relja":1l882ai2 je napisao(la):Očigledno je da je za donosioce odluka prioritetan onaj koji će se najbrže završiti, bez obzira na finalnu cenu, i realnu, kao i uporednu - korist.
Pizdim zbog toga što se gura projekat koji će na duže staze imati negativan uticaj na grad, a na direktnu štetu finalizovanja onih nekoliko za koje se slažemo da su ključni.
Upravo sam to i napisao u postu. I ma koliko se mi batrgali, po tom principu će se i dalje raditi. Ne bih se složio da će ovaj most i UMP saobraćajnica imati negativan uticaj na grad. Slažem se da će nad ovim projektom uvek visiti hipoteka cene i prioriteta u izgradnji. Jer kao što se ovde često pominje, da je završen Prokop, uklonile bi se šine i kompletan projekat bi bio mnogo jednostavniji i jeftiniji za realizaciju. Ali kad se već rodio, valja ga ljuljati. Ovaj most i saobraćajnica će, bez dileme, relaksirati saobraćaj koji je sada u predkolapsnom stanju. Kritičari zameraju da ima uskih grla (što su u pravu) i da možda neće moći da sprovede kompletan saobraćaj , smatrajući da će sada svi da nagrnu tim pravcem, a ostale da zaborave. Osnovna vrednost ove saobraćajnice nije da preuzme kompletan saobraćaj na sebe, već da podeli saobraćaj i bude alternativa za stizanje iz tačke A u tačku B. Zato smatram da je izgradnja UMP bila neophodna, tim pre što je izgradnja metroa još uvek daleko u magli. Običnom čoveku koji na 40 stepeni pola sata kilavi pored Sajma, zgužvan u smrdljivom autobusu, ništa lakše neće biti znajući da će za xy godina tuda prolaziti metro. Ovde se vlada populizmom, a strateški projekti se ne uklapaju u tu priču. Sa tim se ne sme pomiriti, ali se mora prihvatiti kao realnost.
Zato za utehu imamo forume, na kojima smo gradili metro na preko 170 strana, a da ga nismo ni počeli.