Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

relja":1l882ai2 je napisao(la):
Očigledno je da je za donosioce odluka prioritetan onaj koji će se najbrže završiti, bez obzira na finalnu cenu, i realnu, kao i uporednu - korist.

Pizdim zbog toga što se gura projekat koji će na duže staze imati negativan uticaj na grad, a na direktnu štetu finalizovanja onih nekoliko za koje se slažemo da su ključni.

Upravo sam to i napisao u postu. I ma koliko se mi batrgali, po tom principu će se i dalje raditi. Ne bih se složio da će ovaj most i UMP saobraćajnica imati negativan uticaj na grad. Slažem se da će nad ovim projektom uvek visiti hipoteka cene i prioriteta u izgradnji. Jer kao što se ovde često pominje, da je završen Prokop, uklonile bi se šine i kompletan projekat bi bio mnogo jednostavniji i jeftiniji za realizaciju. Ali kad se već rodio, valja ga ljuljati. Ovaj most i saobraćajnica će, bez dileme, relaksirati saobraćaj koji je sada u predkolapsnom stanju. Kritičari zameraju da ima uskih grla (što su u pravu) i da možda neće moći da sprovede kompletan saobraćaj , smatrajući da će sada svi da nagrnu tim pravcem, a ostale da zaborave. Osnovna vrednost ove saobraćajnice nije da preuzme kompletan saobraćaj na sebe, već da podeli saobraćaj i bude alternativa za stizanje iz tačke A u tačku B. Zato smatram da je izgradnja UMP bila neophodna, tim pre što je izgradnja metroa još uvek daleko u magli. Običnom čoveku koji na 40 stepeni pola sata kilavi pored Sajma, zgužvan u smrdljivom autobusu, ništa lakše neće biti znajući da će za xy godina tuda prolaziti metro. Ovde se vlada populizmom, a strateški projekti se ne uklapaju u tu priču. Sa tim se ne sme pomiriti, ali se mora prihvatiti kao realnost.

Zato za utehu imamo forume, na kojima smo gradili metro na preko 170 strana, a da ga nismo ni počeli. :)
 
blagoje":1uqkv65z je napisao(la):
Ne bih se složio da će ovaj most i UMP saobraćajnica imati negativan uticaj na grad.

Samo da se razumemo do kraja:
Trenutna faza - neće upropastiti, rasteretiće druge pravce.
Od početka pričam o jedinom uticaju - veza NBG, Čukarice i Rakovice (to što tj pričaš o našem sugrađaninu koji se dinsta u autobusu pored Sajma koji će ili zaobići tu deonicu ili će brže proći zbog rasterećenja).

Buduće planirane faze (tunel do Autokomande) i dalje do Pančevačkog mosta, ako se to ikada bude i izvelo, zanavek će upropastiti grad automobilskim saobraćajnicama, a bogami i finansijski.
Dal je trebalo sve graditi sve na stubovima i obiliaziti postojeće objekate (opet se vraćamo na rešavanje problema preko reda, zato što tako odgovara političarima) i ovako neće moći da se postigne veća brzina od 60 na sat je pravo pitanje.
 
Ok, napiši nešto interesantno, a da nije tome kako ova saobraćajnica izgleda.

Trenutno se radi spajanje mosta sa pristupnim putevima, što je meni mnogo zanimljivije od merenja duž...pardon, visine stuba, jer od toga zavisi sama funcionalnost kada projekat bude završen.

Ovde gotovo neprimetno prolazi činjenica da se trenutno gradi ogroman nadvožnjak dok ispod normalno prolazi saobraćaj. Mene to fascinira i nije mi uopšte jasno kako je većina - ravnodušna.

Koliko ja znam, tako nešto još nije rađeno kod nas.
 
relja":2d7cnv0t je napisao(la):
blagoje":2d7cnv0t je napisao(la):
Ne bih se složio da će ovaj most i UMP saobraćajnica imati negativan uticaj na grad.

Samo da se razumemo do kraja:
Trenutna faza - neće upropastiti, rasteretiće druge pravce.
Od početka pričam o jedinom uticaju - veza NBG, Čukarice i Rakovice (to što tj pričaš o našem sugrađaninu koji se dinsta u autobusu pored Sajma koji će ili zaobići tu deonicu ili će brže proći zbog rasterećenja).

Buduće planirane faze (tunel do Autokomande) i dalje do Pančevačkog mosta, ako se to ikada bude i izvelo, zanavek će upropastiti grad automobilskim saobraćajnicama, a bogami i finansijski.
Dal je trebalo sve graditi sve na stubovima i obiliaziti postojeće objekate (opet se vraćamo na rešavanje problema preko reda, zato što tako odgovara političarima) i ovako neće moći da se postigne veća brzina od 60 na sat je pravo pitanje.


Da zanemarimo sada tunel i nastavak prema Pančevačkom mostu, pošto je taj deo projekta u sličnoj magli kao i metro. Postojeći deo UMP-a koji se gradi nije samo puka veza NBG, Čukarice i Rakovice, već glavno čvorište za ulazak i izlazak iz grada sa južne strane (obrenovačkim putem iz pravca Obrenovca i dalje, Ibarskom magistralom preko čukaričke padine, Požeške ili Rakovice) i njihovom vezom sa NBG i dalje. Ako pogledaš render, videćeš da su sve ulazne i silzne rampe na tom potezu sa dve trake.

A što se tiče brzine od 60 km/h kroz grad, meni dovoljno. Ma dovoljno je i 50, samo da nije kreni - stani. Srednja brzina na mojim kolima u poslednjih mesec dana kroz grad je 21 km/h. :(
 
@Nostradamus - To je tvoja predstava o meni, ok, zabole me, ali ako misliš da je uzaludno, zašto se uopšte lepiš na moje postove? Zamisli se.

Hajde da si u svojih 88 postova u poslednja tri meseca u nečemu doprineo ovom forumu, kao što su neki to uradili sa svojim prvim javljanjem, pa da te shvatim ozbiljno.
Sam saberi koliko puta si se javljao samo zbog mojih postova. Ima života i van interneta.
 
JohnnyLee":3c5fdcip je napisao(la):
смарате више, само да знате
Bas tako!
Prvo tunel se nece nikad kopati, metro ce se MOZDA jednog dana izgraditi ali ne za naseg zivota, a fakt da most i UMP nece nista uraditi je cista glupost jer je preko neophodan. A to sto je neko prokomentarisao da se u begradskom saobracaju nije nista popravilo, mislim da ismo malo zaboravili na neke stvari ali ajde sad, nije bitno. Svako bih hteo da iz svog ulaza sedne nekako na nekakav tobogan pa tamo gde mu odgovara da stigne za tren oka i to sve bez zastoja. E to ne moze. Drugo ne mozes svakom udovoljiti. Ali, k'o po obicaju kod nas, nista novo..."das gladnom kiflu on kaze, necu - kriva..." Nama je izgleda tesko udovoljiti.

Nego da mi sacekamo da se sve ovo lepo otvori i poveze pa da se nadjemo tamo negde recimo u martu pa da vidimo zaista kakav je uticaj mosta i trenutnog UMP-a na saobracaj u Beogradu! :vops:
 
relja":wxtr2dcd je napisao(la):
Ok, napiši nešto interesantn....

нећу ништа да пишем о мосту јер заиста више нема шта да се пише о истом, јер све што је икада и било је већ одавно написано. ова тема треба да служи само као извештај о напретку радова и то је то
 
blagoje":3k7l2p06 je napisao(la):
............
Postojeći deo UMP-a koji se gradi nije samo puka veza NBG, Čukarice i Rakovice, već glavno čvorište za ulazak i izlazak iz grada sa južne strane (obrenovačkim putem iz pravca Obrenovca i dalje, Ibarskom magistralom preko čukaričke padine, Požeške ili Rakovice) i njihovom vezom sa NBG i dalje. Ako pogledaš render, videćeš da su sve ulazne i silzne rampe na tom potezu sa dve trake.

To je prilično nategnuta tvrdnja, pogotovo što, koliko ja pamtim, "UMP" je bio zamišljen kao veza od NS auto puta preko NBG, Save do tunela i dalje, a ne za distribuciju saobraćaja sa spomenutih pravaca.

Ne kažem da tako neće biti, ali ovo je prva prilika u kojoj se ovako nešto spominje.
Ako tako i bude jednog dana - super.
 
LUCAS":3viay4iu je napisao(la):
A to sto je neko prokomentarisao da se u begradskom saobracaju nije nista popravilo, mislim da ismo malo zaboravili na neke stvari ali ajde sad, nije bitno.

Nisam ja rekao, ali i ja za svojih 35 godina pamtim da je urađeno jako malo (merljivo potrebama, a bogami i kilometrima), a i neke stvari skroz pogrešno.

Najveći napredak za mene su broj vozila JGP preko 1000 (kao i uključenje privatnika) i BG voz, ali je to pre bila stvar organizacije.

Novoizgrađene saobraćajnice i dovršetak postojećih su i dalje daleko od potreba.

Najviše je napredovala organizacija naplate parkinga :p
 
blagoje":9j86wqod je napisao(la):
relja":9j86wqod je napisao(la):
blagoje":9j86wqod je napisao(la):
Ne bih se složio da će ovaj most i UMP saobraćajnica imati negativan uticaj na grad.

Samo da se razumemo do kraja:
Trenutna faza - neće upropastiti, rasteretiće druge pravce.
Od početka pričam o jedinom uticaju - veza NBG, Čukarice i Rakovice (to što tj pričaš o našem sugrađaninu koji se dinsta u autobusu pored Sajma koji će ili zaobići tu deonicu ili će brže proći zbog rasterećenja).

Buduće planirane faze (tunel do Autokomande) i dalje do Pančevačkog mosta, ako se to ikada bude i izvelo, zanavek će upropastiti grad automobilskim saobraćajnicama, a bogami i finansijski.
Dal je trebalo sve graditi sve na stubovima i obiliaziti postojeće objekate (opet se vraćamo na rešavanje problema preko reda, zato što tako odgovara političarima) i ovako neće moći da se postigne veća brzina od 60 na sat je pravo pitanje.


Da zanemarimo sada tunel i nastavak prema Pančevačkom mostu, pošto je taj deo projekta u sličnoj magli kao i metro. Postojeći deo UMP-a koji se gradi nije samo puka veza NBG, Čukarice i Rakovice, već glavno čvorište za ulazak i izlazak iz grada sa južne strane (obrenovačkim putem iz pravca Obrenovca i dalje, Ibarskom magistralom preko čukaričke padine, Požeške ili Rakovice) i njihovom vezom sa NBG i dalje. Ako pogledaš render, videćeš da su sve ulazne i silzne rampe na tom potezu sa dve trake.

Pa zar to nije dovoljno, razmisli koliko ljudi radi na Novom Beogradu i koliko ljudi radi na cukarickoj strani, a da ne govorimo, recimo, kad neko sa Banetovog brda hoce da ide u Zemun , RECIMO ili naprimer za Novi Sad, RECIMO. Nije to veza samo NBGD- Sajam ili statijaznam. Treba imati malo maste i traziti prave razloge. Ja neverujem da je ceo taj projekat uradjen, eto daj da zabodemo most tu jer tako eto ja hocu i tacka. Ne ulazim u statistiku jer sam slab sa matematikom, bolje mi leze vizuelne nauke, ali sam siguran da ce Gazela rasteretiti bar jedno 20-30%. :)
 
relja":62sa6554 je napisao(la):
To je prilično nategnuta tvrdnja, pogotovo što, koliko ja pamtim, "UMP" je bio zamišljen kao veza od NS auto puta preko NBG, Save do tunela i dalje, a ne za distribuciju saobraćaja sa spomenutih pravaca.

Ne kažem da tako neće biti, ali ovo je prva prilika u kojoj se ovako nešto spominje.
Ako tako i bude jednog dana - super.
Znaš kako se kaže: Nije kome je namenjeno, već kome je suđeno.
U početku će tuda ići i ko treba i ko ne treba pa očekujem povećan haos u tom delu grada, ali vremenom ljudi shvataju koja im je najbrža opcija pa će saobraćaj na kraju leći na mesto...tako da od proleća očekujem da će se videti prvi učinci ovog upgradea. ;)
 
relja":2xg8l6ns je napisao(la):
LUCAS":2xg8l6ns je napisao(la):
A to sto je neko prokomentarisao da se u begradskom saobracaju nije nista popravilo, mislim da ismo malo zaboravili na neke stvari ali ajde sad, nije bitno.

Nisam ja rekao, ali i ja za svojih 35 godina pamtim da je urađeno jako malo (merljivo potrebama, a bogami i kilometrima), a i neke stvari skroz pogrešno.

Najveći napredak za mene su broj vozila JGP preko 1000 (kao i uključenje privatnika) i BG voz, ali je to pre bila stvar organizacije.

Novoizgrađene saobraćajnice i dovršetak postojećih su i dalje daleko od potreba.

Najviše je napredovala organizacija naplate parkinga :p
Nisam ni napisao da si ti to rekao, ali se ne slazem da se nista nije uradilo ili jako malo. Uostalom, s'postovanjem svako gleda na tu stvar malo drugacije. Mozda po kilometrima se relativno malo uradilo, ali prosek ce se svakako popraviti sa zavrsetkom UMP-a, ali saobracaj su i signalizacije i regulisanje i usmeravanje protoka saobracaja. U samom centru grada nemozes ni ocekivati "kilometre" novih puteva osim odrzacanja postojecih ali tamo gde se mogli mislim da su uradil ( NBeograd, obilaznica...itd).
 
LUCAS":3vq5l3h1 je napisao(la):
Pa zar to nije dovoljno, razmisli koliko ljudi radi na Novom Beogradu i koliko ljudi radi na cukarickoj strani, a da ne govorimo, recimo, kad neko sa Banetovog brda hoce da ide u Zemun , RECIMO ili naprimer za Novi Sad, RECIMO. Nije to veza samo NBGD- Sajam ili statijaznam. Treba imati malo maste i traziti prave razloge. Ja neverujem da je ceo taj projekat uradjen, eto daj da zabodemo most tu jer tako eto ja hocu i tacka. Ne ulazim u statistiku jer sam slab sa matematikom, bolje mi leze vizuelne nauke, ali sam siguran da ce Gazela rasteretiti bar jedno 20-30%. :)


Treba imati malo maste i traziti prave razloge.

Nije da se sprdam - daleko od toga, ali ako treba maštati čemu će služiti gotova saobraćajnica - pa kako je to onda osmišljeno?
Pa gledamo ove planove već godinama, prvo su me ubeđivali da će to biti uber-brza kroz-gradska magistrala, a sada ispada da ja treba da budem zadovoljan što će na kraju biti baš ono što sam upravo ja pričao da će biti?
 
relja":arjm4590 je napisao(la):
To je prilično nategnuta tvrdnja, pogotovo što, koliko ja pamtim, "UMP" je bio zamišljen kao veza od NS auto puta preko NBG, Save do tunela i dalje, a ne za distribuciju saobraćaja sa spomenutih pravaca.

Ne kažem da tako neće biti, ali ovo je prva prilika u kojoj se ovako nešto spominje.
Ako tako i bude jednog dana - super.

Ovo mu dođe kao usputni benefit, a ko zna, možda se pokaže i kao glavni, ako odustanu od tunela i dalje saobraćajnice prema Pančevačkom mostu.
 
Bobb":2ybc1700 je napisao(la):
Znaš kako se kaže: Nije kome je namenjeno, već kome je suđeno.
U početku će tuda ići i ko treba i ko ne treba pa očekujem povećan haos u tom delu grada, ali vremenom ljudi shvataju koja im je najbrža opcija pa će saobraćaj na kraju leći na mesto...tako da od proleća očekujem da će se videti prvi učinci ovog upgradea. ;)

Onda neka saobraćajni inženjeri i planeri koji su ovu trasu i osmislili - vrate honorare :p

edit - isti odgovor upućen i Blagoju :)
 
relja":2e7fkgv6 je napisao(la):
Bobb":2e7fkgv6 je napisao(la):
Znaš kako se kaže: Nije kome je namenjeno, već kome je suđeno.
U početku će tuda ići i ko treba i ko ne treba pa očekujem povećan haos u tom delu grada, ali vremenom ljudi shvataju koja im je najbrža opcija pa će saobraćaj na kraju leći na mesto...tako da od proleća očekujem da će se videti prvi učinci ovog upgradea. ;)

Onda neka saobraćajni inženjeri i planeri koji su ovu trasu i osmislili - vrate honorare :p

edit - isti odgovor upućen i Blagoju :)

Nije do saobraćajnih inženjera, nego do finansijera. :)
 
relja":35bddu7n je napisao(la):
LUCAS":35bddu7n je napisao(la):
Pa zar to nije dovoljno, razmisli koliko ljudi radi na Novom Beogradu i koliko ljudi radi na cukarickoj strani, a da ne govorimo, recimo, kad neko sa Banetovog brda hoce da ide u Zemun , RECIMO ili naprimer za Novi Sad, RECIMO. Nije to veza samo NBGD- Sajam ili statijaznam. Treba imati malo maste i traziti prave razloge. Ja neverujem da je ceo taj projekat uradjen, eto daj da zabodemo most tu jer tako eto ja hocu i tacka. Ne ulazim u statistiku jer sam slab sa matematikom, bolje mi leze vizuelne nauke, ali sam siguran da ce Gazela rasteretiti bar jedno 20-30%. :)


Treba imati malo maste i traziti prave razloge.

Nije da se sprdam - daleko od toga, ali ako treba maštati čemu će služiti gotova saobraćajnica - pa kako je to onda osmišljeno?
Pa gledamo ove planove već godinama, prvo su me ubeđivali da će to biti uber-brza kroz-gradska magistrala, a sada ispada da ja treba da budem zadovoljan što će na kraju biti baš ono što sam upravo ja pričao da će biti?

Prosto ne mogu da prepoznam tvoje komentare koji nisu odmereni kao uvek, no ne znam zasto uzimas to toliko k'srcu. Mene niko ne moze, a nije ni mogao da ubedi da je UMP Uber-brza magistrala, to su verovatno pricali oni koji su "prodavali" projekat gradu i trazili novac za izgradnju istog. No u svakom slucaju, MOJE MISLJENJE je da je most, petlja i sve sto se gradi apsolutno potrebno Beogradu i to bas tu gde je. E sad, ja sam tokom ovih godina par puta i napisao (ispljuvao) one koje misli da je: Most nepotreban, Most preskup (te da bi ga on uradio za dve kinte), da je sve pokradeno itd itd.

Pa prema tome da rezimiram, ja sam u svakom slucaju pozitivan, ne znam zasto treba ti licno da budes zadovoljan,osim ako nisi placen, ako jesi smatraj ceo projekat kao licnu pobedu zadovoljstva.

A sto se maste tice, jbs zivot ako nema maste!

Nemo' mnogo da se sekiras, bre! :) :)
 
LUCAS":2ppnfgir je napisao(la):
Nisam ni napisao da si ti to rekao, ali se ne slazem da se nista nije uradilo ili jako malo. Uostalom, s'postovanjem svako gleda na tu stvar malo drugacije. Mozda po kilometrima se relativno malo uradilo, ali prosek ce se svakako popraviti sa zavrsetkom UMP-a, ali saobracaj su i signalizacije i regulisanje i usmeravanje protoka saobracaja. U samom centru grada nemozes ni ocekivati "kilometre" novih puteva osim odrzacanja postojecih ali tamo gde se mogli mislim da su uradil ( NBeograd, obilaznica...itd).

Upravo i sudim prema Novom Beogradu.
U 10 godina - finalizovanje III bulevara, 2 kružna toka kod Arene, proširenje železničkog nadvožnjaka i ulica kod Belvila. Prethodih 10 - ratovi, ulica koja će poneti ime Zorana Đinđića, pre toga 20-30 - tramvaj. Do tada - izradnja započetog, dosta toga nedovršeno.
 
@ Lucas - Sava je mogla biti premošćena jeftinije, u istom broju traka, a velelepno rešenje sa visokim pilonom je, ako se sećaš, bilo "u skladu" sa projektom i značajem "UMP"-a, čak je i jedno bilo izgovor za drugo. A sad "provaljujemo" koji su benefiti, i ispada da nemaju veze sa onim za šta su most i ostatak saobraćajnica bili projektovani.

Ne sekiram se, nego mi je nešto deseto diglo pritisak.... :) izvinjavam se na možda oštrom i neprijatnom tonu.
 
:vops:
relja":1nsuzl8l je napisao(la):
LUCAS":1nsuzl8l je napisao(la):
Nisam ni napisao da si ti to rekao, ali se ne slazem da se nista nije uradilo ili jako malo. Uostalom, s'postovanjem svako gleda na tu stvar malo drugacije. Mozda po kilometrima se relativno malo uradilo, ali prosek ce se svakako popraviti sa zavrsetkom UMP-a, ali saobracaj su i signalizacije i regulisanje i usmeravanje protoka saobracaja. U samom centru grada nemozes ni ocekivati "kilometre" novih puteva osim odrzacanja postojecih ali tamo gde se mogli mislim da su uradil ( NBeograd, obilaznica...itd).

Upravo i sudim prema Novom Beogradu.
U 10 godina - finalizovanje III bulevara, 2 kružna toka kod Arene, proširenje železničkog nadvožnjaka i ulica kod Belvila. Prethodih 10 - ratovi, ulica koja će poneti ime Zorana Đinđića, pre toga 20-30 - tramvaj. Do tada - izradnja započetog, dosta toga nedovršeno.
Prvo da ti uknjizim "+",

Drugo, mozda zato sto sam jako dugo napolju, pa neke stvari gledam malo drugacije, ali mislim da stalno nesto cekamo. Cekali da padne Vlada i docekali pa nista, cekali da se resi Kosovo pa opet nista, cekamo da udjemu u Evrop (ne znam ni ja zasto kad smo u Evropi) pa opet nista. Pa tako isto cekamo da se poboljsa i saobracaj, koji, ruku na srce (bar sve to sto si pomenuo) je veliki pomak u odnosu kako se radili sedamdesetih, osamdeseti i devedesetih, secas li se? Znas, kada se pricalo o Mostu na Adi i ovom celom projektu, a pre nego sto sam postao "drug clan" Beobuild-a, samo sam se nasmejao i odmahnuo i rekao da je nemoguce, da Beograd to nece videti nikad, ali vidi vidi vidi, evo ga tu je, a sada opet neverujem da ce biti otvoren u Decembru. I tako to. Mogao bih jos dugo ali da ne razvodnjavam mnogo i da ne dramim mnogo posto ima dosta "osetljivih" forumasa, pa mogu da puste suzu.

:vops: :)
 
JohnnyLee":xd1j01y3 je napisao(la):
relja":xd1j01y3 je napisao(la):
Ok, napiši nešto interesantn....

нећу ништа да пишем о мосту јер заиста више нема шта да се пише о истом, јер све што је икада и било је већ одавно написано. ова тема треба да служи само као извештај о напретку радова и то је то

Pa gde onda baš mene uhvati na zicer? :)
 
Vrh