Нова вест о току радова на мосту и прилазним путевима на www.savabridge.com
[box]Спајање јужних приступних путева УМП-а са мостом на Ади у оба смера
У понедељак 14. новембра 2011 бетонирано је последње од 14. поља мостовске конструкције на траси УМП-а, дужине 16м, на левом коловозу у смеру ка северу. Тиме је комплетирана изградња 365м дуге трасе УМП-а у оба смера у оквиру петље Радничка и остварена двосмерна веза са новим мостом на Сави.
Тренутно се интензивирају завршни радови на овим конструкцијама УМП-а, укључујући хидроизолацију, монтажу венаца, заштитних ограда и система одводњавања. На нивоу испод конструкције УМП-а, назиру се контуре денивелисаног кружног тока где ће 23. новембра бити бетониран трећи сегмент носеће конструкције од укупно 5. Завршено је извођење свих осам шипова за фундирање степеништа и лифтова за аутобуске станице које ће се налазити изнад кружног тока.
Након постављања првог слоја асфалта на целој дужини моста, јужној (силазној) рампи 4 и северној (узлазној) рампи 5, на преосталим прилазним рампама приводе се крају радови на хидроизолацији, монтажи New Jersey баријера и ивичних венаца. На самом мосту изводе се електро радови и монтажа цеви за одводњавање у сандуку, бетонирање заштитног бетонског слоја у зони железнице и пешачко-бициклистичких стаза, као и монтажа ограде. На задњем и главном распону моста започела је монтажа стубова за јавно осветљење, док се истовремено одвија друга фаза преднапрезања косих каблова и монтажа дампера на истим.
[/box]
[box]Спајање јужних приступних путева УМП-а са мостом на Ади у оба смера
У понедељак 14. новембра 2011 бетонирано је последње од 14. поља мостовске конструкције на траси УМП-а, дужине 16м, на левом коловозу у смеру ка северу. Тиме је комплетирана изградња 365м дуге трасе УМП-а у оба смера у оквиру петље Радничка и остварена двосмерна веза са новим мостом на Сави.
Тренутно се интензивирају завршни радови на овим конструкцијама УМП-а, укључујући хидроизолацију, монтажу венаца, заштитних ограда и система одводњавања. На нивоу испод конструкције УМП-а, назиру се контуре денивелисаног кружног тока где ће 23. новембра бити бетониран трећи сегмент носеће конструкције од укупно 5. Завршено је извођење свих осам шипова за фундирање степеништа и лифтова за аутобуске станице које ће се налазити изнад кружног тока.
Након постављања првог слоја асфалта на целој дужини моста, јужној (силазној) рампи 4 и северној (узлазној) рампи 5, на преосталим прилазним рампама приводе се крају радови на хидроизолацији, монтажи New Jersey баријера и ивичних венаца. На самом мосту изводе се електро радови и монтажа цеви за одводњавање у сандуку, бетонирање заштитног бетонског слоја у зони железнице и пешачко-бициклистичких стаза, као и монтажа ограде. На задњем и главном распону моста започела је монтажа стубова за јавно осветљење, док се истовремено одвија друга фаза преднапрезања косих каблова и монтажа дампера на истим.