Wile E. Coyote
Advanced
"Beam me!"
"Engage!"
Итд.
"Engage!"
Итд.
da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...boris":3vwro51p je napisao(la):Sto se saobracaja tice (obzirom da zivim na Suncanoj padini, a radim na Novom Beogradu) mislim da je ovog puta neko pomalo i razmisljao.. Semafor u radnickoj kod Jugopetrola je vec 2 dana na rezimu "trepcuce zuto" sto u praksi znaci (obzirom da je Pozeska zatvorena) da je od semafora na Adi do Ruske prakticno slobodan prolaz.. Jesu odmori i manje guzve, ali cini mi se da je tok saobracaja svakako brzi..
Pa taj podzemni i ukidanje prelaza je najbolje sto su u zadnjih 20yrs uradili na tom pravcu.Goldstein":2pp69ine je napisao(la):da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...boris":2pp69ine je napisao(la):Sto se saobracaja tice (obzirom da zivim na Suncanoj padini, a radim na Novom Beogradu) mislim da je ovog puta neko pomalo i razmisljao.. Semafor u radnickoj kod Jugopetrola je vec 2 dana na rezimu "trepcuce zuto" sto u praksi znaci (obzirom da je Pozeska zatvorena) da je od semafora na Adi do Ruske prakticno slobodan prolaz.. Jesu odmori i manje guzve, ali cini mi se da je tok saobracaja svakako brzi..
Па напротив, то је сјајно! Још да се среди Мостар тако да се елиминишу семафори, то би била јако мала интервенција са само једним надвожњаком), да се укине семафор (тј. раскрсница) код Руске, код Господарске механе може да се направи и надземни прелаз (јефтиније и једноставније од подземног), ако се Југопетрол измешта престаје потреба за раскрсницом, остаје проблем идиотске полупетље код Аде:bash:, раскрсница са Радничком може да се укине а следећи семафор да се претвори у петљу, и наравно, она луда раскрсница у Макишу да се реши семафора и да се денивелише, као што јој и приличи. Још да су се на време изместиле шине из Савског амфитеатра, па кад се радила Савска, да су све раскрснице направљене денивелисане... Код садашње Главне железничке станице је ионако предвиђен кружни ток (који идеално функционише када полиција не регулише саобраћај у кружном току, него га пусти да функционише природним током), тако да би то била брза веза јужног дела града са центром!Goldstein":1z10tp9a je napisao(la):da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...
Ne, uopšte se ne šalim. Mrzim što se ceo grad pretvara u autoput umesto da se radi na tome da bude upravo suprotno. Bzvz je što su skinuli i onaj semafor na uglu N.Fronta i Z.venca...miki00":6umf7o9l je napisao(la):Goldstein...sigurno se salis sto mislis da je bezveze da su ukinuli semafore kod sajma i napravili podzemni
Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.Goldstein":14bj7oh4 je napisao(la):Ne, uopšte se ne šalim. Mrzim što se ceo grad pretvara u autoput umesto da se radi na tome da bude upravo suprotno. Bzvz je što su skinuli i onaj semafor na uglu N.Fronta i Z.venca...miki00":14bj7oh4 je napisao(la):Goldstein...sigurno se salis sto mislis da je bezveze da su ukinuli semafore kod sajma i napravili podzemni
A kako cemo sa pesacima? Prelaziti Slaviju je vec podvig samo po sebi...da li onda treba svaki pesacki prelaz potkopavati pod zemlju ili graditi mostice? Mislim, Beograd nije Cirih, jes' da ljudi staju i na pesacke prelaze bez semafora ili stop-znaka da propuste pesake, ali postoji velika proporcija ljudi koji ne staju (ni na semafor, a kamoli pesacki). Sad, mozes da postavis pandura pored svakog prelaza kao na nekim potezima Bulevara u spicu, ali zar je to resenje...GOJE":sbnwg0nm je napisao(la):Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.
Problem jurcanja se ne rešava semaforima, čak je efekat kontraproduktivan i izuzetno opasan.
Ово потписујем. Коме није јасно о чему се ради, нека оде за Панчево или Батајницу. Може и у Јурија Гагарина, ако су му претходне две локације далеко.GOJE":p9xvglpw je napisao(la):Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.
Problem jurcanja se ne rešava semaforima, čak je efekat kontraproduktivan i izuzetno opasan.
Треба, тако је и много безбедније. Наравно, визуелно би било много боље подземно, само што је то углавном неизводљиво. Надам се да ће барем Трећи Београд бити тако конципиран.hazard":p9xvglpw je napisao(la):A kako cemo sa pesacima? Prelaziti Slaviju je vec podvig samo po sebi...da li onda treba svaki pesacki prelaz potkopavati pod zemlju ili graditi mostice?
И тиме поремете природни ток функционисања кружног тока. На Славији се прави гужва управо кад полиција регулише саобраћај. Нажалост, пешаци би тешко могли да пређу улицу на други начин и зато тамо и треба денивелисати прелазе.hazard":p9xvglpw je napisao(la):Problem sa Slavijom iz ugla gledanja pesaka je sto treba da cekas da ti se smiluje neki vozac da ti stane na pesacki prelaz. Na Slaviji bi stvarno trebalo da odrade podzemne pesecke prelaze kao na Terazijama. Dovoljno o tom problemu govori cinjenica da u spicu imas pandure na Slaviji koji zaustavljaju vozila koja dolaze iz Kralja Milana da bi pesaci mogli da predju. Dakle, ljudski semafor.
Ma hajde. Valjda prednost treba da imaju pesaci, a ne vozaci?Wile E. Coyote":13jawat7 je napisao(la):Треба, тако је и много безбедније. Наравно, визуелно би било много боље подземно, само што је то углавном неизводљиво. Надам се да ће барем Трећи Београд бити тако конципиран.