Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

spatiotecte":2tp1f8wu je napisao(la):
Bilo je angazovano dosta nasih podizvodjaca tako da deo ovog mosta moze biti nas ponos s pravom.

Ја се стидим овог моста.
nixweiss.gif
 
Да су теби познати мотиви за изградњу овога као и последице исто би мислио.
 
Aj' plz onda demistifikujte te skrivene motive za izgradnju ovog mosta kako bi i mi ostali priglupi clanovi foruma mogli da ucestvujemo u tom kolektivnom stidu.
 
Strana A nikada nece uspeti da ubedi stranu B da je upravu a ni strana B stranu A.Stoga
popcorn.gif
 
Homer Jay":1tho09t4 je napisao(la):
Aj' plz onda demistifikujte te skrivene motive za izgradnju ovog mosta kako bi i mi ostali priglupi clanovi foruma mogli da ucestvujemo u tom kolektivnom stidu.

Као прво говори у своје име како не би вређао остале форумаше.

Мислим да је овде већ мање-више постигнут консензус око тога да је мост тј булевар дуг 3км на том месту урбанистички промашај који нас је коштао скоро као и једна линија метроа од старог меркатора до Теразија са све депоом и метро мостом који би имао такође 3 траке по смеру приде. Недавно сам сазнао да је УМП неповратно уништио "топчидерски спруд" који је јединствен у Европи.О нарушеном амбијенту тог дела Топчидера као и о томе да се овиме и званично одустало од измештања пруга са обале Саве да не причам.Ако се ипак није одустало од тога онда је цео пројекат још већи промашај. Такође,ничим оправдана предимензионисаност целог моста није више спорна.

Мислим да би требао да елаборирам прву реченицу из горњег пасуса.Мост преко аде је одавно планиран али на горњем шпицу.Опција је била и тунел испод ње. Довољно је само погледати положај насеља узводно од локације која је сада изабрана као и компликованост и дужину приступних саобраћајница које са управо завршавају да се закључи која је локација била прикладнија и немерљиво јефтинија тј рационалнија.

Кроз дискусију сам овде(а богами и на другим темама) навео још доста аргумената против а још више мени познатих нисам нити ћу. Ако се сећаш ,потврда неких ствари је недавно стигла и од самог Јовина...Тада смо се дотакли доста тога а ти ниси одговорио на мој пост који сам теби посветио што ти је постала пракса у последње време.Ту си увек да се подругљиво јавиш али кад ти ја аргументима или чак документацијом образложим своје ставове ти нестанеш.
 
Eeee ako je Jovin rekao, onda.... Uz sve poštovanje, samo mi reci od kada je Jovin etalon da li nešto valja ili ne valja i u kom službenom glasniku je to objavljeno? Da znam pa i ja da budem na liniji i deo konsenzusa. Daj mi neki argument da se izgradnjom UMP-a zvanično odustalo od izmeštanja pruge sa obala Save?

Zanima me i ona tvrdnja da je "UMP nepovratno uništio "topčiderski sprud" koji je jedinstven u Evropi".

Pitanje:

1. Šta je to jedinstveno u Evropi vezano za "topčiderski sprud", a da je to do sada bilo malo poznato u javnosti?
2. Šta je to što je do sada bilo na toj lokaciji, a što je izgradnjom UMP-a uništeno?
 
Delija":1f4shjfa je napisao(la):
Homer Jay":1f4shjfa je napisao(la):
Aj' plz onda demistifikujte te skrivene motive za izgradnju ovog mosta kako bi i mi ostali priglupi clanovi foruma mogli da ucestvujemo u tom kolektivnom stidu.

Као прво говори у своје име како не би вређао остале форумаше.

Мислим да је овде већ мање-више постигнут консензус око тога да је мост тј булевар дуг 3км на том месту урбанистички промашај који нас је коштао скоро као и једна линија метроа од старог меркатора до Теразија са све депоом и метро мостом који би имао такође 3 траке по смеру приде.

To je tvoje licno misljenje da treba se stideti mosta i da je on losa investicija. Za sada nista ne ukazuje da to da je na beobuildu postignut koncenzus da je most na tom mestu urbanisticki promasaj.
Za 500 miliona bi mozda imao prvu liniju metro-a ali u varijanti LRT, nikako pravi metro sa sve depo-om i vozilima.
Beogradu fale mostovi tako da ovaj visokokapacitetni most sa metro koridorom ne moze da predstavlja promasenu investiciju vec perspektivni objekat koji moze da se upgraduje. Veza Banovog brda i Novog beograda je svakako neophodna i metro linija planirana za ta 2 dela ce se nakaciti na prvu liniju metro-a koja ce ici u smeru istok zapad tako da ovim mostom se vec dobijaju konture razgranatog metro sistema zajedno sa jednim delom UMP-a koji je takodje potreban gradu da rastereti ostale mostove.
 
Спат,ене ти тамо готов план тешког метроа тј прве трасе са депоом и мостом који би данас коштао 600-700 милиона. Ја своје мишљење никоме не намећем.Рекао сам мање-више занјући мишљење већине старијих форумаша овде који су своје ставове овде одавно изнели. Видим да се многи од њих не јављају више овде.Можда сам и превидео ту чињеницу и да су неки нови форумаши са својим ставовима постали већина.

Благоје

Радничка и царева ћуприја су много компликованији и скупљи због пруге испод.А горе сам се унапред оградио од оваквих напада написавши да ако којим случајем једног дана уклоне пругу сви ови километри приступних путева и денивелисаних раскрсница постају тешки промашај и доказ непланског трошења наших пара.

Што се спруда тиче,за почетак,тамо ти је отворена позорница,некада популарно и репрезентативно место а сада заувек отуђена од грађана и до краја оронула..Ту ти је и наш кулутурно и историјски највреднији парк чији је амбијент овиме додатно нарушен.

На страну све,цео концепт пада у воду одустајањем од тунела а искрено се надам да се у будућности неће појавити новавгарнитура на власти која би наставила ово лудило звано УМП.

едит: Кредибилитет Јовина(који по мени не би требао да се доводи у питање,његови пројекти све говоре) у овом случају уоште није битан.Ради се о томе да сам је некима овде пренео своја сазнања а да је 20ак дана касније исте ствари изјавио Јовин на јавном предавању а шта год ти мислио о њему ти не можеш да оспориш његову упућеност у све радње последњих деценија.
 
Delija":1qs5e93q je napisao(la):
Радничка и царева ћуприја је много компликованија и скупља због пруге испод.А горе сам се унапред оградио од оваквих напада написавши да ако којим случајем једног дана уклоне пругу сви ови километри приступних путева и денивелисаних раскрсница постају тешки промашај и доказ непланског трошења наших пара.

Za tvoju informaciju zna se odavno da se pruga NE uklanja tako da je ovo premoscavanje pruge bilo neminovno.
 
Да,остало би пар колосека.Још један доказ незнања,огрничености или нечег трећег код данашњих људи који се питају. То не оправдава трагичност њиховог аутомобилског концепта које се на примеру УМП-а јасно осликава,напротив.
 
Delija":2kh3r72f je napisao(la):
Да,остало би пар колосека.Још један доказ незнања,огрничености или нечег трећег код данашњих људи који се питају. То не оправдава трагичност њиховог аутомобилског концепта које се на примеру УМП-а јасно осликава,напротив.

UMP je jedan od 3 tangentnih saobracajnih prstena, a Beograd ih u ovom trenutku nema nijednog dok ostale prestonice u evropi su odavno izgradile svoje. Tako da ne vidim sta ima lose u projektu UMP-a koji je prekopotreban Beogradu i cija osnova postoji vec u GUP-u iz 1972. To jednostavno znaci da se vise generacija strucnjaka usaglasilo da je njegova izgradnja potrebna.
 
Као што већ рекох у више наврата,планиран је умп али не на овој локацији,не у овом облику и не пре приоритетних пројеката као што су метро,обилазница или жел. чвор. или елементарних цивилизацијски тековина као што је канализација која је тренутно луксуз у нашој престоници.

Да закључим,јуче је Ђилас по усвајању градског буџета изјавио како је Београд задужен "само" до пола свог максимума а да притом ни 1/4 тог УМП-а није завршен. :mad: Очигледно је да од наставка УМПа нема ништа у наредних бар 5-10 година а ја се искрено надам да неће никада или бар не пре завршетка свега оног што сам горео назвао правим прироитетима.
 
Obliku mosta ne fali nista, od svih projekata na konkursu ovaj je vizualeno definitivno najlepsi, seti se samo pauka 1, pauka 2, zirafe i onih kontinualnih greda.

Infrastrukturna politika Beograda nije bila da gradi projekte redom vec je zapocela i UMP i SMT i Obilaznicu i novi zeleznicki cvor maltene istovremeno jer nista od toga nije postojalo ranije i moralo je da se krene da vise frontova kako bi se nadoknadilo visedecenijsko kasnjenje. A svi ovi projekti su vredni vise milijardi evra i nikako nije bilo moguce izgraditi sve odjednom

Postepeno cemo zaversavati svaki od njih, treba samo biti strpljiv jer se ne radi o jednoj ulici koja treba da se asfaltira.
Ne treba zaboraviti da se Beograd tek oporavlja od 10 godina totalnog raspada i ekonomskog haosa tako da ovo sto je uradjeno u poslednjih 10 godina u Beogradu je VELIKI korak unapred.
Treba biti realan ipak...
 
spatiotecte":16i4xdoj je napisao(la):
Obliku mosta ne fali nista, od svih projekata na konkursu ovaj je vizualeno definitivno najlepsi, seti se samo pauka 1, pauka 2, zirafe i onih kontinualnih greda.

Infrastrukturna politika Beograda nije bila da gradi projekte redom vec je zapocela i UMP i SMT i Obilaznicu i novi zeleznicki cvor maltene istovremeno jer nista od toga nije postojalo ranije i moralo je da se krene da vise frontova kako bi se nadoknadilo visedecenijsko kasnjenje. A svi ovi projekti su vredni vise milijardi evra i nikako nije bilo moguce izgraditi sve odjednom

Postepeno cemo zaversavati svaki od njih, treba samo biti strpljiv jer se ne radi o jednoj ulici koja treba da se asfaltira.
Ne treba zaboraviti da se Beograd tek oporavlja od 10 godina totalnog raspada i ekonomskog haosa tako da ovo sto je uradjeno u poslednjih 10 godina u Beogradu je VELIKI korak unapred.
Treba biti realan ipak...

A STA je to uradjeno u poslednjih 10 godina osim ovog mosta?! I taj most evo na-vrat-na-nos zavrsavaju u predizborne svrhe i pisajuci u vetar ko zna koliko miliona evra samo za to "ubrzanje". Po meni je sve to neoprostivo malo, a onu smejuriju od "obilaznice" bolje da mi niko ni ne pominje.
 
spatiotecte":q24l7anc je napisao(la):
Treba biti realan ipak...

uz najbolju nameru ne mogu da vidim taj VELIKI korak napred. korak napred da, svakako, ali ajde stvarno da budemo realni i ne preterujemo.

ono sto meni smeta je VELIKA korupcija koja baca senku na sve uradjeno. drugi VELIKI problem su primeri poput rekonstrukcije fontane u pionirskom parku, skandal koji nije smeo da se desi a koji, sto je najgore, nije usamljen
 
JohnyBgood":xzvyhrwf je napisao(la):
A STA je to uradjeno u poslednjih 10 godina osim ovog mosta?! I taj most evo na-vrat-na-nos zavrsavaju u predizborne svrhe i pisajuci u vetar ko zna koliko miliona evra samo za to "ubrzanje". Po meni je sve to neoprostivo malo, a onu smejuriju od "obilaznice" bolje da mi niko ni ne pominje.

most, rekonstrukcija gazele, par bulevara, 1000 novih bilborda i 7 novih tramvaja.. al ko sto vidis ljudi smatraju da je to veliki korak napred. satrli su nam mozak svima

edit: osvrnu bih se i na komentar gore da je odlicno sto se sve radi uporedo (UMP, SMT, obilaznica, zeleznica, metro)... ne razumem sta je odlicno u tome sto imamo ulozene stotine miliona evra u svaki od ovih projekata, sto ni jedan nije ni blizu zavrsetka i sto ti ulozeni milioni prakticno stoje zaroobljeni do ko zna kad...
 
spatiotecte":243lnpht je napisao(la):
Obliku mosta ne fali nista, od svih projekata na konkursu ovaj je vizualeno definitivno najlepsi, seti se samo pauka 1, pauka 2, zirafe i onih kontinualnih greda.

А какав црни изглед сунце ти лебаво?! :o Ко то уопште спомиње? А и то је тужна прича.Платили смо ми ту естетику само тако а остаје и чињеница да је 150м слабо прометног пловног пута премошћено највећим мостом на свету са једним пилоном.Прави симбол,нема шта.


spatiotecte":243lnpht je napisao(la):
Infrastrukturna politika Beograda nije bila da gradi projekte redom vec je zapocela i UMP i SMT i Obilaznicu i novi zeleznicki cvor maltene istovremeno jer nista od toga nije postojalo ranije i moralo je da se krene da vise frontova kako bi se nadoknadilo visedecenijsko kasnjenje. A svi ovi projekti su vredni vise milijardi evra i nikako nije bilo moguce izgraditi sve odjednom

Postepeno cemo zaversavati svaki od njih, treba samo biti strpljiv jer se ne radi o jednoj ulici koja treba da se asfaltira.
Ne treba zaboraviti da se Beograd tek oporavlja od 10 godina totalnog raspada i ekonomskog haosa tako da ovo sto je uradjeno u poslednjih 10 godina u Beogradu je VELIKI korak unapred.
Treba biti realan ipak...

Мешаш бабе и жабе. Управо си описао "инфраструктурну политику" људи и планера пре 1982. године а изоставио си политику гарнитуре која је ушла у све градске структуре и која је то започела насилним стопирањем метроа и преусмеравањем обезбеђеног новца на пројекат "трамвајем у 21. век". Ти исти људи су тек данас у потпуности презели све позиције у заводу и дирекцији а резултате те "хомогености" лепо видимо последњих година.А иронија је да су њима данас супродстављени исти они који су осмислили те пројекте које си ти набројао.


Сви моји ставови су изграђени на основу информација и закључака особе која је деценијама била један од главних планера овог града. Да ли смо ми само у заблуди и заслепљени толико супродстављеним ставовима или не,време ће показати.Мада ако до сад нисте приметили дугогодишњи урбицид над Београдом сумњам да ћете икада.
 
ja vam opet kažem, mi danas (i u narednih bar 50-100 godina, osim ako nas neko uzme pod protektorat ili slično) u Srbiji imamo samo 2 opcije:

- da se krade i nešto uradi

- da se krade i ne uradi ništa

ovo je dokazano na bazi poslednjih 25 godina i izuzetno negativan trend kojim se ide. Znači za popravku stanja svesti treba bar duplo, a verovatno i mnogo više.

prva opcija je u svakom slučaju bolja, tako za most ide thumb up.
 
Dao mi je direktor flajer koji je gradska vlast delila posle formiranja gradske vlasti 2008me godine.Pogadjate samo ostvarise od bezbroj obecanja most i modernizaciju GSP-a(zbog trola i CAF-ova).Ostalo pojela maca...

Zaduzenje grada je 800 miliona eura a maksimum je 1000 miliona ili milijardu eura.Nego imamo grejs periode do 2013-2014 godine za tih 300 milki sto pametno gradonacelnik ne pominje.Dakle,kada se podvuce linija za narednih 10 godina moze se zaduziti grad za 200 miliona ukljucjuci metro,puteve,mostove i sve ostalo.

Takodje,rece mi jedan magistar ekonomije danas da je budzet grada mnogo vise podbacio jer sada grad racuna u prihode budzeta i one koji se dobijaju od prodaje imovine,a to nije bilo do sada.Dakle rupa raste,zbog ekstremnog zaduzivanja a to se resava rasprodajom imovine iz kuce.
 
Kako je ovo lepo kad se grade velike stvari , a ljudi raspravljaju sta gde treba da se gradi. A kad se samo setim onih godina od 2003-4 do pre 2 godine kad nam je renoviranje ulica i gradnja novih zgrada bio svrsh.
 
dziggy":yfagmfjg je napisao(la):
Kako je ovo lepo kad se grade velike stvari , a ljudi raspravljaju sta gde treba da se gradi. A kad se samo setim onih godina od 2003-4 do pre 2 godine kad nam je renoviranje ulica i gradnja novih zgrada bio svrsh.

Jbg alavi smo... hocemo uvek vise. Nikad nam nije dosta ono sto se uradi.
 
Vrh