Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

MilisaV":357h8ar5 je napisao(la):
Sawovsky":357h8ar5 je napisao(la):
MilisaV":357h8ar5 je napisao(la):
nis da je pametan sam bi preselio skladište i od tog prostora napravio novi stambeno poslovni kompleks i tako uzeo extra kintu.

Pa i nije baš neka lokacija za život, svojevremeno sam živeo na kraju Sarajevske, imao sam pogled na gazelu, i u špicevima mi uopte nije bilo svejedno zbog buke i gasova, mogu da zamislim kako bi bilo živeti pored ovolike raskrsnice koja se uliva na most.


to bi se rešilo tako da bi poslovne zgrade gledale ka ulici, a stambeni deo unutar kompleksa i na hipoodrom, košutnjak....

relja":357h8ar5 je napisao(la):
To je skladište, a ne rafinerija. Tu se nalazi još od pre Drugog svetskog rata (Shell-ovo skladište) i ako sam ja dobro shavtio, tu se istače gorivo sa šlepova i železničkih kompozicija kako bi se kamionima-cisternama razvozilo do benzinskih pumpi.

Ako ništa drugo, bar se nalazi nizvodno od kupališta i vodoizvorišta default/tongue

Sve bi bilo bolje da se pristupilo gradnji po nekom redu, ali šta je, tu je...

tada je zgrada BIGZ-a bila sam kraj grada, tako da je tada to bila sasvim logična lokacija.

danas drugo vreme, druga lokacija....


Ja sam mislio na izgradnju saobraćajnica tako da se prilagode postojećim objektima, a ti objekti će na kraju morati da se uklone, upravo zbog saobraćajnica.
 
relja":3ftiia75 je napisao(la):
Ja sam mislio na izgradnju saobraćajnica tako da se prilagode postojećim objektima, a ti objekti će na kraju morati da se uklone, upravo zbog saobraćajnica.

Београдски урбанизам бато - јер се народу свиђа!
 
Imam jedno konstruktivno pitanje koje je doduše vezano za Gazelu, odnosno kameru Studija B...Zašto sada, u 20:08h, kada kliknem na kameru za dotični most, vidim snimak od danas (ili od pre neki dan) :D
 
Kako Studio Đ javlja, svako ko hoće da zna kakvo je stanje na Gazeli, može sam da ode da pogleda :p
 
Loše prenosiš vest, javili su da je toliko dobro rekonstruisana da je non-stop super protočna i da nema potrebe da izveštavaju o saobraćajnom stanju zato što uvek funkcioniše savršeno!
 
Čudi me samo kako to da Studio B ili "Đ" kako god :D ...još uvek nema kameru za stanje na mostu preko Ade :D Za sada jedinu takvu kameru ima sajt 24sata (i to još od doga izgradnje mosta)...ne mogu da tvrdim da nema na još nekom sajtu, ali ja sam video samo na 24sata.
 
Класична српска инертност. Не би се потрудили да нешто одмах ураде.
 
Kako nemaju kameru za most preko ade ??? Pa zar ne ide 24 sata izvestaj sa mosta, sa sve novinarima i prezadovoljnim gradjanima koji imaju samo reci hvale :D
 
To videh i ja,ali to samo ima ako gledate studio Đ,a ne i za ove retrogradne korisnike koji bi na internetima da to vide :D
 
Šta to povezivanje sa Žel. stanicom Novi Beograd znači? Da će izgraditi do Antifa. borbe ili do kraja bloka u kome je parking?
 
http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/198856/Od+mosta+do+Buvljaka+krajem+godine.html

Sa druge strane reke uveliko se radi petlja „Radnička", čiji je završetak planiran za kraj ove godine. Do tada će biti završen kružni tok sa dve rampe na drugom nivou petlje i deo vijadukta u Radničkoj ulici. Kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake i osam silazno-uzlaznih rampi omogućiće funkcionalnost saobraćaja u svim pravcima - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada.

Podrazumeva se da je 40 metara - unutrašnji prečnik kružnog toka, ili ...?
 
Kad se jutros nisam šlogirao :D Na Studio B prikazali stanje na mostu preko Ade :lol:
 
Tekst je katastrofalan, pocev od petlje duge 3km, do ekskluzive kako ce izgledati petlja J. Gagarina, koja je vec, jelte, izgradjena.

Nakon prve dve recenice sam prestao da citam.
 
blagoje":35gk28l8 je napisao(la):
tzoran":35gk28l8 je napisao(la):
.....Zašto mi se stalno vrzma po glavi da su ulazna i silazna rampa najbliže čukaričkom rukavcu suvišne ?

Da ih nije, stvarala bi se velika gužva na kružnom toku.
Hmmm.. mogle su alternativne rampe na kružnom toku da budu sa dve trake i time da im se poveća propusna moć...
 
Izvor: Politika

Петље „Радничка” и „Јурија Гагарина” средином 2013. године
Радови на обе саобраћајнице сваког дана више изводи више од 300 неимара у две смене. – У току лета почеће рушење тобогана у Радничкој улици и градња конструкције са по три саобраћајне траке


Конструкција целог кружног тока биће завршена до краја фебруара, а до краја године део силазно-узлазних рампи, које су неопходне за функцију кружног тока (Фото Раде Крстинић)
Радови на изградњи петљи „Радничка” и „Јурија Гагарина” су у пуном јеку, како би све предвиђено било и окончано до средине наредне године. На највећем градилишту у земљи сваког дана више од 300 неимара ради у две смене.

Изградња петље „Радничка” започела је пре годину дана, тачније 10. јануара 2011. После завршетка 365 метара дугачког трећег нивоа петље и њеног пуштања у рад, приступило се изградњи кружног тока на другом нивоу, пречника 40 метара. Ту ће се налазити две саобраћајне траке и осам силазно-узлазних рампи које ће усмеравати саобраћај ка Обреновцу, Новом Београду, Бановом брду и центру града.

– Завршено је бетонирање четири сегмената конструкције кружног тока и у току је постављање арматуре за последњи, пети део.

Конструкција целог кружног тока биће завршена до краја фебруара, а до краја године биће завршен део силазно-узлазних рампи, које су неопходне за пуштање кружног тока у функцију – каже Ненад Бајић, из Дирекције за грађевинско земљиште.

У марту се очекује бетонирање распона између стубова у близини моста, а до јесени и преосталог дела.

– Током лета почећемо рушење тобогана у Радничкој улици и градњу конструкције са по три саобраћајне траке – нагласио је Бајић.

Радници кажу да се сви предвиђени послови за ову фазу радова завршавају у предвиђеном року. За постављање хидроизолације потребни су одређени временски услови, али за сада још нису дошли до тог дела посла.

– Ноћу обављамо оне послове који не захтевају пун надзор. Тада припремамо терен како би дневна смена могла што ефикасније да уради оно што је планирано – рекао је један од радника.

С друге стране Моста на Ади, после пуштања у саобраћај рампе која води ка „Отвореном тржном центру”, настављају се радови на петљи „Јурија Гагарина”. У току је израда стубова, а почетак изливања конструкције од моста према железничкој станици очекује се у марту.

До краја лета биће завршене деонице према улицама Пролетерске солидарности и Шпанских бораца. Окончање свих радова предвиђено је за крај ове године.

– Овај део приступних путева мосту чини издигнута конструкција са по три саобраћајне траке. У непосредној близини моста, уз три рампе из Улице Јурија Гагарина, биће изграђене пешачко-бициклистичке стазе за приступ мосту – закључио је Ненад Бајић.
 
jedno pitanje:
Hoce li most biti "okrečen" nekom fasadom ili će ostati onako boje betona sa sve onim linijama kako se beton izlivao?
 
Rekli su nešto da će da farbaju beton, a to se koliko sam skontao odnosilo samo na izjednačavanje boje betona.

Meni se dopada i ovako.
 
tzoran":36ps07jn je napisao(la):
blagoje":36ps07jn je napisao(la):
tzoran":36ps07jn je napisao(la):
.....Zašto mi se stalno vrzma po glavi da su ulazna i silazna rampa najbliže čukaričkom rukavcu suvišne ?

Da ih nije, stvarala bi se velika gužva na kružnom toku.
Hmmm.. mogle su alternativne rampe na kružnom toku da budu sa dve trake i time da im se poveća propusna moć...

Time povećavaš propusnu moć rampi, a ne samog kružnog toka.
 
Radovi na petlji „Jurija Gagarina", ukupne dužine tri kilometra, kojom će Most na Adi biti povezan sa železničkom stanicom „Novi Beograd" biće gotovi do kraja godine, kaže za Press gradski menadžer Aleksandar Bjelić.

Svojevremeno sam izrazio bojazan da radovi na petlji "Jurija Gagarina" neće biti završeni na vreme (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=158202#p158202). Da podsetim, ugovor sa firmom "Primorje" je potpisan 29. juna 2011. godine. Rok za završetak kompletnih radove je 400 dana, što mu dođe do 01. avgusta 2012. godine. Sada gradski menadžer pominje kraj godine. Znači već sada se najavljuje kašnjenje od pet meseci, a ne postavlja se pitanje zašto je intezitet radova od potpisivanja ugovora pa do sredine decembra bio na tako niskom nivou.

E sada, da li je u ugovoru predviđeno plaćanje kaznenih penala zbog kašnjenje radova, ili je samo ostavljena mogućnost da se aneksom ugovora poveća cena zbog "okolnosti koje nisu mogle da se predvide"?
 
Okolnosti kao sto je suva i topla zima koja potpuno omogucava izvodjenje radova :D :laugh:
 
blagoje":31jp3xbm je napisao(la):
Radovi na petlji „Jurija Gagarina", ukupne dužine tri kilometra, kojom će Most na Adi biti povezan sa železničkom stanicom „Novi Beograd" biće gotovi do kraja godine, kaže za Press gradski menadžer Aleksandar Bjelić.

Svojevremeno sam izrazio bojazan da radovi na petlji "Jurija Gagarina" neće biti završeni na vreme (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=158202#p158202). Da podsetim, ugovor sa firmom "Primorje" je potpisan 29. juna 2011. godine. Rok za završetak kompletnih radove je 400 dana, što mu dođe do 01. avgusta 2012. godine. Sada gradski menadžer pominje kraj godine. Znači već sada se najavljuje kašnjenje od pet meseci, a ne postavlja se pitanje zašto je intezitet radova od potpisivanja ugovora pa do sredine decembra bio na tako niskom nivou.

E sada, da li je u ugovoru predviđeno plaćanje kaznenih penala zbog kašnjenje radova, ili je samo ostavljena mogućnost da se aneksom ugovora poveća cena zbog "okolnosti koje nisu mogle da se predvide"?

Bravo blagoje!Secamo se da je rok za tu petlju to jest LOT 6 septembar.Dakle kasnice radovi.A i sami smo svesni da nisu radili nista posebno od kada su zavrsene rampe za Jurija Gagarina.
 
blagoje":17h97myp je napisao(la):
tzoran":17h97myp je napisao(la):
blagoje":17h97myp je napisao(la):
Da ih nije, stvarala bi se velika gužva na kružnom toku.
Hmmm.. mogle su alternativne rampe na kružnom toku da budu sa dve trake i time da im se poveća propusna moć...

Time povećavaš propusnu moć rampi, a ne samog kružnog toka.
Vozilo i ne mora da udje u kružni tok jer su te rampe jedna posle druge.... ma nije ni važno sada jer su duple rampe već napravljene.
 
A šta će se desiti sa postojećim tunelom kod NIS-a kad se izgradi novi tobogan? Da li će da ga zatrpaju ili šta? Na renderima se vidi da će novi tobogan ići u oba smera (ka Obrenovcu i ka Sajmu).
 
Vrh