Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Uključenje kod Hajata u Milentija Popovića je i sada problematično, jer dok se čeka crveno na raskrsnici Milentija Popovića i Mihajla Pupina, kolona u Milentija Popovića se često, a posebno u špicu otegne do Interkontinentala, tako da je uključenje gotovo nemoguće. Za Zemun je prirodnije preko silazne rampe prema blokovima, pa pored buvljaka na kružni tok iznad autoputa, pa kako ti je volja.
 
Гужве би се смањиле када би се коначно урадило 200 м улице који недостају да се се споје булевар Николе Тесле и Бладимира Поповића.
 
Arnorian":p3db8fpe je napisao(la):
Гужве би се смањиле када би се коначно урадило 200 м улице који недостају да се се споје булевар Николе Тесле и Бладимира Поповића.
To je istina, definitivno. Znam da je malo offtopic, ali da li iko zna zasto se to ne radi? Neki imovinski odnosi, sta li?
 
Veliki posao, mora puno da se ruši

rTDO5.jpg
 
jlaki":198r4o4r je napisao(la):
Veliki posao, mora puno da se ruši

rTDO5.jpg

Pa i ne baš. Problem je zapravo što to spajanje prolazi kroz širi prostor Starog sajmišta, a od rešavanja tog problema "gradski oci" beše kao đavo od krsta. Firme koje su se tu smestile iste te delatnosti mogu da obavljaju i na drugom mestu. Zgrade su uglavnom prizemne, sa dosta prostora između njih.
Trasa delom "kači" i bivši Nemački paviljon (bila su dva, ovaj je podignut u drugoj fazi izgradnje Sajmišta).
To je ona betonska zgrada sa stubovima na ulazu i karakterističnim plavim limenim krovom na "dve vode".
Čuo sam neku jezivu i neverovatnu priču o masovnoj grobnici na tom mestu koja je tu ostala iz vremena logora. Jednog dana će se sigurno saznati.

To produženje bi nejverovatnije delombilo izgrađeno kao nadvožnjak, zbog tramvaja koji tuda prolaze.
Sa suprotne strane treba rešiti i skretanje sa Brankovog mosta, a to su nam lepo udesili izgradnjim TC Ušće
Mislim da ćemo se načekati.
Enivej, prilično bi značilo da se Bulevar Zorana Đinđića produži do Vladimira Popovića. Prostora ima sasvim dovoljno ako se napravi usko razdelno ostrvo, ali svi znamo koja imperija tu ima službeni parking....

sorry za off.
 
Meni bi jedino imalo logike kada bi poterali auta podzemno tuda u tom slučaju. Nisam znao da i to obuhvata sajmište. Ali u svakom slučaju je veliki posao
 
Ne znam koliko je ceo prostor istorijski bitan i da li je pod zaštitom države, ali na osnovu slike ne vidim da se vodilo računa o originalnom izgledu, a verovatno mu je i namena diskutabilna. Sve u svemu, ovde bi mogao da se protera i nadvožnjak, kako preko tramvajskih šina , tako i preko Bulevara Mihajla Pupina sa svim pristupnim rampama koje je moguće ubaciti shodno raspoloživom prostoru i adekvatno spojiti sa Nikolom Tesle.

sajmiste.jpg



Istovremeno mi pade na pamet i ideja da bi ulica Vladimira Popovića mogla da se izmesti na mesto sadašnjeg parkinga kroz sredinu, a parking da se izgradi sa strane na pozicije sadašnjih kolovoznih traka. Delovalo bi kompaktnije, a i nadvožnjak bi zauzimao manje prostora.

parkingz.jpg
 
Blagoje, odlična ideja, mada ne bih izmeštao obe trake, već samo onu bliže Sava centru, da bi se izbeglo prelaženje ulice peške. Ili kao što si ti zamislio, ali sa fizički odvojenim trakama i pešačkom pasarelom ili podzemnim prolazom.

Posle toga bi savršeno logično došlo zatvaranje tramvajskog mosta za saobraćaj koji nije gradski prevoz, kao i raskrsnice na slici, uz zadržavanje mogućnosti polukružnog okretanja pre nadvožnjaka.
 
Ja ne bih nadvoznjak jer mislim da narusava eventualan buduci izgled kompleksa starog sajma...
 
A šta se dešava sa onim parčetom mosta na NBG strani koji je u mraku?
 
Au ovo je odlicna ideja da se spoje V. Popovica i N. Tesle! Preprodavci polovnjaka i druge barake lako mogu da se izmeste, cak nema nikakve potrebe za izgradnjom nadvoznjaka.
Blagoje odlicne fotke!
 
Ne bi to bio neki veliki nadvožnjak, ne veći od onoga preko kojeg Ruzveltova prelazi preko Cvjićeve.

Pomeranje traka na račun ostrva je dobra ideja i nema razloga da se to ne uradi.
Ako je ikada i postojala ideja da na mestu sadašnjeg parkinga ide tramvajska pruga ili nadzemni metro ka blokovima, sada će to biti vlrlo teško, jer su u Jurija Gagarina izgrađeni stubovi za rampe i nadvožnjake na razdelnom ostrvu.

Proveriću večeras šta se tokom rata zapravo nalazilo u ovom paviljonu sa plavim krovom. Mislim da je u njemu bila smeštena uprava logora, ili možda čuvari. Ukoliko je tako, nikome neće biti žao kada se bude rušio. Navodno su posle rata sa njega skinute mermerne fasadne ploče da bi se iskoristile za izgradnju Beogradskog dramskog.
 
Jel to ovo sto ima formu slova P cirilicno, odmah do M. Pupina ili tacno u nastavku N. Tesle?
 
Ronche":wezh23uj je napisao(la):
A šta se dešava sa onim parčetom mosta na NBG strani koji je u mraku?
Samo prve veceri kada su isprobavali rasvetu taj deo je bio "kratak", na sledecim probama su palili sve. Ali bez obzira na to i dalje postoji efekat "tamne strane" kad se gleda pod kosim uglom.
 
Ne mislim na kose kablove nego na kolovoz...ima parče koje nikad nije osvetljeno noću. Može se videti i na fotki od pre nekoliko postova.
 
relja":3ktw1oqm je napisao(la):
Proveriću večeras šta se tokom rata zapravo nalazilo u ovom paviljonu sa plavim krovom. Mislim da je u njemu bila smeštena uprava logora, ili možda čuvari. Ukoliko je tako, nikome neće biti žao kada se bude rušio. Navodno su posle rata sa njega skinute mermerne fasadne ploče da bi se iskoristile za izgradnju Beogradskog dramskog.

ако мислимо на исту зграду (централна зграда на горњој слици), онда је у питању немачки павиљон
 
Dodatak uz nedeljnik Vreme:
http://www.vreme.com/download.php/system/storage/pdf/1094bgd.pdf

Deo o Mostu na Adi
MOST NA ADI: Most koji bi spajao novobeogradsku obalu
Save sa čukaričkom ucrtan je prvi put u urbanističke planove sedamdesetih
godina prošlog veka kao deo projekta „Beogradski
metro“: preko njega je, naime, trebalo da vodi linija broj 3, od Beogradske
arene do Požeške ulice na Banovom brdu.
Novi most ima šest saobraćajnih traka, dva koloseka za metro,
kao i dve pešačko-biciklističke staze, dugačak je 929 metara,
sa glavnim rasponom preko Save od 376 metara. Osnova statičkog
rešenja je pilon visine 200 metara sa asimetričnim kosim kablovima
koji „nose“ glavni raspon.
Protivnici ovakvog rešenja tvrde da je odabrana najnepovoljnija
lokacija, jer je Sava na tom mestu najšira, da je most sa pilonom
pomodarstvo i da bi za isti novac moglo da se naprave dva,
po nekima čak i tri gredna mosta ali na drugom mestu, uz malicioznu
opasku da „to neko sebi diže spomenik o tuđem trošku“.
Sa druge strane, predsednik Srpske akademije nauka i umetnosti
dr Nikola Hajdin tvrdi da te kritike ne stoje, da tehnologija
gradnje napreduje ne zato da bi građevina bila skuplja već obrnuto,
da bi bila jeftinija. On dodaje da živimo u 21. veku i da nije
primereno graditi mostove kao da smo u devetnaestom. „Ovo je
most za 21. vek i vredi svaku paru“, rekao je za „Vreme“ dr Hajdin.
„Poslednjih nekoliko decenija raspravljalo se o tome kako treba
da izgleda most preko Save, ali od sada jedino možemo da razgovaramo
o rokovima da bi posao bio gotov na vreme“, rekao je
na otvaranju radova gradonačelnik Dragan Đilas.
Bilo kako bilo, dan za danom most je rastao, stiglo se i do
kraja: u toku su završni radovi, takoreći „lickanje“. Mada bi to
moglo da bude već sutra, jer most je završen, biće pušten u saobraćaj
31. decembra u ponoć, bez govorancija i presecanja vrpce,
kako reče gradonačelnik, „kao poklon Beograđanima i svima koji
u Beograd dolaze“.

Deo o UMP

Od raskrsnice saobraćajnice kodnog imena „T-6“ i postojećeg puta za Novi
Sad, poznate kao „lakat krivina“, preko novog mosta preko Dunava na banatskoj
strani saobraćajnica će se pružati pored naselja Borča i posle petlje
na ukrštanju sa Zrenjaninskim putem spajaće se sa putem Beograd–Pančevo.
Magistrala će imati četiri saobraćajne i dve zaustavne trake sa usvojenom
računskom brzinom od 80 kilometara na sat.
Most će imati ukupno šest kolovoznih traka i pešačko-biciklističke staze sa
obe strane. Sa pristupnim saobraćajnicama, dužine 21,6 kilometara, omogućiće
bolju distribuciju tranzitnog saobraćaja na širem području grada, čime
će se stvoriti uslovi za rasterećenje saobraćajne mreže centralnog gradskog
područja. Na ovaj način stvaraju se i uslovi da se izgradnjom gradske magistralne
saobraćajnice na levoj obali Dunava obezbede uslovi za razvoj ovog
područja grada i na taj način stavi u funkciju gradsko građevinsko zemljište.
Na drugu stranu, od saobraćajnice T-6, koja vodi od „lakat krivine“ do Kvantaške
pijace, Unutrašnji magistralni poluprsten ići će paralelno sa postojećim
autoputem, prolaziće pored novih naselja na Bežanijskoj kosi do denivelisane
raskrsnice sa Tošinim bunarom, zatim pored blokova 37 i 38, 28 i
24, gde će seći ulicu Omladinskih brigada i Španskih boraca i paralelno sa
železničkom prugom do sadašnjeg otvorenog tržnog centra, gde će skrenuti
ka Brodogradilištu, pa preko Mosta na Adi.
Trasa UMP-a dalje vodi pored Hipodroma do Topčidera, gde ulazi u tunel ispod
Dedinja, a izlazi kod stadiona FK Partizan, pa preko denivelisane petlje
na Autokomandi dolinom Mokroluškog potoka ka Šumicama, gde prelazi autoput
i seče Ustaničku ulicu, pa ponovo u tunel kroz Lekino brdo, potom premošćuje
Južni bulevar, pa opet u tunel… i tako opet do Dunava.
 
KomsijaBg":3oq46may je napisao(la):
Dodatak uz nedeljnik Vreme:
http://www.vreme.com/download.php/system/storage/pdf/1094bgd.pdf

Deo o Mostu na Adi

Deo o UMP

....Na drugu stranu, od saobraćajnice T-6, koja vodi od „lakat krivine“ do Kvantaške
pijace, Unutrašnji magistralni poluprsten ići će paralelno sa postojećim
autoputem, prolaziće pored novih naselja na Bežanijskoj kosi do denivelisane
raskrsnice sa Tošinim bunarom
, zatim pored blokova 37 i 38, 28 i
24, gde će seći ulicu Omladinskih brigada i Španskih boraca i paralelno sa
železničkom prugom do sadašnjeg otvorenog tržnog centra, gde će skrenuti
ka Brodogradilištu, pa preko Mosta na Adi......

Dokle više da se unosi konfuzija? Ajde se usaglasite pa nas obavestite.
 
jlaki":1li79g2l je napisao(la):
Ja ne bih nadvoznjak jer mislim da narusava eventualan buduci izgled kompleksa starog sajma...

Ne bi valjale dve raskrsnice tako velikih ulica na tako malom rastojanju i to pred sam ulaz na most. Semafori u Milentija Popovića i Vladimira Popovića će biti pušteni u gotovo isto vreme zbog zelenog talasa u Bulevaru Mihajla Pupina, pa bi se na novoj raskrsnici stvarala neopisiva gužva. Još u slučaju čepa na mostu, veza Vladimira Popovića i Nikole Tesle gubi svrhu.
 
Pa bice denivelisana ali ne sada.Tako i na pancevackom mostu u planu stoje ucrtane polukruzne rampe za 29 novembra ali ce ih tek graditi sledece godine sto mu dodje 50tak godina kasnije nego sto je trebalo.
 
vucko":f4j64eco je napisao(la):
Pa bice denivelisana ali ne sada.Tako i na pancevackom mostu u planu stoje ucrtane polukruzne rampe za 29 novembra ali ce ih tek graditi sledece godine sto mu dodje 50tak godina kasnije nego sto je trebalo.

Pa ako su već to pomenuli, mogli su da pomenu i denivelisanu raskrsnicu sa Omladinskih brigada. Ne sumnjam da će za 50 godina i nju graditi, jer će do tada neko shvatiti da je i tu potrebna.
 
@vucko
Кратко питање.
Да ли се ту мисли на рампу из Булевара Деспота Стефана која се пење на мост или и на рампу за силазак ка Вишњичкој?
Пошто не видим како ће је смотати за тај правац. Мислим да има пар објеката на тој траси.
 
Vrh