Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Trebalo bi napravit' zicaru,kontam da bi brze bila gotova nego petlja kod hipodroma :p
 
A nikako ne razumem, da li je ovo samo nadvoznjak u izgradnji ili cela petlja, jer konkurs za idejno resenje je tek nedavno raspisan
 
Da li mi se cini ili je od jutros prva kamera na www.savabridge.com u stvari zum na desavanja na spicu ? Ako jeste uskoro bi stvarno trebao da se pojavljuje obris pilona..
Inace bio sam juce da vidim sta se desava kod hipodroma i bio sam pozitivno iznenadjen time sto se radi i juce (nedelja). Istina nije bilo 500 radnika, ali su kamioni odnosili sut sa srusenih objekata i donose se alati za tesku masineriju ..
Mogu da kazem - samo napred !
Sto se saobracaja tice (obzirom da zivim na Suncanoj padini, a radim na Novom Beogradu) mislim da je ovog puta neko pomalo i razmisljao.. Semafor u radnickoj kod Jugopetrola je vec 2 dana na rezimu "trepcuce zuto" sto u praksi znaci (obzirom da je Pozeska zatvorena) da je od semafora na Adi do Ruske prakticno slobodan prolaz.. Jesu odmori i manje guzve, ali cini mi se da je tok saobracaja svakako brzi..
 
boris":3vwro51p je napisao(la):
Sto se saobracaja tice (obzirom da zivim na Suncanoj padini, a radim na Novom Beogradu) mislim da je ovog puta neko pomalo i razmisljao.. Semafor u radnickoj kod Jugopetrola je vec 2 dana na rezimu "trepcuce zuto" sto u praksi znaci (obzirom da je Pozeska zatvorena) da je od semafora na Adi do Ruske prakticno slobodan prolaz.. Jesu odmori i manje guzve, ali cini mi se da je tok saobracaja svakako brzi..
da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...
 
Goldstein...sigurno se salis sto mislis da je bezveze da su ukinuli semafore kod sajma i napravili podzemni :)

Borise...i ja sam slicno primetio..sada se do mostara jurca. Da se ja pitam ugasio bi i semafor kod ruske.
 
Goldstein":2pp69ine je napisao(la):
boris":2pp69ine je napisao(la):
Sto se saobracaja tice (obzirom da zivim na Suncanoj padini, a radim na Novom Beogradu) mislim da je ovog puta neko pomalo i razmisljao.. Semafor u radnickoj kod Jugopetrola je vec 2 dana na rezimu "trepcuce zuto" sto u praksi znaci (obzirom da je Pozeska zatvorena) da je od semafora na Adi do Ruske prakticno slobodan prolaz.. Jesu odmori i manje guzve, ali cini mi se da je tok saobracaja svakako brzi..
da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...
Pa taj podzemni i ukidanje prelaza je najbolje sto su u zadnjih 20yrs uradili na tom pravcu.

A i zdravo je prepesaciti 500-600m, to se predje za 5 min :)
 
Goldstein":1z10tp9a je napisao(la):
da, u pravu si za saobraćaj, brže jeste ali meni se nikako ne sviđa što taj pravac polako postaje autoput. Prvo su ukinuli semafore i raskrsnicu kod sajma i napravili onaj idiotski podzemni, posle toga su ukinuli pešački kod Gospodarske mehane koji je mnogo značio ljudima u vreme sajmova, sad mora da se pešači 200-300 metara do prvog prelaza, onda sada ovo gašenje semafora kod Jugopetrola...ne znam, sve se radi nekako naopako...
Па напротив, то је сјајно! Још да се среди Мостар тако да се елиминишу семафори, то би била јако мала интервенција са само једним надвожњаком), да се укине семафор (тј. раскрсница) код Руске, код Господарске механе може да се направи и надземни прелаз (јефтиније и једноставније од подземног), ако се Југопетрол измешта престаје потреба за раскрсницом, остаје проблем идиотске полупетље код Аде:bash:, раскрсница са Радничком може да се укине а следећи семафор да се претвори у петљу, и наравно, она луда раскрсница у Макишу да се реши семафора и да се денивелише, као што јој и приличи. Још да су се на време изместиле шине из Савског амфитеатра, па кад се радила Савска, да су све раскрснице направљене денивелисане... Код садашње Главне железничке станице је ионако предвиђен кружни ток (који идеално функционише када полиција не регулише саобраћај у кружном току, него га пусти да функционише природним током), тако да би то била брза веза јужног дела града са центром!
 
- Samo bez panike. Moj Misko je genija za voznju.:)
- Recite mu da stane. :(
- Pazi, bandera!!! :shok:
- A pre dve godine je, opet za opkladu, vozio pola kilometra u rikverc.:)
- U rikverc? Pa sta pricate...:mad:
- Ma ucuti, bre, covece!!!:o
- Ne izazivajte ga!:o
- Ne verujete?:mad:
- Verujemo ti. Verujemo ti. :D :D :D

Znam da je off, ali nekako me ove nase muke sa putnom infrastrukturom neodoljivo podsecaju na neprevazidjeni film.
 
Ajme meni, vidim ja da su neki za trke na tom pravcu, to što da bi prešao ulicu kod mehane moram da se vratim pola kilometra i to na semafor koji jedva drži zeleno za pešake da pređu ulicu nikom ništa. O tome što ne postoji pešačka staza koja će normalno da pređe preko šina nego mora da se pretrčava tek da ne pričam. Meni će se najviše svideti ono rešenje koje će napokon obezbediti pešacima normalno i bezbedno kretanje na tom delu.

Kakav kružni tok železničke stanice, to ne postoji, a ako je malo mudrosti nikada neće postojati (zamislite tu vožnju i biće vam jasno zašto).
 
Код Механе би свакако морало да се регулише питање преласка (подземни или пасарела). Кружни ток код железничке не постоји, али постоје планови за то (не могу сад да нађем, негде је на форуму слика).

ЕДИТ: нашао сам, тема о метроу, пост 412.

ЕДИТ2: Не треба заборавити кад се изгради УМП (или најмање новобеоградски део и мост), да ће добар део људи са Новог Београда ићи до града преко новог моста, па поред Сајма у центар. Више возила захтева и бољи проток. ;)
 
Ne bas za trke na tom pravcu ali to bi trebalo da je jedna od glavnih gradskih saobracajnica i da se na njoj omoguci veliki protok vozila.

Prvo je ukinut onaj glupavi semafor kod eurosalona koji je dozvoljavao da automobili sa Sajma idu ka gradu. Posle toga je iskopan podzemni koji je kakav takav mnogo puta bezbedniji od semafora. I to je mnogo ubrzano. Sada nakon trepcuceg semafora kod Jugopetrola mnogo je ljudi primetilo da taj semafor znacajno usporava saobracaj. I to ce se sigurno regulisati za par godina.

Ono privremeno resenje podvoznjak-nadvoznjak ce nestati kada se uradi most preko ade.

Ostaju nakon toga jos 3 semafora i onda ce da ceo pravac bude izuzetno brz,mada ni sada nije los kao sto je bio.

U pravu si ..na pesake se nije puno mislilo.
 
miki00":6umf7o9l je napisao(la):
Goldstein...sigurno se salis sto mislis da je bezveze da su ukinuli semafore kod sajma i napravili podzemni :)
Ne, uopšte se ne šalim. Mrzim što se ceo grad pretvara u autoput umesto da se radi na tome da bude upravo suprotno. Bzvz je što su skinuli i onaj semafor na uglu N.Fronta i Z.venca...
 
Kao neko ko je redovan peššak na Sajmu, a i ponekad vozač pored Sajma, moram reći da se apsoultno ne slažem za konkretne primere - u načelu se slažem u potpunosti, da treba maksimalno usporiti saobraćaj, naročito u malim ulicama, centru grada, itsl. Stoga mislim da je način sređivanja ulica na Starom Gradu odličan, kao i što su prilikom rekonstrukcije Nemanjine urađene samo dve trake, a ne više, kao što su neki hteli i žalili se.
Sajam, kakav je bio ranije je bio plač majke starog Indijanca. Tu se toliko saobraćajnih nezgoda dešavalo, stanica za autobuse je bila stravično čudna i uska, jer je središnje ostrvo zauzimalo mnogo prostora, i umreš od izduvnih gasova dok čekaš na semaforu na ostrvu da pređeš.
Kod Gospodarske mehane je u redu što su sklonili pešački prelaz, jer je on bio jezivo nehuman i takođe je gomila ljudi ginula, međutim trebalo je ili da izgrade pešački prolaz ili možda čak i prelaz, što mislim da bi bila mnogo lošija varijanta. Semafor kod Ruske svakako ne treba ukidati, ali treba omogućiti uslovno skretanje desno, i možda samo dno proširiti da postoji makar malo odvojena traka za skretanje levo.Semafor na Zelenom Vencu je bio besmislen iz te perspektive, jer nije služio pešacima, već kolima, da se skreće levo na Brankov, što je u mnogome usporavalo saobraćaj i opterećivalo Narodnog fronta (sad ljudi obično traže alternativu9, i mislim da je dodatno zagađivao jer svaki semafor na kojem stoji konstantno mnogo kola zagađuje, umesto samo da projure i odu svojim putem.
 
Goldstein":14bj7oh4 je napisao(la):
miki00":14bj7oh4 je napisao(la):
Goldstein...sigurno se salis sto mislis da je bezveze da su ukinuli semafore kod sajma i napravili podzemni :)
Ne, uopšte se ne šalim. Mrzim što se ceo grad pretvara u autoput umesto da se radi na tome da bude upravo suprotno. Bzvz je što su skinuli i onaj semafor na uglu N.Fronta i Z.venca...
Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.

Problem jurcanja se ne rešava semaforima, čak je efekat kontraproduktivan i izuzetno opasan.
 
GOJE":sbnwg0nm je napisao(la):
Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.

Problem jurcanja se ne rešava semaforima, čak je efekat kontraproduktivan i izuzetno opasan.
A kako cemo sa pesacima? Prelaziti Slaviju je vec podvig samo po sebi...da li onda treba svaki pesacki prelaz potkopavati pod zemlju ili graditi mostice? Mislim, Beograd nije Cirih, jes' da ljudi staju i na pesacke prelaze bez semafora ili stop-znaka da propuste pesake, ali postoji velika proporcija ljudi koji ne staju (ni na semafor, a kamoli pesacki). Sad, mozes da postavis pandura pored svakog prelaza kao na nekim potezima Bulevara u spicu, ali zar je to resenje...
 
Kružni tokovi. Takođe su mnogo bezbedniji, jer u slučaju sudara nisu pod 90*, već mnogo manjim.
btw U čemu je problem sa Slavijom?
 
Problem sa Slavijom iz ugla gledanja pesaka je sto treba da cekas da ti se smiluje neki vozac da ti stane na pesacki prelaz. Na Slaviji bi stvarno trebalo da odrade podzemne pesecke prelaze kao na Terazijama. Dovoljno o tom problemu govori cinjenica da u spicu imas pandure na Slaviji koji zaustavljaju vozila koja dolaze iz Kralja Milana da bi pesaci mogli da predju. Dakle, ljudski semafor.

Iz ugla vozaca problem je u tome sto masa ljudi ne postuje trake i prednost u kruznom toku i vrslja preko istog kako im se prohte.
 
GOJE":p9xvglpw je napisao(la):
Semafor je nešto najgore što je ljudski um izmislio kad je u pitanju regulisanje saobraćaja u gradovima. Osim na 20,30 najprometnijih raskrsnica trebalo bi da se potpuno ukinu, i zamene kružnim tokovima.

Problem jurcanja se ne rešava semaforima, čak je efekat kontraproduktivan i izuzetno opasan.
Ово потписујем. Коме није јасно о чему се ради, нека оде за Панчево или Батајницу. Може и у Јурија Гагарина, ако су му претходне две локације далеко. :p
hazard":p9xvglpw je napisao(la):
A kako cemo sa pesacima? Prelaziti Slaviju je vec podvig samo po sebi...da li onda treba svaki pesacki prelaz potkopavati pod zemlju ili graditi mostice?
Треба, тако је и много безбедније. Наравно, визуелно би било много боље подземно, само што је то углавном неизводљиво. Надам се да ће барем Трећи Београд бити тако конципиран.
hazard":p9xvglpw je napisao(la):
Problem sa Slavijom iz ugla gledanja pesaka je sto treba da cekas da ti se smiluje neki vozac da ti stane na pesacki prelaz. Na Slaviji bi stvarno trebalo da odrade podzemne pesecke prelaze kao na Terazijama. Dovoljno o tom problemu govori cinjenica da u spicu imas pandure na Slaviji koji zaustavljaju vozila koja dolaze iz Kralja Milana da bi pesaci mogli da predju. Dakle, ljudski semafor.
И тиме поремете природни ток функционисања кружног тока. На Славији се прави гужва управо кад полиција регулише саобраћај. Нажалост, пешаци би тешко могли да пређу улицу на други начин и зато тамо и треба денивелисати прелазе.
 
Wile E. Coyote":13jawat7 je napisao(la):
Треба, тако је и много безбедније. Наравно, визуелно би било много боље подземно, само што је то углавном неизводљиво. Надам се да ће барем Трећи Београд бити тако конципиран.
Ma hajde. Valjda prednost treba da imaju pesaci, a ne vozaci?
Nemam nista protiv da nekim mestima budu ukopani prolazi kao na Terazijama (npr. na Slaviji), ali ocemo li sada da potkopavamo pesacke prelaze na Bulevaru? I drugo, zasto bi se ja kao pesak smarao da idem gore-dole da bi vozacima olaksao zivot? I onako treba raditi na tome da se ljudi odviknu od voznje svugde po gradu, narocito centru.
 
Па боље би било да се улице издигну, али то већ повлачи за собом друге проблеме... И улаз у подземни пролаз се може уредити како треба, да не буде "смарање" што се улази у њега (поготову за инвалиде).

Уосталом, и сам сам рекао да је то поткопавање углавном неизводљиво. А што се тиче прелаза на Булевару (кад га већ помињеш), на најпрометнијим раскрсницама би свакако требало денивелисати прелазе, не на свим.
 
Na Bulevaru ne treba denivelisati nista, jer to onda nece liciti ninasta. Uostalom, ovo je naopako gledanje na stvari. Iskustvo pokazuje da krajnji ekvilibrijum nekog vaznog puta u spicu guzva, sve dok je automobil glavno prevozno sredstvo. Kada se izgradi jos jedna traka autoputa, ona se ekspresno popuni. Problem je preveliki broj vozila i cinjenica da ti je automobil neophodan u gradu koji ipak nije koncipiran za tako nesto (narocito onaj stari deo).
 
Ако тако гледаш на ствари, онда је метро много потребнији од УМП. Док се метро изгради, док се људи навикну да га користе... Дотле ћемо се погушити у аутомобилима. Овако, ако се УМП изгради раније, само ће људе терати да више користе кола. Центар треба растеретити од возила, то је евидентно, али треба људима омогућити достојну замену.

А да подземни пролази у Булевару не би личили ни на шта, то се не слажем. Подземном пролазу код Вука ништа не фали, и лепо је уклопљен у околину.
 
Vrh