zhaba
Higher intermediate
Kako rece: muskim zeleznickom prevozom! :lool:
link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1346975Председник Борис Тадић и градоначелник Драган Ђилас обишли радове на изградњи моста преко Саве на Ади Циганлији
Председник Републике Србије Борис Тадић и градоначелник Београда Драган Ђилас обишли су данас радове на изградњи моста преко Саве, на Ади Циганлији. Обиласку су присуствовали и председник Скупштине града Београда Александар Антић и директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда Борис Ранковић. Мост на Ади би требало да се заврши до 2011. године, биће дугачак око 980 метара, а широк 40, док ће главни пилон бити висок 200 метара.
– Развој Београда мора да буде планиран. Београд до сада није искористио све развојне потенцијале, никада није прешао на леву обалу Дунава, никада није постао град на рекама, што је његова највећа предност у односу на све градове у Европи. Град ће сићи на реке изградњом моста на Ади и моста од Земуна до Борче. Потребно је градити и мост преко Аде Хује чиме ће се заокружити обилазница око Београда и створити могућност за транспорт робе на ефикаснији начин. Иза моста код Аде Хује план је да се гради железнички мост код Винче и било би фанатсично да имамо четири моста у Београду. Ако томе додамо мост код Бешке, Србија би била земља која је на најбољи начин премостила Дунав – рекао је председник Тадић приликом обиласка радова.
Према његовим речима посебно је важно да се на градњи мостова ангажује и домаћа индустрија.
– Београд има потенцијала да постане срце Србије, чвориште њене инфраструктуре, транспорта, комуникација не само Србије него и источне Европе. Београд не сме да буде тромб и зато је зaвршетак обилазнице око Београда изузетно важан. Цена обилазнице треба да буде европска, а не балканска као и цена моста – нагласио је Тадић. Говорећи пројекту изградње моста од Земуна до Борче, председник Тадић је најавио да су преговори са кинеским партнерима почели прошле године у Пекингу и додао да очекује да ће у октобру, када ће се поново састати са кинеским председником Ху Ђинтаом, бити потписан и споразум о сарадњи.
Градоначелник Београда Драган Ђилас најавио је да је кинеска фирма која ће градити мост од Земуна до Борче доставила три идејна решења како би мост требало да изгледа и да ће током следеће недеље доставити и финансијске предлоге.
– Будући мост од Земуна до Борче ће бити дугачак 1.499 метара са преко 20 километара приступних саобраћајница – рекао је градоначелник Драган Ђилас и додао да ће тај мост бити завршен 2013. године чиме ће се решити један део проблема саобраћаја у граду Београду.
Према његовим речима пре годину дана заустављена је приватизација ПКБ-а, а сада се то ради и са ПИК „Земуном” јер ће то земљиште, када се заврши овај мост бити врло атрактивно.
Борис Ранковић, директор Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда је нагласио је да ће се овај мост градити према европским правилима која кажу да свако смањење и повећање цене појединих сировина која се уграђују треба да прате и цену самог моста.
Novinar je otkrio toplu vodu.bigvlada":56uzqe8g je napisao(la):Da ili ne? Šta vi mislite? Ja mislim da neće biti jeftiniji. Neće se odreći para pa makar morali da prave murale na mostu.
Imajte i u vidu da je novinar dežurni pljuvač mosta u Blicu. Nekada je užasno teško oceniti objektivnost i istinitost informacije.
Ako napravi dva mosta,nabavi tramvaje i počne metro slaviću svetog Đilasa :lol:Goldstein":4eerlusn je napisao(la):Samo neka uradi sve što je i naumio, neka izgradi sve što nam je potrebno...posle mogu da ga proglase i Bogom, ne bih imao ništa protiv!
Узе ми реч из тастатуреshmeksi":1u18089g je napisao(la):Goldi, olakšao si mi sutrašnju turu, hvala ti
Na četvrtoj slici može lepo da se shvati koliko će budući most biti širok (a biće dobrano širok)
no comment (страшно)Тадић: Град ће сићи на реке изградњом моста на Ади и моста од Земуна до Борче.