Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Meni uopste nije jasno gde se u celu ovu pricu uklapa postojeci nadvoznjak?!
 
Po onome kako sam razumeo vest radice se samo nadvoznjak a nazalost cini mi se i ne kompletno denivelisan deo prema pozeskoj ulici. Najverovatnije je tako sobzirom na duzinu konstrukcije koju su spomenuli i broj stubova koji je mali za ceo potez.

2nr0w21.jpg


na ovoj fotografiji koja je izvucena iz hi res prikaza crnom bojom je obelezen deo koji ce se raditi i to je prakticno nadvoznjak koji ce se nastavljati dalje tunelom. Plavom bojom na ovom isecku ali i na vecem prikazu u vesti koja je ranije objavljena a ciji sam link postavio su pretstavljeni delovi koji ce biti denivelisani tacnije na stubovima dok su crvenom bojom oznacene pristupne i silazne rampe.
 
Hvala na objasnjenju. Znaci, postojeci nadvoznjak ostaje nezavisan u odnosu na most... Ali ukljucenje na most iz pravca Sajma za mene i dalje ostaje misterija. :D
 
^ takode. Visina stubova je skoro u visini nadvoznjaka kojim se ide iz pravca grada, samo su malo vislji, ne dovoljno da bi mogli ispod mosa da prodju kamioni ili autobusi. Sve mi lici da ce taj nadvoznjak da ruse, ali sta ce onda sa prugom? :bash: :)
 
ovo o cemu sam pisao se odnosi samo na deo kod hipodroma i taj nadvoznjak

34i396q.jpg


ovo je situacija kod jugopetrola ili sto bi rekli petlja radnicka :D

samo dobro i pazljivo pogledaj sliku i zagledaj se kako treba ali nemoj da se hipnotises i bice ti sve jasno :)
 
@jandra

mislim da nece biti rusenja postojeceg nadvoznjaka posto je visina stubova sada nesto iznad saobracaja ali na stubove dolazi mostovska konstrukcija koja je jos malo izdignuta u odnosu na stubove tako da mislim da problema nece biti.
 
aha CPV mada nije po njemu radjen DUP. Malo mi inace i zbijeno deluje to resenje ne znam koliko je uopste izvodljivo na dosta skucenom prostoru. U svakom slucaju je skuplje a zna se koji je kod nas kriterijum :bash:
 
A odakle će da se "provuče" šinski sistem? :rolleyes:


Ovo je verovatno bila samo ideja koja je greškom procurela, ne mogu da verujem da bi iko projektovao i počeo da gradi ovakvu petlju

34i396q.jpg
 
Dve ljubičaste trake koje se pojavljuju kod Jugopetrola su vezane za šinski sistem, koji god on bio.
 
shmeksi":1risampc je napisao(la):
Dve ljubičaste trake koje se pojavljuju kod Jugopetrola su vezane za šinski sistem, koji god on bio.
Metro ne moze da skrene tako ostro - u stvari moze, ali sa 5km na sat i mora da uspori kilometrima pre mosta.
Beogradski travaji bi mogli bez problema :)


A komentar za petlju se odnosio na ove crvene "krivine smrti" :D
 
Те љубичасте се онда укључују на постојећу трамвајску пругу (која је узгред код сајма и реконструисана прошле године, те ваљда није планирано њено укидање), значи сигурно по мосту не иде метро већ обичан трамвај...

Блиска будућност, седнем у Пожешкој у трамвај и идем да попијем кафу за 5 мин у ДЦ.
 
To što sam rekao za ljubičastu je moja pretpostavka, ne mora d aznači da je tako. Šta god da ide preko zanima me kako će se to spustiti na šine/ispod zemlje na NBG. Može li to neko da objasni?
 
Paaaa, ako most sluzi da se vereš po stubovima u visinu, onda je veci.

Ako ti most sluzi da predjes preko neke reke onda jeste upola manji od Pancevackog. :p
 
nemam više mesta u potpisu, ali i ovo je definitvno materijal. Nasmejao si me relja :lol:
 
meni je delovalo kao da je za nekoliko metara manji od Pancevackog, jel prelazi preko ade ciganlije.Mislim sava je manja reka od dunava i po duzini i po sirini, ali ipak se tu nalazi poluostrvo.

nego da li ste znali kada se snimao film bitka na neretvi da je za snimanje srusen pravi most.Pa da su kasnije scenu ponovili jel nije ispalo kako treba, sa maketom mosta.Posle je treblo da prodje dosta godina da se ponovo sagradi most.
 
BOKI SMOKI":3ilbb0t5 je napisao(la):
nego da li ste znali kada se snimao film bitka na neretvi da je za snimanje srusen pravi most.Pa da su kasnije scenu ponovili jel nije ispalo kako treba, sa maketom mosta.Posle je treblo da prodje dosta godina da se ponovo sagradi most.
Мост на Неретви је ваљда и дан данас срушен, нико га после филма није обнављао, намерно је остављен да штрчи из воде као споменик...
 
Jutros je bilo na radiju Studio B da će od leta započeti uklanjanje tramvajskog koloseka linije 3 od onog dela kod Jugopetrola pa sve do Topčidera zbog izgradnje mosta. Takođe, 20. juna počinju radovi od Gosp. mehane do okretnice u Požeškoj ali to je već za drugi topic...

E da, a kad je sam most u pitanju, preko stubova su već stavili neke betonske grede koje ih spajaju (ako me razumete jer ne poznajem građ. terminologiju da bih mogao bolje da se ''odrazim'' :))
 
Данас сам се прошетао до Аде и доста стубова је спојено хоризонталним бетонским ,,гредама"...да сликовито то опишем, пошто слика немам...На вертикалне стубове су постављене хоризонталне греде које су их спојиле, а преко тих греда иду исто хоризонталне греде 90' у односу на оне испод...као табела редови/колоне...
 
Трамвај преко моста - одлична идеја :rolleyes: . Ето нама "привременог решења" па да отприлике наши унуци на Беобилду расправљају да ли је приоритетније да се те шине коначно замене неким мушким железничким превозом или да се и по трећи пут реконструишу а за вишак пара уведе канализација у Калуђерицу.

Мрзим привремена решења. :mad:
 
Out su skroz :violina:

Koliko se sećam ovde smo pisali da ćemo po koloseku na mostu videti da li će uopšte graditi metro i da li će biti teški ili laki.
 
Vrh