Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da li se secate da smo se svi pitali kako ce resiti prilazne puteve kod Hipodroma? Svi su se pitali kako bi to moglo da se uradi.

Odgovor na vase i moje pitanje je sledeci.

Beograd
Objavljen konkurs Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju
Idejno rešenje za petlju mosta preko Ade
Autor: N. K. | 11.07.2009. - 10:43
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju objavila je juče konkurs za izradu idejnog rešenja za izgradnju prilazne petlje novog mosta kod Ade Ciganlije. Ona bi trebalo da poveže Radničku ulicu sa petljom kod Hipodroma i to Bulevarom vojvode Mišića i unutrašnjim magistralnim prstenom.


Konkurs predviđa su da se omogući fazna izgradnja petlje kojom će se pre puštanja u saobraćaj deonice unutrašnjeg magistralnog prstena sa novim mostom rešiti saobraćajni problemi u toj zoni.
Potrebno je da se na petlji stvore uslovi za drumski, pešački, biciklistički i šinski saobraćaj, a da rešenje bude ekološki prihvatljivo.
Preuzimanje konkursne dokumetacije biće moguće do 24. jula, a rok za podnošenje konkursnog rada je 10. septembar 2009. godine.
Ukoliko do 10. septembra ove godine pristigne najmanje 10 radova žiri će dodeliti nagradu od milion dinara za najbolje rešenje. Za dve druge nagrade biće dodeljeno po 500.000 dinara, a za tri treće po 300.000 dinara. Rezultati konkursa biće objavljeni dve nedelje nakon isteka roka za dostavljanje radova.
Ne znaju ni oni. Tako nam i treba kada se radi Build&project sistem.

Tek nakon ovoga cemo znati kako i sta ce da se dogodi sa prilaznim putevima. To nije ni bilo u projektnom zadatku mosta.

Nemojte se cuditi. Most i prilazni putevi mosta su 2 potpuno razlicite stvari.

Dobra stvar u svemu ovome je sto cemo konacno imati predstavu o tome kako ce da se penje/silazi sa novog mosta.
 
Pa ja pretpostavljam da ce se na most i sa mosta silaziti onim montaznim stepenicama sto su postavili na desnu plocu mosta pre neki dan.

Znaci parkiras se gore sidjes stepenicama odes na adu, vratis se na most i kolima nazad na Novi Beograd :bash:
 
Једно од решења, које мислим да је на жалост веома реално, је да се примене већ опробани рецепти у градњи у Србији, тј. да се одуговлачи до последњег тренутка, онда се плати доста више ,,партнерској" фирми да уради посао у три смене по најгорем сунцу лета 2011. и ето прилаза за кратко време у последњем тренутку...са партнерском фирмом поделе ,,зараду" и ,,сви" срећни...;)
 
Na ovom planu su ucrtani prilazi znaci znaju gde ce i kuda da grade samo da nadju investitore i pare......


overview_en.gif
 
Voleo bih samo da razdovijmo nekoliko stvari. Problem stvarno postoji, ali to nije način kako će se rešiti prilaz mostu, već je problem u tome što se ovoliko kasni sa tim. Druga stvar koja meni nije jasna oko ovog obaveštenja je datum. Na sajtu mosta stoji da je 6.marta 2009. godine raspisan tender za petlju Hipodrom i sada ne razumem šta je onda ovo što se sad objavljuje (po mom shvatanju to bi trebalo da bude jedno te isto, ali ako grešim neka me neko ispravi).

Što se tiče samog tehničkog rešenja mislim da nema mesta panici jer rešenje uvek postoji i ako su mogli mnogo teži prilazni putevi po svetu da se naprave smisliće se nešto i za ovu situaciju. Problem je svakako i iseljenje objekata sa trase tih prilaznih puteva kao što je neko već rekao.

Ono što mene u celoj priči najviše buni jesu oni silni konkursi za petlje od pre nekih godinu, dve gde je valjda na kraju usvojeno neko rešenje, ali izgleda da od toga sada nema ništa, jer oni sada raspisuju tender za idejni projekat, ali posle toga tek treba da se napravi i glavni projekat (tu onda ide još jedan tender da se izabere glavni izvođač radova koji će morati da pravi glavni projekat po usvojenom idejnom projektu). Bolje bi bilo da se u startu raspisao konkurs za izgradnju petlje gde bi svako od izvođačkih preduzeća predložilo svoj projekat kao i cenu za njega i onda bi jednom odluku bila rešena sva pitanja. Ovako kako su nadežni odlučili da vode projekat moraće da se raspišu dva konkursa (ovaj sada za idejni projekat + drugi za izvođača radova).

Sve u svemu očigledno je da neko iz direkcije za građevisnko zemljište i izgradnju mnogo loše vodi čitav projekat I faze UMP-a i ne bi me iznenadilo da će na kraju cela prva faza premašiti predviđenu vrednost od oko nekih 350.000.000 evra (moja procena sa ovakvim stanjem se vrti negde na oko 500.000.000 evra, to sve na kraju kad se izgradi).
 
Znaci poceli su da grade most bez da su mislili ni minut na to kako ce ga uopste povezati da bi on ispunjavo svoju svrhu....niti imaju mesta za povezivanje...ovo ce ispasti ko na gazeli kad se naprave guzve zato sto auta nemogu da sidzu sa mosta kako treba.
 
dodatno pitanje:

Sad tek vidoh da je ovo ustvari konkurs za petlju "Radnička", pa me zanima za šta je onda konkurs za petlju "Hipodrom". Ako bi mogla neka dobra duša da nacrta to na nekoj slički. Nešto imam utisak da su te dve stvari iste, ali izgleda da grešim.
 
"Petlja" hipodrom je gotovo sigurno

070626-s-07.jpg
 
Ako bi mogao ovo samo nekako na mapi da mi ilustruješ da nemam više sumnje oko lokacije (nikad nisam najbolje skontao gde to tačno počinje tunel).
 
Thanks, znači ipak su to dve različite petlje, termini su mi sada malo jasniji.
 
Ali, ono što je važno, koliko sam ja shvatio, petlje će biti povezane putem koji će ići na stubovima?
 
Trebalo bi, to će biti kao neki "produžetak" mosta skroz do Hipodroma.
 
Ambassador":37g2mb4e je napisao(la):
Ali, ono što je važno, koliko sam ja shvatio, petlje će biti povezane putem koji će ići na stubovima?
2nr0w21.jpg


Po planu detaljne regulacije plavo su denivelisane deonice, crveno prilazne rampe, zuto deonice na zemlji. Tako da ako je suditi prema gup-u mozemo ocekivati da ce veci deo biti denivelisan
 
Pa, da, ali stalno se vrti nekoliko planova, pa koji je poslednji?
Jer po ovom, odnosno prvom, nadvožnjak ide skroz do penjanja na B. brdo? A ja koliko sam shvatio, neće ići toliko daleko? Mislim, nadam se da hoće. Ne znam. A sad, valjda po planu koji je na sajtu mosta, na stubovima će ići skroz od mosta do te petlje, a na ovom planu je planirano spuštanje na zemlju dela koji ide ka mostu? Ko bi ga znao. :S
 
Мене занима... зар није да смо својевремено овде апсолвирали да је једна од разлика између лаког шинског превоза и метроа у дозвољеном радијусу кривине, тј. да лако шинско возило може да заврће у оштријој кривини од метроа. Зар не би о овоме ваљало почети водити рачуна пошто одлука о типу превоза још увек није званично донета? Шта ако се буде ишло на метро а усвојено решење за петљу то не подржава технички? Или се ово тиче једино петље код Хиподрома?
 
У Блицу

http://www.blic.rs/beograd.php?id=101625

пише да су процене да би овако компликована петља као што ће бити код Радничке коштати око 20-30 милиона евра.

Пише и :gobb:

Kako saznajemo, nekoliko predloga za idejno rešenje za ovaj prilaz na most već postoji, a jedan od njih je postavljen na internet sajtu beobuild.com a drugi na prezentaciji Centra za puteve Vojvodine.
 
pogresise domen nije .com nego .net tj .rs ali nije strasno nadju nas dobri ljudi prego googleta :kk:
 
Da se ja pitam resenje CPV-a je daleko najbolje i resava komplikovanu situaciju na najbolji nacin bez semafora i sl zavrzlama
i1209_9.jpg


a ovo je prema planu koji je prosao skupstinu grada
Steva":3a4z5hxo je napisao(la):
^^ ima i toga... petlja će biti semaforizovana gde su crveni krugovi, a upisao sam i strelice koja pokazuje skretanje pravaca
89i3qxv.jpg
 
Takođe ne zahteva nikakva izmeštanja Jugopetrola, itsl. Nadam se da će pobediti. Btw nije mi jasno zašto se onda ne radi isti takav tender za severnu petlju, kao što je rekao u članku. :| Čudno.
 
Ono sto mi je sumnjivo kod resenja CPV-a su prilicno nerealne tj uzane saobracajnice a pogotovo sredisnja metro trasa. Inace saobracajno gotovo savrseno resenje ako bi se uglavilo u realan prostor
 
Rampe mnogo "krivudaju", na obe skice. Doduše, ovo su samo idejne skice koje treba da pokažu gde će biti uključenja na sam most, a ne i tačan položaj, širina ili trasa saobraćajnica.

Blesavo je da se glavna stavka za resavanje saobraćajnog problema rešava - poslednja, ali to je sasvim u "duhu" ovog projekta.
 
relja":3sr62m6g je napisao(la):
Blesavo je da se glavna stavka za resavanje saobraćajnog problema rešava - poslednja, ali to je sasvim u "duhu" ovog projekta.
Project&build.... :( ne ide to tako. A predracun odoka..djuture.

Nego....kada ce tender za idejno resenje petlje na NBG... :rant::notok:
 
Vrh