Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Касно је за дискусије и шббкбб приче, БГ:мост је ту, нема назад, да је могло јефтиније, можда је и могло, али о томе нећу да говорим, ви сте Београђани, плаћате порез своме граду и остале ствари и ако се већини свиђа наведени концепт, океј. Мени је највише жао да ће овај мост бити аргумент политичара и других лопина, који ће на овоме градити свакакве кампање али то је уопште слика и прилика времена, џиберског менталитета и других објективних ствари, за које мост као такав није крив. Да је леп јесте, али лепота се плаћа. Ја се само надам, да ће сви дугови у будућности бити исплаћени. Пошто се датум отварања приближава, честитам свима вама, који живите у овом граду на овој, свакако грандиозној, грађевини :)
 
kumkat":3jq2r9bh je napisao(la):
evo ...
dscf7329r.jpg


Za punu velicinu....

http://img842.imageshack.us/img842/4474/dscf7329r.jpg

Jos uvek imamo zonu sumraka na sredini, fali onih 5-6 bandera...
 
nova":1ajzvnmk je napisao(la):
Hmmm, a kredit za ubrzanje radova... Evo priznajem pojma nemam, jel može neko stručan da objasni opravdanost istog.

Na osnovu jedine nezvanične informacije koju je (čini mi se) Vučko postavio piše da je kredit podignut za ubrzanje radova na "mostu i pristupnim saobraćajnicama". Potpuno je jasno da se radi o ubrzanju radova na petlji Radnička ili Gagarin, kako se ne bi desila situacija da se završi most (kao onaj u Valjevu), bez pristupnih puteva.

Ovo je ona vrsta informacije, gde sto puta ponovljena laž postaje istina.

PS: Naravno, smatram da je trebalo bolje voditi ceo projekat, kako bi se uopšte izbegle takve situacije.
 
GOJE":umgp4ths je napisao(la):
Potpuno je jasno da se radi o ubrzanju radova na petlji Radnička ili Gagarin, kako se ne bi desila situacija da se završi most (kao onaj u Valjevu), bez pristupnih puteva.

Хвала богу што су успели да заврше све приступне путеве на време... :shok:
 
Postavih ja jedno 3 puta čini mi se, zbog konstantnog pitanja koji je to famozni kredit dignut, ko to kaže, kada je to bilo...uz molbu dobre duše da se nađe zapisnik sednice Gradske Skupštine za koje konkretno ubrzanje je kredit podignut.

Još jednom "đavolji dokument"
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=23&nav_id=460480

Na žalost, ne bih sada ja da paranoišem, ali pre bih rekla da je ovde u pitanju više puta ponovljeno da nešto nije tačno postalo je istina.

Dok se ne pronađe taj zapisnik i gde je tačno otišla lova za ubrzanje... to je neopravdan kredit. Carevi su mogli da uzmu lovu od penala zbog neispunjavanja rokova, umesto toga su oni platili.... ili možda opet ja nemam pojma....
 
Blagoje, kako znas da je sirina pesacko-biciklisticke staze 2,5m? Na slakama deluje uze, ali ako je po projektu 2,5m, onda je okej.
 
Nacice se neki pametnjakovic na napravi trafo na samom mostu za tih 6 bandera... :rolleyes:
 
Mali update iz Jurija Gagarina, pošto sam danas prošao pored mosta na putu ka centru.

Od rampe 5 koja se penje na most, do rampe 7 koja se spušta sa mosta u JG, krajnja desna će izgleda biti zatvorena, osim za možda gradski prevoz - sada je obeležena punom žutom.
Znači, na delu od rampe 5 do rampe 7, Jurija Gagarina sada ima 2 umesto 3 trake.

Nova traka za skretanje levo ka Milentija Popovića je završena i u funkciji je.

Nisam uspeo da vidim da li je je između krajnje desne (silaz sa mosta) i srednje, sada puna ili isprekidana, ali dok sam stajao na semaforu odmah posle mosta, rampa 7 iza mene u retrovozoru mi je izgledala jako blizu.


Ovo će i biti najveći problem tzv "UMP"-a na Novom Beogradu. Uključenja manje-više, ali mnogo više isključena u postojeće ulice.

Prvo, on seče sve ulice pod pravim uglom, kao i ovde u JG. Spanjanje je uslovljeno i ograničeno blizinom železničkog nasipa, tj nema dovoljno mesta za "blago" uključenje. Takođe, spajanje sa poprečnim ulicama je uvek malo ispred nekog od postojećih semafora.

Kada se sve to uporedi kako su rešena isključenja sa autoputa kroz Novi Beograd, (dugačka isključenja koja se završavaju na raskrnici sa semaforom ili se ulivaju u široki bulevar daleko pre semafora), vidi se velika razlika u projektovanju saobraćajnica nekada i danas.
 
Kartograf":bx389syh je napisao(la):
Blagoje, kako znas da je sirina pesacko-biciklisticke staze 2,5m? Na slakama deluje uze, ali ako je po projektu 2,5m, onda je okej.

Nisam uspeo da nađem veće slike, ali se nadam da se dimenzije naziru. Na prvoj slici se vidi da širina biciklističko-pešačke staze sa Jersey barijerom i ivičnim vencom iznosi 3.21 metar. Na drugoj se vidi da širina Jersey barijere izosi 0.46 metara, ivičnog venca 0.25 metara, a čista širina biciklističko-pešačke staze iznosi 2.5 metara:

mostk.jpg


bridge03.jpg
 
nova":1neo0kz2 je napisao(la):
Postavih ja jedno 3 puta čini mi se, zbog konstantnog pitanja koji je to famozni kredit dignut, ko to kaže, kada je to bilo...uz molbu dobre duše da se nađe zapisnik sednice Gradske Skupštine za koje konkretno ubrzanje je kredit podignut.

Još jednom "đavolji dokument"
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=23&nav_id=460480

Na žalost, ne bih sada ja da paranoišem, ali pre bih rekla da je ovde u pitanju više puta ponovljeno da nešto nije tačno postalo je istina.

Dok se ne pronađe taj zapisnik i gde je tačno otišla lova za ubrzanje... to je neopravdan kredit. Carevi su mogli da uzmu lovu od penala zbog neispunjavanja rokova, umesto toga su oni platili.... ili možda opet ja nemam pojma....
Bingo!

http://www.sllistbeograd.rs/cyr/arhiva/broj/424/

Strana 32.Sa 110 miliona eura digose na 181 milion.To znaci da je ubrzanje kostalo 60 miliona eura.Za most+petlje+UMP i pristupne puteve.

ump.jpg
 
Sta je 60 miliona za nas? Sitnica.

PS Koliko je to obnovljenih fasada, ali istinski, a ne samo opranih? Ili socijalnih stanova? Ili metara metroa? I koliko bi kostalo da se napravi jos jedan most pored ostruznickog, da ne-daj-Boze obilaznica stvarno postane prava obilaznica?

Zemlja u kojoj ovi reketasi stalno kolju volove radi 2 kila mesa ce na kraju da umre od gladi.
 
Ja to dodatno zaduzivanje bez obzira sto je navedeno kao ubrzavanje iz dobro poznatog razloga oko izbora itd vidim jednostavno i kao dodatna sredstva za zavrsetak projekta gde je budzet ohoho probijen u odnosu na prvobitno najavljeno. Jednostavno verovatno da nije bilo dodatnog zaduzenja ne bi radovi bili nastavljeni a moguce ja negde uracunata i dodatna smena i rad na vise pozicija odjednom da bi se sve zavrsilo sto pre sto iziskuje dodatna sredstva.
 
@ Igor Po cenu da ne dobijem pozivnicu za okup :)

Dodatno zaduživanje je dodatna lova za ubrzanje završetka radova.... Otkud to da radovi ne bi bili završeni da nismo uzeli ovaj kredit – za ubrzanje..... A ubrzanje svakako podrazumeva dodatni rad, što podrazumeva i dodatnu lovu. I ubrzanje zbog čega!?

Ček sad kad krene kampanja kada se uhvate za ovo tvoje..radovi ne bi bili nastavljeni bez dodatnog zaduživanja. Ccc :grand:

Edit Vučko dobra dušo :kk:
 
GOJE":3e38pxx6 je napisao(la):
...Delijo, uvek se deklarativno pozivaš na neke argumente, a kada dođe do potezanja istih, to deluje kao parodija. Bolje da nisi uopšte pominjao ni topčiderski sprud, ni skrivene motive, ni potencijalnu cenu metroa za te pare.... ja sam razmišljao kako da odgovorim na takve stavove, pa mi sve što započnem deluje bezveze...

Očekivao sam da će Delija da se javi, ali obzirom da sam i ja učestvovao u diskusiji u vezi ovoga, osećam potrebu da na neki način opravdam Deliju, bar što se tiče Topčiderskog spruda. Treba biti potpuno iskren i priznati da se čovek uči dok je živ. Naime, zainteresovao sam se za ovaj lokalitet i kopajući saznao par stvari koje želim da podelim sa vama.

U Beogradu postoje tri prirodna geološka spomenika koja su zaštićena zakonom. To su: Tašmajdanski sprud, Mašin majdan (Topčiderski sprud) i Kalemegdan, ispod Pobednika. Mašin majdan (Topčiderski sprud) se nalazi na lokaciji Letnje pozornice i to je morski sprud iz doba Krede i pod zaštitom je od 1969. godine. Ako nekoga zanima, više može naći na http://geoliss.ekoplan.gov.rs/galerija/prezentacije/ppt/Geonasledje-beograda.pps

E sada, daleko od toga da je ovaj lokalitet jedinstven u Evropi, ali predstavlja prirodni geološki spomenik Beograda i pod zaštitom je.

sprud.jpg

Pošto je "Studija o proceni uticaja na životnu sredinu za prvu fazu prvog dela UMP od Tošinog bunara do Paštrovićeve ulice" odobrena od strane Ministarstva za životnu sredinu i prostorno planiranje (što ne mora ništa da znači), pretpostavljam da se vodilo računa i o ovom lokalitetu. Sa druge strane, na obodima Topčiderskog spruda, kao što se vidi na slici, izgrađen je veliki broj novih vila. Mogu samo da pretpostavim kako su vlasnici dolazili do dozvola. Bliže mi je logici, da ako je došlo do njegovog oštećenja, većim delom potiče od njihove izgradnje.
 
vucko":27m5wz76 je napisao(la):
Bingo!



Strana 32.Sa 110 miliona eura digose na 181 milion.To znaci da je ubrzanje kostalo 60 miliona eura.Za most+petlje+UMP i pristupne puteve.

Na žalost Vučko, opet nije to to. Ovo je samo rebalans-probijanje budžeta, a ne kredit za ubrzanje radova. I dalje nema nikakvog dokumenta o kome se ovde toliko priča.
 
nova":3r5liqdy je napisao(la):
@ Igor Po cenu da ne dobijem pozivnicu za okup :)

Dodatno zaduživanje je dodatna lova za ubrzanje završetka radova.... Otkud to da radovi ne bi bili završeni da nismo uzeli ovaj kredit – za ubrzanje..... A ubrzanje svakako podrazumeva dodatni rad, što podrazumeva i dodatnu lovu. I ubrzanje zbog čega!?

Ček sad kad krene kampanja kada se uhvate za ovo tvoje..radovi ne bi bili nastavljeni bez dodatnog zaduživanja. Ccc :grand:

Edit Vučko dobra dušo :kk:
To je neko moje misljenje i zakljucak na osnovu dosada recenog na forumu i informacija koje su se pojavile u medijima link b92 i dodatno zaduzivanje. Zvuci mi moram priznati nenormalno i naivno kao enormno veliki iznos da se neko dodatno zaduzi za toliki novac da bi samo ubrzao radove. Ubrzanje moze da predstavlja i mogucnost zavrsetka odredjenih faza u nekom razumnijem roku jer ako obim radova koji mozda nije bio planiran i ukalkulisan to trazi onda bi se doslo u situaciju da se dodatno ne zaduzis da stane izgradnja na neizmirenim pozicijama.

I da ne dodje do zabune ovo je cisto moj neki zakljucak i neko pitanje da li bi doslo do zastoja radova da nije bilo dodatnog zaduzenja, ili je bila samo u pitanju trka sa vremenom kako se na forumu provlaci prica jos od milancetovog spominjanja prilikom okupa i predavanja sa izvodjacima.
 
@ Goje Ovo je formalnost Gradske odluke. A taj famozni dokument može samo mnooogoooo dobra duša da nam da na uvid.
 
Takvih mnooooog dobrih duša imate kolko hoćete (Šarović, Vučić, Mladenović), pa nešto nisam video dokument do sada. I dalje se puca u prazno. Na kraju krajeva nećemo čekati još dugo na odgovore. Ako postoji ikakva prljava rabota tog tipa, osvanuće verovatno oko 20 dana pred izbore. A dotle će valjda i sama finansijska konstrukcija sa projekat mosta (bez pristupa) biti obelodanjena, a takođe i za Carevu ćupriju. Na Radničku i Gagarina ćemo čekati još više od godinu dana verovatno.
 
Milančetovo predavanje sa izvođačima i Gradska odluka, dovoljno za osnovanu sumnju.
Moram da priznam da više ne gajim nade će pred ove izbore išta od sličnog (iole ozbiljnog) isplivavati...Inače slažem se, na kraju ćemo saznati ...za godinu,dve u najboljem slučaju.
 
U pravu ste.To su ugovori koji ne idu u javnost.Ovo je samo klasicni rebalans budzeta.Opet je zanimljivo kada se cita taj fajl koliko je zbog mosta smanjen budzet za druge projekte i preusmeren na njega,a pogotovu na hipodrom koji se radi iz budzeta grada.

Ako procitate dokument videcete recimo da je planirano vise para za Mirijevski Bulevar i da otaljavanju izgradnje Bulevara i nedostacima mozemo zahvaliti mostu preko Ade i UMP-u.
Bas me zanima kakav li je budzet koji usvojise pre neki dan.

Offtopik:Nova,sutra je okup.Imas detalje na ovoj temi

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=158879#p158879
 
Vrh