Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

dejajankovic":7tthis5b je napisao(la):
Napraviše toliko tunela ispod vode (da ne spominjem La Manš),a na Adi prosečna dubina 4-6 metara.Da ne kažem da je moglo da se pregradi jezero,sagradi tunel,i ponovo dopuni jezero.PREDLOG:ako se ikada bude radio tunel da se uradi od debelog stakla ,da bi vožnju istim oplemenili pogledom na kupačice u jezeru :laugh:

Sviđa mi se kako razmišljaš, ali je voda u Adi toliko mutna da se ništa ne bi videlo. Šteta. :laugh:
 
Ramirez":3ne6v9u2 je napisao(la):
Politicki aspekat price je bitan, ne toliko sam po sebi, vec kao svojevrsni lejer ove price na kome mozemo traziti indicije o motivima za odabir projekta, to jest, svih uslova. A to je vec izuzetno bitno jer moze da nam pomogne da bolje shvatimo celu stvar.

Hipoteticki, ne vidim kao bi rasprava mogla da se pomeri sa mrtve tacke ako bi sve ostalo na akademskoj raspravi, posto ni struka nije sposobna da sama, medjusobom, dodje do jednog jedne objektivne istine, zbog toga sto se ne radi o teorijskom modelu struke odvojene od sveta oko sebe, pa i te politike.


Politicki aspekti i korupcija u gradnji mosta imaju puno vise sa istim aspektom gradnje "neprofitnih" stanova na Vozdovcu i gradnjom famoznog stadiona "Vozdovackog" nego sa time koju rampu treba prvo sagraditi ili kako su negde zavrnuti srafovi. Ne kazem da i to nema veze, ali ima manje logicke veze nego sa slicnim kradjama na drugim velikim projektima. Tako da se ova tema odavno pretvorila u mesanje baba i zaba koje je tesko pratiti...

No dobro ako sam u manjini OK, uvek mogu jednostavno da se iskljucim ako mi preku...
 
24ytpol.jpg


Ova slika do pre 2 godine- nezamislivo.
 
Било би интересантно да се осветљење моста искористи за обележавање времена. Комбинацијом боје платфорске линије, пилона и да ли је статично или динамично, могао би да се направи такав распоред да увек може да се каже колико је сати, до тачности од на пример пола сата.
 
kole":hhz9oa8y je napisao(la):
Gazela je jedno velicanstveno arhitektonsko resenje. Bez diskusije je unapredilo zivot u Beogradu izuzetno. Autoput posebno. Kao urbanisticko resenje povezalo dve gradske celine na najkraci moguci nacin. Ja do danas nisam bio u gradu u kome cete citav grad prozujeti dozvoljenom brzinom od 80kmh bez i jednog semafora sem u Beogradu! Jedan fantastican beogradski kuriozitet. No rekoh da cu pokusati da budem objektivan. Autoputem je resen jedan problem i napravljeno gomila drugih, vrlo kriticnih za zivot u gradu.

Nije Beograd jedinstven :) u Sofiji isto tako ide kroz ceo grad autoput... Ova slika je na pocetku puta, prvi i poslednji semafor...

sofia.jpg


I nisu guzve na Gazeli najgore ;) sasvim su podnosljive ;)

12Km duzina:

http://maps.google.com/maps?saddr=b...dSMZlAQ&vpsrc=0&mra=dme&mrsp=0&sz=12&t=m&z=12
 
@STELLANOVA
koliko ja tu vidim, nije to to na šta je kole mislio. Beogradski auto-put je kao prvo međunarodni pravac koji fura kroz grad, sofijski je samo direktna veza sa strogim centrom grada (ako dobro čitam kartu) i zbog toga su grozne gužve u oba pravca, tako da je to više gradski bulevar sa denivelisanim raskrsnicama nego auto-put.

Inače, skrećem pažnju na još jednu našu sramotu. Google je, normalno, ažurirao svoje mape i ubacio most (istina ne baš najtačnije i navođenje ga još uvek ignoriše), dok ni na jednoj našoj online mapi još nije ucrtan.. :notok: ...ako neko nađe nek me slobodno demantuje.
 
Nije google ubacio most na mapu vec neki nasi ljudi.Mislim da je to uradio Arnorian.
 
Da, vidi se samo na sajtovima koji koriste kartu sa Google Maps.

Inače, umesto onih malih tabli "Most preko Ade" koje su bile uklonjene dan-dva posle postavljanja, sada stoje table: "Most na Adi" :p
 
STELLANOVA":wwedojnn je napisao(la):
kole":wwedojnn je napisao(la):
Gazela je jedno velicanstveno arhitektonsko resenje. Bez diskusije je unapredilo zivot u Beogradu izuzetno. Autoput posebno. Kao urbanisticko resenje povezalo dve gradske celine na najkraci moguci nacin. Ja do danas nisam bio u gradu u kome cete citav grad prozujeti dozvoljenom brzinom od 80kmh bez i jednog semafora sem u Beogradu! Jedan fantastican beogradski kuriozitet. No rekoh da cu pokusati da budem objektivan. Autoputem je resen jedan problem i napravljeno gomila drugih, vrlo kriticnih za zivot u gradu.

Nije Beograd jedinstven :) u Sofiji isto tako ide kroz ceo grad autoput... Ova slika je na pocetku puta, prvi i poslednji semafor...

sofia.jpg


I nisu guzve na Gazeli najgore ;) sasvim su podnosljive ;)

12Km duzina:

http://maps.google.com/maps?saddr=b...dSMZlAQ&vpsrc=0&mra=dme&mrsp=0&sz=12&t=m&z=12



Stockholm, isto autoput ide kroz grad. Doduse to su sve ostrva pa nije ni zgodno da ide "okolo".

stock-photo-traffic-jam-in-stockholm-1683688.jpg
 
A da ne pominjemo Los Angeles, Houston ... koji su ispresecani autoputevima
 
Bobb":2fpeune9 je napisao(la):
@STELLANOVA
koliko ja tu vidim, nije to to na šta je kole mislio. Beogradski auto-put je kao prvo međunarodni pravac koji fura kroz grad, sofijski je samo direktna veza sa strogim centrom grada (ako dobro čitam kartu) i zbog toga su grozne gužve u oba pravca, tako da je to više gradski bulevar sa denivelisanim raskrsnicama nego auto-put.

Nema raskrsnica, taj "put" direktno nastavlja na A1 - http://en.wikipedia.org/wiki/Trakia_motorway

Kada ulazis iz Srbije u Sofiju samo ides pravo i izlazis na a1 a sve preko ovog puta (Carigradsko sose)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tsarigradsko_shose

Road_junction_%40_Sitnyakovo_blvd%2C_Sofia.jpg
 
Danas probao preko mosta na Adi pravac Top.zvezda - M.Konak - Fontana. 5-7minuta duze nego preko Gazele. Nekoliko semafora vise. Nije bilo guzve, van spica. Ovih dana cu probati isti pravac preko Sajma (Ruske)

edit: ispravljaju me saputnici, kazu pristrasan sam. :D Po njima je bilo 10 min. vise
 
Što se autoputa kroz centar tiče, überautoput takve vrste u Nemačkoj je A40 koji seče nebrojene gradove u rurskoj oblasti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bundesautobahn_40

A40_009_Brucke_Berliner_Str.jpg


Rurska oblast je dobila kandidaturu za grad kulture u 2010, za tu priliku je A40 bio otvoren za pešake od dortmunda do duizburga, ova fotka je iz Essena:
A40-Essen-1-495.jpg


12219220.jpg


a40_2.jpg


Generalno autoputevi kroz centar nije "specijalitet" BGD-a, ima dosta gradova koji imaju nešto slično. Prednost takvih autoputeva je izuzetno brz tranzit u poređenju npr. sa obilaznicama - ali to važi samo za vreme van špica što je opet mana.
 
vucko":12g64mp7 je napisao(la):
Nije google ubacio most na mapu vec neki nasi ljudi.Mislim da je to uradio Arnorian.
Ја сам поново уради рампе, пошто су биле очајне. Саме саобраћајне траке на мосту је урадио неко други. Остаје да се ураде делови од моста према Хиподрому и Бановом Брду, али не бих улазио у то док се не појави свежији сателитски снимак.
 
Sreca moja pa se ogradih jer sam rekao od svih gradova u kojima sam bio do sad, a na srecu bio sam u mnogim, ali ne u svim gradovima! :D
@Delija
Slozio bih se sa tobom da smo pricali pre 20 gdina. Drugo obilaznica ce rasteretiti autoput donekle, ali to nece toliko drasticno uticati na guzve na navedenim raskrsnicama.
 
Da podsetim na studiju saobracaja grade Beograda do 2016te godine koju je objavio grad pre nekoliko meseci.

Jarko crvenom bojom je oznacena plan puteva koji ce biti izgradjen do tada prioritetno dok su ravnodusnom sivom bojom one koje ce ko zna kada biti gradjene.

Obratite paznju na prakticno spajanje UMP-a na NBG sa SMT-om i ka trecem Beogradu i ka istoku starog dela grada.

ne3-SAOBRA.png


P.S.Mislite da bi miskovic gradio jos jedan trzni centar na autokomandi znajuci da mogu za 15 minuta putem tunela i mosta preko Ade potrosaci da stignu do delta sitija? :p
 
Gledam sliku i mislim da umesto slova MP (magistralni prsten) ili MT (magistralni tok/trasa?) treba da se koristi MA (magistralna ameba).
 
Е сад лепо погледајте ову кривуљу и реците ми где вам се чини да је траса нелогична у односу на урбано подручје града и онда ми реците куда је било најлогичније да УМП иде тј где да се гради мост?

Ево одговорићу сам - Тамо где је одувек планиран,преко горњег шпица Аде. Постојала је и друга опција коју сам последњу и поменуо овде а то је тунел испод Аде али иправићу сам себе и рећи ћу да је можда чак и та опција превише "увучена" у град.
 
Arnorian":1hk7r2sm je napisao(la):
vucko":1hk7r2sm je napisao(la):
Nije google ubacio most na mapu vec neki nasi ljudi.Mislim da je to uradio Arnorian.
Ја сам поново уради рампе, пошто су биле очајне. Саме саобраћајне траке на мосту је урадио неко други. Остаје да се ураде делови од моста према Хиподрому и Бановом Брду, али не бих улазио у то док се не појави свежији сателитски снимак.

Ne treba ti satelitski snimak, imas onaj super-detaljan plan sto je Igor stavljao, ima ga i u Project Updates mislim.
 
Kartograf":2ovvkvi5 je napisao(la):
Ne treba ti satelitski snimak, imas onaj super-detaljan plan sto je Igor stavljao, ima ga i u Project Updates mislim.
Teško je pogoditi gde šta počinje a gde se završava jer je podloga na kojoj se crta stari snimak. I rampe mosta sam uradio odokativno, mada je njihov položaj relativno lako povezati sa snimkom. Splet rampi i nadvožnjaka prema Hipodromu u dva nivoa mi je previše komplikovan.
 
Vrh