdo pa sve do Careve ćuprije. Možda će izmestiti i šine na ''trojci''?
 
Измене режима саобраћаја због радова на петљи „Хиподром”

Због радова на петљи „Хиподром”, део Булевара војводе Мишића, од Радничке до Топчидерске улице, затворен је за саобраћај. Зато су поједине линије јавног градског превоза промениле уобичајене трасе.

Аутобуси са привремене линије 3А (Главна железничка станица/Савски трг/ – Кнежевац) у оба смера саобраћају трасом: Главна железничка станица/Савски трг/ – Савска – Мостарска петља – Булевар војводе Путника – Булевар кнеза Александра Карађорђевића – Теодора Драјзера – Булевар војводе Мишића –Топчидерска (саобраћајница поред парка уз трамвајску пругу) – Раковички пут – Патријарха Димитрија – Ослободилаца Раковице – Кнежевац.

Минибуси са линије 49 (Топчидер – Пере Велимировића) уместо код Летње позорнице, смер кретања мењају преко пута железничке станице у Топчидеру.

Овом приликом укинута су и поједина стајалишта. За линију 3А укинута су стајалишта „Сајам”, „Руска” и „Топчидерска позорница”, у оба смера и „Царева ћуприја” у смеру ка Кнежевцу, као и „Господарска механа” у смеру ка Главној железничкој станици.

За линију 49 укинуто је излазно–полазно стајалиште „Топчидер /Летња позорница/”. За ове две линије успостављена су стајалишта „Топчидерска” у Булевару војводе Мишића, у зони раскрснице са Топчидерском улицом.

На измењеном делу трасе, аутобуси са линије 3А користе постојећа стајалишта линија: „Мостар”, „Ортопедски завод”, „Музеј 25. мај”, „Стадион Партизан”, Педагошка академија”, „Теодора Драјзера”, „Теодора Драјзера 1” и „Теодора Драјзера 2”.


http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1352885
 
Vrh