Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Delija":znpfajfx je napisao(la):
Поради мало на српском језику а сигурно нећемо да будемо срећни што су спуцали 500 милиона евра (које ћемо ми да враћамо) на булевар од 3км.

Иначе,имам информације да челик коришћен на мосту није нерђајући и да ће због тога бити огромни трошкови одржавања.ако га уопште и буде.


Pa sta si očekivao kad je došlo iz Kine, da bude hromiran?
Ne znam baš dal' ima neki takav koji je izrađen od nerđajućeg.

Gazela nije propala toliko i pored neodžavanja pa neće valjda ni on.

Ali ako ovaj most budu zapustili kao predhodne neće da izađe na dobro.
Kablove treba kontrolisati jer ako uđe vlaga unutra eto problema.

Ako se bude zaštićivao i farbao redovno izdržaće dugo.

Malo me brinu rasponi koji nose trake.
Mada njih ladno mogu da poseku i okče nove ako propadnu zajedno sa onim čeličnim gredama koje prenose teret. Njih samo odšrafe i okače nove.
Sanduci će teže propasti. Nisu propali ni na Gazeli pa neće ni ovde.

Nego, jel se zna ko će da testira most i kako?
Al da se ja pitam ja bih proterao autobus (88) tuda ... :laugh:
 
I 89!
Most ce testirati sa opterecenjem, to je jedini nacin, a mislim da su skoro testirali kablove i sve je proslo ok!
 
dr strangelove":13hc5gxh je napisao(la):

Наравно да јеси као и већина неинформисаног и изманипулисаног народа.У томе је и кључни проблем - имају превише оваца за шишање.

edgeman Није битно одакле је челик.Очекивао сам да буде одговарајући.

А иначе,овде смо сви упознати да је због овог типа конструкције практично сваки сегмент овог моста прототип димензионисан до максимума тако да ми ово не звучи ни мало лепо.
 
Klasicno pljuvanje na ovom forumu nazalost. Sta god da se gradi, nacice se neko kome ce da smeta... :rolleyes:
 
Delija":2vexww7d je napisao(la):
dr strangelove":2vexww7d je napisao(la):

Наравно да јеси као и већина неинформисаног и изманипулисаног народа.У томе је и кључни проблем - имају превише оваца за шишање.

edgeman Није битно одакле је челик.Очекивао сам да буде одговарајући.

А иначе,овде смо сви упознати ....

upoznati smo brate. upoznati sa svima vama smaracima koji stalno nesto kenjate. i upoznati smo da nemamo opciju da vas hajdeujemo, vec moramo da citamo sve, pa smo onda nazlost prinudjeni da budemo jos upoznatiji sa vama hejterima.

volio bi kad bi svi ovi nasi profili imali link, sa makar nekom bezveznim grafikonom, sta je ko uradio u svom zivotu. sta je ostavio iza sebe.

a da ne pricam kako bi volio da postoji i nesto sto moze da meri koliko smo upoznati sa temama o kojima sebi dajemo za pravo da toliko kenjamo.
 
Kome se ne svidja sta se gradi u Beogradu, moze slobodno da emigrira negde drugde.
 
Iskreno receno,da li mislite da ce cena mosta biti 165 miliona bez pristupnih petlji ili ce poskupeti posto za besku Alpina trazi oko 100 miliona a most je originalno trebao da kosta duplo manje?>
 
spatiotecte":wx0uia0x je napisao(la):
Klasicno pljuvanje na ovom forumu nazalost. Sta god da se gradi, nacice se neko kome ce da smeta... :rolleyes:

Tako je uvek bilo i bice. Uvek moze bolje i jeftinije. Ovde ljudi pzide ne toliko zbog losih ptistupnih, nego zbog cene mosta sa pristupnim.
 
Delija":hb5ydddb je napisao(la):
Наравно да јеси као и већина неинформисаног и изманипулисаног народа.У томе је и кључни проблем - имају превише оваца за шишање.

edgeman Није битно одакле је челик.Очекивао сам да буде одговарајући.

А иначе,овде смо сви упознати да је због овог типа конструкције практично сваки сегмент овог моста прототип димензионисан до максимума тако да ми ово не звучи ни мало лепо.

E ako je neko ovde neinformisan i izmanipulisan, onda si po svemu sudeći, to ti, da te ne nazivam ovcom, nije kulturno.

Kao prvo, ni jedna građevina u svetu se ne gradi od nerđajućeg čelika, da si informisan, to bi znao.
A kineski čelik nije ništa manje kvalitetan od čelika iz drugih zemalja.

A kao drugo, to što tebi ne zvuči ni malo lepo, i to je isto zato što si neinformisan (ili izmanipulisan, šta god), jer da si informisan, znao bi da je svaka nova građvina sama po sebi prototip, jer do sada takva nije građena!

Delija":hb5ydddb je napisao(la):
А и користиће нам колико и тадашњим Египћанима пирамиде.

Kome to nama? Da li si "ti" odjednom postao "mi"?
E pa vidiš, meni, a i većini Beograđana će ovaj most (kao i bilo koji drugi koji bude ikad sagrađen) itekako koristiti, i skratiti vreme putovanja i smanjiti gužve.
I ja mu se radujem i jadva čekam da bude završen, i sa zadovoljstvom ću ga koristiti!
A "Vi" ako vam se ne sviđa, zaobilazite ga u širokom luku.
 
I bre prestanite više da serete i da smarate! Mislim na sve VAS kojima će most koristiti "колико и тадашњим Египћанима пирамиде"!
Muka mi je više od VAS i VAŠE mržnje, i VAŠEG je*******enog proseravanja tipa koliko će šta da košta i čija će deca to da plaćaju milenijumima.
Jednom nedeljno je***o uzmem da pročitam šta ima novo u ovoj temi, i šta me dočeka, gomila VAŠIH glupih rasprava prepunih mržnje i prozivanja svega! Ako nemate neku korisnu/interesantnu informaciju ili neku lepu sliku da okačite na ovaj forum, mojne više da serete i da trujete svojim smaranjem!
 
Galeks":1g4464cj je napisao(la):
http://binged.it/tTLD2g - na ovo sam ja mislio kada sam Rim pominjao
Hvala vam na odgovorima,sad sam dobio jasnu sliku sta ce i kako biti kod nas...

E sad, moram par podpitanja da postavim nadam se da mi ne zamerate :)
Ako se planiraju Borska, Trosarina itd... koliko ce to biti efikasno s'obzirom da su ovde zakrcenja vec ogromna, sto zbog semafora, sto zbog tramvaja koji kod trosarine presecaju put (losa raskrsnica sa ulicom Save Maskovica)
Mozda bi bolje resenje bilo da se iz Pere Velimirovica skrene u Borsku, a zatim da UMP prodje sa juzne strane Banjice, blize Jajincima gde bi izbio na Kumodrasku oko naselja Stepa S.
Pokusacu na slici da docaram onako amterski


JohnnyLee":1g4464cj je napisao(la):
Галекс, то што ти предлажеш је мало тешко да се изведе, поготово у Кумодражу, јер би тиме пресекао Торлак по средини. иначе, та веза би била корисна, поготово онима који из Јајинаца и Кумодража иду у правцу Раковице и обрнуто. а и растеретило би мало Трошарину


jeste da je posle 2 i po dana ali mala ispravkica

Ovo sto je Galeks nacrtao islo bi tacno izmedju Instituta za molekularnu genetiku i geneticko inzenjerstvo i Farmaceutskog fakulteta, Torlak je iznad- ovi belicasti krovovi.
 
Bobb":16h0ghsi je napisao(la):
Neko od nas će vraćati pare i biti nesrećan, a neko će vraćati i biti srećan. Ko će bolje da prođe? :/

Ako doživimo isto što i Grci, niko neće biti srećan.

Danas se odlučuje o imenu mosta.

Moj favorit je bio "Most dr. Arčibalda Rajsa". Kako vetar duva, biće ili Đinđićev, Patrijarha Pavla ili jednostavno "Most preko Ade". Možda u ovom trenutku "Most preko Ade" i deluje kao najbolje rešenje, ali jednog dana to će biti svedočenje o nedostatku kreativnosti kod ljudi koji odlučuju.

Šta god da se odluči, ne sumnjam će ga Beograđani sami već nekako krstiti.
 
Delija":1172s5bj je napisao(la):
А иначе,овде смо сви упознати да је због овог типа конструкције практично сваки сегмент овог моста прототип димензионисан до максимума тако да ми ово не звучи ни мало лепо.

Odakle ti sad ovo. Evo šta piše na zvaničnom sajtu mosta:

[box]Сеизмичка оптерећења и оптерећења од ветра установљена су према локалним условима. Обављени су тестови у аеро тунелу за аеродинамичке анализе. Цео пројекат поштује Евро кодове. Као захтев, мало вероватан губитак неког од косника или кабла узет је у обзир при пројектовању, што је условљено пројектованим животним веком моста у употреби од 100 година.......

..... Овакви услови тла одредили су да се сви стубови и помоћни стубови темеље на бушеним шиповима пречника 1.20 до 1.50м, на дубини између 30м и 37м. Како би се потврдиле особине тла у односу на носивост на терење и носивост основе, изведена су четири пробна шипа и тестирана на двоструко радно оптерећење.
[/box]
 
Delija":2zitweta je napisao(la):
edgeman Није битно одакле је челик.Очекивао сам да буде одговарајући.

А иначе,овде смо сви упознати да је због овог типа конструкције практично сваки сегмент овог моста прототип димензионисан до максимума тако да ми ово не звучи ни мало лепо.

Pre svega zbog više cene, a potom zbog mehaničkih svojstava nerđajući čelik nije pogodan za ovakve konstrukcije.

Ne bih se složio da je "svaki segment mosta prototp dimenzionisan do maksimuma" zato što nema tu nekih novih tehnologija, ali ovo je prvi put da je cela konstrukcija, sastavljena od tih segmenata, u ovolikim gabaritima.
Ovo je prvi put da je pokušano da se most ovolike širine i dužine aXb okači o jedan stub. Zašto to niko još nije pokušao - zato što je neracionalno, neekonomično i zato što do sada niko nije smatrao da time treba da se nešto dokaže.

Ovo je prototip koji definiše nove granice postojećih tehnologija. Da li će neko smatrati da li je to rekord koji treba nadmašiti - videćemo. Da je predimenzionisan u širini - jeste, zbog širine saobraćajnih traka.

Inače, slažem se sa konstatcijom da za 500 mil eura (ne računajući kamate i poreze koji će se naplatiti obveznicima u Beogradu i uplatiti u Rebublički bužet) dobijamo 3-4 km bulevara sa mostom preko Save. Kada se podvuče crta, tako ispadne.
 
spatiotecte":sd2frpt5 je napisao(la):
Kome se ne svidja sta se gradi u Beogradu, moze slobodno da emigrira negde drugde.
Pre mi se cini da ce neki koji su ucestvovali u gradnji emigrirati kada ostanu bez zastite. Ne vidim razlog zasto bi obican gradjanin beograda emigrirao, ili se uvodi tiranija na mala vrata od strane europejaca.

Elem, mosti je neophodan i tu nema diskusije. Da li je lepo videti most pogotovo u osvit dana? Jeste.
Medjutim ljudi sa nekim idolopoklonstvom gledaju na to, zato i kazem da bi faraonov ili ozirisov most bio pravo ime. Kao da je djilas izvukao iz svog dzepa 500 miliona i financirao izgradnju, tako se pojedini ponasaju ili je to samo naredjenje iz centrale da se sire dobre vibracije. Pa najlakse je sa tudjim parama biti gospodar. Svako od nas bi mogao da proda svu imovinu, podigne par kredita i trosi pare nenamenski i posle da prica kako je on dobar domacin i kako njegovi roditelji nisu umeli da upravljaju imanjem ili porodicom.
 
I da dodam da posle izgradnje ovog mostta ljudi gledaju na stotine i desetine miliona eura kao na kikiriki,tako je stvoren utisak da ce grad i u buducnosti moci da radi ovakve projekte.

Beograd je u zadnje 4 godine zaduzen sa 130 miliona eura na pocetku mandata trenutne gradske vlasti do trenutnih 800 miliona eura,pise sasvim solidno u ovom clanku politike od juce.
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Da-li-je-Beograd-prezaduzen.sr.html

Vecim ulaganjem u ovaj pilon nije uzeto od Beograda vec zapravo od Srbije,jer ce Beograd izgraditi ono sto je naumio a Srbija ce zato jer grad nema dovoljno novca da ucestvuje u kreditu.A sto bi neko iz Vranja placao Beogradu metro kada on nema ni osnovne stvari?I to govorim o disproporciji jer izgleda da ce drzava finansirati 60% metroa a grad 40% sto je nedopustivo jer ce ponovo o 100tinama miliona govoriti kao kikirikiju.Dok recimo pancevac ceka rekonstrukciju,petlje i drugi kolosek za samo 25 miliona eura,ali to grad nece da ulozi(ili drzava u krajnjem slucaju).

Sto se tice naziva mosta,takodje sam za most Arcibalda Rajsa,simbolizam bi bio vise nego ocigledan,mada je to realno nemoguce da se desi.
 
relja":370xxeul je napisao(la):
Ako doživimo isto što i Grci, niko neće biti srećan.
Grešiš. Grci su sve samo ne nesrećni, samo vole mnogo da se žale i uvek im tobože nešto fali. Sem on stare izreke 'dužan ko Grčka' imaš i onu još stariju 'buni se ko Grk u apsu', što sasvim fino ilustruje i sadašnju Grčku. Ništa njima ne fali, samo se nerado odriču nečeg što im je neko (čitaj EU) davao, makoliko to bilo nezasluženo. Mogli bi i mi malo da se ugledamo na njih, ne valja nam što smo toliko trpeljivi. ;)
 
A jel može sada za promenu malo fotografija sa petlji Radnička i Jurija Gagarina? :D
 
Bobb":1p5trjdi je napisao(la):
relja":1p5trjdi je napisao(la):
Ako doživimo isto što i Grci, niko neće biti srećan.
Grešiš. Grci su sve samo ne nesrećni, samo vole mnogo da se žale i uvek im tobože nešto fali. Sem on stare izreke 'dužan ko Grčka' imaš i onu još stariju 'buni se ko Grk u apsu', što sasvim fino ilustruje i sadašnju Grčku. Ništa njima ne fali, samo se nerado odriču nečeg što im je neko (čitaj EU) davao, makoliko to bilo nezasluženo. Mogli bi i mi malo da se ugledamo na njih, ne valja nam što smo toliko trpeljivi. ;)

Ja ne kažem da se Grci osećaju nesrećnima, samo kažem da ćemo mi biti unesrećeni ako (kada) nam država bankrotira.
A za razliku od Grka i ostalih članica EU nas nema ko da vadi.

Ronche":1p5trjdi je napisao(la):
A jel može sada za promenu malo fotografija sa petlji Radnička i Jurija Gagarina? :D

Može. Kad ćeš da postaviš? :D
 
Nego, na kameri se vidi da su izliveni temelji za lift / stepenište u podnožju pilona. Iz temelja viri armatura.

Interesantno, ograda na mostu iznad tog mesta je sada ipak kompletirana (mislim da je ta sekcija postavljena u petak).
Možda veza sa špicom neće odmah biti izgrađena, nego neko vreme nakon otvaranja mosta za vozila i pešake?
 
Bilo bi dobro da i druga strane ima neki prolaz do lifta ako ne grade sa obe strane lift. Ili neka pasarela preko mosta ili pasarela koja će da ide ispod mosta pored pilona i tako da obe pešačke staze koriste lift.

Tako bi neko ko ide tom stranom mogao da predje do lifta.
 
Vrh