Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jedno pocetnicko pitanje u vezi novog mosta: Kojoj sadasnjoj ulici ce biti on najblizi?
Video sam radove sa strane Banovog brda ali mi nije najasnije gde most izlazi na Novobeogradsku stranu?
 
Most ce izlaziti na Julja Gagarina i...novoizgradjeni UMP izmedju J. Gagarina i Milutina Milankovica?
 
hazard":ky3wz7f9 je napisao(la):
Most ce izlaziti na Julja Gagarina i...novoizgradjeni UMP izmedju J. Gagarina i Milutina Milankovica?
Jasno mi je da ce izaci na Jurija Gagarina :) nema gde drugde,ali me zanima kojoj ce ulici biti najblizi koja pod 90% stepeni sece Jurija Gagarina npr :
Agostina neta,
ona ulica sto izlazi na Buvljak
ili neka treca?

TJ u kojo visini Jurija gagarina ce biti most kad bi se povukla idealna linijia od mosta do JG?
Hvala unapred i izvinjavam se ako pitam pitanaj koja su vec objasnjena...
 
Mislim da će izaći na raskrsnicu Ulice proleterske solidarnosti i Jurija Gagarina - to je ona raskrsnica kod Buvljaka gde tramvaji i busevi skreću iz J.Gagarina levo ka Buvljaku i dalje ka gradu. Dakle, na onu ulicu gde je Buvljak (P.solidarnosti)
 
Ovo je predlozeno resenje petlje sa novobeogradske strane i dosada se nije dovodilo u pitanje (mislim na zvanicne strukture)
071115-UMP-VS-06.jpg



a ovako je prikaz iz plana
16jhjlw.jpg
 
Iskreno, malo bih zakomplikavo tu petlju na NBG, no neću da pokrećem raspravu na tu temu. :kafa:
 
To mu dodje onda ulica posle te koja sece Jurija Gagarina kod buvljaka, pretpostavljam blizu one male ulice desno kroz koju se prolazilo dok su trajali radovi na izmestanju zeleznickog mosta skoro godinu dana?

Cini mi se da je novi mosta malo preblizu Gazele ,ali verovatno je to najbolja lokacija ako se vec toliko mnogo odugovlacilo sa novim mostom. Ovako ce opet Novobeogradjani i Zemunci koji idu na Banovo brdo,cukaricu,Zarkovo,Ibarsku itd,opet ici naokolo ihahaj
 
shmeksi":1wc4ghc1 je napisao(la):
Iskreno, malo bih zakomplikavo tu petlju na NBG, no neću da pokrećem raspravu na tu temu. :kafa:
verovatno mislis na ulazne rampe tj iz pravca sava centra ka b brdu i iz pravca delta cityja pa gore na most pa prema bezaniji.

Mislim da to i nije ideja ump-a tako da je ocigledno da su ostavljene pre svega silazne rampe za oslobadjanje od guzve
 
Kod ove petlje je malo glupo reseno da ima jedan izlaz koji se onda deli na dva kraka, tuj moze doci do guzva i zabune...
 
pa i na mostaru ti se isto silazne rampe dele na dva dela pa nije toliki problem sem sto je mostar pravljen i pojektovan za manje opterecenje pa su zato guzve
 
Nije mi jasno zasto nije predvidjeno da se produzi Milnetija Popovica, tj da prodje ispod pruge, i dirktno se spoji sa mostom. A ne ovako, da se zavrse desno sa mosta, pa onda ispod ovog novog nadvoznjaka sto ga prosiruju...
Sa mosta bi direktno bio u Milenija Popovica i caskom u Milutina Milankovica ili bilo gde odatle. Izbegavaju se semafori...

Al dobro, staj e tu je. Mozda je i ovako najbolje.
 
HaLyl":cl8ud8us je napisao(la):
Nije mi jasno zasto nije predvidjeno da se produzi Milnetija Popovica, tj da prodje ispod pruge, i dirktno se spoji sa mostom.
A, pa onda bi izgradnja nadvoznjaka trajala ne 568 nego 965 (radnih?) dana, plus što bi priprema svih studija, planova, izmena, otkupa, potpisa... trajala još 392 dana...
I neko kome je to posao bi morao i da se seti toga.
 
to je skup poduhvat za prakticno jako slicnu situaciju posto bi u svakom slucaju imao semafor. Auotmatski bi i zakomplikovao i petlju kod mosta jel bi morao da se integrise i pravac iz milentija popovica. Sve u svemu nerentabilno i nepotrebno
 
Pegasus":1kh2a2ck je napisao(la):
Cini mi se da je novi mosta malo preblizu Gazele ,ali verovatno je to najbolja lokacija ako se vec toliko mnogo odugovlacilo sa novim mostom. Ovako ce opet Novobeogradjani i Zemunci koji idu na Banovo brdo,cukaricu,Zarkovo,Ibarsku itd,opet ici naokolo ihahaj
Naokolo? Ovaj most prakticno direktno spaja Cukaricu i B. Brdo sa NBG. Jeste, ako ides iz Zemuna moraces ili opet na Brankov pa kroz centar ili poprecno kroz NBG pa na novi most (verovatno bolja varijanta) ali most nikako ne moze da bude blizu Zemuna a da zaobilazi centar. Tak'a je geografska situacija
 
Evo ga i stari znanac Relja, humor mu je jaca strana kao i stari dobri komentari na ovoj temi :lool: :kk: ;)

pozz
 
Na onoj slici (prikaz iz Plana) koju je postavio Igor ne vidim da postoji pristup mostu iz pravca Vladimira Popovića a onaj ko dolazi sa UMP-a ne može da siđe ni u J.Gagarina ni u V.Popovića.... U čemu je štos?
 
Igor":1cm010p3 je napisao(la):
Evo ga i stari znanac Relja, humor mu je jaca strana kao i stari dobri komentari na ovoj temi :lool: :kk: ;)

pozz
pozz i tebi

Pa ja sam tu samo kad se ozbiljno diskutuje (za razliku od nekoliko prethodnih strana).
Mada čim čovek počne malo ozbiljnije da se interesuje za ovaj posao, nailazi na raznorazne "duhovitosti"....
 
Slažem se apsolutno sa Goldsteinom da su neophodni silazi sa UMP-a pre mosta, možda kod Proleterskih Solidarnosti jer nije fora da od Tošinog Bunara do Čukarice nemožeš nigde da siđeš.Možda za to i postoji neko objašnjenje, ali penjanje iz Vladimira Popovića ka mostu je 100% neophodno!
 
http://i31.tinypic.com/16jhjlw.jpg

Ova petlja je preprosta, stvarace se ogromne guzve jer nece biti izbora za ulazak na most. Koliko vidim na celom ovom pojasu ima samo dav ulaza na most, iz jurija gargarina u pravcu ka mostu, i gore kod buvljaka sto je tragicno malo.
 
Па зар није предвиђено да између Тошиног бунара и Пролетерске солидарности има укрштања у нивоу са Омладинских бригада и Ђорђа Станојевића а са Агостина нета петља?
 
Pegasus":3dhhl0bk je napisao(la):
Cini mi se da je novi mosta malo preblizu Gazele ,ali verovatno je to najbolja lokacija ako se vec toliko mnogo odugovlacilo sa novim mostom. Ovako ce opet Novobeogradjani i Zemunci koji idu na Banovo brdo,cukaricu,Zarkovo,Ibarsku itd,opet ici naokolo ihahaj
Пази запаљиво :)

*Наравно* да је мост преблизу Газеле и да је цео УМП преблизу центра. Имали су три лоше опције
1. мост преко Аде (лоше за Аду)
2. тунел испод Аде (скупо)
и 3. цела ствар преблизу града (мање корисно)

Изабрали су 3. Да не остане само тај проблем, додали су накнадно и "скупо" :) Но те расправе су сада у домену ШББКББ - нема више враћања.

П.С. Да ли неко има идеју за ред величине колико би коштао тунел са 2 пута 3 траке испод Саве? Знам да је скупо али не знам колико.
 
Kao sto je pre par dana objavljen konkurs za najbolje resenje petlje na strani Beograda, tako ce biti verovatno objavljen konkurs i za resenje na NBG strani.

Slika koju je Igor postavio je prva skica UMP-a koja je objavljena jos pre pet godina i od tada nije aktualizovana.

Tako da nemojte jos da ocajavate, ima nade :)
 
Djordje":3pcohdc1 je napisao(la):
Pegasus":3pcohdc1 je napisao(la):
Cini mi se da je novi mosta malo preblizu Gazele ,ali verovatno je to najbolja lokacija ako se vec toliko mnogo odugovlacilo sa novim mostom. Ovako ce opet Novobeogradjani i Zemunci koji idu na Banovo brdo,cukaricu,Zarkovo,Ibarsku itd,opet ici naokolo ihahaj
Пази запаљиво :)

*Наравно* да је мост преблизу Газеле и да је цео УМП преблизу центра. Имали су три лоше опције
1. мост преко Аде (лоше за Аду)
2. тунел испод Аде (скупо)
и 3. цела ствар преблизу града (мање корисно)
Е па добро, нисам ја једини који је то мислио, али баш да не улазим одмах у конфликт са староседеоцима :)

АФАИК мост и јесте требало да иде преко Аде и то насипом где се улази на Аду. Наравно да би еколошки то било много горе али би саобраћајно било боље због коначног решења оне глупаве полупетље? (Петље? Како да назовем оно чудо код Аде којим се иде на Б. Брдо, а које прави хаос скретањем са семафором, уопште, цео Булевар В. Мишића са семафорима, а што се све могло друкчије решити и наставак даље, све до оне луде раскрснице у нивоу у Макишу, али то је већ Офтопик) где се не би мислило како ће да се мост настави кад пређе Саву. (Знам, има и ту СИС за расељавање али цела ствар би ИМО била лакше изводљива него она збрка која се планира? код Југопетрола. Као друго, мост би ИМО имао још бољу употребу него сада, јер би се директно ишло са НБГД на Б. Брдо, а не као по плану УМП-а сиђеш на једној петљи, па се попнеш на другој. Да не говорим да ће овако мост имати пуно искоришћење тек кад се пробије тунел у његовом наставку.) Што се тиче НБГД стране, тамо има довољно широких улица да би, уз одговарајуће минималне доградње (пробијање Агостина Нета испод пруге, продужетак Ђорђа Станојевића на Шпанских бораца - то су, хвала Богу, коначно одрадили, и на Тошин бунар, што је сада врло тешко изводљиво. Да не схватите да сад критикујем и враћам све на почетак, сматрам да је УМП добра идеја, али много скупа! Зна се како иде са роковима код нас...:( Како год, тако је како је, и ту нема више промене. Надам се само да ће, кад заврше мост, да ураде бар НБГД део УМП-а, јер то може релативно брзо и јефтино да се одради.
 
Vrh