Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.953
- Pohvaljen
- 14.883
Благоје хвала ти што си испао коректан док ме није било и што си довољно озбиљно схватио ( за разлику од Гоја нпр ) бар неки од мојих аргумената и сам их проверио. Тај спруд заиста није јединстевн у Европи,постоји још један сличан у Бареселони и чини ми се на још једној локацији у свету и то је то. А што се тиче нових вила оне су само на левом крају спруда у улици Бањичких Жртава а изнад самог спруда су углавном старе,предратне виле.Ту је,широј јавности,непозната Пушкинова улица.По мени једна од најлепших у граду са јако занимљивом историјом...
Можда сам ја субјективан,одрастао сам на том Топчидеру али не би ми то све тако сметало да верујем да то ново вреди колико и фртаљ старог.
Жао ми је што су ми на неки начин везане руке и што овде смем да износим само аргументе у домену урбанизма и цене пројекта али свеједно мислим да је то више него довољно. Ако ништа друг мислим да није спорно да је одлука о изградњи оваквог моста чисто политичка што је случај са већином великих пројеката у Београду па и у Србији.
Још један осврт на Јовина.Није он мени извор информација нити се ја кунем у њега али ако мало премотате филм видећете да је већина аутора најквалитетнијих пројеката у Београду била против моста.
Колико видим пракса са скупим и нерационалним пројектима са наставља.Сва је прилика да су и Французи попустили "стручној комисији" па ће будући лрт мост бити низводно од Бранковог што значи да ће избијати из Косанчићевог Венца,изнад Карађорђеве што даље значи да мост неће имати саобраћајне траке. А о урбанизму у вези те локације боље да не причам,да не бих засмејавао људе овде.
едит: Мислим да ни ти ни Спот нисте у потпуности у праву за пругу.Нека ме неко исправи ако грешим али ако се добро сећам планирано је да од свега остану два колосека која ће,под претпоставком да је завршен жел. чвор ,бити ту само да сметају и остану до даљнег препрека силаску града на Саву.
И на страну све,и даље тврдим да је цео аутомобилски концепт ка којем је Београд кренуо у великом стилу,потрошивши 400-500 милиона на 3 км булевара апсолутно погрешан и супротан основним урбанистичким принципима што ће се убрзо одразити на потпуно стопирање развоја овог града.
Можда сам ја субјективан,одрастао сам на том Топчидеру али не би ми то све тако сметало да верујем да то ново вреди колико и фртаљ старог.
Жао ми је што су ми на неки начин везане руке и што овде смем да износим само аргументе у домену урбанизма и цене пројекта али свеједно мислим да је то више него довољно. Ако ништа друг мислим да није спорно да је одлука о изградњи оваквог моста чисто политичка што је случај са већином великих пројеката у Београду па и у Србији.
Још један осврт на Јовина.Није он мени извор информација нити се ја кунем у њега али ако мало премотате филм видећете да је већина аутора најквалитетнијих пројеката у Београду била против моста.
Колико видим пракса са скупим и нерационалним пројектима са наставља.Сва је прилика да су и Французи попустили "стручној комисији" па ће будући лрт мост бити низводно од Бранковог што значи да ће избијати из Косанчићевог Венца,изнад Карађорђеве што даље значи да мост неће имати саобраћајне траке. А о урбанизму у вези те локације боље да не причам,да не бих засмејавао људе овде.
едит: Мислим да ни ти ни Спот нисте у потпуности у праву за пругу.Нека ме неко исправи ако грешим али ако се добро сећам планирано је да од свега остану два колосека која ће,под претпоставком да је завршен жел. чвор ,бити ту само да сметају и остану до даљнег препрека силаску града на Саву.
И на страну све,и даље тврдим да је цео аутомобилски концепт ка којем је Београд кренуо у великом стилу,потрошивши 400-500 милиона на 3 км булевара апсолутно погрешан и супротан основним урбанистичким принципима што ће се убрзо одразити на потпуно стопирање развоја овог града.