Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Neka neko proba na press u da ostavi komentar koji nije u duhu ovacija i podrske đilasu&co :blah:
Zanimljivo je da se 15 decembar više ne pominje kao rok puštanja mosta u saobraćaj. Gde li odoše onih par desetina miliona evra za ubrzavanje radova ? Pošto već probijaju drugi rok (prvi je odavno prošao) hoće li neko da odgovara zbog toga ? :dil:
 
Gde se tačmo dedoše milioni i ko je odgovoran bih i ja voleo da znam.

Sa čisto praktične strane, nisam za to da se pošto-poto poštuju rokovi ako će to da bude na štetu kvaliteta radova i eventualno razlog kasnijih intervencija. Sada ne treba fušerisati samo zbog nekog datuma. Imali smo gužve po celom gradu zbog radova na Gazeli skoro dve godine, još nedelja dve zbog radova u okolini mosta može da se istrpi.

Ne mogu a da se ne setim prekida radova zbog pripreme mosta zbog one vikende šetnje po lepom i toplom vremenu nakon što je most bio svečano "spojen".


Na kamerama se vide radovi na špicu za stepenište i lift, viri armartura u podnožju pilona.
 
Delija":81tbk08e je napisao(la):
Ђиласу све иде по плану,само га време је"е па се онај рукавац код Аде који је премошћен булеваром од пола милијарде евра може прегазити већ 3-4 месеца. :)

Zar treba da se ugledamo na hrvate koji su radili neki ultra mega nasip na A1 a ne nadvožnjak. Neki privatnik je izgleda obrnuo tamo "milijune" (kako oni kažu) kuna na tome.

Uostalom do samo pre neku godinu smo stavljali dzakove na keju tako da ako je sad suša ne mora da znači da će i u buduće. Ne dao Bog da Sava nadođe pa pilon ima da im pliva u vudi ako ne urade nasip i zaštite pilon. Valjda im je to već u planu.

Da treba da se rukavac očisti od mulja, treba. Ne znam kako se to radi ali predpostavljam da postoje neki brodovi ili bakeri tog tipa.
 
Trebalo bi da se zaštiti, makar do visine nasipa koji štiti naselje "Partizan" i veslačke klubove.

Na renderima idejnog projekta je podnožje pilona prikazano kao ravni plato, a ako će da postavljaju lift, instalacije i pristup nasipu na Adi ta ideja otpada, ili će da uzdignu plato do nivoa nasipa.

Sve u svemu, izvođači su imali dosta sreće sa vodostajom nakon prošlogodišnjih majskih kiša.
 
Да ли се само мени чини да је просек квалитета вожње у Београду све гори? Не знам да ли је због тога што су последњих неколико година многи први пут купили кола, али је бити пешак све опасније.
 
Poptuni offtopic:
Sta osecaju ljudi koji zgaze coveka i pobegnu sa mesta nesrece nikad mi nece biti jasno. Kako posle toga mogu da rade? Uce? Vode ljubav? Slusaju muziku?


Sto se rokova tice, uopste ne vidim veliki problem u tome kada je merna jedinica nedelja ili mesec. Bazicni infrastrukturni projekti kazne decenijama i nece mi pasti kruna sa glave ako probiju rok. To su gigantski projekti koji traju godinama i ne moze se uvek sve ukalkulisati i dobro proceniti.
Utoliko pre mi nisu jasni krediti za ubrzavanje radova, verovatno zato sto se nisam i necu baviti politikom.
 
Idu izbori i lako može da se ispostavi da su milioni za ubrzavanje radova bili za ubrzano punjenje stranačkog budzeta koji će da se rasipa u predizbornoj kampanji ili bar mogu na tu temu da budu medjustranaćka prepucavanja. Da li je tačno tako nešto ili ne pokazače vreme.

Mada probijanje roka od 15 dana nije ništa i više će da košta ako su fušarili da ne bi bilo npr. 30-45 dana. probijen rok. Bilo je nepredvidjenih problema. Ona poplava i potopljen podvožnjak.
 
tzoran":2pj51nau je napisao(la):
Neka neko proba na press u da ostavi komentar koji nije u duhu ovacija i podrske đilasu&co :blah:
Zanimljivo je da se 15 decembar više ne pominje kao rok puštanja mosta u saobraćaj. Gde li odoše onih par desetina miliona evra za ubrzavanje radova ? Pošto već probijaju drugi rok (prvi je odavno prošao) hoće li neko da odgovara zbog toga ? :dil:
:) Hoce, evo ja krecem da ih hapsim! :laugh: ;)
 
Nov sam na ovom forumu, pa imam pitanje za bilo koga ko se razume i duze prati ovu temu.
Da li ce ovo biti pun prsten, ili poluprsten?
Mislim da sam na nekom sajtu procitao poluprsten....
Zanimljivo mi je bilo kada sam gledao grad Rim na Bing mapi, oni imaju dva prstena, pa ne znam da li nasi nesto slicno planiraju ili ce ovo biti jos jedno od polurealizvoanih ideja?
 
polu prsten, od saobraćajnice t6, preko nikole dobrovića, novog bulevara i mosta na adi, raskrpetlje i onda tunel kroz topčidersko brdo do autokomande, i odatle ne znam tačno kojim putem sve do pančevačkog mosta.

tako da će beograd u budućnosti imati tri polu prstena koji će formirati spiralu.
 
Dobrodošao.

Zamisao je bila da to bude saobraćajnica oblika "poluprstena" - od autoputa za Novi Sad, preko Tošinog bunara, Mosta preko Ade, rasksrpetlje, tunelom ispod Dedinja, Autokomande i dalje do Pančevačkog mosta.

Postoji i projekat Spoljne tangente o kojoj ovde postoji posebna tema.
Neko veoma maštovit određuje ova imena ("Sremska gazela" npr.).

U ovom trenutku možemo samo da nagađamo šta će se realizovati i šta će se menjati. "UMP" se pokazao kao prilično "prilagodljiv" projekat. U međuvremenu je oživeo i projekat metroa a i nameće pitanje svrishodnosti pretvaranja pola grada u nešto što će ličiti na Autokomandu.
 
Nebojsa":23l12mjg je napisao(la):
tzoran":23l12mjg je napisao(la):
Neka neko proba na press u da ostavi komentar koji nije u duhu ovacija i podrske đilasu&co :blah:
Zanimljivo je da se 15 decembar više ne pominje kao rok puštanja mosta u saobraćaj. Gde li odoše onih par desetina miliona evra za ubrzavanje radova ? Pošto već probijaju drugi rok (prvi je odavno prošao) hoće li neko da odgovara zbog toga ? :dil:
:) Hoce, evo ja krecem da ih hapsim! :laugh: ;)
znam.. samo da tetki odneseš lek... :violina:
 
Da li je negde rečeno koja je dinamika izrade ovih raznih tunela na UMP? Odnosno koji je rok završetka celokupnog UMP?
 
Dobrodosao komsija.

Evo ovako,deo na NBG sa mostom i svim pristupnim petljama i delom ump-a do raskpetlje i putem do Banovog Brda ce biti gotov do polovine 2013 godine.

Evo i slike koja to lepo ilustruje.

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100926-UMP-VS-01.jpg

Tunel se ni ne pominje i sigurno nece biti radjen pre zavrsetka gore pominjanih deonica to jest ne pre recimo kraja 2013,pocetka 2014.Takodje je nepoznato kada ce biti sirenje rakovickog Bulevara do raskpetlje.

Cela trasa UMP-a sa tunelom ka Pancevackom mostu je pod velikim znakom pitanja jer je ekstremno skupa i da ne kazem nerealna.
 
По мом скромном мишљењу град је опредељен да заиста комплетира прстен, али комбинацију УМП (унутрашњи магистрални полу прстен) и оног што се зове СМП-спољни магистрални прстен.

Ако пођемо од Ковилова као најсеверније тачке ка Земуну идемо преко новог кинеског моста у изградњи, пролазимо петљу Змај и спуштамо се кроз Бежанију до Тошиног бунара одакле преко УМП и новог моста на Ади прелазимо Саву, петљу Радничка, петљу? Хиподром и настављамо булеваром Патријарха Павла до Пере Велимировића (која је ваљда планирана за проширење), па Борском, па на Трошарину и ваљда планираним булеваром око новог Дулићевог насеља (касарна В. Степа) избијамо на Медаковић па ваљда планирним продужењем од окретнице тролејбуса спуштамо се до петље Ласта и онда планираним СМП источно од Миријева избијамо на планирани мост код Ада Хује и равно до Ковилова...
 
Vidi, uvek može nekakav prsten da se napravi, ali prsten unutar koga jeste Kovilovo a nije Banovo Brdo nije ni obilaznica ni unutrašnja saobraćajnica, i umesto da izvede i jedno i drugo, neće uraditi ni jedno ni drugo.
 
http://binged.it/tTLD2g - na ovo sam ja mislio kada sam Rim pominjao
Hvala vam na odgovorima,sad sam dobio jasnu sliku sta ce i kako biti kod nas...

E sad, moram par podpitanja da postavim nadam se da mi ne zamerate :)
Ako se planiraju Borska, Trosarina itd... koliko ce to biti efikasno s'obzirom da su ovde zakrcenja vec ogromna, sto zbog semafora, sto zbog tramvaja koji kod trosarine presecaju put (losa raskrsnica sa ulicom Save Maskovica)
Mozda bi bolje resenje bilo da se iz Pere Velimirovica skrene u Borsku, a zatim da UMP prodje sa juzne strane Banjice, blize Jajincima gde bi izbio na Kumodrasku oko naselja Stepa S.
Pokusacu na slici da docaram onako amterski

 
Галекс, то што ти предлажеш је мало тешко да се изведе, поготово у Кумодражу, јер би тиме пресекао Торлак по средини. иначе, та веза би била корисна, поготово онима који из Јајинаца и Кумодража иду у правцу Раковице и обрнуто. а и растеретило би мало Трошарину
 
Pa ako se ostane sa sadanjim planom koji bi ceo saobracaj novog nasalja usmerio kumodraskom ka autokomandi ili na vozdovacki kruzni put koji vodi ka trosarini, ne vidim da to mogu ikako da isprave sa postojecom saobracajnom infrastrukturom. Ionako postoje velika zakrcenja, a vidim da si ti iz Jerkovica pa znas kako je to kada se penje tim putem ka Banjici.
S'druge strane prosirivanje nastavka Vojvode stepe (put pored torlaka) nije realno jer bi zahtevao veliku kolicinu novca za eksproprijaciju. Ovo sto sam ja predlozio znam da niko bitan nece videti a ni uzeti u obzir, ali ima tu dosta livada i nelegalnih objekata, pogotovo na Banjici (skoro sam bio u opstini pa sam pricao sa nacelnikom) koje mogu lakse da se otkupe i urede sto bi svima znacilo. pomenuo si jajince i kumodraz, ali tu su i podavalska sela koja preko trosarine idu svuda, tu su i mitrovo brdo ako bi se produzavao put (da izadje iza naselja Veljko vlahovic) naizgled mala rastojanja ali dobra veza za Velikim mokrim Lugom, posle Kaludjericom...

Jesam li sanjar ja?
 
Vrh