Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Imaju jos 55 dana do otvaranja mosta 15 Decembra da li ce ga zavrsiti?
 
@ Nostradamus - nadji neku drugu zanimaciju i odje*******i više.
 
Ne vidim razlog da se daje sud o bilo cijem doprinosu forumu i ovoj diskusiji posto svako daje znanja i informacija koliko moze i koliko je upucen u tematiku kako strucno a tako i informativno.
 
trialin":wz1l9rlz je napisao(la):
Imaju jos 55 dana do otvaranja mosta 15 Decembra da li ce ga zavrsiti?

Zašto ne bi? Jedino ako ne udari neki gadan mraz kada mu vreme nije.
 
Veliki Vracar":20kq7nj3 je napisao(la):
odsviraj brate nešto ako umeš

img3311x.jpg


U NAŠEGA RAJKA GOLEMA SVIRAJKA....


PS: Pa ga svaka cura dirka - da joj malo svirka.....


da joj

more, malo svirka.
 
trialin":sw298s9o je napisao(la):
Imaju jos 55 dana do otvaranja mosta 15 Decembra da li ce ga zavrsiti?

Ulazne i silazne rampe će sigurno biti gotove. Što se tiče spajanja petlje "Radnička"sa nadvožnjakom kod hipodroma i sa mostom, tu ima malo više posla, ali takođe ne bi trebalo da bude problema. Samo da ih koliko-toliko posluži vreme. Dosta poslova se radi paralelno. Nadvožnjak petlje "Radnička" još nije spojen, a na gotovom delu se već stavljaju ivični venci i Jersey barijere.
 
juče uslikah pilon da probam svoj novi aparat i originalna fotka ne izgleda ništa specijalno. Međutim, kada sam je zumirao na nekih 100% uvideh jedan detalj kome se nisam nadao :D


original
dsc0094original.jpg


crop iste slike
dsc0094crop.jpg
 
Veliki Vracar":gji9gai2 je napisao(la):
Ostaje dilema oko prolaska tramvaja ispod šinskog nadvožnjaka (njegova visina je ova armatura desno što štrči)

KT4:

img3430cq.jpg


Divag:

img3449k.jpg


Teško! :/
Nešto mora da se ruši..... ili su mogli da ih ukrste u nivou pa da ubace i semafor za tramvaje... ;)
i naravno + za slike V Vračaru..
 
Archangel":1ge327tq je napisao(la):
juče uslikah pilon da probam svoj novi aparat i originalna fotka ne izgleda ništa specijalno. Međutim, kada sam je zumirao na nekih 100% uvideh jedan detalj kome se nisam nadao :D

crop iste slike
dsc0094crop.jpg

Da li se to meni cini ili je nerdjajuci vrh vec poceo da rdja po spojevima :rolleyes:
 
bojan87":2dv091uu je napisao(la):
Archangel":2dv091uu je napisao(la):
juče uslikah pilon da probam svoj novi aparat i originalna fotka ne izgleda ništa specijalno. Međutim, kada sam je zumirao na nekih 100% uvideh jedan detalj kome se nisam nadao :D

crop iste slike
dsc0094crop.jpg

Da li se to meni cini ili je nerdjajuci vrh vec poceo da rdja po spojevima :rolleyes:

Ja sam prvo pomislio da je to detalj koji je Archangelu privukao pažnju.

Ne bi smelo, ni pod razno, ne mogu da poverujem da su to varovi korodirali.
Možda je optička varka, ili uopšte nije rđa.

Krupnija slika bi puno značila.
 
bojan87":3u7x718q je napisao(la):
Da li se to meni cini ili je nerdjajuci vrh vec poceo da rdja po spojevima :rolleyes:
Postoji mogućnost da limovi nisu međusobno zavareni ni zaptiveni, da je prodrla voda u unutrašnjost vrha, čelična podkonstrukcija je počela da rđa i izbila napolje između limova. A možda je i optička varka...
 
Рђа или не,врх очајно изгледа. :notok:

Толике паре су спуцане,чак је и дизајн одличан али ето,завршна обрада и одустајање од беле боје је учинило своје.
 
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=136064#p136064



Podskonstrukcija je od konstrukcionog čelika koji je najverovatnije uzrok ove korozije.

Zavareni spoj na ovoj fotografiji deluje OK, ali opet - kako je, pobogu, izbila korozija? Vrh je sklopljen od tri segmenta.
Kao da je krenula od vrha (ili spojeva između tri segmenta) i ravnomerno se slivala niz "kanale" površina varova "u" oblika.

U svakom slučaju, jedini način da izbije iz samog vara je da var nje urađen kako treba (pogrešan dodatni materijal, previsoka temperatura), a sudeći po fotografiji pre podizanja, urađen je vrhunski.

Ništa, radiće se hidroizolacija iznutra.
 
tzoran":1rpy6i14 je napisao(la):
Nešto mora da se ruši..... ili su mogli da ih ukrste u nivou pa da ubace i semafor za tramvaje... ;)
i naravno + za slike V Vračaru..

Da pokušamo zajedno da razrešimo dilemu.

Minimalna visina španskih CAF URBOS3 sa pantogramom je 3.6m.
Visina češkog Tetra KT4YU bez pantograma je 3.1m, pa možemo da pretpostavimo da je i on sa maksimalno spuštenim pantogramom oko 3.6m.

E sada, donja visina pokretne skele je 1.9m (merio prema svojoj visini) na mestu gde se završava, a odatle do projektovane visine nadvožnjaka na tom mestu po mojim procenama između 2.2 -2.5m. To znači da bi visina nadvožnjaka u krajnjoj levoj tački trebala da bude između 4.1 i 4.4 metra. Nadvožnjak se prelazeći šine polako spušta, pa ostavljam svakome da proceni da li će biti problema.

Verujem da su vodili računa da tramvaj prođe ispod nadvožnjaka bez problema, pa makar i kroz iglene uši.


img3207s.jpg


Korišćena slika koju je ranije slikao Veliki Vracar.
 
Archangel":90igud8o je napisao(la):
Nije korodiran nego je auto-tone sje*******o fotku, ovakva je iz aparata :D

dsc0094cc.jpg


Znači - špic dihtuje :laugh:


'leba ti, pazi šta postavljaš ubuduće, lupamo ovde glavu kako tako nešto uopšte može da se dogodi.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=21&nav_id=551384

Srbija | petak 21.10.2011 | 15:42
Đilas: Most na vreme, petlja kasni
Izvor: Beta, Tanjug

Beograd -- Novi most preko reke Save u Beogradu za saobraćaj će biti otvoren decembra, ali će uključenje s Banovog brda biti završeno tek na proleće.

Radi se o uključenju na most iz Požeške ulice, preko petlje "Hipodrom".

Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić je kazao da će gradske vlasti po otvaranju mosta saopštiti Beograđanima koliko je taj projekat koštao.

Iako je rok za završetak radova u Požeškoj ulici bio kraj 2011. godine, zbog imovinskih problema sa vlasnicima jedne parcele radovi su bili obustavljeni šest meseci, rekao je gradonačelnik Beograda Dragan Đilas prilikom obilaska radova.

U toku je izrada 365 metara dugačkog trećeg nivoa petlje "Radnička", koji će spojiti most na Adi sa petljom "Hipodrom". Petlja, koja se u svom trećem nivou nalazi na visini od 15 metara, i dugačka je 365 metara, predstavlja vijadukt sa četiri saobraćajne trake izmedju kojih se nalazi konstrukcija dvokolosečnog Beogradskog metroa sa stanicom.

Radovi će biti završeni oko 15. marta, a najkasnije do aprila, rekao je Đilas.

"Suvlasnici parcele u Požeškoj 9 nisu hteli da prihvate da im to bude plaćeno, morali smo da idemo u sudski postupak, na kraju smo 123 kvadrata otkupili za 60.000 evra", rekao je Đilas.

Gradonačelnik se izvinio Beograđanima što, kad most bude otvoren, neće moći da koriste prilaz iz Požeške ulice.

Đilas je potom obišao i petlju "Radnička", koja će u tri nivoa povezivati most preko Ade, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa "Jugopetrola", kao i trasu Beogradskog metroa.
 
Za ulaz na most sa Banovog brda ce do zavrsetka spoja Pozeske i Hipodroma biti koriscena ulica koja se posebno uliva u petlju Hipodrom.Ta ulica je realno malog kapaciteta,ali ajde izdrzacemo do proleca. Bar su lepo objasnili zasto nije bilo radova u Pozeskoj.S obzirom da su bili prinudjeni na sudski postupak u zemlji Srbiji,jos su ga brzo i okoncali.Ako neko obilazi gradiliste izmedju Pozeske i Hipodroma,neka ga slika,najbolje za jedno mesec dana kada vec bude nekih vidljvijih rezultata radova.
 
Beograd -- Novi most preko reke Save u Beogradu za saobraćaj će biti otvoren decembra, ali će uključenje s Banovog brda biti završeno tek na proleće.

Znaci nema koriscenja mosta do Aprila?
 
Vrh