Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":25eiow3t je napisao(la):
vucko":25eiow3t je napisao(la):
Ponovo smo izasli na b92 ali sa starom slikom.Blagoje,Veliki Vracar,Igore,hajd slikajte to novo prosirenje Jurija Gagarina

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2011&mm=12&nav_id=568781


Poprilična magla, kod mene samo mobilni telefon, a žurilo se i na posao.

24746465.jpg


98509007.jpg


94286030.jpg


48542645.jpg


47747005.jpg


61250519.jpg

Puna linija celom dužinom od rampe 7 do semafora.
Znači da i definitivno nije moguće sa mosta uputiti se ka Milentija Popovića.

U ovoj situaciji je ovo iznuđeno rešenje, i bolje je što je puna linija, ali je ovo definitivno propust na nivou celog projekta.
 
Čemu dve trake za skretanje u Milutina Milankovića, kad u onu desno ne smeš da uđeš?

47747005.jpg
 
relja":2rusnwfh je napisao(la):
Znači da i definitivno nije moguće sa mosta uputiti se ka Milentija Popovića.

Umesto tom rampom na desno, spustiš se sa mosta onom na levo, obiđeš buvljak, pa preko Milutina Milankovića stigneš na početak Milentija Popovića.

Ako oni koji hoće da se iz pravca Milentija Popovića popnu na most moraju prethodno da obiđu ceo buvljak, zašto bi oni koji idu u suprotnom smeru imali olakšice? :D
 
Felix55":e2uy2unp je napisao(la):
relja":e2uy2unp je napisao(la):
Znači da i definitivno nije moguće sa mosta uputiti se ka Milentija Popovića.

Umesto tom rampom na desno, spustiš se sa mosta onom na levo, obiđeš buvljak, pa preko Milutina Milankovića stigneš na početak Milentija Popovića.

Ako oni koji hoće da se iz pravca Milentija Popovića popnu na most moraju prethodno da obiđu ceo buvljak, zašto bi oni koji idu u suprotnom smeru imali olakšice? :D

Još ranijie sam pisao da će "UMP" da stvara nevolje u ulicama u okolini.
 
blagoje":3ryw3gue je napisao(la):
Čemu dve trake za skretanje u Milutina Milankovića, kad u onu desno ne smeš da uđeš?

47747005.jpg

Šta je projektant hteo da kaže?
Samo on zna, ali mogu da pokušam: namera je bila da svako drugo vozilo iz krajnje leve ispred semafora pređe preko isprekidane (prestroji se desno) i "poveća protočnost" na semaforu. :rolleyes:
Valjda, samo nagađam...

Ali:
- ništa ne sugeriše vozaču da ima tu mogućnost
- na stranu što ne sugeriše, saobraćani propisi zabranjuju prestrojavanje ispred raskrnice, većini vozača je ovaj propis "ukodiran" u svest pa niko ni ne očekuje da je raskrnica isprojektovana suprotno toj logici - uostalom, "puna" ispred semafora se vidi i na istoj fotografiji, u trakama ka Gazeli
- posle prolaska kroz semafor, deo vozača iz leve se prestrojava desno ka Milentija Popovića, pa se smerovi ukrštaju
- normalno, vozači koji tu redovno prolaze znaju za foru i obilaziće kolonu sa desne strane i "ubacivaće" se preko pune (dešava se od prvog dana).

Zanima me, ko je taj ko je ovo odobrio?
 
blagoje":10lysdjn je napisao(la):
Vidim ja da će uskoro da se radi i ovo:

polukruzno.jpg

I ne samo to, već i dodatne leve trake.

A neko je nekada davno ta ostrva ostavio zbog tramvaja, metroa....
 
relja":5wdgyc0u je napisao(la):
...Šta je projektant hteo da kaže?
Samo on zna, ali mogu da pokušam: namera je bila da svako drugo vozilo iz krajnje leve ispred semafora pređe preko isprekidane (prestroji se desno) i "poveća protočnost" na semaforu. :rolleyes:
Valjda, samo nagađam...

Mala je razlika da li će po dva vozila stajati jedni pored drugih (više ne može), ili četiri u jednom redu.
 
eh, budimo realni, teško da bi ovde ikad prošao i tramvaj, a kamoli metro..
 
blagoje":a76kbtj5 je napisao(la):
relja":a76kbtj5 je napisao(la):
...Šta je projektant hteo da kaže?
Samo on zna, ali mogu da pokušam: namera je bila da svako drugo vozilo iz krajnje leve ispred semafora pređe preko isprekidane (prestroji se desno) i "poveća protočnost" na semaforu. :rolleyes:
Valjda, samo nagađam...

Mala je razlika da li će po dva vozila stajati jedni pored drugih (više ne može), ili četiri u jednom redu.

Upravo. Nije jasno šta ze zapravo htelo.
 
medjutim":2tj6n9ki je napisao(la):
eh, budimo realni, teško da bi ovde ikad prošao i tramvaj, a kamoli metro..

Ima mesta za iskop plitkog rova, razvojem naselja Staro sajmište bi tu mogao i da se protera tramvaj odmah posle silaska sa mosta....
Danas, sa stubovima u Jurija Gagarina i "kratkim" železničkim nadvožnjakom, ta mogućnost je gotovo nestala.
Sa druge strane, toliki prostor nije svojevremeno ostavljen zbog drvoreda.
 
blagoje":1bvy0lg4 je napisao(la):
Čemu dve trake za skretanje u Milutina Milankovića, kad u onu desno ne smeš da uđeš?

47747005.jpg

Omogućiti skretanje i većim tj. dužim kamionima a da ne unište semafor sa leve strane.
Takođe manja površina zelenog ostrva pa manje posla oko održavanja za zelenilo BGD :p
 
Ovo ni meni nije jasno čemu služi, osim da ubaci dva dodatna automobila (koliko može legalno ovde da stane u desnu traku) na semafor.

:smajlikojisekrsti:
 
trajno rešenje problema + ubrzavanje saobraćaja na ovoj raskrsnici,

1.jpg
 
relja, ima mesta, ali u bližoj budućnosti nema potrebe. A ni za dalju nisam baš ubeđen..
 
^^ agree. Jedan fini kruzni tok sa urednim zelenilom u i oko njega. Milina.
 
Kartograf":3b8d7s9w je napisao(la):
^^ agree. Jedan fini kruzni tok sa urednim zelenilom u i oko njega. Milina.

Ja bih rekao da naši "saobraćajni mozgovi" (kopirajt baj GOJE) imaju prizmaste mozgove i četvrtastu percepciju stvarnog sveta, i da zbog toga jednostavno ne mogu da vizuelizuju takav vid saobraćaja. Postoji svega par incidenata u poslednjih par godina (koji su izuzetak koji potvrđuje pravilo).
 
Jedan off topic.

Kada otvorite Google Earth po default-u, koji Vam datum prikazuje deo mape oko novog mosta? Kod mene je 28.07.2009. Danas sam se iznenadio što mogu da vidim i novije slike od ove (za starije sam znao).

Dakle 31.10.2010:

googleqy.jpg


Nisam otkrio Ameriku, ali možda neko kao ja nije znao, a koristiće mu.
 
Ideja o kružnom toku na tom mestu je stara (na našem forumu, naravno da je nema u planovima za izgradnju).

Čak sam i ja negde crtao kružnicu i elipsu na tom mestu, ali koliko se sećam, nisam naišao na neko razumevanje :)
Prečnik kružnog toka kod Opštine NBG je oko 70 metara, samo za kolovoz. Ovde ima skoro pa toliko, ali ne bi bilo mesta za trotoare i biciklističke staze, koji bi se nalazili tek sa druge strane stubova nadvožnjaka. Pre bi pasovala "elipsa", a i to bi bilo "knap".

A sve bi bilo drugačije da je novi železnički nadvožnjak projektovan da bude samo 20 metara duži.

Uostalom, uskoro se otvara most i dovodi još više vozila na tu raskrnicu, tako da će teško u skorije vreme da se zatvara zbog izgradnje kružnog toka (koji nije ni u planu).
 
Ne radi se naravno samo o ovoj lokaciji. Ja sam svojevremeno otvorio i temu o kružnim tokovima, ali generalno kad neko jednostavno neće, džaba i sto argumenata.

Ova lokacija nije sasvim idealna zbog prostora, ali čini mi se da bi bilo kakav kružni tok bio bolji od bilo kakvog semafora.
 
relja":1dlrshx9 je napisao(la):
Ideja o kružnom toku na tom mestu je stara (na našem forumu, naravno da je nema u planovima za izgradnju).

Čak sam i ja negde crtao kružnicu i elipsu na tom mestu, ali koliko se sećam, nisam naišao na neko razumevanje :)

Beše to ovo (27.09.2011.):

kruznitokf.jpg


I tada smo diskutovali o tesnom prostoru i problemu železničkog nasipa. (http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=142281#p142281)
 
Teks iz današnje Politike. Da li su ovo neki novi momenti, da za NG neće biti pušten ulaz na most sa nadvožnjaka Hipodrom?

Грађанима ће на располагању за почетак бити по једна улазна и излазна рампа са обе стране моста - на чукаричкој и новобеоградској - док ће у току наредне године бити настављени радови на завршетку свих приступних саобраћајница, односно претљама Хиподром, Радничка и улица Јурија Гагарина.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Most-na-Adi-poklon-Beogradjanima-u-novogodisnjoj-noci.sr.html
 
Vrh