Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.953
- Pohvaljen
- 14.883
Могуће да сам погрешно разумео ово око челика но небитно.
Ја само знам да су сви људи од струке а који су планирали овај град и који су били у градским структурама пре кобне нам 82 године били жестоки противници овог моста и да су неки због тога под претњом морали да дају оставке у неким градским институцијама.Јбг,мени три главна предмета на факултету држи др. д.и.а. која је радила скоро 30 година у заводу за градско грађевинско све док се није успротивила изградњи овог моста.А судити о овом пројекту на основу његове естетике је неозбиљно,поготово кад се узме у обзир цена целог пројекта,последице на Топчидер,његову практичну употребу и криминалне радње као што су дизање кредита за убрзавање радова.А тек тип моста који је изабран за премошћавање једног рукавца и 200м речног пловног пута је до сада невиђен случај у свету. Дакле ту нема шта да ми се свиђа.Једноставно однос цене и добијеног је ужасан!
Благоје,био је овде човек коме су на градилишту показали све детаље моста па и статички модел.Дакле,знаш и сам да се за сваки мост и његов сваки сегмент ради потребно и дозвољено оптерећење и што је разлика између те две вредности већа мост је сигурнији.Овде је та разлика минимална или мања него што је то пракса.
Ја само знам да су сви људи од струке а који су планирали овај град и који су били у градским структурама пре кобне нам 82 године били жестоки противници овог моста и да су неки због тога под претњом морали да дају оставке у неким градским институцијама.Јбг,мени три главна предмета на факултету држи др. д.и.а. која је радила скоро 30 година у заводу за градско грађевинско све док се није успротивила изградњи овог моста.А судити о овом пројекту на основу његове естетике је неозбиљно,поготово кад се узме у обзир цена целог пројекта,последице на Топчидер,његову практичну употребу и криминалне радње као што су дизање кредита за убрзавање радова.А тек тип моста који је изабран за премошћавање једног рукавца и 200м речног пловног пута је до сада невиђен случај у свету. Дакле ту нема шта да ми се свиђа.Једноставно однос цене и добијеног је ужасан!
Благоје,био је овде човек коме су на градилишту показали све детаље моста па и статички модел.Дакле,знаш и сам да се за сваки мост и његов сваки сегмент ради потребно и дозвољено оптерећење и што је разлика између те две вредности већа мост је сигурнији.Овде је та разлика минимална или мања него што је то пракса.